Szulczewski Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(8)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szulczewski Piotr
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Finansowanie inwestycji
(2)
Amortyzacja
(1)
Amortyzacja środków trwałych
(1)
Controlling inwestycji
(1)
Controlling produkcji
(1)
Dochody zagraniczne
(1)
Działalność B+R
(1)
Działalność innowacyjna
(1)
Eksploatacja samochodów firmowych
(1)
Ewidencja kosztów
(1)
Flota samochodowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inwestycje innowacyjne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kontrola kosztów
(1)
Koszty niewykorzystanego potencjału
(1)
Koszty produkcji
(1)
Koszty wytworzenia
(1)
Majątek trwały
(1)
Metody amortyzacji podatkowej
(1)
Odliczenie VAT
(1)
Odpisy amortyzacyjne
(1)
Podatek od paliw
(1)
Podwójne opodatkowanie
(1)
Prace badawcze
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Preferencje podatkowe
(1)
Projekty badawcze
(1)
Przepisy podatkowe
(1)
Rachunkowość finansowa
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regulacje podatkowe
(1)
Rozliczanie kosztów
(1)
Rozliczenia podatkowe
(1)
Strategia firmy
(1)
Technologie informatyczne
(1)
Ulga na działalność B+R
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Burcon Tomasz. Burzyński Andrzej. Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Cebulski Kamil. Chimkowska Angelika. Chłodnicki Mateusz. Cichoń Mariusz. Cioczek Konrad. Cisek Marcin. Czaplicka Monika. Dejnaka Agnieszka. Dutko Maciej. Dywański Piotr. Fornalski Paweł. Froń Karol. Gaca Daria. Gamoń Adrian. Godlewski Marcin. Golec Marek. Gorzycki Adrian. Grabowski Grzegorz. Grzywnowicz Mateusz. Jankowski Marek. Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Tomczyk Tomek. Kamiennik Łukasz. Kiełcz Piotr. Kobryń Maria. Kolanek Bartosz. Kołata Damian. Korycki Paweł. Stępa Maciej. Kosel Michał. Kotarbiński Jacek. Krakowski Zbigniew. Królak Paweł. Kruk Kamila. Krynicka-Pieleszek Iga. Krzyworączka Paweł. Langa Bartosz. Lech Mikołaj. Lewiński Maciej. Lidzbarski Michał. Łuczyńska Dagmara. Łukiańczyk Marcin. Maciejewski Tomasz. Maciorowski Artur. Marczewski Łukasz. Marzec Krzysztof. Mielczarek Paweł. Motyl Piotr. Namieciński Rafał (1973- ). Niedźwiedź Marek. Okulski Robert Adam. Oracz Piotr. Osman Marcin. Palak Tomasz. Pawłowska Magdalena. Pieleszek Marcin. Pioch Adam. Piwowarczyk Marcin. Przetacznik Ilona Puzyrkiewicz Dariusz. Rdzeń Krzysztof. Rogala Barbara. Sadłowski Rafał. Sadowski Michał (1982- ). Sala Paweł. Sobczak Jakub. Solga Robert. Spławski Michał. Starzykiewicz Dawid. Stawarz-García Barbara (ekonomia). Szajdziński Jakub. Szulczewski Piotr. Tkaczyk Paweł . Trader21. Trzupek Justyna. Winkiel Mikołaj. Wisłocka Izabela. Wiszowaty Damian. Wsół Marcin.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
iblia e-biznesu" w liczbach Świat się zmienia, czyli co nowego w branży "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu 1.1. Specyfika biznesu w internecie 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne 1.3. Nowe rynki e-biznesu 1.4. Startup w internecie 1.5. Wstępna analiza rynku 1.6. E-biznesplan 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie 1.9. Strategie cenowe 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców 1.11. Finansowanie e-biznesu 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe 1.14. Tokenizacja e-biznesu 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę Sklep internetowy 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki 2.2. Typy platform e-sklepowych 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych 2.5. Wdrożenie e-sklepu 2.6. Hosting dla e-sklepu 2.7. Audyt przedwdrożeniowy Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y 3.1. Allegro dziś 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads 3.4. Sprzedaż na Amazon 3.5. Sprzedaż na eBayu 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie Rozdział 4. Usługi online 4.1. E-usługi 4.2. E-sprzedaż wiedzy 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa 4.5. Personal branding w e-usługach 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne) 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline Rozdział 5. E-marketing 5.1. Podstawy marketingu online 5.2. Wprowadzenie do brandingu 5.3. Budowanie marki online 5.4. Google Moja Firma 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360° 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki 5.13. Marketing wirusowy 5.14. Growth hacking marketing 5.15. Social media i marketing społecznościowy 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku 5.17. "Lajwy" sprzedażowe 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany" 5.20. LinkedIn w biznesie 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych 5.25. E-mail marketing 5.26. Efektywny newsletter 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages) 5.28. Systemy do e-mail marketingu 5.29. Marketing automation 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych 5.32. Content marketing - marketing treści 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko) 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem 6.1. Profil e-klienta 391 6.2. Komunikacja z e-klientem 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży 6.4. Budowanie zaufania klienta 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami 6.8. Feedback konsumencki 6.9. Rekomendacja konsumencka 6.10. Monitoring opinii w internecie 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji 6.13. Negocjacje w e-biznesie 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka 7.1. Płatności w internecie 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty 7.3. Automaty paczkowe 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych 7.6. Automatyzacja w e-biznesie 7.7. Aplikacje dla e-biznesu 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie - przegląd Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży 8.1. Outsourcing w e-biznesie 8.2. Analiza konkurencji 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie 8.6. Porównywarki cen 8.7. Czym są Google Zakupy 8.8. Długi ogon w e-biznesie 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje 8.15. Optymalizacja kosztów 8.16. Mity psujące e-sprzedaż 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku Rozdział 9. E-biznes a prawo 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów 9.12. Ochrona danych osobowych 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro 9.14. Mailing a spam 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki 9.17. Nieuczciwa konkurencja 9.18. Ochrona znaków towarowych 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie 9.22. Transfer własności intelektualnej 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne 9.24. Mity prawne w e-commersie Rozdział 10. BHP w e-biznesie 10.1. Osobowość przedsiębiorcy 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy 10.3. Kobieta w e-biznesie 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie 10.5. Procedury w e-biznesie 10.6. Telepraca i telepracownicy 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny) 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne 10.16. Porażka w biznesie 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo 10.18. Sukcesja e-biznesu Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
Sygnatura czytelni BMW: VI C 114 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150911 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na stronie tytułowej i okładce: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
Wykaz aktów prawnych na stronach [251]-252.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? (Piotr Szulczewski)) Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? (Konrad Cioczek) Dlaczego forma prawna prowadzonej działalności gospodarczej jest tak istotna? Czynniki wpływające na wybór formy prowadzonej działalności gospodarczej Model biznesowy Bezpieczeństwo prowadzenia firmy Możliwości finansowe przedsiębiorcy Podatki Jednoosobowa działalność gospodarcza Spółka cywilna Spółka jawna Spółka partnerska Spółka komandytowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty (Konrad Cioczek) Katalog najważniejszych aktów prawnych związanych z e-biznesem Gwarancja Rękojmia Odstąpienie od umowy Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone (Konrad Cioczek, Paulina Trzeciak) Regulamin w e-biznesie Dlaczego warto mieć profesjonalny regulamin? Platformy sprzedażowe, serwisy aukcyjne Dlaczego trudno jest sporządzić zgodny z prawem regulamin? Czy raz stworzony regulamin będzie zawsze aktualny? Błędy najczęściej popełniane przy tworzeniu regulaminu Regulamin od "wujka Google" Mieszanie przepisów dotyczących B2B oraz B2C Błędne interpretowanie przepisów wskutek nieznajomości języka prawniczego Stosowanie zasady "im mniej, tym lepiej" Zasady tworzenia regulaminu Wzorzec regulaminu Klauzule niedozwolone - ich istota i znaczenie Postanowienia umowne, które nie mogą być uznane za klauzule niedozwolone Charakter Rejestru klauzul niedozwolonych Regulamin a klauzule niedozwolone Dlaczego warto sprawdzać Rejestr klauzul niedozwolonych? Ryzyko związane ze stosowaniem klauzul niedozwolonych "Top 10" najpopularniejszych klauzul niedozwolonych Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie (Maciej Dutko) Generalnie: 18+, ale... Jeden sprzedawca, wiele kont Umowa prawnie wiążąca. Albo nie Zakaz przenoszenia sprzedaży na zewnątrz Manipulowanie słowami kluczowymi Tylko ceny brutto Towary zakazane Warunki specjalne Polityka prywatności i ochrona danych osobowych (Jakub Szajdziński) Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe Administrator danych osobowych Zasady przetwarzania danych osobowych Rodzaje danych osobowych Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) Odpowiedzialność za naruszenie zasad dotyczących ochrony danych osobowych Zgłoszenie zbioru danych do GIODO Przetwarzanie danych osobowych, które nie wymaga dokonania zgłoszenia w GIODO Cel przetwarzania danych osobowych w sklepie/serwisie internetowym Obowiązek informacyjny (polityka prywatności) Powierzenie przetwarzania danych osobowych Dokumentacja oraz środki bezpieczeństwa wymagane do prawidłowego przetwarzania danych osobowych w sklepach/serwisach internetowych Wzór zgłoszenia zbioru danych osobowych do GIODO - instrukcja rejestracji Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" (Jakub Szajdziński) Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem (Paulina Trzeciak) Gwarancja Regulamin a warunki gwarancji Podpis gwaranta pod gwarancją Reklamacja a rękojmia za wady fizyczne rzeczy Uprawnienia kupującego Koszty wynikające z rękojmi Obowiązek sprzedawcy Granice czasowej odpowiedzialności Rękojmia czy gwarancja - co wybrać? Odstąpienie od umowy Zakaz odstępnego Termin na realizację uprawnienia Obowiązek informacyjny o ustawowym prawie odstąpienia od umowy Konsekwencje niespełnienia obowiązku informacyjnego Forma oświadczenia woli Koszty związane z odstąpieniem od umowy Skutki wykonania Odpowiedzialność konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy Wyłączenia prawa odstąpienia od umowy Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby (Maciej Dutko) Ulga dla kupujących... ...i drzazga w oku e-sprzedawców Potrzebny złoty środek Pięć sposobów na zmniejszenie liczby zwrotów Po pierwsze: zbuduj możliwie wierną prezentację produktu Po drugie: naucz klienta swojego produktu Po trzecie: wydłużenie ustawowego terminu zwrotu towaru Po czwarte: licytacja zamiast Kup teraz Po piąte: produkt spersonalizowany lub wykonany na zamówienie Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie (Jakub Szajdziński) Fałszywe albo oszukańcze oznaczenie pochodzenia geograficznego towarów lub usług Naśladownictwo produktów Pomawianie lub nieuczciwe zachwalanie Utrudnianie dostępu do rynku Nieuczciwa lub zakazana reklama Reklama porównawcza Organizowanie systemu sprzedaży lawinowej oraz prowadzenie lub organizowanie działalności w systemie konsorcyjnym Odpowiedzialność za czyny nieuczciwej konkurencji Odpowiedzialność cywilna Odpowiedzialność karna Mailing a spaming - fakty i mity (Jakub Szajdziński) Jak prowadzić mailing, a nie spaming Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu (Maciej Dutko) Czy "kradziony" kontent ma wartość? Jestem autorem, ale czy mam "utwór"? Pazur autora czyni utwór Twarz w komercji, czyli ochrona wizerunku Prawo i etyka nie zawsze w parze Ochrona ofert przed kopiowaniem (Maciej Dutko) Pierwszy krok: świadomość Indywidualna i twórcza treść Technika w służbie prawa autorskiego W razie kradzieży - dokumentuj i ścigaj! A jeśli już chcemy dopiec do żywego... Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo (Konrad Cioczek) Przepisy prawa Czym jest znak towarowy? Rodzaje znaków towarowych Cechy charakterystyczne prawa ochronnego na znak towarowy Rodzaje prawa ochronnego na znak towarowy Procedura zastrzeżenia znaku towarowego Domena jako znak towarowy Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe (Jakub Szajdziński) Konsekwencje prawne zakwalifikowania bloga/serwisu informacyjnego do prasy E-biznes a podatki dochodowe (Piotr Szulczewski) Skala podatkowa Ryczałt ewidencjonowany Karta podatkowa Podatek liniowy Podatek CIT (podatek osób prawnych) Mnogość form może przerażać. Rozwiązaniem jest... E-biznes a podatek VAT (Piotr Szulczewski) Dostawa towaru w sprzedaży internetowej, czyli kiedy naliczyć podatek VAT Dropshipping - towar z hurtowni wprost do klienta Kurierem albo pocztą - co lepsze, czyli o pełnomocnictwach słów kilka Jak fakturować i korygować faktury w e-handlu Stary rachunek, czyli nowa faktura (bez VAT) Paragon Faktura E-fiskalny, czyli z wystawianiem paragonu i jego wydawaniem za pan brat Odliczamy VAT - ogólne zasady postępowania Import towarów z Chin (Kamil Biernat) Zasada nr 1 - Import z Chin jest bardzo prosty! Zasada nr 2 - Poznaj swojego partnera Zasada nr 3 - Zawrzyj umowę ze swoim partnerem Zasada nr 4 - Płać rozsądnie Jak nie zostać oszukanym? Zasada nr 5 - Pamiętaj o... E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii (Marek Niedźwiedź) Dla kogo spółka limited? Podatek VAT VAT a sprzedaż towaru w Polsce VAT a sprzedaż usług w Polsce VAT a sprzedaż usług w Polsce - nowe regulacje dotyczące części usług B2C Podatek u źródła Stawki podatków Podatek dochodowy Podatek VAT Podatki od zatrudnienia Kapitał zakładowy w spółce limited Odpowiedzialność Zarządu spółki limited za zobowiązania spółki E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią (Jakub Szajdziński) Sprzedaż w Unii Europejskiej Sprzedaż poza Unią Europejską Dropshipping Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe (Dominik Homa) Czym bitcoin wyróżnia się na tle innych systemów płatności Organy podatkowe w stosunku do kryptowalut Stosunek prawny do obrotu bitcoinami Podatek dochodowy Podatek VAT Prawo dewizowe Bezpieczeństwo Najważniejsze akty prawne - zestawienie (Maciej Dutko)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ó 15 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145689 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145690 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności