Lipowski Marcin
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Lipowski Marcin
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konstrukcja umów
(1)
Konsumenci
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Umowy o wspólnym podziale kosztów
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-253.
Rozdział I. Wpływ gospodarki sieciowej na rozwój kanałów dystrybucji usług 15 1.1. Gospodarka sieciowa i jej wpływ na współczesny rynek 15 1.2. Źródła przewagi konkurencyjnej w okresie rewolucji ICT 24 1.3. Serwicyzacja gospodarki 33 1.4. Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich wykorzystanie w dystrybucji usług 43 1.5. Multikanałowość sprzedaży usług 52 Rozdział II. Uwarunkowania zachowań zakupowych konsumenta w środowisku multikanałowym 61 2.1. Wybrane aspekty procesu zakupu usługi przez konsumenta 61 2.2. Teoretyczne ujęcie procesu wyboru kanału dystrybucji przez konsumenta 71 2.3. Zachowania zakupowe konsumenta wielokanałowego 79 2.4. Zarządzanie klientem w systemach wielokanałowych 87 Rozdział III. Model wyboru kanału marketingowego przez konsumenta 99 3.1. Uwarunkowania wyboru kanału dystrybucji usługi przez nabywcę - model i hipotezy badawcze 99 3.2. Zasobność informacyjna kanałów komunikacji (Media Richness Theory) 109 3.3. Postrzegana wartość kanałów sprzedaży usług - koszty i jakość usług w kanale 119 3.4. Wybrane aspekty budowania relacji z konsumentem w środowisku multikanałowym 128 3.5. Doświadczenia konsumentów w korzystaniu z usług w wybranych kanałach sprzedaży 142 Rozdział IV. Metodyka badań własnych 151 4.1. Procedura badawcza - zakres badań ilościowych i jakościowych 151 4.2. Opis doboru próby i metodyki badań własnych 155 4.3. Narzędzia badawcze, konstrukcje podstawowych skal pomiarowych 160 4.4. Wiarygodność badań - wybrane miary oceny trafności i rzetelności zastosowanych skal pomiarowych 169 4.5. Modelowanie równań strukturalnych jako metoda analizy danych pierwotnych 177 Rozdział V. Modelowanie zachowań konsumenta w środowisku multikanałowym - wyniki badań 187 5.1. Czynniki determinujące intencję wyboru przez konsumenta kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu 187 5.2. Zachowania konsumentów w systemach wielokanałowych 199 5.3. Postrzeganie kosztów w kanałach dystrybucji usług 209 5.4. Modyfikacje w strukturze wielokanałowych systemów dystrybucji 214 5.5. Wzorzec wielokanałowego systemu sprzedaży usług w warunkach zmian w otoczeniu rynkowym 221
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154783 N, 154784 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspólny podział kosztów / Marcin Lipowski. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2002, nr 43, s.12-13. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności