Dutko Maciej
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Dutko Maciej
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(4)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Internet
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oznaczenie wydania we wstępie.
Indeks.
Cele, modele i strategie e-biznesu Specyfika biznesu w internecie Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne Nowe rynki e-biznesu (Jacek Kotarbiński) Projektowanie startupu w internecie Nazwa i domena dla e-biznesu Dywersyfikacja w e-biznesie Strategie cenowe Błędy początkujących e-sprzedawców Finansowanie e-biznesu Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym Czym właściwie jest crowdfunding? Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie Telepraca i telepracownicy Zarządzanie kryzysem w e-biznesie Hejt, krytyka, negatywy Sklep internetowy Typy platform e-sklepowych Struktura i użyteczność sklepu internetowego Przegląd aplikacji e-sklepowych cStore IAI-Shop PrestaShop Shoper Shoplo SOTE Wdrożenie e-sklepu Audyt przedwdrożeniowy Shoper.pl PrestaShop i Magento - sklepy w systemach open source Platformy aukcyjne i inne kanały e-commerce Uwarunkowania handlu na Dobre praktyki handlu na Allegro "Trafność" Allegro - nowy paradygmat pozycjonowania ofert Alternatywne platformy e-sprzedażowe Promocja płatna na Allegro Usługi online Usługi eksperckie (Maciej Dutko) E-sprzedaż wiedzy (Daniel Bossy) Skuteczny system e-learningu Videopoint.pl i ebookpoint.pl (case studies) Personal branding w e-usługach Programy afiliacyjne AdSense - podstawy platformy Marketing wielopoziomowy Usługi hybrydowe: online i offline Budowanie marki online Skuteczna oferta sprzedażowa (Maciej Dutko) Targetowanie czy dywersyfikacja Dziesięć największych błędów w e-ofertach Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii Reklama porównawcza w e-handlu Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° Tagline Marketing wirusowy Social media i marketing społecznościowy Skuteczny Facebook marketing Twitter, czyli "marketing ćwierkany" YouTube jako dźwignia dla e-biznesu Aktywizacja odbiorców w mediach społecznościowych Performance marketing (Jakub Jasiński) E-mail marketing Efektywny newsletter Pozyskiwanie leadów i wzorcowe strony docelowe (landing pages) GetResponse - przegląd funkcjonalności FreshMail.pl (case study) Marketing automation Pozycjonowanie Content marketing Blog jako samodzielny model e-biznesowy AdWords - reklama płatna w wyszukiwarce Remarketing Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów) Komunikacja z e-klientem Profil konsumenta w sieci Podstawy komunikacji z e-klientem Customer experience Budowanie zaufania klienta CRM - optymalizacja obsługi e-klienta Feedback konsumencki Monitoring opinii w internecie (Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży Płatności w internecie Bitcoin - rewolucja w e-płatnościach Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka Firmy kurierskie Brokerzy usług kurierskich Dropshipping Automatyzacja w e-biznesie Bezpieczeństwo e-biznesu Zwiększanie efektywności sprzedaży Analiza konkurencji Cross-channelling Co-surfing (co-browsing) Porównywarki cen Google zakupy (reklamy z listą produktów Długi ogon w e-biznesie (Krzysztof Rdzeń) Testowanie a optymalizacja sprzedaży Online merchandising Cross-selling, up-selling, down-selling Outsourcing w e-biznesie M-biznes Aplikacje mobilne dla e-biznesu Optymalizacja konwersji - czynniki zewnętrzne Optymalizacja kosztów Mity psujące e-sprzedaż Dziesięć najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną E-biznes ponad granicami E-biznes a prawo Rejestracja działalności gospodarczej Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu Optymalizacja form działalności gospodarczej Dokumentacja e-sprzedaży Planowanie e-biznesu a kontrola skarbowa - jak się przygotować (case study) Nowe prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy Redukowanie zwrotów w e-handlu Regulamin sklepu internetowego Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów Odpowiedzialność za prowadzenie działalności e-commerce zgodnie z prawem a ataki na e-sprzedawców Podatki w e-biznesie Ochrona danych osobowych Nieuczciwa konkurencja Ochrona znaków towarowych Transfer własności intelektualnej Specyfika prawna handlu na Allegro Mailing a spam Prawo autorskie w e-handlu Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? Uświadamianie i prewencja Zabezpieczenie dowodów i reagowanie Ochrona techniczna Zastosowanie fałszywej treści.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 110 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145669 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Burcon Tomasz. Burzyński Andrzej. Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Cebulski Kamil. Chimkowska Angelika. Chłodnicki Mateusz. Cichoń Mariusz. Cioczek Konrad. Cisek Marcin. Czaplicka Monika. Dejnaka Agnieszka. Dutko Maciej. Dywański Piotr. Fornalski Paweł. Froń Karol. Gaca Daria. Gamoń Adrian. Godlewski Marcin. Golec Marek. Gorzycki Adrian. Grabowski Grzegorz. Grzywnowicz Mateusz. Jankowski Marek. Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Tomczyk Tomek. Kamiennik Łukasz. Kiełcz Piotr. Kobryń Maria. Kolanek Bartosz. Kołata Damian. Korycki Paweł. Stępa Maciej. Kosel Michał. Kotarbiński Jacek. Krakowski Zbigniew. Królak Paweł. Kruk Kamila. Krynicka-Pieleszek Iga. Krzyworączka Paweł. Langa Bartosz. Lech Mikołaj. Lewiński Maciej. Lidzbarski Michał. Łuczyńska Dagmara. Łukiańczyk Marcin. Maciejewski Tomasz. Maciorowski Artur. Marczewski Łukasz. Marzec Krzysztof. Mielczarek Paweł. Motyl Piotr. Namieciński Rafał (1973- ). Niedźwiedź Marek. Okulski Robert Adam. Oracz Piotr. Osman Marcin. Palak Tomasz. Pawłowska Magdalena. Pieleszek Marcin. Pioch Adam. Piwowarczyk Marcin. Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz. Rdzeń Krzysztof. Rogala Barbara. Sadłowski Rafał. Sadowski Michał (1982- ). Sala Paweł. Sobczak Jakub. Solga Robert. Spławski Michał. Starzykiewicz Dawid. Stawarz-García Barbara (ekonomia). Szajdziński Jakub. Szulczewski Piotr. Tkaczyk Paweł . Trader21. Trzupek Justyna. Winkiel Mikołaj. Wisłocka Izabela. Wiszowaty Damian. Wsół Marcin.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
iblia e-biznesu" w liczbach Świat się zmienia, czyli co nowego w branży "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 1.1. Specyfika biznesu w internecie 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 1.3. Nowe rynki e-biznesu 1.4. Startup w internecie 1.5. Wstępna analiza rynku 1.6. E-biznesplan 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 1.9. Strategie cenowe 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 1.11. Finansowanie e-biznesu 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 1.14. Tokenizacja e-biznesu 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę Sklep internetowy 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 2.2. Typy platform e-sklepowych 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 2.5. Wdrożenie e-sklepu 2.6. Hosting dla e-sklepu 2.7. Audyt przedwdrożeniowy Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 3.1. Allegro dziś 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 3.4. Sprzedaż na Amazon 3.5. Sprzedaż na eBayu 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie Rozdział 4. Usługi online 4.1. E-usługi 4.2. E-sprzedaż wiedzy 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 4.5. Personal branding w e-usługach 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline Rozdział 5. E-marketing 5.1. Podstawy marketingu online 5.2. Wprowadzenie do brandingu 5.3. Budowanie marki online 5.4. Google Moja Firma 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 5.13. Marketing wirusowy 5.14. Growth hacking marketing 5.15. Social media i marketing społecznościowy 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 5.20. LinkedIn w biznesie 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 5.25. E-mail marketing 5.26. Efektywny newsletter 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 5.28. Systemy do e-mail marketingu 5.29. Marketing automation 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 5.32. Content marketing - marketing treści 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 6.4. Budowanie zaufania klienta 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 6.8. Feedback konsumencki 6.9. Rekomendacja konsumencka 6.10. Monitoring opinii w internecie 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 6.13. Negocjacje w e-biznesie 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 7.1. Płatności w internecie 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 7.3. Automaty paczkowe 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 8.1. Outsourcing w e-biznesie 8.2. Analiza konkurencji 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 8.6. Porównywarki cen 8.7. Czym są Google Zakupy 8.8. Długi ogon w e-biznesie 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 8.15. Optymalizacja kosztów 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku Rozdział 9. E-biznes a prawo 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 9.12. Ochrona danych osobowych 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 9.14. Mailing a spam 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 9.17. Nieuczciwa konkurencja 9.18. Ochrona znaków towarowych 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 9.22. Transfer własności intelektualnej 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 9.24. Mity prawne w e-commersie Rozdział 10. BHP w e-biznesie 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 10.3. Kobieta w e-biznesie 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 10.5. Procedury w e-biznesie 10.6. Telepraca i telepracownicy 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 10.16. Porażka w biznesie 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 10.18. Sukcesja e-biznesu Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
Sygnatura czytelni BMW: VI C 114 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150911 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Jason Hunt, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Maciej Stępa, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 853, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert Burcon Tomasz Burzyński Andrzej Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski Kamil Chimkowska Angelika Chłodnicki Mateusz Cichoń Marcin (informatyk) Cioczek Konrad Cisek Marcin Czaplicka Monika Dejnaka Agnieszka Dutko Maciej Dywański Piotr Fornalski Paweł Froń Karol Gaca Daria Gamoń Adrian Godlewski Marcin (marketing) Golec Marek Gorzycki Adrian Grabowski Grzegorz (księgowy) Grzywnowicz Mateusz Tomczyk Tomek Jankowski Marek (ekonomia) Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie) Kamiennik Łukasz Kiełcz Piotr Kobryń Maria Kolanek Bartosz Kołata Damian Korycki Paweł Kosel Michał Kotarbiński Jacek Krakowski Zbigniew Królak Paweł (organizacja i zarządzanie) Kruk Kamila Krynicka-Pieleszek Iga Krzyworączka Paweł Langa Bartosz Lech Mikołaj Lewiński Maciej Lidzbarski Michał Łuczyńska Dagmara Łukiańczyk Marcin Maciejewski Tomasz Maciorowski Artur Marczewski Łukasz Marzec Krzysztof (informatyk) Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie) Motyl Piotr (marketing) Namieciński Rafał (1973- ) Niedźwiedź Marek Okulski Robert Adam Oracz Piotr Osman Marcin Palak Tomasz Pawłowska Magdalena (marketing) Pieleszek Marcin Pioch Adam Piwowarczyk Marcin (psycholog) Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz Rdzeń Krzysztof Rogala Barbara (marketing) Sadłowski Rafał Sadowski Michał (1982- ) Sala Paweł Sobczak Jakub Solga Robert Spławski Michał Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca) Stawarz-García Barbara (ekonomia) Stępa Maciej Szajdziński Jakub Szulczewski Michał (1939- ) Tkaczyk Paweł (marketing) Trader21 Trzupek Justyna Winkiel Mikołaj Wisłocka Izabela Wiszowaty Damian Wsół Marcin
Odbiorca
Gatunek
Przyjęta nazwa autora Jasona Hunta: Tomek Tomczyk.
Indeks.
Jak to się zaczęło 11 "Biblia e-biznesu" w liczbach 12 Świat się zmienia, czyli co nowego w branży 12 "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek 17 Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 21 1.1. Specyfika biznesu w internecie 21 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 25 1.3. Nowe rynki e-biznesu 32 1.4. Startup w internecie 37 1.5. Wstępna analiza rynku 41 1.6. E-biznesplan 45 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 51 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 57 1.9. Strategie cenowe 64 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 70 1.11. Finansowanie e-biznesu 78 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 84 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 92 1.14. Tokenizacja e-biznesu 96 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę 98 Rozdział 2. Sklep internetowy 103 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 103 2.2. Typy platform e-sklepowych 107 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 115 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 125 2.5. Wdrożenie e-sklepu 129 2.6. Hosting dla e-sklepu 135 2.7. Audyt przedwdrożeniowy 140 Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 147 3.1. Allegro dziś 147 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 151 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 155 3.4. Sprzedaż na Amazon 160 3.5. Sprzedaż na eBayu 163 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 169 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie 172 Rozdział 4. Usługi online 175 4.1. E-usługi 175 4.2. E-sprzedaż wiedzy 178 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 180 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 187 4.5. Personal branding w e-usługach 190 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 194 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline 197 Rozdział 5. E-marketing 201 5.1. Podstawy marketingu online 201 5.2. Wprowadzenie do brandingu 205 5.3. Budowanie marki online 207 5.4. Google Moja Firma 211 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 214 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 225 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 232 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 235 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 240 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 250 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 258 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 266 5.13. Marketing wirusowy 269 5.14. Growth hacking marketing 278 5.15. Social media i marketing społecznościowy 282 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 286 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 293 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 296 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 303 5.20. LinkedIn w biznesie 307 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 309 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 312 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 316 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 319 5.25. E-mail marketing 322 5.26. Efektywny newsletter 328 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 335 5.28. Systemy do e-mail marketingu 338 5.29. Marketing automation 343 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 346 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 355 5.32. Content marketing - marketing treści 362 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 365 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 369 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 372 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 377 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca 386 Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 391 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 394 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 398 6.4. Budowanie zaufania klienta 401 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 407 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 411 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 415 6.8. Feedback konsumencki 418 6.9. Rekomendacja konsumencka 427 6.10. Monitoring opinii w internecie 434 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 439 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 442 6.13. Negocjacje w e-biznesie 446 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji 452 Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 459 7.1. Płatności w internecie 459 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 462 7.3. Automaty paczkowe 468 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 472 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 478 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 483 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 488 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd 495 Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 507 8.1. Outsourcing w e-biznesie 507 8.2. Analiza konkurencji 510 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 517 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 519 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 523 8.6. Porównywarki cen 536 8.7. Czym są Google Zakupy 539 8.8. Długi ogon w e-biznesie 544 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 547 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 553 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 558 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 564 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 567 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 571 8.15. Optymalizacja kosztów 575 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 579 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 583 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 589 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 592 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku 598 Rozdział 9. E-biznes a prawo 603 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 603 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 608 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 615 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 618 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 622 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 628 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 633 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 637 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 641 9.10. Regulamin sklepu internetowego 645 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 651 9.12. Ochrona danych osobowych 655 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 660 9.14. Mailing a spam 666 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 670 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 675 9.17. Nieuczciwa konkurencja 684 9.18. Ochrona znaków towarowych 689 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 692 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 698 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 703 9.22. Transfer własności intelektualnej 709 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 714 9.24. Mity prawne w e-commersie 719 Rozdział 10. BHP w e-biznesie 725 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 725 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 728 10.3. Kobieta w e-biznesie 731 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 734 10.5. Procedury w e-biznesie 740 10.6. Telepraca i telepracownicy 748 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 752 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 757 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 760 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 765 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 768 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 771 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 778 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 783 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 793 10.16. Porażka w biznesie 801 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 805 10.18. Sukcesja e-biznesu 811
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154789 N, 154788 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na stronie tytułowej i okładce: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
Wykaz aktów prawnych na stronach [251]-252.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? (Piotr Szulczewski)) Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? (Konrad Cioczek) Dlaczego forma prawna prowadzonej działalności gospodarczej jest tak istotna? Czynniki wpływające na wybór formy prowadzonej działalności gospodarczej Model biznesowy Bezpieczeństwo prowadzenia firmy Możliwości finansowe przedsiębiorcy Podatki Jednoosobowa działalność gospodarcza Spółka cywilna Spółka jawna Spółka partnerska Spółka komandytowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty (Konrad Cioczek) Katalog najważniejszych aktów prawnych związanych z e-biznesem Gwarancja Rękojmia Odstąpienie od umowy Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone (Konrad Cioczek, Paulina Trzeciak) Regulamin w e-biznesie Dlaczego warto mieć profesjonalny regulamin? Platformy sprzedażowe, serwisy aukcyjne Dlaczego trudno jest sporządzić zgodny z prawem regulamin? Czy raz stworzony regulamin będzie zawsze aktualny? Błędy najczęściej popełniane przy tworzeniu regulaminu Regulamin od "wujka Google" Mieszanie przepisów dotyczących B2B oraz B2C Błędne interpretowanie przepisów wskutek nieznajomości języka prawniczego Stosowanie zasady "im mniej, tym lepiej" Zasady tworzenia regulaminu Wzorzec regulaminu Klauzule niedozwolone - ich istota i znaczenie Postanowienia umowne, które nie mogą być uznane za klauzule niedozwolone Charakter Rejestru klauzul niedozwolonych Regulamin a klauzule niedozwolone Dlaczego warto sprawdzać Rejestr klauzul niedozwolonych? Ryzyko związane ze stosowaniem klauzul niedozwolonych "Top 10" najpopularniejszych klauzul niedozwolonych Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie (Maciej Dutko) Generalnie: 18+, ale... Jeden sprzedawca, wiele kont Umowa prawnie wiążąca. Albo nie Zakaz przenoszenia sprzedaży na zewnątrz Manipulowanie słowami kluczowymi Tylko ceny brutto Towary zakazane Warunki specjalne Polityka prywatności i ochrona danych osobowych (Jakub Szajdziński) Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe Administrator danych osobowych Zasady przetwarzania danych osobowych Rodzaje danych osobowych Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) Odpowiedzialność za naruszenie zasad dotyczących ochrony danych osobowych Zgłoszenie zbioru danych do GIODO Przetwarzanie danych osobowych, które nie wymaga dokonania zgłoszenia w GIODO Cel przetwarzania danych osobowych w sklepie/serwisie internetowym Obowiązek informacyjny (polityka prywatności) Powierzenie przetwarzania danych osobowych Dokumentacja oraz środki bezpieczeństwa wymagane do prawidłowego przetwarzania danych osobowych w sklepach/serwisach internetowych Wzór zgłoszenia zbioru danych osobowych do GIODO - instrukcja rejestracji Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" (Jakub Szajdziński) Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem (Paulina Trzeciak) Gwarancja Regulamin a warunki gwarancji Podpis gwaranta pod gwarancją Reklamacja a rękojmia za wady fizyczne rzeczy Uprawnienia kupującego Koszty wynikające z rękojmi Obowiązek sprzedawcy Granice czasowej odpowiedzialności Rękojmia czy gwarancja - co wybrać? Odstąpienie od umowy Zakaz odstępnego Termin na realizację uprawnienia Obowiązek informacyjny o ustawowym prawie odstąpienia od umowy Konsekwencje niespełnienia obowiązku informacyjnego Forma oświadczenia woli Koszty związane z odstąpieniem od umowy Skutki wykonania Odpowiedzialność konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy Wyłączenia prawa odstąpienia od umowy Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby (Maciej Dutko) Ulga dla kupujących... ...i drzazga w oku e-sprzedawców Potrzebny złoty środek Pięć sposobów na zmniejszenie liczby zwrotów Po pierwsze: zbuduj możliwie wierną prezentację produktu Po drugie: naucz klienta swojego produktu Po trzecie: wydłużenie ustawowego terminu zwrotu towaru Po czwarte: licytacja zamiast Kup teraz Po piąte: produkt spersonalizowany lub wykonany na zamówienie Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie (Jakub Szajdziński) Fałszywe albo oszukańcze oznaczenie pochodzenia geograficznego towarów lub usług Naśladownictwo produktów Pomawianie lub nieuczciwe zachwalanie Utrudnianie dostępu do rynku Nieuczciwa lub zakazana reklama Reklama porównawcza Organizowanie systemu sprzedaży lawinowej oraz prowadzenie lub organizowanie działalności w systemie konsorcyjnym Odpowiedzialność za czyny nieuczciwej konkurencji Odpowiedzialność cywilna Odpowiedzialność karna Mailing a spaming - fakty i mity (Jakub Szajdziński) Jak prowadzić mailing, a nie spaming Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu (Maciej Dutko) Czy "kradziony" kontent ma wartość? Jestem autorem, ale czy mam "utwór"? Pazur autora czyni utwór Twarz w komercji, czyli ochrona wizerunku Prawo i etyka nie zawsze w parze Ochrona ofert przed kopiowaniem (Maciej Dutko) Pierwszy krok: świadomość Indywidualna i twórcza treść Technika w służbie prawa autorskiego W razie kradzieży - dokumentuj i ścigaj! A jeśli już chcemy dopiec do żywego... Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo (Konrad Cioczek) Przepisy prawa Czym jest znak towarowy? Rodzaje znaków towarowych Cechy charakterystyczne prawa ochronnego na znak towarowy Rodzaje prawa ochronnego na znak towarowy Procedura zastrzeżenia znaku towarowego Domena jako znak towarowy Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe (Jakub Szajdziński) Konsekwencje prawne zakwalifikowania bloga/serwisu informacyjnego do prasy E-biznes a podatki dochodowe (Piotr Szulczewski) Skala podatkowa Ryczałt ewidencjonowany Karta podatkowa Podatek liniowy Podatek CIT (podatek osób prawnych) Mnogość form może przerażać. Rozwiązaniem jest... E-biznes a podatek VAT (Piotr Szulczewski) Dostawa towaru w sprzedaży internetowej, czyli kiedy naliczyć podatek VAT Dropshipping - towar z hurtowni wprost do klienta Kurierem albo pocztą - co lepsze, czyli o pełnomocnictwach słów kilka Jak fakturować i korygować faktury w e-handlu Stary rachunek, czyli nowa faktura (bez VAT) Paragon Faktura E-fiskalny, czyli z wystawianiem paragonu i jego wydawaniem za pan brat Odliczamy VAT - ogólne zasady postępowania Import towarów z Chin (Kamil Biernat) Zasada nr 1 - Import z Chin jest bardzo prosty! Zasada nr 2 - Poznaj swojego partnera Zasada nr 3 - Zawrzyj umowę ze swoim partnerem Zasada nr 4 - Płać rozsądnie Jak nie zostać oszukanym? Zasada nr 5 - Pamiętaj o... E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii (Marek Niedźwiedź) Dla kogo spółka limited? Podatek VAT VAT a sprzedaż towaru w Polsce VAT a sprzedaż usług w Polsce VAT a sprzedaż usług w Polsce - nowe regulacje dotyczące części usług B2C Podatek u źródła Stawki podatków Podatek dochodowy Podatek VAT Podatki od zatrudnienia Kapitał zakładowy w spółce limited Odpowiedzialność Zarządu spółki limited za zobowiązania spółki E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią (Jakub Szajdziński) Sprzedaż w Unii Europejskiej Sprzedaż poza Unią Europejską Dropshipping Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe (Dominik Homa) Czym bitcoin wyróżnia się na tle innych systemów płatności Organy podatkowe w stosunku do kryptowalut Stosunek prawny do obrotu bitcoinami Podatek dochodowy Podatek VAT Prawo dewizowe Bezpieczeństwo Najważniejsze akty prawne - zestawienie (Maciej Dutko)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ó 15 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145689 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145690 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
U góry okł.: Tworzenie sugestywnych ofert, budowanie przewagi konkurencyjnej, sposoby na zdystansowanie rywali w e-bizneie.
Bibliogr. s. [175]. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 78 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124621 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: Własny biznes bez ryzyka. Jak możesz zarabiać w Internecie? Gdzie są [dodatkowe] pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Netogr. s. [159]-160.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Gdzie szukać najlepszych kreatorów do łatwego tworzenia stron WWW? Jak założyć konto w wybranym serwisie? Jak łatwo zbudować strukturę swojej pierwszej strony WWW?
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130149 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł.: Żródła informacji, strategie wyszukiwania, aspekty prawne.
Bibliogr. s. [133]. Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 117
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126107 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126006 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności