Królewski Jarosław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Królewski Jarosław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Marketing elektroniczny
(2)
Gospodarka światowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Reklama
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [459-462] i 4 s. okł.
Na s. tyt. rok wyd. 2013.
Bibliogr. s. 454-[458].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 503 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136692 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy autorów na 4 stronie okładki.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia, netografia strony 539-543.
Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk Marketing 3.0 Michał Dziekoński Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz Wpływ lnternetu na gospodarkę Krzysztof Bełech Social media - społeczny wymiar lnternetu Dominik Kaznowski Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda Usability i User Experience Jarosław Królewski Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Kożniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński E-mail marketing Pawet Sala Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota Gry w lnternecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik- Kochmańska Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska od e-commerce do ,,zakupów totalnych" Justyna Dziegieć Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska Copywriting Leszek Łuczyn Content marketing Barbara Stawarz Kampanie społeczne w lnternecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga orzech Badania mediów internetowych Andrzej Carapich Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski Human Crafted Rules vs Artificial lntelligence Dokąd zmierza nowoczesny marketing ]arosław Królewski Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucia Bartosz Józefowski Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Cłowacka, Damian Całuszka Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś ]ak współpracować z zespołem lT Przemysław Tarczyński Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk Marketing w start-upach Marek Przystaś.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie II, 5 dodruk. - Warszawa : PWN, 2021. - 543, [6] stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Nazwy autorów na stronach [545-549].
Bibliografia na stronach 539-543.
PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND 1.Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 2.Marketing 3.0 Michał Dziekoński 3.Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 4.Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Belech 5.Social media - społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 6.Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda SKŁADOWE SUKCESU 7.Usability i User Experience Jarosław Królewski 8.Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 9.E-mail marketing Paweł Sala 10.Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 11.Gry w Internecie lacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 12.Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 13.Od e-commerce do „zakupów totalnych" Justyna Dziegieć 14.Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 15.Copywriting Leszek Łuczyn 16.Content marketing Barbara Stawarz 17.Kampanie społeczne w Internecie loanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech JAK TO POLICZYĆ? 18.Badania mediów internetowych Andrzej Carapich 19.Monitoring mediów społecznościowych jarostaw Roszkowski 20.Humań Crafted Rules vs Artif icial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 21.Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 22.Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Całuszka 23.Z technologią za pan brat laroslaw Królewski, Miłosz Baluś 24.Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 25.Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 26.Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 27.Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 28.Marketing w start-upach Marek Przystaś
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152812, 152809, 152813, 152810, 152811 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Algokracja : jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko? / Krzysztof Rybiński, Jarosław Królewski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 298, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 291-[295].
Uczenie maszynowe Podstawowe modele data science Regresja liniowa pomaga w wyborze wina Drzewa decyzyjne pozwalające ocenić ryzyko kredytowe Jakie lekcje powinien wyciągnąć dyrektor marketingu z nalotów aliantów podczas II wojny światowej Naiwny klasyfikator Bayesa uwalnia nas od spamu Uczenie maszynowe nienadzorowane Głębokie uczenie maszynowe Jak sztuczna inteligencja powstrzymała złodziei papieru toaletowego w Chinach Dlaczego dopiero teraz nastąpił rozwój sztucznej inteligencji Jak działają algorytmy głębokiego uczenia się – przykład uczenia nadzorowanego Jak stosować głębokie uczenie się w praktyce Czy komputer może działać jak ludzki mózg, czyli uczenie ze wzmocnieniem Jak ludzki mózg stosuje mechanizm nagród w procesie uczenia się Nagrody, czyli o tym, jak działają algorytmy uczenia ze wzmocnieniem Eksploracja versus eksploatacja i Q-uczenie się Zastosowania algorytmów uczenia się ze wzmocnieniem Jak komputer nauczył się rozumieć ludzką mowę, czyli gra w 300 pytań Od cyfr, przez kompilatory, do rozumienia języka naturalnego Jak słowa stają się wektorami liczb, które komputer rozumie Zastosowania biznesowe Jak przeczytaliśmy ze zrozumieniem 180 tysięcy artykułów o nowych technologiach w kilka minut Internet rzeczy i uczenie maszynowe Rolls-Royce, doskonałość produkcji i obsługi dzięki big data science Jak rzeźnik wykorzystał internet rzeczy i uczenie maszynowe do budowy siły marki i wzrostu sprzedaży Przyszłość IoT Wpływ sztucznej inteligencji na gospodarkę i rynek pracy Prognozy wpływu sztucznej inteligencji na rynek pracy Czy Chiny wyprzedzą Stany Zjednoczone w obszarze sztucznej inteligencji Sztuczna inteligencja została uznana w Chinach za kluczową technologię przyszłości Dane jako paliwo napędzające rozwój sztucznej inteligencji Najbardziej konkurencyjny na świecie ekosystem start-upów System scoringu społecznego w Chinach, czyli jak powstaje algokracja – nowy system społeczno-polityczny oparty na big data i sztucznej inteligencji Bardziej egalitarne społeczeństwo Promowanie moralnie pożądanych postaw Wzrost transparentności życia publicznego i społecznego Wolność w algokracji Główne ryzyko algokracji, czyli informatyczny demiurg Czy i kiedy pojawi się superinteligencja Typy sztucznej inteligencji Scenariusze dla świata rządzonego przez sztuczną superinteligencję Inteligencja zespołowa Sztuczna inteligencja i płynna demokracja Jakie zagrożenia niesie ze sobą uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja Uczenie maszynowe powiększa nierówności rasowe i płci Ocena parametryczna nauczycieli oparta na big data eliminuje wspaniałych pedagogów Algorytmy promują niemoralne zachowania na wielką skalę Algorytmy napędzają kryzys w szkolnictwie wyższym Co z tego wynika Wolność – czyli o tym, jaki będzie główny wpływ sztucznej inteligencji na modele biznesowe i na człowieka Zdolność do budowania piaskownicy i zgodnego bawienia się w niej z innymi Umiejętność tworzenia i stosowania modeli XaaS Apifikacja kultury korporacyjnej Praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego Funkcje wewnętrzne i administracyjne Zarządzanie zasobami ludzkimi Analityka biznesowa Rozwój oprogramowania Marketing Nowe modele biznesowe Firmy rozwijające sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe w Polsce Big data. Dlaczego inwestycja w infrastrukturę AI jest kluczowa Fundamenty Kluczowe wyzwania architektury ekosystemu big data Umysł człowieka a infrastruktura AI Podstawowe elementy nowoczesnej architektury infrastruktury big data i AI Kluczowe założenia w przygotowaniu odpowiedniej infrastruktury danych Ucieczka w przyszłość – jak automatycznie modelować dane behawioralne Jakich rezultatów powinniśmy wymagać od nowoczesnej architektury dla rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji Nienadzorowane uczenie maszynowe w czasie rzeczywistym na dużą skalę Kultura MLOps Praca nad budową modelu AI, jego trenowanie i ewaluacja Narzędzia automatyzujące pracę data scientistów Systemy czasu rzeczywistego i ich ograniczenia Kluczowe kompetencje zespołu data science stanowiące wewnętrzny „know-how” Odkrywanie nowych zastosowań biznesowych AI Internet zdecentralizowany a sztuczna inteligencja Wywiady z ekspertami Deep tech. GPT-3. AGI. Kiedy AI przekroczy możliwości człowieka. Rozmowa ze sztuczną inteligencją stworzoną przez OpenAI. Dzisiaj w firmach obowiązuje zasada „przede wszystkim klient” (client first). Jutro najważniejszą zasadą będzie „przede wszystkim dane” (data first). Rozmowa z Jackiem Dąbrowskim, Chief AI Officer, Synerise O tym, jak internet rzeczy zwiększa efektywność firm i satysfakcję klientów, ale także prowadzi do powstania pokolenia D. Rozmowa z Aleksandrem Poniewierskim, partnerem i globalnym leaderem internetu rzeczy w EY Appendix: Najciekawsze przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w praktyce Lista zawodów, które znikną z powodu rozszerzania się wpływu sztucznej inteligencji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 60
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153916 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153917 N (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak wiele zadań nie powierzaliśmy maszynom (…). Technologie pozwalają nam współtworzyć świat, którego jesteśmy częścią, sprawiają, że odgrywamy rolę – parafrazując informatyczne terminy – administratora rzeczywistości zamiast być tylko jej konsumentem. Przyszłość, niezależnie od segmentu, rynku, kraju czy gospodarki, będzie zdominowana przez merytokrację wspieraną przez sztuczną inteligencję. Książka ta z jednej strony jest esejem o możliwościach współczesnego świata biznesu i nauki napędzanego technologiami, ale również ma otwierać oczy i serca na projekty wrażliwe i ważne społecznie. Mówimy o sprawach doniosłych, systemowych, inżynieryjnych i niezmiernie istotnych dla naszej przyszłości (…). Ale ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym wiążą się też pewne ryzyka. Nie bez powodu Steven Hawking powiedział: „Stworzenie sztucznej inteligencji będzie największym osiągnięciem w dziejach ludzkości. Niestety, może to być również jej ostatnie osiągnięcie”. • Czy to nie intrygujące, że grono osób osiągających największe sukcesy w rozwoju sztucznej inteligencji podnosi larum i głośno domaga się atencji? • Co dzieje się za zamkniętymi drzwiami czołowych laboratoriów sztucznej inteligencji? • Jak ten postęp zmieni firmy, stosunki społeczne, politykę, rynek pracy? Jak wpłynie na przyszłość ludzkości? • Co mogą zrobić firmy, żeby wygrać w tym szalonym wyścigu napędzanym złożonymi algorytmami? • Co powinni zrobić politycy, aby społeczeństwo skorzystało z szans, jakie stwarza sztuczna inteligencja, takie jak skuteczne leczenie chorób, lepsza edukacja, bezpieczne drogi, większy komfort życia, więcej lepiej płatnych miejsc pracy i wiele innych? • Jak uniknąć pułapek, wśród których można wymienić powiększenie nierówności dochodowych, masową utratę pracy przez wiele grup zawodowych, pozbawienie człowieka prywatności i wolności wyboru, wojny robotów czy przejęcie kontroli nad światem przez sztuczną superinteligencję? W XXI wieku kluczowym czynnikiem sukcesu firm i krajów będzie zdolność do wykorzystania algorytmów sztucznej inteligencji. Lektura tej książki pozwoli wielu osobom na zrozumienie, jak działa AI i uczenie maszynowe, gdzie i jak mogą zostać zastosowane, dlaczego ich dalszy rozwój będzie nieuchronnie postępował oraz jak ograniczyć ryzyka przekierowywania coraz większej liczby decyzji algorytmom. I jak żyć i odnosić sukcesy w algokracji. (Ze wstępu Autorów).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności