Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(50)
Forma i typ
Książki
(50)
Poradniki i przewodniki
(34)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(20)
Autor
Skwarek Mirosław
(3)
Bekas Robert
(2)
Brunson Russell
(2)
Burcon Tomasz
(2)
Burzyński Andrzej
(2)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Cebulski Kamil
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cisek Marcin
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dutko Maciej
(2)
Dywański Piotr
(2)
Fornalski Paweł
(2)
Froń Karol
(2)
Gaca Daria
(2)
Gamoń Adrian
(2)
Golec Marek
(2)
Gorzycki Adrian
(2)
Grzywnowicz Mateusz
(2)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Kamiennik Łukasz
(2)
Kiełcz Piotr
(2)
Kobryń Maria
(2)
Kolanek Bartosz
(2)
Korycki Paweł
(2)
Kosel Michał
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kołata Damian
(2)
Krakowski Zbigniew
(2)
Kruk Kamila
(2)
Krynicka-Pieleszek Iga
(2)
Krzyworączka Paweł
(2)
Langa Bartosz
(2)
Lech Mikołaj
(2)
Lewiński Maciej
(2)
Lidzbarski Michał
(2)
Maciejewski Tomasz
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Marczewski Łukasz
(2)
Namieciński Rafał (1973- )
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Okulski Robert Adam
(2)
Oracz Piotr
(2)
Osman Marcin
(2)
Palak Tomasz
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Przetacznik Ilona
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Rdzeń Krzysztof
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sadowski Michał (1982- )
(2)
Sadłowski Rafał
(2)
Sala Paweł
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Solga Robert
(2)
Spławski Michał
(2)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(2)
Stępa Maciej
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Tomczyk Tomek
(2)
Trader21
(2)
Trzupek Justyna
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wiszowaty Damian
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łuczyńska Dagmara
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Aleksander Wojciech
(1)
Bojko Natalìâ V
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Drejewicz Szymon
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grabowski Grzegorz (księgowy)
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Harężlak Anna
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jankowski Marek (ekonomia)
(1)
Jones Chris (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziennikarze
(1)
Freelancer
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(8)
Komunikacja marketingowa
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Sukces
(5)
Branding (marketing)
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Media społecznościowe
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Coaching
(3)
Inwestycje
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Przywództwo
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Analiza danych
(2)
Autoprezentacja
(2)
Business Intelligence
(2)
Customer Experience
(2)
Design thinking
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Internet
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Zarządzanie portfelem
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
BPMN (system notacji)
(1)
Baza danych
(1)
Biznesplan
(1)
Bogactwo
(1)
Bohaterstwo
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Chat GPT-3
(1)
Content marketing
(1)
Dane
(1)
Demokracja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-konsumenci
(1)
ETF
(1)
Eksperci
(1)
Finanse osobiste
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gniew
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Humor rysunkowy
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Języki programowania
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komercjalizacja
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura popularna
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lęk
(1)
Marketing
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nowy produkt
(1)
Obligacje skarbowe
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odwaga
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędności (finanse)
(1)
Outplacement
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(45)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(9)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Językoznawstwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
50 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351 stron : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
STRATEGIA DLA KAŻDEGO Pierwszy etap strategii - przewodnia zasada Tworzenie przewodniej zasady Od własnej optyki do własnej "teorii biznesu" Przewodnia zasada a mission statement Przewodnia zasada - czy w ogóle ją pisać i w jakiej formie? Drugi etap strategii - trzy kroki, czyli jądro strategii Jądro strategii a jego ekspansywna siła Trzeci etap strategii - zabezpieczenie zasobów Czwarty etap strategii - sposób wykonania Konieczna cecha - dyscyplina Od strategii dla każdego do strategii biznesu ROZDZIAŁ 2. STRATEGIA BIZNESU Biznes w pigułce Dochód, marża, klient Walka o dwubiegunową przewagę Jak patrzeć na wolumen? Jak patrzeć na marżę? Wybór strategii marżowej - decydujący krok w strategii biznesu Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) Generyczna strategia dyferencjacji (ang. differentiation) Czy komunikowanie dyferencjacji jest niezbędne? Unikalność - jedyny cel wszystkich strategii biznesu Strategiczna droga do unikalności Strategia a sprawność operacyjna Strategiczna unikalność pod lupą Obmyślanie unikalnej pozycji strategicznej albo: kto?, co?, jak? Pytanie "kto?", czyli wybór klienta i potrzeby Pytanie "kto?" a odważna segmentacja Pytanie "kto?": klient globalny czy lokalny? Odnajdywanie niezaspokojonych potrzeb Pytanie "co?", czyli zakres oferty Pytanie "jak?", czyli unikalna formuła wartości Triada "kto-co-jak" i praktyka rynku System unikalności Strategia biznesu w praktyce Proces strategiczny Strategiczny wybór Zmiana pozycji strategicznej dzięki zmianie reguł gry Obrona strategicznej pozycji i elastyczność strategii Ochrona strategicznej pozycji dzięki innowacjom Strategiczna dyscyplina innowacji Strategia biznesu krok po kroku Formułowanie strategii biznesu Zapisywanie strategii pięciu wyborów Formaty strategiczne Trzy zasady obowiązujące w zapisywaniu strategii Kaskadowanie strategii na niższe poziomy Dochodzenie do odległego celu etapami Strategie ratunkowe Zasady pracy ze strategią ratunkową Obmyślanie strategii ratunkowej Upadek strategii STRATEGIA MARKI Od strategii biznesu do strategii marketingu Strategia portfela marek Konsekwencje portfelowe ultrasegmentacji Strategia marki krok po kroku Krok A w strategii marki. Ambicja marki Krok B w strategii marki. Klient - konkurent - kategoria Krok C w strategii marki. Wzorzec marki i positioning statement Wzorce marki Positioning statement - fundament pozycjonowania Krok D w strategii marki. Mix marki Strategia mix - produkt Strategia mix - punkt cenowy Strategia mix - komunikacja Krok E w strategii marki. Wskazówki marki Adekwatność markowej propozycji Co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować markę? Psychologia klienta: postrzeganie wartości Psychologia klienta: skłonność umysłu do kategoryzacji Psychologia klienta: działanie struktur pamięci STRATEGIA RYNKU Rynkowe sekrety, czyli wiedza przydatna w opracowywaniu strategii Sekret penetracji konsumentów Sekrety skutecznej promocji Środowisko konsumentów - sekret postępującej ewolucji Środowisko konkurentów - sekrety "czerwonego oceanu" Zaczynamy formułować strategię rynku Strategia rozwiązuje problemy, a plan nie Określanie istoty problemu i działania zaradcze Zapisywanie strategii rynku Plany marketingu Analizy strategiczne (sytuacja rynku i marki) Strategia rynku wraz z planem aktywności OSTATNIE AKCENTY MISTRZOWSKIEJ STRATEGII Komunikowanie strategii Jak prezentować argumenty? Jak sprzedawać strategię za pomocą emocji? Recepta na mistrzowską strategię PRZEWAGA KONKURENCYJNA Strategiczny poziom alfa Przewaga konkurencyjna Siła tymczasowej przewagi Przewaga konkurencyjna a ego kierownictwa Walka z czasem o utrzymanie przewagi Źródła przewagi konkurencyjnej VRIO a praktyka na rynku Polskie VRIO Przewaga a myślenie strategiczne Manewr strategiczny a jego wykonanie - Austerlitz Sukces strategii a korpus oficerski Strategia biznesu a korpus menedżerski Słabe zespoły Dowodzić rynkiem Strategia - przywódca - zespół Trudna droga przywódcy - Hubert Wagner
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154856 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Storytelling oparty na danych / Michał Szudejko. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 291, [5] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapa, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 289-291.
Dla osób zarządzających przedsiębiorstwami, menedżerów działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji.
Rozdział 1. Co to jest storytelling oparty na danych i dlaczego przedsiębiorstwa go potrzebują? 1.1. Geneza storytellingu 1.2. Storytelling w biznesie 1.3. Dlaczego potrzebujemy storytellingu opartego na danych? 1.4. Czym jest storytelling oparty na danych? 1.5. Jak konstruować opowieść? 1.6. Jak formułować wnioski? 1.7. Studium przypadku: trudności finansowe Mailbox. Projekt opowieści Rozdział 2. Jak zaprząc dane do pracy? 2.1. Jak przygotować dane do analizy? 2.2. Jakie są podstawowe techniki analizy danych? 2.3. Jak analizować trendy? 2.4. Jak znajdować zależności? 2.5. Jak znajdować anomalie w danych? 2.6. Z jakich narzędzi korzystać? 2.6.1. Kartka papieru 2.6.2. Arkusze kalkulacyjne 2.6.3. Programy statystyczne 2.6.4. Narzędzia business intelligence / wizualizacji danych 2.6.5. ChatGPT Rozdział 3. Analiza danych: studia przypadku 3.1. Studium przypadku: produkcje filmowe. Analiza danych przy pomocy ChatGPT 3.2. Studium przypadku: obsługa klienta. Analiza sentymentu przy pomocy ChatGPT 3.3. Studium przypadku: sprzedaż samochodów. Przygotowanie danych przy pomocy Power Query (Power BI) 3.4. Studium przypadku: incydenty w systemie IT. Przygotowanie danych przy pomocy Power Query (Excel) 3.5. Studium przypadku: sprzedaż samochodów. Analiza danych przy pomocy Power BI 3.6. Studium przypadku: sprzedaż i reklamacje. Identyfikowanie anomalii w Power BI 3.7. Studium przypadku: zamknięcie miesiąca. Analiza porównawcza w Power BI 3.8. Studium przypadku: prognoza sprzedaży. Arkusz prognozy w Excelu 3.9. Studium przypadku: analiza produktów. Tabela przestawna w Excelu 3.10. Studium przypadku: Web scraping w Excelu, Arkuszach Google i w ChatGPT Rozdział 4. Jak stosować wizualizacje? 4.1. Dlaczego stosujemy wizualizacje? 4.2. Jak projektować wykresy? 4.3. Czego unikać w projektowaniu wykresów? 4.4. Jak projektować tabele? 4.5. Jak posługiwać się kolorem? 4.6. Jak stosować tekst? 4.7. Inne elementy wizualne 4.8. Jak projektować slajdy? Rozdział 5. Jak budować opowieść? 5.1. Studium przypadku: budowa opowieści z ChatGPT 5.2. Gdzie szukać pomysłu na opowieść? 5.3. Czy potrzebujemy opowieści? 5.4. Jaką przyjąć strategię? 5.5. Jak konstruować narrację opowieści? 5.6. Inne koncepcje narracji 5.7. Jak akcentować kluczowe momenty? 5.8. Czy warto ubarwiać opowieść? 5.9. Dlaczego opowieść działa, a dlaczego nie? 5.10. Data storytelling a data crafting 5.11. Jak pisać rekomendacje? Rozdział 6. Jak przygotować raport? 6.1. Cechy dobrego raportu 6.2. Proces przygotowywania raportu 6.3. Wybór formy wizualizacji 6.4. Wybór rodzaju wykresu 6.5. Projektowanie układu całego raportu 6.6. Studium przypadku: AIRMAX Rozdział 7. Od danych do opowieści: studia przypadku 7.1. Studium przypadku 1: Zwiększenie zaangażowania w projekty społeczne i ekologiczne 7.2. Studium przypadku 2: Optymalizacja procesu produkcyjnego 7.3. Studium przypadku 3: Zwiększenie zaufania klientów banku 7.4. Studium przypadku 4: Inicjatywa biznesowa 7.5. Studium przypadku 5: Exposé menedżera Rozdział 8. Jak zaprojektować kokpit menedżerski? 8.1. Rodzaje i zasady budowania kokpitów menedżerskich 8.2. Przegląd rynku narzędzi do budowania kokpitów menedżerskich 8.3. Zastosowanie struktury narracyjnej w budowie kokpitu menedżerskiego 8.4. Hierarchia wizualna i projektowanie układu kokpitu 8.5. Jakie wizualizacje sprawdzają się w kokpitach menedżerskich? 8.6. Wykorzystanie interaktywności w kokpicie menedżerskim 8.7. Komunikowanie się z odbiorcami kokpitu 8.8. Projektowanie kokpitów menedżerskich: kilka praktycznych porad na koniec
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 155482 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155483 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Jak zaczynać, to zawsze od początku Na początku była. grupa docelowa Z szeregu wystąp - tworzenie persony Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny" Kreacja robi robotę Co tak naprawdę myślimy o reklamach? Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego Kto z nas nie uwielbia dobrych historii? A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce CCC - cena czyni cuda "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial? Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną Erotyka, rodzina i muzyka AdChecking List i zasada czerwonej lampki Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał? W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba? Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego? Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie Audycja zawiera lokowanie produktu Zalety i wady lokowania produktu Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA Więcej oglądać, mniej czytać Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo? Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii? Globalny internet w lokalnych działaniach O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154414 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. TAKTYKI SIŁ ZBROJNYCH WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE ZAUFANIA INTERESARIUSZY WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ ZRZESZAJĄCĄ CYWILI (WOT) WYZWANIA W SIŁACH ZBROJNYCH - BUDOWANIE REPUTACJI LIDERÓW WŚRÓD OBYWATELI Rozdział 2. STAŁE PROCEDURY OPERACYJNE PROCEDURY OPERACYJNE W SIŁACH ZBROJNYCH JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ LIDERA? STANDARYZACJA REPUTACJI OSOBISTEJ LIDERA CZY BYCIE PRZEWIDYWALNYM JAKO LIDER I JAKO ORGANIZACJA JEST W CENIE? STANDARYZACJA PROCEDUR W BUDOWANIU REPUTACJI ORGANIZACJI Rozdział 3. USTALENIE POŁOŻENIA USTALENIE POŁOŻENIA JAKO PODSTAWA DZIAŁANIA SIŁ ZBROJNYCH REPUTACJA LIDERA A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY REPUTACJA ORGANIZACJI A OCZEKIWANIA INTERESARIUSZY I OTOCZENIA Rozdział 4. PUNKTY DECYZYJNE JAK W SIŁACH ZBROJNYCH PODEJMUJE SIĘ DECYZJE W SPRAWACH ŻYCIA I ŚMIERCI JAK CHRONIĆ RENOMĘ ORGANIZACJI PODCZAS WPROWADZANIA W NIEJ ZMIAN JAK KOMUNIKOWAĆ ZMIANY, BY UTRZYMAĆ RENOMĘ ORGANIZACJI RENOMA LIDERA W OBLICZU TRUDNYCH I KONTROWERSYJNYCH ZMIAN SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU Rozdział 5. KOMPETENCYJNE ZAKRESY OBOWIĄZKÓW SZTUKA PRZEJMOWANIA ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRZYZNAWANIA SIĘ DO BŁĘDU BUDOWANIE REPUTACJI LIDERA NA FUNDAMENTACH OSOBISTYCH KOMPETENCJI I DOŚWIADCZEŃ PRECYZYJNE OBIETNICE I MISJA ORGANIZACJI W BUDOWANIU RENOMY MARKI JAK NIE ULEC POKUSIE I NIE STARAĆ SIĘ ZNAĆ NA WSZYSTKIM Rozdział 6. DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE W PROWADZENIU WALKI OSOBISTE MIERNIKI POZYCJI I SUKCESU - CO POWINIEN, A CZEGO NIE POWINIEN ROBIĆ LIDER WYSOKOOPŁACALNE I WYSOKOWARTOŚCIOWE DZIAŁANIA W ORGANIZACJI BUDUJĄCE REPUTACJĘ I ZAUFANIE INTERESARIUSZY Rozdział 7. ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ ZACHOWANIE ZDOLNOŚCI BOJOWEJ JAKO ELEMENT PROCESU DOWODZENIA W SIŁACH ZBROJNYCH ELEMENTY OSOBISTEGO DOBROSTANU - DLACZEGO RENOMOWANI LIDERZY SĄ ZAWSZE PRZYGOTOWANI NA ZMIANY BUDOWANIE KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154854 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Customer Experience Management : moc pozytywnych doświadczeń w na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 407, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy na okładce: moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta.
Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na customer experience? dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? Wizerunek marki i jej oferta Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży Organizacja procesów wewnątrz firmy Przyciąganie uwagi Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów Czy klient jest racjonalny? czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? motywacje i potrzeby a wartości insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione segmentacja psychograficzna masowość czy personalizacja? 04. przez ekonomię doświadczeń do ekonomii transformacji nowy typ konsumenta marki, które naprawdę cenimy odpowiedzialność biznesu na poważnie 05. metodyka design thinking - wprowadzenie 06. proces projektowania empatyzacja Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy Krok 3. Badania Krok 4. Persona i mapa empatii Krok 5. Customer Journey Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac Krok 7. Zdefiniowanie zadania IDEACJA Krok 8. Generowanie pomysłów Krok 9. Wstępna ocena pomysłów Prototypizacja Krok 10. Budowanie prototypów Krok 11. Testy prototypów 07. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja przygotowanie do wdrożenia Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas Krok 13. Business Model Canvas Wdrażanie rozwiązań Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem Ewaluacja i pomiary skuteczności Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154842 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-224.
Podstawy inwestowania Procent składany i inflacja Klasy aktywów - obrona przed katastrofą Motor napędowy - akcje (Nie)bezpieczne obligacje Złoto Sposób na nieruchomości - REIT-y Od kawy po nikiel - surowce Kryptowaluty Historia lubi się powtarzać Nietypowy przepis na skuteczną inwestycję (5 N) Ograniczaj opłaty Minimalizuj płacone podatki Nie dotykaj oraz inwestuj długoterminowo Nie dla doradców, prognoz i komentarzy Wykorzystaj to, co zbadane Kluczowy element Jakich produktów inwestycyjnych unikać Potęga pasywnego inwestowania Idea inwestowania indeksowego Dlaczego zarządzający funduszami nie dają rady W jakie ETF-y inwestować, a jakich unikać Pozostałe produkty indeksowe Jak powstają jednostki funduszu ETF Dostępność funduszy ETF dla polskiego inwestora Czym jest fundusz indeksowy Czym jest indeks i dlaczego jest ważny Jak fundusz pasywny odzwierciedla zachowanie indeksu ETF-y czy fundusze indeksowe Jakie opłaty pobiera fundusz pasywny Inwestowanie wiąże się z ryzykiem Jak sprawdzić ETF i fundusz indeksowy Porównywarki ETF-ów oraz funduszy indeksowych Fundusze zarządzane aktywnie Detaliczne obligacje skarbowe Idealny portfel inwestycyjny Filozofia inwestycyjna Strategia inwestycyjna Gotowe portfele inwestycyjne Testowanie portfela Podstawowe ETF-y do budowy portfela inwestycyjnego Mniejsze podatki, większe zyski No brainer, czyli IKE Pewny zysk - IKZE Funduszowy parasol podatkowy Trzy poziomy opodatkowania dywidendy Jak zoptymalizować podatki w inwestowaniu pasywnym Uruchom maszynę inwestycyjną Wybór rachunku maklerskiego Jak złożyć zlecenie nabycia funduszu ETF Platforma funduszy inwestycyjnych Robodoradca, czyli ETF-y na autopilocie Jak obniżyć opłaty związane z inwestowaniem
Sygnatura czytelni BWZ: III E 128
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154346 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 269-[279].
Co to jest webwriting. 8 najlepszych praktyk pisania tekstów Bądź spójny Pisz wnikliwie Podkreśl przydatność Zachęć do lektury Zaangażuj Pisz przystępnie Ułatw skanowanie Brzmij przyjaźnie Webwriting a copywriting Stwórz grupę tematyczną Przemyśl strukturę strony Pogrupuj tematy Analizuj frazy i powiąż je z intencjami Zaplanuj personę Czytelnik to Twoje dawne "ja" Jak wlać życie w personę Co chce czytać i w jakiej formie Jaką ścieżkę przechodzi czytelnik Przeprowadź kwerendę w Google Opracuj pomysł na artykuł Zacznij od mapy myśli Pisz bez namysłu Pisz na głos Czas na plan Pamiętaj o dwóch "P" Bądź unikalny Dlaczego warto tworzyć długie artykuły Gdzie znaleźć wartościowe źródła Jak wykorzystać zebrane materiały Wybierz format Lista Przewodnik "jak coś zrobić krok po kroku" Rozbudowana definicja Całościowy przewodnik dla początkujących Uwzględnij lekturę z ekranu Jak sprostać 4 stylom czytania z ekranu Dwa ważne "z": zaangażowanie i zadanie Jak czytelnik ocenia, czy tekst jest przydatny Czy z małego ekranu czytamy inaczej Ułatw decyzję dzięki śródtytułom Bez skanowania nie ma czytania Zwięzłe wezwania Praktyczne pytania Zaskakujący freestyle A co z frazami kluczowymi Czego unikać w śródtytułach Zapowiedz i zachęć w lidzie Dlaczego lid jest wyjątkowy Niezawodny sposób na 3-zdaniowy lid Opowieść lub zagadka w lidzie A gdyby tak streścić tekst? Dopracuj tytuł Określ temat i wartość swojego tekstu Poddaj się opinii zwrotnej Przeanalizuj frazy kluczowe Raz jeszcze określ temat i wartość Wypróbuj nowe wersje Zadbaj o przychylność Zjednaj sobie odbiorcę Sprezentuj coś czytelnikowi Pokaż, że wierzysz w siebie Nawiąż do autorytetu Zaczynaj od "dlaczego" Wykładaj zrozumiale Podkreśl to, co najważniejsze Powiedz czytelnikowi, co go czeka Podaj przykład Zwróć uwagę na szczegół Pobudź skojarzenia Wykorzystaj analogię Opowiadaj barwnie Dlaczego warto opowiadać Gdzie wplatać opowieści Co wywoła oddźwięk u Twojego czytelnika Bohater, problem i lekcja Jak budować napięcie Dostrzegaj historie wokół siebie Pisz przyjaźnie Roztapiaj lód internetu Zacznij od zwrotu na "ty" Okaż empatię czytelnikowi Pisz tak, jak mówisz Jak naśladować język mówiony Odpowiadaj grzecznie na komentarze Podsumuj 3 funkcje zakończenia 5 sposobów na podsumowanie Wzywaj do działania Po co wzywać do działania Zachęć do subskrybowania wpisów Sformułuj tekst na przycisku Stwórz tekst wokół przycisku Zamieść linki Angażujący link wewnętrzny Elegancki link zewnętrzny Wartościowy link przychodzący Jak opisywać linki Pisz przystępnie Jak uprościć tekst krok po kroku Poprawny znaczy profesjonalny Interpunkcja nie gryzie Zoptymalizuj Wyszukiwarka jak wielka biblioteka Frazy ogólne, pośrednie i długi ogon Gdzie umieszczać frazy Dopracuj znaczniki SEO Myśl o użytkownikach mobilnych Pamiętaj o wyszukiwaniu głosowym Zadbaj o czytelników lokalnych Zawalcz o wyróżnione pole Co wyróżnia wyszukiwarka Jak odpowiedzieć na pytanie Zadbaj o przejrzystość Pisz w rytmie krótkich akapitów Wytłuść Wylistuj Wybierz czytelny font Wzmocnij słowo obrazem Czy zawsze wart tysiąca słów Zaprojektuj baner Opracuj zrzuty ekranu Wyróżnij cytaty Stwórz grafiki eksplanacyjne Zoptymalizuj obrazy Wykorzystaj kąski treści raz jeszcze Zmierz efekty Co mówią raporty Google Analytics Oceń skuteczność w Google Search Console Optymalizuj historycznie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153059 N, 152666 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych Dziki Zachód Social jest stary! 1, 2, 3, internet Człowiek jest najważniejszy Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Marketing pod strzechy! Najtrudniejszy. Komputer czy jabłko? Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Rozdział 3. Przegląd narzędzi Facebook Facebook Messenger X, czyli Twitter YouTube Influencer marketing Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Przydatne narzędzia socialowca Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Mniejszość też ma znaczenie? Treść - klucz do serc i umysłów Długi ogon nadaje ton Każdy z nas jest medium Pandemiczne i wojenne postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155534 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką Co mają do tego te media społecznościowe? Najważniejszy trik dla Ciebie Jak? Jak stworzyć markę osobistą? Jak budować markę osobistą? Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? Co? Cel działania - jak go określić? Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? Własna strona WWW - jak ją stworzyć? Blog - po co mi on? A może vlog, czyli więcej wideo? Albo podcast? Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? To co się stało, że się. Brak regularności Brak konsekwencji Brak formuły Brak przekonania i motywacji Zasłużony opozycjonista Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? I wtedy wchodzę ja. Cały na biało się nie da Wpadki poważne i mniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155443 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 206-208.
Rozdział 1. Dane i dziennikarstwo — wprowadzenie 1.1.Czym jest dziennikarstwo danych 1.2.Dziennikarstwo danych jako metoda 1.3.Dane 1.4.Dziennikarstwo a świat cyfrowy 1.5.Otwarte dane 1.6.Warsztat dziennikarza pracującego z danymi 1.7.Dokąd zmierza dziennikarstwo cyfrowe? Rozdział 2. Dziennikarstwo danych — przykłady 2.1.Odkrywamy 2.2.Pokazujemy 2.3.Angażujemy Rozdział 3. Internet, czyli dziennikarstwo online 3.1.Internet 3.2.Jak działają strony internetowe 3.3.Język HTMLiCSS Rozdział 4. Dane — formaty, źródła, zdobywanie 4.1.Przetwarzanie danych 4.2.Źródła informacji 4.3.Dane na wniosek 4.3.1.Bądź przygotowany na opóźnienie 4.3.2.Kiedy informacja jest publiczna? 4.3.3.Kto ma obowiązek udzielenia informacji? 4.3.4.Wnioskuj o dane przetwarzalne 4.3.5.Precyzja i cierpliwość 4.3.6.Pytaj w różnych miejscach i testuj 4.3.7.Odmowa i co dalej? 4.4. A może zautomatyzować? 4.4.1.Wykorzystanie Google Sheets 4.4.2.Gdzie przechowywać dane? 4.4.3.Jakość i źródła ogólnodostępne Rozdział 5. Czyszczenie i agregacja danych 5.1.Pozbądź się śmieci 5.1.1.Sortowanie 5.1.2.Wyszukiwanie fasetowe 5.1.3.Wykrywanie duplikatów 5.1.4.Zastosowanie filtru tekstowego 5.1.5.Transformacje komórek 5.1.6.Usuwanie niewłaściwych danych 5.1.7.Grupowanie danych, czyli klastrowanie 5.2.Szukanie wzorców, czyli analiza 5.2.1.Odrobina statystyki 5.2.2.Powiązania i korelacje 5.3.Metody analizy w praktyce 5.3.1.Przygotowanie tabeli w Google Sheets 5.3.2.Analizy bazodanowe Rozdział 6. Jak tworzyć zrozumiałe i przyciągające uwagę wizualizacje 6.1.Po co i jak wizualizować? 6.2.Jak wygląda dobra wizualizacja? 6.2.1.Bądź uczciwy 6.2.2.Dobierz odpowiedni wykres 6.2.3.Wykorzystaj właściwe skale 6.2.4.Zastosuj odpowiednie kolory 6.2.5.Spraw, aby wizualizacja była czytelna 6.3.Najczęstsze błędy 6.3.1.Wykres 3D 6.3.2.Brak odwzorowania danych 6.3.3.Zbyt duże opisy i legenda 6.3.4.Brak różnic 6.3.5.Zmiana skali 6.4. Rodzaje wizualizacji 6.4.1.Wizualizacja proporcji 6.4.2.Porównanie kilku wartości 6.4.3.Śledzenie zmian w czasie 6.4.4.Obserwacja zależności między danymi 6.4.5.Zależności przestrzenne 6.4.6.Rozkład cechy statystycznej Rozdział 7. Data storytelling 7.1.Składowe 7.2.Wzorce, czyli szkielet data story 7.2.1.Wzorce argumentacji 7.2.2.Wzorce przepływu 7.2.3.Wzorce kadrowania narracji 7.2.4.Wzorce empatii i emocji 7.2.5.Wzorce zaangażowania 7.3.Elementy GUI 7.4.Data storytelling w praktyce Rozdział 8. Jak stworzyć wizualizacje 8.1.Na początek coś prostego — Datawrapper 8.2.Flourish 8.3.Sieci społecznościowe 8.4.Coś bardziej zaawansowanego, czyli Tableau 8.5.Ekosystem, czyli Google Charts i Google Maps 8.6.Infogram 8.7.Łączenie wizualizacji Rozdział 9. Wstęp do programowania 9.1.Zmienne 9.2.Obiekty 9.3.Tablice 9.4.Tablice i obiekty 9.5.Funkcje 9.6.Instrukcje warunkowe Rozdział 10. Wizualizacja zaprogramowana 10. 1. Chart.js 10.2.Highcharts i AmCharts 10.3.p5.js lO.4. ECharts 10.5. Vega-Lite Rozdział 11. Data story w sieci Dodatek A. Wywiad z Dominikiem Uhligiem, redaktorem naczelnym serwisu BIQdata „Gazety Wyborczej"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153007 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
W copyright rok: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Harriman House.
Morgan Housel Christine Benz Brian Portnoy Joshua Brown Bob Seawright Carolyn McClanahan Tyrone Ross Dasarte Yarnway Nina O'Neal Debbie Freeman Shirl Penney Ted Seides Ashby Daniels Blair duQuesnay Leighann Miko Perth Tolle Joshua Rogers Jenny Harrington Michael Underhill Dan Egan Howard Lindzon Ryan Krueger Lazetta Rainey Braxton Marguerita Cheng Alex Chalekian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154846 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć BPMN : modelowanie procesów biznesowych / Szymon Drejewicz. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2023. - 139, [5] stron : ilustracje ; 24 cm.
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Netografia na stronie 135. Indeks.
Dla analityków biznesowych i systemowych oraz studentów kierunków technicznych i menadżerskich.
1. Wprowadzenie do BPMN (9) 1.1. Proces i model procesu (9) 1.2. Dlaczego notacja BPMN? (10) 1.3. Poziomy modelowania (12) 2. Szybki start - elementarz (15) 2.1. Pierwszy krok (15) 2.2. Baseny i tory (16) 3. Bramki - dzielenie i łączenie procesów (19) 3.1. Bramki w BPMN (20) 3.2. Bramka wykluczająca (23) 3.3. Bramka niewykluczająca (24) 3.4. Bramka równoległa (28) 3.5. Bramka złożona (29) 3.6. Bramka oparta na zdarzeniach (32) 4. Dzielenie i łączenie bez bramek (37) 4.1. Rozgałęzienia bez bramek (37) 4.2. Złączenia bez bramek (38) 4.3. Kiedy pomijać bramki? (40) 5. Przepływy (43) 5.1. Przepływ sekwencyjny (46) 5.2. Przepływ komunikatu (51) 5.3. Powiązania (54) 6. Obiekty danych (57) 6.1. Modelowanie obiektów i magazynów danych (58) 6.2. Przepływ obiektów w procesach (59) 6.3. Wejścia i wyjścia danych (60) 6.4. Kolekcje danych (62) 7. Kooperacje i konwersacje (65) 7.1. Modelowanie kooperacji (65) 7.2. Procesy prywatne i publiczne (68) 7.3. Wieloinstancyjni uczestnicy procesów biznesowych (71) 7.4. Konwersacje (73) 8. Zdarzenia (77) 8.1. Typy zdarzeń (78) 8.2. Jak to wszystko opanować? (95) 9. Czynności i podprocesy (97) 9.1. Zadania (99) 9.2. Podprocesy (108) 9.3. Pętle, czynności wieloinstancyjne i kompensacje (115) 9.4. Czynność wywołania (call activity) (119) 10. Choreografie (121) 10.1. Zadanie choreografii (122) 10.2. Choreografia złożona (128) 10.3. Kooperacje, procesy i choreografie (128) 10.4. Kiedy używać diagramów choreografii? (130) 11. BPMN i co dalej? (131) 11.1. Modelować czy analizować? (131) 11.2. Odkrywanie procesów (132) 11.3. Architektura procesów (132) 11.4. BPMN i UML (133)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155050 N, 155049 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Cnoty Stoickie)
CZĘŚĆ I. STRACH Wezwanie, którego się boimy. Ważne, aby się nie bać Strach pokonujemy dzięki logice Oto twój wróg Jest ich dużo, zanim się je policzy A co by było, gdyby. Niech nie zniechęcają nas trudności Skup się na tym, co przed tobą Nigdy nie podawaj czyjejś odwagi w wątpliwość Jak poczucie sprawczości staje się rzeczywistością Boimy się uwierzyć Nie daj się zastraszyć Rozwój to skok Nie obawiaj się podejmowania decyzji Nie można dbać wyłącznie o bezpieczeństwo Strach coś ci pokazuje Najbardziej boimy się być sobą Nie żyjemy w próżni, lepiej się do tego przyzwyczaić Którą tradycję będziesz pielęgnować? Nie możesz bać się prosić Gdy wznosimy się ponad. CZĘŚĆ II. ODWAGA Wezwanie, na które odpowiadamy Świat chce wiedzieć Jak nie ty, to kto? Trening czyni mistrza Zacznij gdziekolwiek, zrób cokolwiek Do dzieła! Mów prawdę osobom u władzy Podejmuj decyzje Dobrze jest być "trudnym" Tylko kilka sekund odwagi Niech wejdzie ci to w krew Graj w ofensywie Nie ustępuj pola Odwaga jest zaraźliwa Musisz przejąć kontrolę Opór można stawiać w każdej sytuacji Szczęście sprzyja odważnym Odwaga, by się zaangażować Kochaj bliźniego swego Odwaga to nie brawura Poczucie sprawczości należy wypracować samemu Gdy sytuacja wymaga użycia przemocy Wstań i wyjdź Rób swoje Przeciwności można pokonać Niech będą z ciebie dumni Gdy wznosimy się ponad swoje ograniczenia. CZĘŚĆ III. HEROIZM Więcej niż wezwanie. Sprawa jest najważniejsza Nie walczyć to większa odwaga Musisz iść w dzicz Bezinteresowna miłość Sprawiaj, by ludzie stawali się lepsi Nie ma czasu na wahanie Sami decydujemy o swoim szczęściu Inspirować nieustraszonością Jaką cenę jesteś w stanie zapłacić? Ale dlaczego? Wrócić do doliny Milczenie to przemoc Śmiałość nadziei Musisz spalić białą flag Nie ma ludzi nie do pokonania Męstwo to cnota, cnota to męstwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154849 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress : Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 175.
I. Co to jest marka osobista? II. Po co marka osobista w branży IT? III. Jak budować markę osobistą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155500 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza techniczna w praktyce : Ergo Trader, czyli zero psychologii / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2023. - 413 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Inwestor online, czyli pułapka bez wyjścia 13 Rozdział 1. Inwestor offline, czyli zero psychologii 19 Dlaczego okazje do łatwego zysku widzimy tylko na wykresie historycznym 20 Systematyczne podejście to droga pełna wyzwań 24 Rynek obserwujemy zbyt często 26 Rynku nie kontrolujemy 28 Zero psychologii 29 Jak to wygląda na co dzień 32 Intuicja na rynku finansowym 39 Jak zatem myśleć o przyszłości na rynku finansowym? 40 Rezultaty testu 41 Rozdział 2. Mój własny warsztat, czyli... 45 Warsztat to szczerość aż do bólu 46 Nieład czy szwajcarski zegarek? 48 Dlaczego zwykle naszych reguł nie określamy 49 W idealnym świecie 54 Wnioski płynące z idealnego świata 57 Myślimy o swoim warsztacie inwestycyjnym tak jak naukowiec o laboratorium 59 Rozdział 3. Doświadczenie, intuicja, automat czy...? 63 ErgoTrader 66 W praktyce 68 Rozdział 4. Sygnały 71 Sygnał jest, ale kiedy zajmiemy pozycję? 74 Zamknięcie transakcji 77 Sygnał sprzedaży 80 Sedno sprawy 83 Iluzja optymalizacji 85 Późniejszy okres 86 Co się właściwie stało 88 Stara szkoła 89 Nowa szkoła 90 Rozdział 5. ErgoTrader - wady i zalety 97 Co wiemy na pewno 99 Czy ErgoTrader to system transakcyjny? 102 ErgoTrader - podsumowanie 104 Rozdział 6. Podstawowe średnie kroczące 105 Trzy pułapki średniej, których sobie nie uświadamiamy 107 Czy pułapek średniej można uniknąć? 114 Średnia ważona liniowo 116 Średnia wykładnicza 119 Średnia wygładzona 121 Czy to korekta, czy już koniec wzrostów? 122 Konfiguracja średnich 124 Interpretacja średnich - sygnały 126 Podstawowe średnie kroczące w praktyce 132 Rozdział 7. Średnia wykładnicza w praktyce 137 Złożone średnie wykładnicze 153 Średnia TEMA w praktyce 168 Rozdział 8. Średnie adaptacyjne - klasyczna i fraktalna 171 Fraktalna średnia adaptacyjna 178 Sygnały 185 Średnia adaptacyjna w praktyce 192 Rozdział 9. Proste wskaźniki oparte na średnich - wstęgi i Parabolic SAR 195 Konfiguracja wstęgi oparta na intuicji to prawdziwe wyzwanie 196 Sygnały 200 Wskaźnik wstęgi w praktyce 204 Parabolic SAR 207 Parabolic SAR w praktyce 218 Rozdział 10. Wprowadzenie do histogramów 223 Konfiguracja wskaźnika AO 227 Wskaźnik przyspieszenia - AC 238 Histogramy - siła byków i niedźwiedzi 250 MACD 260 Rozdział 11. Oscylatory 279 RVI 280 TRIX 288 Rozdział 12. Klasyczne oscylatory 303 %R 303 SO 314 DeMarker 327 CCI 338 RSI 350 Rozdział 13. Łączenie systemów 367 Kreator Strategii 367 Łączenie wskaźników w ramach jednej grupy 368 Łączenie zróżnicowanych wskaźników 371 Rozdział 14. Czas jako czynnik decyzyjny, czyli nie lubię poniedziałków 377 Dlaczego czas to prawdziwe wyzwanie 377 Co tak naprawdę zależy od czasu 378 Ponieważ jest wtorek, czyli fałszywe odkrycia 379 Odpowiedzią jest automatyzacja 379 Zakończenie, czyli jak myślimy o analizie technicznej 391 Tworzenie i weryfikacja systemów opartych na wskaźnikach technicznych 395 Kreator Strategii 396 Tester Strategii 403
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153839 N, 153838 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. SUKCES Rozdział 2. DECYZJA Rozdział 3. RYZYKO Rozdział 4. WYTRWAŁOŚĆ Rozdział 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ Rozdział 6. PEWNOŚĆ SIEBIE Rozdział 7. AKCJA Rozdział 8. PIENIĄDZE Rozdział 9. CELE Rozdział 10. POSTAWA Rozdział 11. KREATYWNOŚĆ Rozdział 12. KOMUNIKACJA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154840 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The essentials of theory U : core principles and applications.
CZĘŚĆ i. Ramy postrzegania pola 1.Martwy punkt Trzy podziały Martwy punkt Stojąc przed czystym płótnem Przyjazd do MIT Nauka na podstawie wyłaniającej się przyszłości Budowanie inkubatora Pola społeczne 2.Teoria U — forma podąża za świadomością Sprawić, by system ujrzał sam siebie Przebłysk wizji Proces — trzy posunięcia Sondowanie głębszych obszarów Trzy narzędzia wewnętrznego poznania Trzej wrogowie spotykani w podróży po lewej stronie U Dwie bariery w drodze ku górze U Presensja i absensja 3.Macierz ewolucji społecznej Gramatyka pól społecznych Uczestniczenie Rozmawianie Organizowanie Koordynowanie i nadzór Z pola 1. na pole 4. — podróż przez inwersję Sprawianie, by system wyczuwał i widział samego siebie 4.Ucho igielne „Wiążę z tobą wielkie nadzieje" Reintegracja materii i umysłu Podstawy myślenia systemowego Przez igielne ucho Inwersja relacji system - ja Od reakcji do regeneracji CZĘŚĆ II. Oparta na świadomości metoda wdrażania zmian systemowych 5.Jeden proces, pięć ruchów — tworzenie innowacji na podstawie przyszłości Współinicjowanie. Odkrywanie wspólnej intencji Współwyczuwanie — oglądanie rzeczywistości ze skrajów systemu Presensja — nawiązywanie kontaktu z naszym największym przyszłym potencjałem Współtworzenie — krystalizowanie i prototypowanie nowych rozwiązań Współkształtowanie — rozwijanie ekosystemów innowacji CZĘŚĆ III. Narracja ewolucyjnej zmiany społecznej 6.Aktualizowanie systemu operacyjnego społeczeństwa Ekonomia 4.0 Demokracja 4.0 Podejście międzysektorowe 4.0 Laboratorium 4.0 7.Powrót do korzeni Z podziękowaniami dla wschodnioniemieckiego KGB Trzymać obrany kurs „Nie możemy tego nie zrobić!" U.lab Zaangażuj się 0 Presencing Institute
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152674 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 335-348.
1. Antynomie 2. Obserwacja 3. Zainteresowania - zamiłowania - pasja 4. Pytania 5. Świat poza wyświetlaczem 6. Dziedzina 7. Temat 8. Oryginalność 9. Tytuły - nazwy 10. Bariery - przeszkody 11. Ideacja - pomysłowość 12. Wyobraźnia - fantazja 13. Spekulacje, gdybanie, hipotetyzowanie 14. Inspiracja - zapożyczenia 15. Inwersja - odwrócenie 16. Kojarzenie - asocjacje 17. Metafora - przenośnia 18. Transformacje - przekształcenia 19. Inkubacja 20. Prowokacja twórcza 21. Transgresje - przekraczanie granic 22. Odwaga i dzielność 23. Razem czy osobno 24. Miejsce - przestrzeń 25. Podróż 26. Metody - techniki - triki 27. Krytyka - ocena 28. Humor - optymizm - szczęście 29. Odraczanie gratyfikacji 30. Wytrwałość i upór 31. Debiut twórczy 32. Pogłębione ćwiczenia 33. Doświadczenia krystalizujące
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154847 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154422 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The big book of NLP : expanded 350+ techniques, patterns & strategies of neuro linguistic programming.
Bibliografia, netografia na stronach 641-643, 645-647. Indeks.
Dla masterów i trenerów NLP oraz coachów.
Zastosowanie NLP — co, jak i kiedy ISTOTA PROGRAMOWANIA NEUROLINGWISTYCZNEGO 40 lat programowania neurolingwistycznego w skrócie: kto, co, kiedy i gdzie Badania nad NLP Współczesne NLP Czy NLP naprawdę istnieje? Dlaczego NLP nie stanowi głównego nurtu? Konflikt między metodologią NLP a śladem w postaci technik Droga do mistrzostwa: prawdziwe umiejętności z dziedziny NLP Kryteria wyboru wysokiej jakości programów szkoleniowych w dziedzinie NLP TECHNIKI, WZORCE I STRATEGIE NLP Poprawnie sformułowane cele Korzystne przekonania NLP Swish Pattern Przekształcenie porażki w informację zwrotną Zbieranie dowodów i przeprowadzanie procedury dowodowej Dopasowywanie i harmonizowanie Szukanie pozytywnych intencji Rozumienie zachowania Odzwierciedlanie Odzwierciedlanie zachowania Odzwierciedlanie symboliczne Zamiana odpowiedników Kiedy NIE należy stosować odzwierciedlania ani harmonizowania? Wzorzec „jak gdyby" Wywoływanie podświadomych reakcji Sprawdzanie ekologii Wyrywanie ze stanu psychofizycznego (przełamywanie stanu) Wywoływanie określonego stanu Wchodzenie w stany zasobne Kinestetyczny Swish Pattern Kotwiczenie Scenariusz samodzielnego kotwiczenia Stan świadomości wewnętrznej Zmiana zakotwiczeń Pozycje percepcyjne Integrowanie sprzecznych przekonań Różnicowanie ram przekonań Sprzeczne i sprzężone przekonania Negocjacje wewnętrzne Zniesienie poczucia identyfikacji Rozwiązywanie wewnętrznych konfliktów Godzenie się z rodzicami Sześciostopniowa technika przeramowania Przeramowanie treści Przeramowanie kontekstu Przeramowanie przekonań i opinii — przykłady Rozstrzyganie wewnętrznego konfliktu Przekształcanie popełnionych błędów w konstruktywne doświadczenie Hierarchia kryteriów Uspójnianie pozycji percepcyjnych Usuwanie reakcji alergicznych Kalibracja Autobiografia Wzorzec autobiografii — pełny scenariusz seansu hipnotycznego Spójność Leczenie fobii Instalowanie przyjemności Badanie przyczyn i skutków Zastosowanie poziomów logicznych Redukowanie przyjemności Rozwijanie wrażliwości sensorycznej Darzenie miłością samego siebie Zwalczanie szkodliwych skłonności Tworzenie łańcucha stanów Model pragmagraficzny Gromadzenie zasobów Zaawansowany proces integracji części Wzmacnianie submodalności Próg wrażliwości Niszczyciel decyzji Wzorzec Godiva Chocolate Doskonalenie słuchowego systemu reprezentacji Doskonalenie wzrokowego systemu reprezentacji Stan pogłębionej świadomości Rozpoznawanie wskazówek niewerbalnych Wygaszanie zachowań kompulsywnych Tworzenie pozytywnych oczekiwań Przełamywanie ograniczających zależności Wtórna korzyść i osobista ekologia Ekologia systemu Rozpoznawanie sytuacji naruszania metamodelu Wykorzystywanie metamodelu w wybranym celu Denominalizacja Wybaczanie Uspójnianie „ja" Okrąg doskonałości Instalacja asertywności Analizator krytyki Pozbywanie się wymówek Podstawowy wzorzec wzbudzania motywacji Wywoływanie amnezji Szczepienie przeciwko wirusom myślowym Ujawnianie charakteru danej relacji Wzorzec zakochiwania się Unikanie sugestii wywołujących skutki odwrotne do zamierzonych Strategia poprawnego pisania Ujawnianie strategii uczenia się Strategia Walta Disneya Rozwiązywanie konfliktów Rozwiązywanie problemu współzależności Identyfikowanie metaprogramów Kwestionowanie ograniczających metaprogramów Zmiana metaprogramów Metoda analogicznego oznaczania Klasyczna metoda dezorientacji Zastosowanie prawa odwrotnego skutku Metoda zagnieżdżonych pętli Historia ilustrująca zastosowanie metody zagnieżdżonych pętli Intonacja Metoda ukrytych poleceń (I) Metoda ukrytych poleceń (II) — wersja zaawansowana Rama zgody Kierowanie procesem poszukiwań transderywacyjnych Identyfikowanie hierarchii wartości Generator Nowych Zachowań Aktywne śnienie Radzenie sobie z emocjonalnym cierpieniem Wzorzec jedności Wzorzec SCORE Śledzenie życiowych przemian Identyfikacja archetypu procesu przemiany Leczenie ran Uprzedzanie poczucia straty Troska o siebie Przebudzenie do wolności Długowieczność Zmiana historii osobistej Podsumowywanie dnia Rozpraszanie negatywnych emocji Fundamentalna przemiana Mapowanie umysłu Integracja nieokreślonego stanu Poszerzenie możliwości wyboru Pierwszy plan i tło Osłabianie mocy trudnych wspomnień Fraktal somatyczny Fraktal zasobu Uzgadnianie poziomów logicznych Ukryte polecenia w pytaniach Metoda podwójnego wiązania Dwuznaczność Presupozycje Metafora Wspólny zasób Twórcze prymowanie Wyrażanie zrozumienia Podsycanie zaciekawienia Promieniowanie dobrą energią Pozytywny wkład Ujawnianie kultywowanych wartości Wzorzec SCORE w tańcu Dezintegracja systemów przekonań Instalacja kryteriów Kryteria kinestetyczne Wirujące ikony Podstawowy proces tworzenia łańcucha przekonań Zaawansowany proces tworzenia łańcucha przekonań Łagodzenie Metazmiana Reimprinting Podstawowy proces modelowania w drugiej pozycji percepcyjnej Intuicyjne modelowanie w drugiej pozycji percepcyjnej Podstawowy proces modelowania w trzeciej pozycji percepcyjnej Podstawowy proces modelowania stanów doskonałości Metamodel Uogólnienia Kwantyfikatory uniwersalne Ukryte performatywy Operatory modalne Pominięcia Nieokreślony wskaźnik odniesienia Pominięcia porównawcze Zniekształcenia Nominalizacja Czytanie w myślach Zniekształcenia zależności przyczynowo-skutkowych Presupozycje Złożona równoważność Model Miltona Doświadczanie krótkotrwałego transu Hipnoza konwersacyjna Sposoby naruszania metamodelu Dopasowywanie bieżącego doświadczenia Dopasowywanie i prowadzenie Spójniki Dysjunkcja Dorozumiane przyczyny Pytania o potwierdzenie Podwójne wiązania Ukryte polecenia Oznaczanie analogowe Utylitaryzacja Zagnieżdżanie Rozbudowane cytaty Literowanie słów Postulat konwersacyjny Nielogiczność wybiórcza Dwuznaczność Dwuznaczność fonetyczna Dwuznaczność syntaktyczna Dwuznaczność zakresu Dwuznaczność interpunkcyjna Metafory Kategorie komunikacyjne Satir Obwiniający (oskarżanie) Łagodzący (zjednywanie) Obliczający (superracjonalność) Rozpraszający (chaotyczność) Kompromisowy (płynność) Elastyczność Nawiązywanie dobrego kontaktua kategorie komunikacyjne Metaprogramy NOWE WZORCE,METODY I STRATEGIE Nowy wzorzec szybkiego uczeniasię języka obcego Rytmiczna nauka Metoda łańcuchowa (przyspieszonej) nauki Apozycja (opozycji) Definiowanie problemów Strategia rozwiązywania problemów (I) Strategia rozwiązywania problemów (II) Wzorzec DVP Szybkie podniesienie samooceny Mądre odżywianie się Wyznaczanie granic Wewnętrzny bohater Koncentracja uwagi Dyskretna gestykulacja Symboliczne prymowanie somatyczne Wzmacnianie świadomości somatycznej Wsłuchiwanie się w istotę (wartości i misję) Wsłuchiwanie się w ciało Protokół komunikowania wizji Eliminowanie uzależnienia od cyberpornografii Zwyciężanie w wojnie wewnętrznej Zmiana przekonań — podejście logiczne Identyfikowanie elementów autosabotażu Pamiętanie o tym, aby zapomnieć Binarny kod zapominania Złożenie zobowiązania Kwestionariusz wewnętrznego spokoju Matrycowanie Dekonstrukcja do modalności Rekonstrukcja w wartości Dwubiegun: przyszłość - teraźniejszość Komunikowanie z poziomu wizji Powtórne przetwarzanie Myślenie w kategoriach fizjologii Aktywne składniki powtórnego przetwarzania Terapia linii czasu oraz powtórne przetwarzanie Wyzwania w zakresie powtórnego przetwarzania Aktualizacja metamodelu Pięć przykładów reakcji na pominięcia Wykorzystanie porcjowania w funkcji perswazyjnej Skrótowy zapis nazw modalności Submodalności Poziomy logiczne Etyka zawodowa: wprowadzenie Kodeks etyczny dla praktyków NLP 55 hipnotycznych fraz Miltona H. Ericksona Ograniczające przekonania Kwestionariusz wprowadzający Twórcy NLP
Sygnatura czytelni BWZ: XIII A 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153707 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności