Skorek Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Skorek Monika
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [193]-[207].
Dla menedżerów i pracowników uczestniczących w budowaniu strategii marki, pracowników agencji reklamowych, badawczych oraz studentów marketingu uczelni ekonomicznych.
Ewolucja podejścia do marketingu i zarządzania marką Przeobrażenia interpretacyjne marketingu Marketing modernistyczny Marketing postmodernistyczny Wyzwania w zakresie zarządzania marką Specyfika plemion wokół marek Zjawisko kultowości marki Crowdsourcing Społeczność wokół marki – zarys teoretyczny Grupy konsumenckie – istota zjawiska Społeczność wokół marki – ujęcie definicyjne Subkultury Społeczności w Internecie . Społeczność wirtualna Internetowa społeczność wokół marki Kategorie członków społeczności wokół marki uczestniczących w cyberprzestrzeni Wstępowanie konsumentów do społeczności wokół marki Motywy przyłączania się do społeczności wokół marki Korzyści członków społeczności z uczestnictwa w grupie Społeczność wokół marki Budowa społeczności wokół marki – zasadnicze nurty badawcze Kreowanie społeczności marki przez jej członków Współtworzenie społeczności wokół marki przez właściciela i nabywców marki Badanie trzech i larów społeczności marki Badania wybranych elementów kapitału marki Tożsamość marki Wizerunek/osobowość Lojalność wobec marki Pozostałe obszary badawcze dotyczące marki i powstających wokół niej społeczności Relacje Zaangażowanie Luka badawcza Koncepcja badań własnych oraz charakterystyka badanego podmiotu Metody badawcze i opis przebiegu badań własnych dotyczących wybranej społeczności wokół marki Społeczność wokół marki Legia Warszawa – uzasadnienie wyboru społeczności do badania Kluby sportowe – specyfika funkcjonowania marki Charakterystyka marki Legia Warszawa Historia powstania marki Legia Warszawa Rozwój społeczności wokół marki Legia Warszawa Podgrupy występujące w społeczności wokół marki legia Warszawa Określenie percepcji społeczności wokół marki legia warszawa – metodyka i analiza wyników badania jakościowego Postrzeganie marki Legia Warszawa przez jej fanów Motywy przyłączania się do grupy zwolenników Legii Warszawa Percepcja społeczności marki Legia Warszawa Wspólna świadomość członków Legii Warszawa Rytuały i tradycje w społeczności Legii Warszawa Moralna odpowiedzialność wobec członków społeczności Społeczność wokół marki a lojalność klientów wobec marki – metodyka i analiza wyników badania ilościowego Kwestionariusz – Percepcja społeczności wokół marki Kwestionariusz – Zaangażowanie w markę Kwestionariusz – Zaangażowanie w społeczność Kwestionariusz – Lojalność wobec marki Analiza wyników badania ilościowego Weryfikacja modelu teoretycznego Porównanie różnic w wartościach poszczególnych wskaźników między badanymi grupami fanów Legii Warszawa Różnice w percepcji społeczności wokół marki fanów Legii Warszawa Różnice w zaangażowaniu w markę fanów marki Legia Warszawa Zaangażowanie w społeczność fanów Legii Warszawa Różnice w lojalności wokół marki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 267 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148139 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6041 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności