Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Książki
(19)
Artykuły
(17)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(10)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(12)
Autor
Brunson Russell
(2)
Błażewicz Grzegorz
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Oruba Norbert
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Zapolska Sylwia
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Brach Paweł
(1)
Bryks Sebastian
(1)
Capiński Michał
(1)
Chmiel Bartłomiej
(1)
Dobrowolska Edyta
(1)
Ekiert Marcin
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Gołub Adam
(1)
Grams Maciej
(1)
Graziosi Dean
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kobierzewski Michał
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Legutko Katarzyna
(1)
Marciniak Magdalena
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Mrozek Irena
(1)
Oszajca Anna
(1)
Paszkiewicz Robert
(1)
Pispers Ralf
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Radziemski Maciej
(1)
Rode Joanna
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Walczak Wojciech
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Ślipko Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(35)
angielski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing cyfrowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-217.
Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy Po co mi blog firmowy? Wymyśl tytuł posta na blog Zasada Odwróconej Piramidy i 5W Struktura układu treści w akapitach Jak to wygląda w praktyce? Elementy wizualne wspierające treść Przykłady dobrych blogów firmowych Google Ads - pokaż się innym Zalety i możliwości Google Ads Typy kampanii i formaty reklam Do kogo kierować reklamy? Jak mierzyć efekty reklam? Modele rozliczeń Przykład - kampania Snickersa Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej Promocja firmy - tworzenie strategii i możliwości reklamowe Reklama w social mediach Tworzenie treści o potencjale viralowym Real-time marketing Przykład - Oreo Przykład - IKEA Jak działać pod presją czasu? Recykling treści Popularne formaty Techniczna strona recyklingu treści Kryzys w social mediach Budowa marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline Przykłady dobrych marek osobistych Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty Kim jest influencer i czym jest influencer marketing? Zalety współpracy z influencerem Wady współpracy z influencerem Marketing w twojej firmie Jakich błędów nie popełnić podczas współpracy z influencerem? Jak przygotować się do współpracy z influencerem? Gdzie szukać influencerów? Jak wybrać i sprawdzić influencera? Przykładowe formy współpracy z influencerem Sposoby pomiaru efektywności współpracy z influencerem Wirtualni influencerzy Przykład - WD-40, Darek Stolarz i Jan Piątkiewicz Przykład - Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić Klasyfikacja sytuacji kryzysowych Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową? Najczęstsze powody wybuchu kryzysu Utworzenie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową Kontakt z dziennikarzami Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu? Przykład - CD Projekt RED Prognozy ekspertów 1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem 2. Jeśli nie jesteś w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy Nauczyłem się tego na własnej skórze 3. Komunikacja online Katastrofy związane z rozszerzeniem oferty Niezbędnik marketera - przydatne narzędzia Analityka stron internetowych SEO - optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie słów kluczowych Monitoring internetu i mediów społecznościowych E-mail marketing Copywriting, webwriting Social media Organizacja pracy Grafika i wideo Banki zdjęć
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 292 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 65
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151065 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ CZYM JEST STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Po co nam ta strategia? Co można osiągnąć dzięki strategii? O czym należy pamiętać? CZYM JEST CEL W KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH? Jaki cel wybrać na początek? Metoda SMART, czyli jak zdefiniować swój cel? Do czego przyczyni się dobranie odpowiedniego celu? TOŻSAMOŚĆ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Dlaczego warto o nią zadbać? Jak zbudować tożsamość marki? Od czego zacząć? Jak stworzyć tożsamość marki, będąc "nowym" w mediach społecznościowych? Czym jest "złoty krąg"? ANALIZA SWOT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Czym jest analiza SWOT w social mediach? Analiza SWOT od kuchni, czyli z czym to się je Rozdział 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA ANALIZA KONKURENCJI - NA CZYM POLEGA I JAK JĄ WYKONAĆ? Czym jest analiza konkurencji i w czym nam pomoże? Główny cel analizy konkurencji w mediach społecznościowych, czyli dlaczego warto ją przeprowadzić? Narzędzia oraz techniki analizy konkurencji w mediach społecznościowych Jak wykonać analizę konkurencji w social mediach krok po kroku? Jak napisać raport z analizy konkurencji? Narzędzia do analizy konkurencji w social mediach Z jakich narzędzi można korzystać do analizy konkurencji w social mediach? BUYER PERSONA - CZYM JEST I JAK MOŻNA JĄ WYKORZYSTAĆ W SOCIAL MEDIACH? Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu Buyer Persony? Jak stworzyć Buyer Personę? Kilka kroków dzieli Cię od stworzenia Buyer Persony. Pozwól, że pokażę Ci, jak to zrobić Jak wykorzystać Buyer Personę w social mediach? O tym musisz pamiętać! Jak pielęgnować kontakty w social mediach? OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ W SOCIAL MEDIACH Jak zdefiniować grupę docelową? Jak stworzyć grupę docelową w social mediach? Jak pielęgnować kontakty w grupie docelowej? Jak Twoja firma może wykorzystać grupę docelową w mediach społecznościowych? Rozdział 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE DOPASUJ PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY DO SWOJEGO BIZNESU Facebook - lider sieci osobistych JĘZYK KOMUNIKACJI - JAK GO STWORZYĆ I DLACZEGO JEST TAK WAŻNY? Czym jest język komunikacji? Dlaczego język komunikacji jest tak ważny? Na co zwrócić uwagę? Jak stworzyć i pokazać w social mediach język komunikacji? Przeprowadź analizę obecnego języka komunikacji Określ swoją grupę docelową i Buyer Personę Zweryfikuj swój ton Kiedy już stworzysz swój język komunikacji, pamiętaj o jego nieustannej weryfikacji i aktualizacji Dlaczego warto prowadzić komunikację w social mediach w różnych językach? TWORZENIE TREŚCI W SOCIAL MEDIACH Jak tworzyć dobre treści w social mediach? O czym pamiętać, tworząc treści w social mediach? Czy warto korzystać z firmy zewnętrznej do tworzenia treści w social mediach? PRZEGLĄD NAJPOPULARNIEJSZYCH FORMATÓW Treści pisane - czyli artykuły, poradniki, blogi itp. E-booki - czyli elektroniczne książki Odnośniki do treści zewnętrznych - czyli tzw. linki Zdjęcia - czyli treść w formie obrazu Filmy wideo - czyli obrazki w ruchu Stories - czyli krótkie relacje Filmy na żywo - czyli transmisje livestreamingowe DZIAŁANIA SPONTANICZNE I NIEPLANOWANE Czym jest RTM? Jak działa RTM? O czym musisz pamiętać, stosując marketing w czasie rzeczywistym? Czym są treści viralowe? Czym tak naprawdę są virale? Jakie treści mają szansę stać się viralem? Przepis na viral w kilku krokach Rozdział 4. ZACZNIJ TWORZYĆ BUDŻET W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto mieć określony budżet na media społecznościowe? Co warto wiedzieć o budżecie w social mediach? Co powinien zawierać budżet w social mediach? Rodzaje budżetu, czyli o tym, jak zarządzać budżetem w firmie Jakie elementy składają się na budżet? HARMONOGRAM PUBLIKACJI Czym jest harmonogram publikacji? Podstawowe elementy harmonogramu publikacji, czyli co powinien zawierać Twój kalendarz Dlaczego warto prowadzić harmonogram publikacji? Jakich narzędzi warto używać? Jak stworzyć harmonogram publikacji? UZUPEŁNIENIE STRATEGII O REKLAMY Czym są reklamy płatne w social mediach? Dlaczego warto inwestować w płatne reklamy w mediach społecznościowych? Na co zwrócić uwagę, wdrażając płatne reklamy w social mediach? Dostosuj strategię płatnych reklam do platformy POMIAR EFEKTYWNOŚCI Gdzie śledzić wskaźniki efektywności? Mierzenie współczynników efektywności w mediach społecznościowych - o czym warto wiedzieć? Jak mierzyć współczynniki efektywności? Nowe funkcje, zmiany w polityce prywatności czy aktualizacje algorytmów - czyli jak ewolucja social mediów wpływa na pomiar efektywności kampanii marketingowych? Rozdział 5. DBAJ O RELACJE JAK TWORZYĆ I PIELĘGNOWAĆ RELACJE Z AMBASADORAMI MARKI W SOCIAL MEDIACH? Gdzie szukać ambasadorów marki? Ambasadorów marki możesz znaleźć wśród społeczności na portalu społecznościowym Ambasador marki może się również skrywać wśród dotychczasowych klientów Ambasador marki może być Twoim partnerem biznesowym Ambasadorzy marki wśród pracowników Twojej firmy? Tak, tam również możesz znależć dobrych kandydatów! Ambasador marki wśród influencerów? Dlaczego warto budować relacje z ambasadorami marki? Na co zwrócić uwagę przy dobieraniu ambasadorów marki? WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI W SOCIAL MEDIACH Dlaczego warto podjąć współpracę z influencerem? Gdzie i jak szukać influencerów? Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? Jak zbudować dobrą relację z influencerem? Jakie cele można realizować we współpracy z influencerami? JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KRYZYSU W SOCIAL MEDIACH? Przezorny zawsze ubezpieczony - czyli etap przygotowawczy Jest akcja, musi być reakcja - czyli prowadzenie kryzysu w social mediach Mądry Polak po szkodzie, czyli działania pokryzysowe DLACZEGO WARTO KORZYSTAĆ Z NARZĘDZI DO MONITOROWANIA SOCIAL MEDIÓW? Dlaczego warto wprowadzić monitoring mediów społecznościowych? Korzyści płynące z monitorowania mediów społecznościowych Z jakich narzędzi warto korzystać do monitoringu social mediów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152663 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
Jak rewolucja w mediach zmienia sposób komunikacji? Lęk przed kamerą. Jak go pokonać? Jak poradzić sobie z lękiem? A teraz czas na nagrodę! Czym jest stres? Jak radzić sobie z hejtem? Jak odróżnić hejt od krytyki? Nagrywanie wideo to nie sprint ekstremalny Stawiaj na realne cele Autosugestia i wizualizacja Akceptacja błędu Porażkę obracaj w sukces Bądź unikatem! Inny nie znaczy gorszy! Nie odpuszczaj! Czy wiesz, co dzisiaj porywa odbiorców? Pierwsze wrażenie ma znaczenie, czyli jak przyciągnąć uwagę widza Efekt aureoli Jak przyciągnąć uwagę widza? Mowa ciała, czyli jak się zachować przed kamerą? Model AIDA Jak gestykulować w kierunku kamery? Co robić z rękami podczas nagrania? Aparycja Kontakt wzrokowy Odległość twarzy od ekranu Jak mówić do kamery? Tempo wypowiedzi i dykcja Przerywniki Pokochaj pauzę! Tempo Intonacja Jak zaciekawić widzów? Co zrobić, kiedy zapomnisz treści? Co robić, kiedy rozpraszają Cię komentarze? Flow Klient. Jak tworzyć personę zakupową? Tworzenie persony zakupowej Motywacja klientów Siła reklamy Techniki marketingowe Cztery kroki wideokomunikacji Obszary Twojego działania. Wartość postrzegana Inspiracja, czyli o narzędziach do wyszukiwania pomysłów Dialog z odbiorcą Analiza konkurencji Benchmarking Introspekcja - osobiste źródło inspiracji Answer The Public Title Generator Google Trends Brand24 Canva Pinterest Hasztagi Jak tworzyć treści wideo? Nagłówek Wstęp Rozwinięcie Zakończenie Rodzaje filmów wideo Podział filmów ze względu na cel Video visual content Case study Wideo z humorem Filmy zza kulis Wywiad Obalaj mity Filmy instruktażowe Film demonstracyjny Recenzja produktu Wideo z referencjami Transmisja na żywo Storytelling Jak stworzyć domowe studio nagrań? Podstawowe wyposażenie studia nagrań Zasady projektowania studia Edycja wideo Rodzaje montażu Jak tworzyć regularnie? Konsekwencja w publikowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155444 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
Globalizacja sieci cyfrowych Droga do cyfrowej ekonomii Od World Wide Web do blockchain: mapa drogowa cyfrowej transformacji Sieć: Create smart user-experience („Wykreuj inteligentne doświadczenie użytkownika”) Media społecznościowe: Become a part of your customers live („Bierz udział w życiu swoich klientów”) Marketing kontekstowy Marketing autentyczny i storytelling Social commerce Internet of Things (IoT): Internet Rzeczy Wirtualizacja i dematerializacja Podstawy neuromarketingu Decyzje zakupowe w Internecie Ekstensywna decyzja zakupowa Limitowana decyzja zakupowa Nawykowa decyzja zakupowa Impulsywna decyzja zakupowa Czynniki wywołujące decyzje zakupowe Internet pomaga przy decyzjach zakupowych Model „bodziec organizm reakcja” (model Stimulus-Organism-Response) Autopilot jako siła napędzająca przy decyzjach zakupowych w Internecie Megatrend: neuromarketing Coca Cola czy Pepsi Cola? Jaki wpływ na postrzeganie ma otoczenie kulturowe? Co powie wasz mózg na samochód sportowy? Co mówi mózg palacza? Struktura i centralne obszary naszego mózgu Układ limbiczny – ośrodek władzy w naszym mózgu Narzędzia Funkcjonalne obrazowanie metodą rezonansu magnetycznego (fMRI) EEG (elektroencefalografia) Steady State Topography (SST) Magnetoencefalografia (MEG) Aktywność elektrodermalna (EDA) Elektromiografia (EMG) Facial Action Coding System (FACS) Eye-tracking (badanie ruchu gałek ocznych) Optymalizacja na podstawie pomiarów neuronaukowych Jak przebiega badanie neuromarketingowe w emolyzr? Najważniejsze koncepcje neuromarketingu Multisensoryczne procesy przetwarzania w mózgu Interaktywna oprawa w branży kredytowej Virtual Reality (VR) Określenie grupy docelowej według Limbic® Types (Typów Limbicznych) Inne koncepcje nieświadomego wpływu na kognitywne postrzeganie (percepcję poznawczą) i zachowania afektywne Framing (formułowanie) Priming (tworzenie podstaw) Neurony lustrzane jako podstawa ludzkiej komunikacji Komunikowanie się po ludzku również w Internecie. Zmiana perspektywy Szata graficzna a neuromarketing Storytelling. Kino w głowie klienta Neuromarketing w Internecie Dotychczasowe działania i odkrycia Silne i słabe strony sklepów internetowych: po równanie dwóch stron internetowych z punktu widzenia neuromarketingu Oddziaływanie antropomorficznych agentów interfejsu na stronach e-commerce Z własnych badań i dokonań Neurolab emolyzr w Targobanku Wybór grupy osób do badania Wnioski z badań neuromarketingowych Targobanku Badania firmy ERGO 138 Konstrukcja badania: eye-tracking i aktywność elektrodermalna (EDA) Realizacja Model testu 1: www.ergo.de Model testu 2: www.ergodirekt.de Neuromarketing w praktyce internetowej „Czynnik człowiek” triumfuje Efektywność komunikacji Zdolność zapamiętywania Rodzaje emocji „Ty” czy „Pan/Pani”? Jak zwracać się do swoich klientów? Neuromarketing w mediach społecznościowych Pozdrowienia z puli genowej: dlaczego media społecznościowe zaspokajają ważne potrzeby podstawowe człowieka? Eldorado motywów, czyli: dlaczego sieci społecznościowe są placem zabaw Limbic® Types? Kto potrzebuje Google i Żółtych Stron, czyli: dlaczego grupy rówieśnicze w sieciach społecznościowych czynią życie użytkowników łatwiejszym? Cyfrowy storytelling, czyli: dlaczego najciekawsze historie opowiadają sieci społecznościowe? Too fast for ratio: reklama i sprzedaż internetowa łączą się ze sobą Personal Networking: pozyskiwanie i utrzymanie klientów w sprzedaży stacjonarnej Logowanie społecznościowe: wygoda zwycięża nad rozsądkiem i przyspiesza panowanie nad światem. Siła przyzwyczajenia – neuromarketing w erze Internetu Rzeczy Maszyna w głowie – neuromarketing za pomocą uczących się maszyn, sztucznej inteligencji i wirtualizacji Megatrend: personalizacja Personalizacja prosta, ale skuteczna Personalizacja kompleksowa – AXA doskonali dialog z klientem w zakresie ubezpieczenia medycznego Ekstramaszyna – od robo doradcy przez chatbota do interfejsu głosowego Pamięć do wynajęcia – wirtualizacja wiedzy Perspektywy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6319 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2023. - 294 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM Strona personalna i blog Google My Business (Moja Firma) Profile w mediach społecznościowych Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej Monitoring wyników wyszukiwania Monitoring wzmianek o marce osobistej Usunięcie wyników naruszających RODO SEO bloga i personalnej strony internetowej Narzędzia SEO Google Search Console Pluginy WordPress Analiza słów kluczowych Kompleksowe narzędzia SEO Sprawdź również te narzędzia. Słowa kluczowe Analiza słów kluczowych "na skróty" Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia Architektura informacji Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych Architektura informacji a praca botów Typy podstron w WordPressie Elementy nawigacji Optymalizacja treści Metatagi Title i Description Nagłówki H1-H6 Strongi i inne wyróżnienia Długość treści Wykorzystanie AI do produkcji treści Optymalizacja poszczególnych typów podstron Techniczne aspekty optymalizacji treści Podstawy optymalizacji technicznej Zarządzanie indeksacją Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne Indeksowanie stron w Search Console Bezpieczeństwo i ręczne działania Dostosowanie do urządzeń mobilnych Szybkość ładowania się strony Optymalizacja grafiki Crawlery Cykliczna praca nad SEO Analiza SEO Analiza wyników organicznych Poszukiwanie Quick Wins Poszukiwanie content gap 3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)? Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców Wskazówki techniczne dla witryny Wskazówki techniczne dla artykułów Google News w praktyce Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców Krok 2. Konfiguracja strony Krok 3. Publikacja Discover - wymogi Google dotyczące treści Google News i Google Discover - monitoring Dalsza obecność w Google News i Discover Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu Link building wizerunkowy - podstawy Badanie i przewidywanie trendów Google Trends Podstawy SEO dla podcastu Analiza słów kluczowych dla podcastu Strona internetowa podcastu Hosting podcastu Optymalizacja podcastu na platformach Podstawy SEO w YouTube Analiza słów kluczowych Optymalizacja kanału Optymalizacja poszczególnych filmów Sprzedaż artykułów sponsorowanych
Publikacja artykułów sponsorowanych . Afiliacja i reklamy a SEO Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka) Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska) Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy) Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska) Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards) Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek) Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann) 5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski) Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska) O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta) Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska) Filozofia data driven business Mindset badacza Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala) Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka") Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha) Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec) Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał) Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska) Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz) Czym jest paginacja? Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację? A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll? Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak) Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger) Integracja z Google Search Console Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads) Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy Intencja użytkownika (Damian Sałkowski) Jak Google określa intencję użytkownika? Jak Google zaspokaja intencję użytkownika? Co to oznacza dla SEO? 5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec) Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik) Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154190 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Nowe zasady marketingu i PR Jak bezpośrednio dostrzeć do kupujących Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność Blogi - jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii Audio i wideo skłaniaja do działania Bogata witryna internetowa Marketing i public relations w czasie rzeczywistym Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w marketingu i PR Twoj własny plan marketingowy i PR-owy Rozwijanie biznesu - marketing i PR jako narzędzia zwiększające sprzedaż Strategie tworzenia rewelacyjnych treści Jak pisać dla swoich nabywców Rola serwisów społecznościowych Blogowanie - bezpośrednia droga do nabywcy Obraz jest wart tysiaca słów Wideo i podcasty bez tajemnic Jak dotrzeć bezpośredio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym Twoje centrum prasowe - przestrzeń nie tylko dla mediów Nowe zasady docierania do mediów Newsjacking - porwij media swoją historią Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152380 N, 152379 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
ROZDZIAŁ 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w internecie Powód #2. Prostota Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka Powód #4. Magia pieniędzy Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków Powód #6. Crossy i współprace Powód #7. Prosty newsletter ROZDZIAŁ 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach? Do kogo chcesz trafić? Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ROZDZIAŁ 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących? Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? Po co Ci awatar? Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ROZDZIAŁ 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem Jak czerpać inspiracje z TikToka Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? Najdroższy plik w moim telefonie Jak czerpać inspirację z Instagrama? Jak szukam inspiracji na YouTube Shorty YouTube i jedna genialna funkcja Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? Niezastąpione tipy z książek Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends Ukryta siła remiksów Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ROZDZIAŁ 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku Nagrałeś rolkę - i co dalej? Ile rolek dziennie publikować? O której godzinie publikować rolki? Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ROZDZIAŁ 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi Siła postów Posty karuzelowe Reels, czyli dynamiczne rolki Zbuduj relacje za pomocą Stories Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM Tajemnicza karta "Eksploruj" ROZDZIAŁ 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż? Jakie posty sprawdzają się najlepiej? Ukryty sekret największych influencerek Jak napisać post o dużych zasięgach? Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? Dodajemy post na Instagramie krok po kroku Dodaliśmy post - i co dalej? ROZDZIAŁ 8. Sekret algorytmów Instagrama Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? Jak działają algorytmy postów? Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? Jak działa algorytm wydarzeń live? Algorytmy - podsumowanie ROZDZIAŁ 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi Jak dobierać hashtagi? Jak dodawać hashtagi szybciej? Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? Ile hashtagów dodawać? Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? Czy istnieją zakazane hashtagi? ROZDZIAŁ 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie Czy liczba followersów ma znaczenie? Czym jest tzw. bańka niszy? System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie Daj wartość, czyli co? Wezwanie do akcji Magia kodów QR Wykorzystaj zasoby Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? Czym są crossy? Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ROZDZIAŁ 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? Jak szybciej odpisywać na komentarze? Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ROZDZIAŁ 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama Czy Instagram płaci za wyświetlenia? Jak zdobyć firmy do współpracy? Jak sprzedawać własne produkty? Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła remarketingu Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? Ile zarabia się na współpracy? ROZDZIAŁ 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? Jak wylogować hackera ze swojego konta? Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ROZDZIAŁ 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? Co zrobić, gdy zasięgi spadają?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155081 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp i moja przygoda z TikTokiem, czyli jak zdobyłem milion wyświetleń w kilka dni Rozdział 1. Dlaczego warto być na TikToku? 11 ważnych powodów Powód 1. Magia milionowych zasięgów Powód 2. Szansa, by wyprzedzić konkurencję Powód 3. Gdy inni się tłoczą, Ty możesz zaistnieć na niezajętym rynku Powód 4. TikTok to ulepszona wersja YouTube'a Powód 5. Marketing lubi szybkość Powód 6. Możesz wychować sobie klienta Powód 7. TikTok rozwinie również Ciebie! Powód 8. Atrakcyjna forma przekazywania treści (pokolenie "Z" uwielbia szybkie formaty) Powód 9. Darmowa promocja firmy dzięki wiralowości Powód 10. TikTok to świetne miejsce na promocję innych swoich kanałów w social mediach Powód 11. TikTok to miejsce dla leniwych Rozdział 2. Mity na temat TikToka, które blokują Twoje działania Mit 1. TikTok jest dla dzieci Mit 2. Na TikToku trzeba tańczyć Mit 3. Na TikToku trzeba się wygłupiać Mit 4. TikTok nie sprzedaje Mit 5. Na TikToku trzeba pokazywać twarz Rozdział 3. Jak zacząć na TikToku? Kilka rad przed nagraniem pierwszego filmiku na TikToka Założenie konta na TikToku i podstawowa konfiguracja Dlaczego warto nagrać testowy filmik? Cztery głupie błędy początkujących, czyli jak nie zaliczyć falstartu Rozdział 4. Pierwszy wiralowy filmik na TikToka krok po kroku Jak znaleźć wiralowy temat? Jak nagrać dynamiczne wideo? Jak zmontować filmik? Jak muzyka w filmiku wpływa na algorytmy? Mistrzowski opis, hashtagi i okładka Filmik został opublikowany. i co dalej? Rozdział 5. Ukryte studio filmowe pod kciukiem. Ciekawe i mało znane funkcje ułatwiające edycję filmików Efekt Green Screen Sekrety funkcji Dodaj dźwięk Pięć genialnych narzędzi ułatwiających nagrywanie filmików na TikToka Funkcje do szybkiej edycji wideo Rozdział 6. Wiralowe filmiki - 12 sprawdzonych pomysłów Pomysł 1. Co ma Google Trends do TikToka? Pomysł 2. Przeglądanie Facebooka i zmiana popularnego posta w filmik na TikToka Pomysł 3. Przeglądanie Twittera i nagrywanie filmików na bazie najpopularniejszych w danym dniu hashtagów Pomysł 4. Niesamowite aplikacje - wykorzystanie strony z nagrodzonymi aplikacjami Pomysł 5. Ukryte funkcje Pomysł 6. Streszczanie wiralowych filmów wideo z YouTube'a Pomysł 7. Duet z "dużym" tiktokerem (sprawdzaj liczbę komentarzy) Pomysł 8. Własna wersja wirala z TikToka Pomysł 9. Zadawanie sobie pytania, dlaczego inni mieliby udostępniać Twój filmik Pomysł 10. Przedstawianie w jednominutowym nagraniu tipów znalezionych w książkach Pomysł 11. Testowanie różnych tematów Pomysł 12. Wybór tematu, który dotyczy milionów odbiorców Rozdział 7. Jak zdobywać tysiące obserwujących i szybko rosnąć na TikToku? Podstawowa zasada dotycząca zdobywania obserwujących na TikToku Oszacuj, ile osób może zainteresować dany temat Zrób to natychmiast po publikacji, a zobaczysz, jak dzieje się magia Metoda, która gwarantuje setki obserwujących Efekt odbitego blasku Korzystanie z zasobów Systematyczność jest nagradzana Jak zdobywać obserwujących za pomocą naklejki na samochodzie? Rozdział 8. Jak zdobywać tysiące komentarzy pod filmikami? Działaj jak szachista Zrób tę jedną rzecz, a otrzymasz trzy razy więcej komentarzy Komentarze a sprzedaż, co ma piernik do wiatraka? Magiczne Call to Action (CTA) Dlaczego warto czasem popełnić błąd? Rozdział 9. Sekrety algorytmu TikToka Co robić, żeby z pomocą algorytmów osiągnąć milionowe zasięgi? Co wpływa na zasięg filmiku? Zaskakujące wnioski po osiągnięciu ponadtrzydziestomilionowych zasięgów Dlaczego możesz nagrać nawet 20 filmików w godzinę, i to na różne tematy? Co się dzieje w 20 sekund po publikacji filmiku? Jak sprawić, by algorytm TikToka dłużej promował filmik? Rozdział 10. Jak zarabiać na TikToku? Prezenty Współpraca z markami Tworzenie własnych produktów cyfrowych Własna agencja social media Tunel sprzedażowy na TikToku Pierwszy MILION ZŁOTYCH z TikToka Rozdział 11. Jak zbudować silną markę osobistą na TikToku? Jakie jest Twoje "dlaczego"? Tutaj nie chodzi o nagrywanie filmików Musisz być jakiś, czyli jaki? Jak się wyróżnić na TikToku? Live to sposób na poznanie swojego plemienia Wirtualny uścisk dłoni Marka osobista oparta na budowaniu pozycji eksperta Efekt "a, znam cię z TikToka" Jak ujawnianie prywatnych szczegółów ze swojego życia pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej? Rozdział 12. Jak robić live'y, które pomogą Ci zyskać oddaną społeczność? Dlaczego live na TikToku to przyszłość e-commerce? Jak przygotować live'a na TikToku? Gotowy schemat live'a sprzedażowego o wartości kilku milionów złotych Proste sposoby na zwiększanie liczby odbiorców live'a Wykorzystaj czas skarbonkowy Rozdział 13. Jak sprzedawać na TikToku i zmienić obserwatorów w klientów? Jak nagrać filmik, który sprzedaje? Co zrobić, żeby odbiorcy błagali Cię o możliwość kupowania u Ciebie? Przykłady sprzedaży w pięciu różnych branżach Ucz, przyciągnij i sprzedaj Nie zapomnij o Google TikTok to nieśmiertelne stories Rozdział 14. TikTok bez pokazywania twarzy Czym jest opcja MV? Pokazuj, co robisz, w czym wiercisz i co zgniatasz Intrygująca maska Siła tutoriali Rozdział 15. Jak wypromować lokalny biznes na TikToku? Oznaczanie miejsca za pomocą hashtagów Jak algorytm pomoże Ci wygenerować zasięgi regionalne? Ustawienie płatnej reklamy na dane województwo
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152830 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6514 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1208) 1134)
Na stronie tytułowej także tom 1208. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 115-126.
Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech) Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń) Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz) Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat) Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek) Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla – wyniki badań (Beata Tarczydło) Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji (Karina Tessar)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 67
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Bibliografia na stronach 197-[198].
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych Skąd się biorą dane? Jak wykorzystać informacje? Przykłady dobrego wykorzystania danych Przykłady złego wykorzystania danych Big data Mar-tech Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk Czym jest zatem analiza marketingowa? Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego Biznes Marketing Usługi Research rynku czy mamienie klienta? Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe Excel Kursy internetowe Staże Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie Nowa wersja Google Analytics 4 Universal Analytics Google Analytics 4 - słownik Google Analytics 360 Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej Konfiguracja systemu Czy potrzebuję Google Analytics? Analiza i raportowanie Zdarzenia Typy raportów Google Analytics 4 Google Analytics już zna odpowiedź Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4 Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics Użytkownicy Strona główna Raportowanie Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi? Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto? Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem Programista potrzebny od zaraz? Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager? Miłość albo nienawiść Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę Jak wykorzystać dane z Google Search Console? Użyteczność na pierwszym miejscu 10 pomysłów na analizę w Google Search Console Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu ..... Sezonowość w Google Trends Wróżenie z wyszukiwań Potęga big data - Google Trends a Big Query Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś Pierwsze kroki w Google Data Studio Skup się na tym, czego szukasz Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz Minimalizm i powściągliwość Liczby, które mówią Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych? Rozdział 10. Co mówią o nas liczby Analiza danych w e-commerce Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki? Przyszłość e-commerce Rynek pracy Analiza danych w usługach Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników Promocja i działania 360 Analiza danych w produktach cyfrowych Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest Wyzwania współczesnych biznesów online Przyszłość rynku pracy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154890 N, 154891 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154848 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dream o DRIM: ATL i BTL w jednym / Sylwia Zapolska. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 6, s.28-30. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności