Salesforce (platforma internetowa)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Rakowski Piotr (tłumacz)
(1)
Royer Timothy
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Salesforce (platforma internetowa)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
Co różni Salesforce Classic od Salesforce Lightning? App Launcher Poznawanie opcji wyszukiwania Korzystanie z widoków listy Salesforce Chatter Personalizacja ustawień osobistych Źródła informacji dodatkowych Czynności w Salesforce Nawigowanie do czynności Zadania Rejestrowanie rozmowy telefonicznej Przeglądanie zadań na stronie głównej Tworzenie zdarzeń i wpisów w kalendarzu Przypadek użycia w biznesie Tworzenie zdarzenia Kalendarz Salesforce Wysyłanie wiadomości e-mail i integracja z kontami pocztowymi Przypadek użycia w biznesie Wysyłanie wiadomości e-mail Korzystanie z opcji integracji z Gmailem Korzystanie z opcji integracji z Outlookiem Tworzenie potencjalnych klientów i zarządzanie nimi Potencjalni klienci Przypadek użycia w biznesie Tworzenie potencjalnych klientów Pole Lead Status (Stan potencjalnego klienta) Jak przebiega konwersja potencjalnego klienta Praca nad formularzami z narzędziem Web-to-Lead Konfiguracja reguł automatycznej odpowiedzi Potencjalni klienci - ustawienia i procesy Korzystanie z ustawień potencjalnych klientów Korzystanie z procesów potencjalnych klientów Rozwój biznesu z wykorzystaniem kont i kontaktów Przypadek użycia w biznesie Tworzenie konta Kontakty Przypadek użycia w biznesie Tworzenie kontaktu Relacje Przypadek użycia w biznesie Włączenie funkcji relacji Dodawanie relacji Usuwanie relacji Zarządzanie cyklem sprzedaży za pomocą okazji biznesowych Zrozumieć okazje biznesowe Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie okazji biznesowej Etapy tworzenia okazji biznesowej i ścieżka sprzedaży Dodawanie ról kontaktu okazji biznesowej Organizowanie produktów i cenników Tworzenie ofert Określanie prognoz Osiąganie celów biznesowych za pomocą kampanii Tworzenie kampanii Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie członków kampanii Dodawanie potencjalnych klientów jako członków kampanii Dodawanie kontaktów jako członków kampanii Przeglądanie historii kampanii dla potencjalnych klientów i kontaktów Wysyłanie wiadomości e-mail do członków kampanii z listy Zarządzanie marketingiem za pomocą hierarchii kampanii Ulepszanie funkcjonalności kampanii za pomocą aplikacji firm trzecich . Polepszanie poziomu obsługi klienta za pomocą spraw Przykład użycia sprawy w biznesie Tworzenie sprawy Stany sprawy Tworzenie reguł eskalacji Używanie narzędzia Web-to-Case do generowania formularzy przechwytywania sprawy Konfigurowanie narzędzia Email-to-Case Analiza biznesowa z wykorzystaniem raportów i pulpitów Tworzenie raportów w celu zrozumienia danych Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie raportu Wykorzystanie grupowania do tworzenia różnych typów raportów Raporty podsumowujące Raporty macierzowe Dodawanie wykresu do raportu Zapisywanie i uruchamianie raportu Używanie pulpitów do wizualizacji danych Konfiguracja Nawigowanie do strony Setup (Konfiguracja) Poznajemy sekcję Administration (Administracja) Users (Użytkownicy) Data (Dane) Email Eksploracja sekcji Platform Tools (Narzędzia platformy) Apps (Aplikacje) Feature Settings (Ustawienia funkcji) Slack Einstein Objects and Fields (Obiekty i pola) Events (Zdarzenia) Process Automation (Automatyzacja procesów) User Interface (Interfejs użytkownika) Custom Code (Kod niestandardowy) Development (Projektowanie) Performance (Wydajność) Environments (Środowiska) User Engagement (zaangażowanie użytkowników) Integrations (Integracje) Notification Builder (Konstruktor powiadomień) Offline Opis sekcji Settings (Ustawienia) Company Settings (Ustawienia firmy) Data Classification (klasyfikacja danych) Privacy Center (Centrum prywatności) Identity (Identyfikuj) Security (Zabezpieczenia) Korzystanie z karty Object Manager (Menadżer obiektów) . Omówienie udostępniania i widoczności Używanie domyślnych ustawień dla całej organizacji Przykład użycia funkcji w biznesie Ustawienie domyślnych ustawień dla całej organizacji Zrozumienie hierarchii ról Przykład użycia funkcji w biznesie Znajdowanie hierarchii ról Stosowanie reguł udostępniania Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie reguł udostępniania Ustawianie dostępu dla zespołu Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie użytkownika i ustawianie dostępu do zespołu Ustawianie dostępu do profilu Przykład użycia funkcji w biznesie
Aktualizacja profili Korzystanie z zestawów uprawnień Przykład użycia funkcji w biznesie Modyfikacja dostępu za pomocą zestawów uprawnień Uprawnienia systemowe i użytkowników, udostępnianie dorozumiane i udostępnianie na platformie Apex Uprawnienia systemowe i uprawnienia użytkownika Udostępnianie dorozumiane Udostępnianie Apex. Zarządzanie użytkownikami i bezpieczeństwo danych Tworzenie użytkowników Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie użytkownika w praktyce Zrozumienie własności rekordu Pojęcia zniekształconego rozkładu własności rekordów Zarządzanie projektami za pomocą piaskownic i zestawów zmian Tworzenie i używanie piaskownic Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie piaskownicy Używanie różnych typów piaskownic Piaskownice typu Developer Piaskownice typu Developer Pro Piaskownice typu Partial Copy Piaskownice typu Full Copy Tworzenie zestawów zmian Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie zestawów zmian Wdrażanie zestawów zmian. Wykorzystanie modelowania danych do konfigurowania obiektów na potrzeby swojej firmy Modelowanie danych w Salesforce Tworzenie obiektów niestandardowych Przykład użycia obiektu niestandardowego w biznesie Tworzenie obiektu niestandardowego Tworzenie pól niestandardowych Tworzenie i używanie układów stron Tworzenie i używanie typów rekordów Wykorzystanie utworzonych personalizacji Personalizacja Lightning Experience Omówienie stron Lightning Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie strony Lightning Układ strony Lightning Korzystanie ze składników strony Lightning Aktywacja i przyporządkowanie stron Lightning Rozszerzanie funkcjonalności za pomocą aplikacji innych firm i aplikacji Salesforce na urządzenia mobilne Odkrywanie aplikacji innych firm Zarządzane i niezarządzane aplikacje pakietowe Przykład użycia funkcji w biznesie Salesforce AppExchange Instalowanie aplikacji innych firm Odinstalowywanie aplikacji innych firm Konfiguracja aplikacji mobilnej Salesforce za pomocą narzędzia Salesforce Mobile App (Aplikacja mobilna Salesforce) Przykład użycia funkcji w biznesie Aplikacja mobilna Salesforce. Salesforce Flow Wprowadzenie do typów przepływów Przepływ ekranowy Przepływ wyzwalany przez rekord Przepływ wyzwalany przez harmonogram Przepływ wyzwalany zdarzeniami w platformie Przepływ uruchamiany automatycznie (bez wyzwalacza) Elementy aplikacji Flow Builder Interakcja Logika Dane Zasoby przepływu Testowanie przepływu Przepływ ekranowy Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybucja przepływu Przepływ wyzwalany rekordem Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybuowanie przepływu Procesy zatwierdzania Tworzenie procesu zatwierdzania Przykład użycia funkcji w biznesie Proces zatwierdzania w praktyce Dodawanie kryteriów wejścia i wybór zatwierdzającego Dodawanie działań i przeglądanie kroków zatwierdzania Włączanie zatwierdzania poprzez e-mail Przykład użycia funkcji w biznesie . Reguły przydzielania Tworzenie reguł przydzielania potencjalnych klientów Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania potencjalnych klientów w praktyce Przykład użycia funkcji w biznesie Kolejki w praktyce Tworzenie reguł przydzielania spraw Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania spraw w praktyce Reguły przydzielania w praktyce Integralność danych dzięki formułom i walidacji Omówienie formuł Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie pola formuły Reguły walidacji Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie reguły walidacji Testowanie i wyszukiwanie błędów Ścieżka dojścia do wydania produkcyjnego Przykład użycia funkcji w biznesie Konfiguracja ścieżki do wydania produkcyjnego Rodzaje testów Testy jednostkowe Testy systemowe Testy UAT Testy produkcyjne Testy regresyjne Korzystanie z dzienników (logów) wyszukiwania błędów Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie dziennika wyszukiwania błędów
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 87
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154705 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności