Sroka Kinga (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sroka Kinga (marketing)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Analiza danych
(1)
Business Intelligence
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce: Adobe Analytics, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Trends, Looker Studio.
Bibliografia na stronach 197-[198].
Rozdział 1. Wprowadzenie do świata cyfrowych danych Skąd się biorą dane? Jak wykorzystać informacje? Przykłady dobrego wykorzystania danych Przykłady złego wykorzystania danych Big data Mar-tech Pokaż mi swoją tezę, a znajdę do niej dane Rozdział 2. Najseksowniejszy zawód XXI wieku: analityk Czym jest zatem analiza marketingowa? Zrozumieć klienta, rola analityka biznesowego Biznes Marketing Usługi Research rynku czy mamienie klienta? Rozdział 3. Wiedzę kupisz, ale umiejętności niekoniecznie - jak podnosić swoje kompetencje zawodowe Excel Kursy internetowe Staże Rozdział 4. Google Analytics 4 - wykorzystaj swoje dane, zanim one wykorzystają Ciebie Nowa wersja Google Analytics 4 Universal Analytics Google Analytics 4 - słownik Google Analytics 360 Pierwsze podejście do rozumienia danych na stronie internetowej Konfiguracja systemu Czy potrzebuję Google Analytics? Analiza i raportowanie Zdarzenia Typy raportów Google Analytics 4 Google Analytics już zna odpowiedź Rozdział 5. Dlaczego nigdy nie słyszeliśmy o Adobe Analytics? Porównanie jego możliwości z Google Analytics 4 Różnice między Google Analytics 4 a Adobe Analytics Użytkownicy Strona główna Raportowanie Czy należy rozdrabniać się na kilka narzędzi? Jak dostać się do środka Adobe Analytics i czy w ogóle warto? Rozdział 6. Google Tag Manager - miejsce, gdzie marketer zostaje deweloperem Programista potrzebny od zaraz? Dlaczego warto znać narzędzie Google Tag Manager? Miłość albo nienawiść Rozdział 7. Google Search Console - jak użytkownik zabłądził na Twoją stronę Jak wykorzystać dane z Google Search Console? Użyteczność na pierwszym miejscu 10 pomysłów na analizę w Google Search Console Rozdział 8. Google Trends - wywróż przyszłość swojego produktu ..... Sezonowość w Google Trends Wróżenie z wyszukiwań Potęga big data - Google Trends a Big Query Gotowe podpowiedzi w kwestii content marketingu Rozdział 9. Google Data Studio - pokaż mi swoją wizualizację, a powiem Ci, kim jesteś Pierwsze kroki w Google Data Studio Skup się na tym, czego szukasz Zadbaj o jakość danych, na które patrzysz Minimalizm i powściągliwość Liczby, które mówią Czy warto zaczynać swoją przygodę z wizualizacją danych? Rozdział 10. Co mówią o nas liczby Analiza danych w e-commerce Czy sklepy internetowe "patrzą" na naprawdę ważne metryki? Przyszłość e-commerce Rynek pracy Analiza danych w usługach Wyzwania związane z wielokanałowością użytkowników Promocja i działania 360 Analiza danych w produktach cyfrowych Sprzedawaj produkt, który nie istnieje fizycznie Rozdział 11. Sukces wyrażony w dziwnych metrykach - pokaż mi swoje KPI, a powiem Ci, dokąd zmierzasz Zaplanuj swoje działania marketingowe krok po kroku Rozdział 12. Masz wybór, czy chcesz być data driven, ale świat już taki jest Wyzwania współczesnych biznesów online Przyszłość rynku pracy
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154890 N, 154891 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154848 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności