Bąk Michał (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bąk Michał (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oznaczenie wydania we wstępie.
Indeks.
Cele, modele i strategie e-biznesu Specyfika biznesu w internecie Nisza i unikalność - ujęcie strategiczne Nowe rynki e-biznesu (Jacek Kotarbiński) Projektowanie startupu w internecie Nazwa i domena dla e-biznesu Dywersyfikacja w e-biznesie Strategie cenowe Błędy początkujących e-sprzedawców Finansowanie e-biznesu Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym Czym właściwie jest crowdfunding? Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie Telepraca i telepracownicy Zarządzanie kryzysem w e-biznesie Hejt, krytyka, negatywy Sklep internetowy Typy platform e-sklepowych Struktura i użyteczność sklepu internetowego Przegląd aplikacji e-sklepowych cStore IAI-Shop PrestaShop Shoper Shoplo SOTE Wdrożenie e-sklepu Audyt przedwdrożeniowy Shoper.pl PrestaShop i Magento - sklepy w systemach open source Platformy aukcyjne i inne kanały e-commerce Uwarunkowania handlu na Dobre praktyki handlu na Allegro "Trafność" Allegro - nowy paradygmat pozycjonowania ofert Alternatywne platformy e-sprzedażowe Promocja płatna na Allegro Usługi online Usługi eksperckie (Maciej Dutko) E-sprzedaż wiedzy (Daniel Bossy) Skuteczny system e-learningu Videopoint.pl i ebookpoint.pl (case studies) Personal branding w e-usługach Programy afiliacyjne AdSense - podstawy platformy Marketing wielopoziomowy Usługi hybrydowe: online i offline Budowanie marki online Skuteczna oferta sprzedażowa (Maciej Dutko) Targetowanie czy dywersyfikacja Dziesięć największych błędów w e-ofertach Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii Reklama porównawcza w e-handlu Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° Tagline Marketing wirusowy Social media i marketing społecznościowy Skuteczny Facebook marketing Twitter, czyli "marketing ćwierkany" YouTube jako dźwignia dla e-biznesu Aktywizacja odbiorców w mediach społecznościowych Performance marketing (Jakub Jasiński) E-mail marketing Efektywny newsletter Pozyskiwanie leadów i wzorcowe strony docelowe (landing pages) GetResponse - przegląd funkcjonalności FreshMail.pl (case study) Marketing automation Pozycjonowanie Content marketing Blog jako samodzielny model e-biznesowy AdWords - reklama płatna w wyszukiwarce Remarketing Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów) Komunikacja z e-klientem Profil konsumenta w sieci Podstawy komunikacji z e-klientem Customer experience Budowanie zaufania klienta CRM - optymalizacja obsługi e-klienta Feedback konsumencki Monitoring opinii w internecie (Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży Płatności w internecie Bitcoin - rewolucja w e-płatnościach Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka Firmy kurierskie Brokerzy usług kurierskich Dropshipping Automatyzacja w e-biznesie Bezpieczeństwo e-biznesu Zwiększanie efektywności sprzedaży Analiza konkurencji Cross-channelling Co-surfing (co-browsing) Porównywarki cen Google zakupy (reklamy z listą produktów Długi ogon w e-biznesie (Krzysztof Rdzeń) Testowanie a optymalizacja sprzedaży Online merchandising Cross-selling, up-selling, down-selling Outsourcing w e-biznesie M-biznes Aplikacje mobilne dla e-biznesu Optymalizacja konwersji - czynniki zewnętrzne Optymalizacja kosztów Mity psujące e-sprzedaż Dziesięć najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną E-biznes ponad granicami E-biznes a prawo Rejestracja działalności gospodarczej Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu Optymalizacja form działalności gospodarczej Dokumentacja e-sprzedaży Planowanie e-biznesu a kontrola skarbowa - jak się przygotować (case study) Nowe prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy Redukowanie zwrotów w e-handlu Regulamin sklepu internetowego Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów Odpowiedzialność za prowadzenie działalności e-commerce zgodnie z prawem a ataki na e-sprzedawców Podatki w e-biznesie Ochrona danych osobowych Nieuczciwa konkurencja Ochrona znaków towarowych Transfer własności intelektualnej Specyfika prawna handlu na Allegro Mailing a spam Prawo autorskie w e-handlu Przekaz "informacyjny" czy "twórczy"? Uświadamianie i prewencja Zabezpieczenie dowodów i reagowanie Ochrona techniczna Zastosowanie fałszywej treści.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 110 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145669 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5825 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności