Błażewicz Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Błażewicz Grzegorz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
angielski
(1)
Temat
Marketing internetowy
(5)
Automatyzacja marketingu
(4)
Marketing automation
(4)
Systemy wspomagania sprzedaży
(4)
Mailing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Automatyzacja procesów
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
CRM
(1)
Direct mail
(1)
Marketing zintegrowany
(1)
Małe firmy
(1)
Nowe technologie
(1)
Pomiar działań marketingowych
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie relacjami z klientem
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 193-199.
FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION 1. Nowe wyzwania marketera Mobile first Jeszcze nowszy konsument Hiperpersonalizacja RODO a śledzenie użytkowników Koniec ery ciasteczek Transparentność w zbieraniu danych 2. Dwie rewolucje w marketingu Procesy i kodyfikacja wiedzy Big Data, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja 3. Kim jesteśmy i dlaczego powstała ta książka? 4. Gówno artysty – pardon, to już było REWOLUCJA 1.0 O KODYFIKACJI PROCESÓW W MARKETINGU SŁÓW KILKA 5. Od automatyzacji lejka sprzedażowego do AI – historia platform do automatyzacji Automatyzacja w B2B i B2C Kiedy każdy jest #marketingautomation Dane klienta w centrum uwagi Platformy Marketing Automation versus Customer Data Platform 6. Najważniejsze funkcje systemu Marketing Automation, czyli podwaliny Rewolucji 1.0 Identyfikacja anonimów i profile 360 stopni Automatyczna segmentacja kontaktów Zdarzenia, warunki, akcje Single channel, multi-channel, omnichannel Personalizacja 1-1 i dynamiczny kontent Mądrzejszy outbound Analityka cross-channel 7. Fakty i mity marketing automation Marketing automation to obszar wyłącznie dla marketerów Marketing Automation to tylko software Nie masz bazy klientów – automatyzacja to najlepsze rozwiązanie Marketing Automation jest tylko dla największych firm Jeśli chcesz dobrego wdrożenia, zatrudnij agencję REWOLUCJA 2.0 JAK BIG DATA ZMIENIA MARKETING 8. Oswajamy Big Data 7V Big Data Współczesny rynek Big Data Trendy w Big Data 9. Dlaczego Google wie lepiej i czy nie wie za dużo? 10. Chaos informacyjny 11. Korelacja zamiast przyczynowości 12. Wszystko jest daną 13. Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę 14. Dane jako kapitał firmy 15. Wykorzystanie Big Data w marketingu Jak to działa? Na jakiej zasadzie zbiera się dane? Jakie dane mogę i jakie powinienem zbierać? Data Ethics SZTUCZNA INTELIGENCJA W MARKETINGU 16. Krótka historia algorytmów i uczenia maszynowego 17. Uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja 18. Co potrafi sztuczna inteligencja 19. Czego sztuczna inteligencja nie potrafi i czy będzie potrafić? 20. Czy sztucznej inteligencji należy się bać 21. Rodzaje algorytmów uczenia maszynowego i ich zastosowanie w marketingu Collaborative Filtering Sieci neuronowe Deep Learning Algorytmy regresyjne Drzewa decyzyjne 22. Sztuczna inteligencja w marketingu Czatboty Lepsze, spersonalizowane wyniki wyszukiwania Wirtualny asystent Zautomatyzowane wiadomości e-mail Segmentacja bazy Powitalne i urodzinowe kupony Powiadomienia push Rekomendacje produktowe Video Body Language Monitoring 23. Ograniczenia Machine Learningu NOWA DROGA TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH 24. Personalizacja versus hiperpersonalizacja 25. Nowe podejście do pomiaru efektywności w e-commerce 26. Deep Behavioural Profiling 27. Jak zbudować ofertę na podstawie danych, których jeszcze nie ma 28. Marketing oparty na predykcjach sztucznej inteligencji Predykcja wartości życiowej klienta Predykcja zakupów Predykcja churnu Predykcja optymalnego czasu i kanału komunikacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 290 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 63
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150738 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6336 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data / Grzegorz Błażewicz. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 181 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia, netografia strony 177-[181].
FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION Zaczarowani przez szamanów marketingu Nowy marketer i nowa szkoła marketingu Do kogo adresowana jest ta książka i jak z niej korzystać Znaczenie rewolucji Big Data Czemu Google wie lepiej Korelacja zamiast przyczynowości Wszystko jest daną Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę Dane jako kapitał firmy Nowy konsument Samodzielność Prosument i jego zwyczaje Mobilność Rola aplikacji Apifikacja Efekt ROPO i showrooming: dlaczego klienci migrują między kanałami Internet rzeczy Dwa pozornie sprzeczne trendy w zachowaniu konsumentów Cyfrowe ślady i dlaczego klienci zostawiają swoje dane Digital body language Informacje składające się na digital body language Budowanie modeli: podróż zakupowa klienta i buyer persona Wyższość analizy zachowania konsumentów nad innymi sposobami pozyskiwania wiedzy Nowy marketer Inbound vs. outbound Romantyczna i pragmatyczna Cykle HADI Marketing predyktywny Dysproporcja między dyskursem a praktyką Czemu marketerzy nie potrafią współpracować ze sprzedawcami (a dlaczego powinni)? Nowy sprzedawca Kto ufa sprzedawcom? Mikser i wehikuł czasu Atlassian, czyli absurdy B2B Tesla Motors, czyli pożegnaj sprzedawcę samochodów Dopasowanie do kontekstu MARKETING AUTOMATION I BIG DATA REDEFINIUJĄ MARKETING, JAKI ZNAM Klasyczne 4P Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation Wyciek leadów Rola edukacji w procesie zakupowym Content marketing z marketing automation Idealny content marketing wspomagany automatyzacją Symptomy braku równowagi między produkcją treści i automatyzacją Jak łączyć content marketing i marketing automation? Nowe podejście do e-mail marketingu Potęga e-mail marketingu, czyli lekcja od Baracka Obamy Co wiedział Jacob Palme, czyli o zmęczeniu komunikacyjnym Przestań utożsamiać e-mail marketing z newsletterami albo zamęcz klienta na śmierć Personalizacja wiadomości e-mail Wiadomości 1-do-1 Programy lojalnościowe Zostań dyrektorem departamentu lojalności Co to jest lojalność i czy klient może być lojalny? Perspektywa customer lifetime value: myślmy o pozyskanym kliencie w perspektywie całościowej relacji, nie pojedynczych transakcji RFM Pojęcie lojalności 8. Kanał mobile Aplikacje jako narzędzie marketingowe Mobile marketing automation Tworzenie buyer persona Czym jest persona? Zastosowanie person Budowanie persony Pytania przydatne podczas tworzenia buyer persona dla B2B Pytania dotyczące tworzenia buyer persona dla B2C Monitoring kontaktów i zarządzanie nimi przez CRM Zbieranie danych o użytkownikach Scoring Pozyskiwanie leadów Formularze kontaktowe, które działają Twój klient Pinokio: progresywne profilowanie kontra nieprawidłowe dane w formularzach Jak długi ma być formularz? Pozyskiwanie leadów przez gated content lub bonusy E-mail marketing Higiena bazy Regularne czyszczenie bazy Segmentacja klientów Autorespondery i wiadomości dynamiczne Wiadomości powitalne Zwiększanie wartości koszyka E-maile zwiększające zaangażowanie E-maile urodzinowe E-maile reaktywujące E-maile ratujące porzucone koszyki zakupowe w e-commerce Lead nurturing Zanim przygotujesz program „pielęgnacji leadów” Fazy lead nurturing Kampanie wielokanałowe Kampanie tematyczne kierowane do obecnych klientów Lead recycling Lead nurturing dla pracowników Korzyści z lead nurturing i jak je zmierzyć Website marketing Wzrastająca rola silników rekomendacji Personalizacja strony WWW Przykłady: dynamiczne zestawy i widgety z rekomendowaną ofertą Sprzedaż Cold calling Identyfikacja gotowości zakupowej Alerty w marketing automation Znaczenie social media dla sprzedaży Retencja Działania adresowane do lojalnych klientów Programy lojalnościowe z wykorzystaniem marketing automation Wykorzystanie mobile w programach lojalnościowych Marketing automation jako wsparcie dla biura obsługi klienta Social media Blaski i cienie social media dla biznesu Cały Facebook jest o tym samym Podstawowa zasada: żadna platforma social media nie może być twoim głównym narzędziem komunikacji Ustalanie celów: integracja z marketing automation Automatyzacja social media Personalizacja reklam na Facebooku za pomocą custom audiences i platformy marketing automation Angażuj pracowników Mobile Powiadomienia push Mobile CRM i personalizacja powiadomień Nie zapominaj o SMS-ach! M-handel Adresowanie online – offline gap: efekt ROPO Analityka marketingu KPI Trendy w działaniach analitycznych: kierunki rozwoju Testy A/B Porady dla osób, które wybierają platformę marketing automation Mity na temat marketing automation Kiedy opłaca się wdrażać marketing automation? Jak wybrać platformę marketing automation? Jak wygląda praca z platformą marketing automation? Rozwiązania marketing automation dla B2B Rozwiązania marketing automation dla B2C i e-commerce
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6513 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności