Rakowski Piotr (tłumacz)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Rakowski Piotr (tłumacz)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Marketing
(1)
Salesforce (platforma internetowa)
(1)
Sprzedaż
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zrobotyzowana automatyzacja procesów (RPA)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Indeks.
Co różni Salesforce Classic od Salesforce Lightning? App Launcher Poznawanie opcji wyszukiwania Korzystanie z widoków listy Salesforce Chatter Personalizacja ustawień osobistych Źródła informacji dodatkowych Czynności w Salesforce Nawigowanie do czynności Zadania Rejestrowanie rozmowy telefonicznej Przeglądanie zadań na stronie głównej Tworzenie zdarzeń i wpisów w kalendarzu Przypadek użycia w biznesie Tworzenie zdarzenia Kalendarz Salesforce Wysyłanie wiadomości e-mail i integracja z kontami pocztowymi Przypadek użycia w biznesie Wysyłanie wiadomości e-mail Korzystanie z opcji integracji z Gmailem Korzystanie z opcji integracji z Outlookiem Tworzenie potencjalnych klientów i zarządzanie nimi Potencjalni klienci Przypadek użycia w biznesie Tworzenie potencjalnych klientów Pole Lead Status (Stan potencjalnego klienta) Jak przebiega konwersja potencjalnego klienta Praca nad formularzami z narzędziem Web-to-Lead Konfiguracja reguł automatycznej odpowiedzi Potencjalni klienci - ustawienia i procesy Korzystanie z ustawień potencjalnych klientów Korzystanie z procesów potencjalnych klientów Rozwój biznesu z wykorzystaniem kont i kontaktów Przypadek użycia w biznesie Tworzenie konta Kontakty Przypadek użycia w biznesie Tworzenie kontaktu Relacje Przypadek użycia w biznesie Włączenie funkcji relacji Dodawanie relacji Usuwanie relacji Zarządzanie cyklem sprzedaży za pomocą okazji biznesowych Zrozumieć okazje biznesowe Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie okazji biznesowej Etapy tworzenia okazji biznesowej i ścieżka sprzedaży Dodawanie ról kontaktu okazji biznesowej Organizowanie produktów i cenników Tworzenie ofert Określanie prognoz Osiąganie celów biznesowych za pomocą kampanii Tworzenie kampanii Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie członków kampanii Dodawanie potencjalnych klientów jako członków kampanii Dodawanie kontaktów jako członków kampanii Przeglądanie historii kampanii dla potencjalnych klientów i kontaktów Wysyłanie wiadomości e-mail do członków kampanii z listy Zarządzanie marketingiem za pomocą hierarchii kampanii Ulepszanie funkcjonalności kampanii za pomocą aplikacji firm trzecich . Polepszanie poziomu obsługi klienta za pomocą spraw Przykład użycia sprawy w biznesie Tworzenie sprawy Stany sprawy Tworzenie reguł eskalacji Używanie narzędzia Web-to-Case do generowania formularzy przechwytywania sprawy Konfigurowanie narzędzia Email-to-Case Analiza biznesowa z wykorzystaniem raportów i pulpitów Tworzenie raportów w celu zrozumienia danych Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie raportu Wykorzystanie grupowania do tworzenia różnych typów raportów Raporty podsumowujące Raporty macierzowe Dodawanie wykresu do raportu Zapisywanie i uruchamianie raportu Używanie pulpitów do wizualizacji danych Konfiguracja Nawigowanie do strony Setup (Konfiguracja) Poznajemy sekcję Administration (Administracja) Users (Użytkownicy) Data (Dane) Email Eksploracja sekcji Platform Tools (Narzędzia platformy) Apps (Aplikacje) Feature Settings (Ustawienia funkcji) Slack Einstein Objects and Fields (Obiekty i pola) Events (Zdarzenia) Process Automation (Automatyzacja procesów) User Interface (Interfejs użytkownika) Custom Code (Kod niestandardowy) Development (Projektowanie) Performance (Wydajność) Environments (Środowiska) User Engagement (zaangażowanie użytkowników) Integrations (Integracje) Notification Builder (Konstruktor powiadomień) Offline Opis sekcji Settings (Ustawienia) Company Settings (Ustawienia firmy) Data Classification (klasyfikacja danych) Privacy Center (Centrum prywatności) Identity (Identyfikuj) Security (Zabezpieczenia) Korzystanie z karty Object Manager (Menadżer obiektów) . Omówienie udostępniania i widoczności Używanie domyślnych ustawień dla całej organizacji Przykład użycia funkcji w biznesie Ustawienie domyślnych ustawień dla całej organizacji Zrozumienie hierarchii ról Przykład użycia funkcji w biznesie Znajdowanie hierarchii ról Stosowanie reguł udostępniania Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie reguł udostępniania Ustawianie dostępu dla zespołu Przykład użycia funkcji w biznesie Dodawanie użytkownika i ustawianie dostępu do zespołu Ustawianie dostępu do profilu Przykład użycia funkcji w biznesie
Aktualizacja profili Korzystanie z zestawów uprawnień Przykład użycia funkcji w biznesie Modyfikacja dostępu za pomocą zestawów uprawnień Uprawnienia systemowe i użytkowników, udostępnianie dorozumiane i udostępnianie na platformie Apex Uprawnienia systemowe i uprawnienia użytkownika Udostępnianie dorozumiane Udostępnianie Apex. Zarządzanie użytkownikami i bezpieczeństwo danych Tworzenie użytkowników Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie użytkownika w praktyce Zrozumienie własności rekordu Pojęcia zniekształconego rozkładu własności rekordów Zarządzanie projektami za pomocą piaskownic i zestawów zmian Tworzenie i używanie piaskownic Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie piaskownicy Używanie różnych typów piaskownic Piaskownice typu Developer Piaskownice typu Developer Pro Piaskownice typu Partial Copy Piaskownice typu Full Copy Tworzenie zestawów zmian Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie zestawów zmian Wdrażanie zestawów zmian. Wykorzystanie modelowania danych do konfigurowania obiektów na potrzeby swojej firmy Modelowanie danych w Salesforce Tworzenie obiektów niestandardowych Przykład użycia obiektu niestandardowego w biznesie Tworzenie obiektu niestandardowego Tworzenie pól niestandardowych Tworzenie i używanie układów stron Tworzenie i używanie typów rekordów Wykorzystanie utworzonych personalizacji Personalizacja Lightning Experience Omówienie stron Lightning Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie strony Lightning Układ strony Lightning Korzystanie ze składników strony Lightning Aktywacja i przyporządkowanie stron Lightning Rozszerzanie funkcjonalności za pomocą aplikacji innych firm i aplikacji Salesforce na urządzenia mobilne Odkrywanie aplikacji innych firm Zarządzane i niezarządzane aplikacje pakietowe Przykład użycia funkcji w biznesie Salesforce AppExchange Instalowanie aplikacji innych firm Odinstalowywanie aplikacji innych firm Konfiguracja aplikacji mobilnej Salesforce za pomocą narzędzia Salesforce Mobile App (Aplikacja mobilna Salesforce) Przykład użycia funkcji w biznesie Aplikacja mobilna Salesforce. Salesforce Flow Wprowadzenie do typów przepływów Przepływ ekranowy Przepływ wyzwalany przez rekord Przepływ wyzwalany przez harmonogram Przepływ wyzwalany zdarzeniami w platformie Przepływ uruchamiany automatycznie (bez wyzwalacza) Elementy aplikacji Flow Builder Interakcja Logika Dane Zasoby przepływu Testowanie przepływu Przepływ ekranowy Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybucja przepływu Przepływ wyzwalany rekordem Przykład użycia funkcji w biznesie Budowanie przepływu Testowanie przepływu Dystrybuowanie przepływu Procesy zatwierdzania Tworzenie procesu zatwierdzania Przykład użycia funkcji w biznesie Proces zatwierdzania w praktyce Dodawanie kryteriów wejścia i wybór zatwierdzającego Dodawanie działań i przeglądanie kroków zatwierdzania Włączanie zatwierdzania poprzez e-mail Przykład użycia funkcji w biznesie . Reguły przydzielania Tworzenie reguł przydzielania potencjalnych klientów Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania potencjalnych klientów w praktyce Przykład użycia funkcji w biznesie Kolejki w praktyce Tworzenie reguł przydzielania spraw Przykład użycia funkcji w biznesie Reguły przydzielania spraw w praktyce Reguły przydzielania w praktyce Integralność danych dzięki formułom i walidacji Omówienie formuł Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie pola formuły Reguły walidacji Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie reguły walidacji Testowanie i wyszukiwanie błędów Ścieżka dojścia do wydania produkcyjnego Przykład użycia funkcji w biznesie Konfiguracja ścieżki do wydania produkcyjnego Rodzaje testów Testy jednostkowe Testy systemowe Testy UAT Testy produkcyjne Testy regresyjne Korzystanie z dzienników (logów) wyszukiwania błędów Przykład użycia funkcji w biznesie Tworzenie dziennika wyszukiwania błędów
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 87
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154705 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Apress.
Rozdział 1. Podstawy technologii RPA Czym jest technologia RPA? Różne odmiany technologii RPA Historia zrobotyzowanej automatyzacji RPA Korzyści z zastosowania platform RPA Wady technologii RPA Platforma RPA a rozwiązania typu BPO, BPM i BPA Pragnienie automatyzacji ze strony konsumentów Pracownicy przyszłości Rozdział 2. Co musisz umieć, aby korzystać z RPA Technologie lokalne a rozwiązania chmurowe Technologia webowa Języki programowania i niskokodowość Optyczne rozpoznawanie znaków Bazy danych Interfejsy programowania aplikacji AI (sztuczna inteligencja) Automatyzacja poznawcza Agile, Scrum, kanban i model kaskadowy DevOps Schematy blokowe Rozdział 3. Metodyki procesów Lean Six Sigma Jak wdrożyć Six Sigma Role i poziomy Six Sigma Lean Six Sigma Znalezienie właściwej równowagi Zastosowanie Lean i Six Sigma w RPA Rozdział 4. Planowanie Czy skorzystać z usług firmy konsultingowej? Konsulting w zakresie RPA - kilka studiów przypadków Co automatyzować? Zwrot z inwestycji w automatyzację RPA Przypadki użycia automatyzacji RPA Plan Rozdział 5. Ocena dostawców technologii RPA Bądź realistą Sprawdź rozwiązania oferowane przez inne firmy Minimalna funkcjonalność Kim jest użytkownik? Finansowanie Ekosystem Koszty Szkolenia i edukacja Wsparcie Najlepszy w swojej klasie kontra kompleksowy Myśl przewodnia i wizja Wiedza branżowa Bezpieczeństwo, monitorowanie i wdrażanie Jaki typ platformy RPA wybrać? Projekt Technologie nowej generacji Rozdział 6. Centrum doskonałości Czym jest centrum doskonałości? Dlaczego warto mieć centrum doskonałości? Tworzenie zespołu Analityk biznesowy Deweloper Architekt rozwiązań RPA Osoba nadzorująca RPA Co powinno robić centrum doskonałości? Komunikacja Zarządzanie zmianą Studium przypadku centrum doskonałości - Intuit Rozdział 7. Tworzenie botów Instalacja UiPath Pierwsze kroki Aktywności Schematy blokowe i sekwencje Komunikat dziennika Zmienne Pętle i instrukcje warunkowe Pętla For Each Pętla Do While i pętla While Wyrażenia warunkowe IF/THEN/ELSE Switch Debugowanie Wspólne funkcje platformy UiPath Orkiestrator UiPath Najlepsze praktyki dotyczące tworzenia botów Rozdział 8. Wdrażanie i monitorowanie Testowanie Przejście do fazy produkcyjnej Monitorowanie Bezpieczeństwo IT Skalowanie Rozdział 9. Przygotowanie danych Typy danych Big data Problemy z big data Proces przetwarzania danych Krok nr 1 - zrozumienie biznesu Krok nr 2 - zrozumienie danych Krok nr 3 - przygotowanie danych Kroki nr 4 i 5 - modelowanie i ocena Krok nr 6 - wdrożenie Typy algorytmów 1. Uczenie nadzorowane 2. Uczenie nienadzorowane 3. Uczenie ze wzmocnieniem 4. Uczenie częściowo nadzorowane Niebezpieczeństwa związane z programem Moonshot Stronniczość Rozdział 10. Dostawcy platform RPA UiPath Automation Anywhere IQ Bot Bot Store Aplikacja mobilna Automation Anywhere Uniwersytet Automation Anywhere Weryfikacja automatyzacji w dowolnym miejscu Blue Prism EdgeVerve PEGA Verint WorkFusion Nintex Kofax Softomotive AntWorks Intellibot SAP Contextor NICE Kryon Systems Servicetrace Rozdział 11. RPA jako oprogramowanie typu open source Czym jest oprogramowanie open source? Model biznesowy oprogramowania open source? Plusy i minusy oprogramowania open source OpenRPA UI.Vision Robot Framework Robocorp Orchestra TagUI Rozdział 12. Eksploracja procesów Stary sposób kontra eksploracja procesów Informacje ogólne na temat eksploracji procesów Jak działa eksploracja procesów Celonis ProM Signavio Fluxicon ABBYY Przyszłość eksploracji procesów Rozdział 13. Przyszłość technologii RPA Konsolidacja i pierwsze oferty publiczne (IPOs) Microsoft Automatyzacja nadzorowana Kariera w branży zrobotyzowanej automatyzacji RPA Skalowanie automatyzacji RPA Firmy charakterystyczne dla branży Czynnik ekscytacji Oprogramowanie jako usługa (SaaS) i open source Chatboty Sztuczna inteligencja Prywatność i etyka
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 44
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ą 159
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155046 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155048 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
w opracowaniu: sygn. 155047 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności