Mróz-Gorgoń Barbara
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Mróz-Gorgoń Barbara
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Zarządzanie zmianą strategiczną - perspektywa teoretyczna Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu Marka korporacyjna w procesie brandingowym Definicje i formy rebrandingu Przesłanki rebrandingu Wewnętrzne motywy rebrandingu Zewnętrzne motywy rebrandingu Proces i modele rebrandingu Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w rebrandingu Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych Opis badań i charakterystyka respondentów Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw Rebranding i jego uwarunkowania . Motywy rebrandingu . Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu Wyniki badań jakościowych - próba syntezy . Rebranding w świetle badań ilościowych Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego Charakterystyka metody i próby badawczej Charakterystyka modelu pomiarowego Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi Ogólne cechy rebrandingu Poziom wiedzy o rynku Integracja komunikacji marketingowej Partycypacyjny wymiar zarządzania Rynkowe skutki rebrandingu Bieżące relatywne wyniki firm Weryfikacja skal pomiarowych Współzależności pomiędzy konstruktami Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek ZOO Wrocław InPost Nest Bank Mamut W a r ta Cyfrowy Polsat Port Lotniczy Wrocław Tygodnik „Polityka” TIM Work Service mBank Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 262 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 54
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147965 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147964 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6015 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności