Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje naukowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(18)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czaplińska Anna (geograf)
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Grigsby Mike
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kavetskyy Igor
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Machul Piotr
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Mazurek Grzegorz (marketing)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Oruba Norbert
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Piasek Marek
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rogala Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Stępowski Robert
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wąsikowska Barbara
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Środa Jacek
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1870)
Menedżerowie
(248)
Programiści
(184)
Przedsiębiorcy
(105)
Fizjoterapeuci
(100)
Specjaliści ds. marketingu
(26)
Inżynierowie
(85)
Inżynierowie budownictwa
(78)
Informatycy
(75)
Lekarze
(57)
Technikum
(49)
Nauczyciele
(43)
Szkoły zawodowe
(43)
Prawnicy
(39)
Urzędnicy
(38)
Szkoły średnie
(34)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(31)
Księgowi
(29)
Pracownicy naukowi
(29)
Architekci
(23)
Ekonomiści
(23)
Pracodawcy
(20)
Biegli rewidenci
(19)
Logistycy
(19)
Analitycy ekonomiczni
(18)
Psycholodzy
(18)
Rzeczoznawcy budowlani
(18)
Specjaliści ds. kadr
(17)
Elektrycy
(16)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Ortopedzi
(15)
Lekarze rodzinni
(14)
Adwokaci
(13)
Budowlani
(13)
Doradcy personalni
(13)
Radcy prawni
(13)
Rodzice
(13)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(12)
Sportowcy
(12)
Studenci
(12)
Analitycy danych
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Rehabilitanci
(11)
Inspektorzy bhp
(10)
Szkoły ponadgimnazjalne
(10)
Handlowcy
(9)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(9)
Pedagodzy
(9)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(9)
Pracownicy samorządowi
(9)
Psychoterapeuci
(9)
Dietetycy
(8)
Dyrektorzy HR
(8)
Inspektorzy budowlani
(8)
Pracownicy banków
(8)
Szkoły branżowe I stopnia
(8)
Sędziowie
(8)
Terapeuci zajęciowi
(8)
Zarządcy nieruchomości
(8)
Aplikanci
(7)
Coachowie
(7)
Dzieci
(7)
Elektronicy
(7)
Farmaceuci
(7)
Inżynierowie środowiska
(7)
Policjanci
(7)
Szkoły policealne
(7)
18+
(6)
Administratorzy systemów
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(6)
Dorośli
(6)
Logopedzi
(6)
Menedżerowie produkcji
(6)
Monterzy urządzeń energii odnawialnej
(6)
Neurolodzy
(6)
Politycy
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Strażacy
(6)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(6)
Doradcy finansowi
(5)
Dziennikarze
(5)
Elektrycy budowlani
(5)
Energetycy
(5)
Kardiolodzy
(5)
Kierownicy budów
(5)
Kierownicy projektów
(5)
Masażyści
(5)
Młodzież
(5)
Pracownicy socjalni
(5)
Spedytorzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Cudzoziemcy
(4)
Dietetycy i żywieniowcy
(4)
Doradcy zawodowi
(4)
Ekolodzy
(4)
Graficy
(4)
Główni księgowi
(4)
Inżynierowie elektrycy
(4)
Kierowcy zawodowi
(4)
Temat
Marketing
(10)
Komunikacja marketingowa
(8)
Media społecznościowe
(5)
Marka (ekonomia)
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Analiza danych
(2)
Badania marketingowe
(2)
Content marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Zakupy
(2)
Baby boomers
(1)
Big data
(1)
Biometria
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje
(1)
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektroencefalografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmaceuci
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metodologia
(1)
Metody statystyczne
(1)
Moda
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Neuronauka poznawcza
(1)
Nowy produkt
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Perswazja
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama polityczna
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka regionalna
(1)
Wycena
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(7)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Poradniki
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(25)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations praktycznie / Dariusz Tworzydło. - Rzeszów : Newsline, copyright 2017. - 356 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 335-339 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla menedżerów, specjalistów ds. public relations i przedsiębiorców.
Definicje i sfery zadaniowe public relations Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji Public relations a reklama Grupy docelowe działań public relations Sfery zadaniowe public relations organizacja działań public relations w firmie Badania i pomiar efektów Wykorzystanie badań do potrzeb public relations Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations Bief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego System identyfikacji wizualnej i jego pochodne Tożsamość i wizerunek firmy Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej Księga identyfikacji wizualnej Integrator w systemie identyfikacji Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Rebranding Planowanie strategiczne i operacyjne Strategia public relations - zasady przygotowania dokumentu EIementy składowe dokumentu strategii Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii Kampanie public relations Partnerzy kampanii public relations Raport z kampanii public relations Komunikowanie w kampanii Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations organizacja wydarzeń w ramach kampanii Harmonogramy w public relations Budżetowanie kampanii public relations Relacje z mediami Zasady skutecznych reIacji z mediami Organizacja relacji z mediami w firmach Jak rozmawiać z dziennikarzem? Rodzaje materiałów prasowych Jak napisać dobrą informację prasową? Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa Cykli klasyfikacja kryzysu Przed kryzysem Podczas kryzysu Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu Po kryzysie Kryzysy w mediach społecznościowych Autoryzować czy nie autoryzować? Czy pisać sprostowania? Konferencja prasowa Monitoring mediów Komunikacja i wewnętrzna i budowanie relacji Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji wewnętrznej Podręcznik komunikacji wewnętrznej Błędy w komunikacji wewnętrznej Motywacja finansowa i pozafinansowa Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych Dlaczego odchodzą? Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy Sponsoring Korzyści wynikające ze Sponsoringu Rodzaje sponsoringu Umowy sponsorskie Public relations w sieci Public relations w sieci _ istota i korzyści Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci Zasady projektowania kampanii public relations w sieci wizerunek osobisty Budowanie wizerunku własnego Komunikacja werbalna i niewerbalna Wizerunek osoby na rynku pracy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 237 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145056, 145055, 147573, 147572 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145054 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5759 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki Od piktogramu do ikony kultury Perspektywa marketingowa marki Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta Marka jako zestaw aktywów - kapitał marki Marka z perspektywy prawnej Identyfikatory marki jako znaki towarowe Pozostałe prawa własności intelektualnej związane z marką Ochrona marki Marka w strategii przedsiębiorstwa Strategia przedsiębiorstwa w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej Realna przewaga konkurencyjna Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Marka jako kategoria sprawozdawcza Regulacje standardów rachunkowości odnośnie marki Pozabilansowe ujęcie marki - propozycje rozwiązań Marka w bilansie pro forma a rentowność przedsiębiorstwa Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy Spojrzenie mikroekonomiczne na markę Cele działania przedsiębiorstwa Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyceny Rodzaje wartości i jej determinanty Wycena dochodowa przedsiębiorstwa Wycena porównawcza przedsiębiorstwa Wyniki i wartość przedsiębiorstwa a wartość dla akcjonariuszy Marka a wartość przedsiębiorstwa Wpływ marki na wyniki przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy - wyniki badań Wycena marki Metody kosztowe wyceny marki Metody rynkowe wyceny marki Metody dochodowe wyceny marki Wymagana stopa zwrotu dla marki Metody bezpośrednie wyceny marki Metody pośrednie wyceny marki Opcje realne w wycenie marki Wybór metody wyceny marki Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Istota i rodzaje licencji marki Zasady ustalania wysokości stawek licencyjnych dla marki Podejście rynkowe w ustalaniu stawek licencyjnych Podejście dochodowe w ustalaniu wysokości stawek licencyjnych Szacowanie opłaty licencyjnej na podstawie zdyskontowanych przepływów gotówkowych Przyszłość marek w globalnej gospodarce
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153344 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka konsumencka : badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2023. - 202, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 185-197.
Dla studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.
Neuronauka konsumencka – neurobiologiczne metody badania zachowań konsumentów Miejsce neuronauki konsumenckiej w naukach społecznych Wpływ emocji na konsumentów Badania zachowań konsumentów Metody neuroobrazowania mózgu Tomografia komputerowa (CT) Rezonans magnetyczny (MRI) Pozytonowa tomografia emisyjna (PET) Funkcjonalny magnetyczny rezonans jądrowy (fMRI) Elektroencefalografia mózgu (EEG) Kontrowersje etyczne dotyczące stosowania metod i technik neurobiologii w badaniach marketingowych Elektroencefalografia jako metoda badawcza Krótka historia rozwoju elektroencefalografii Powstawanie zapisu EEG Aspekty techniczne EEG Rozmieszczenie elektrod EEG na powierzchni głowy Rodzaje elektrod i czepków EEG Wybór montażu elektrod Rejestracja sygnału EEG Rodzaje fal rejestrowanych przez elektroencefalograf Artefakty występujące w zapisie EEG Przykłady wybranych artefaktów występujących w zapisie EEG Oczyszczanie zapisu EEG z artefaktów Analiza zarejestrowanego sygnału EEG Analiza wzrokowa Cyfrowa analiza elektroencefalogramu Prowadzenie badań konsumenckich z użyciem elektroencefalografu Pomieszczenia do przeprowadzania eksperymentów Przygotowanie planu eksperymentu badawczego Zastanowienie się nad celowością użycia elektroencefalografu w badaniu Przygotowanie niezbędnej dokumentacji i uzyskanie zgody komisji bioetyki na badanie Analiza i interpretacja danych elektroencefalograficznych w badaniach marketingowych Paradygmat Richarda Davidsona o asymetrii mózgowej Analiza potencjałów skorelowanych z bodźcem (ERP) Analiza ilościowa EEG (QEEG) – mapowanie aktywności elektrycznej mózgu Podstawowe wskaźniki stosowane w analizie i interpretacji zapisu EEG Standaryzacja Z (Z-score) Globalny potencjał pola (GFP) Wskaźnik przyjemności (pleasantness index – PI) Wskaźnik uwagi (attention index – AI) Wskaźnik zapamiętywania (memorization index – MI) Wskaźnik podejścia-wycofania (approach-withdrawal index – AW) Techniki biometryczne wspierające badania neuroobrazowania mózgu Badanie reakcji skórno-galwanicznej (GSR) Badanie przewodności (rezystancji) skóry metodą Férégo Badanie potencjału elektrycznego skóry metodą Tarchanowa Jednoczesny pomiar EEG i GSR w badaniach marketingowych Kardiotachometria (HR, PPG) Jednoczesny pomiar odruchu skórno-galwanicznego i tętna – wskaźnik emocji (EI) Pomiar tętna i przepływu oddechowego Elektromiografia mięśni twarzy (fEMG) Eye tracking (ET) Sposoby analizy i prezentacji wyników z badania eye trackingowego Zastosowanie eye trackingu Łączenie badania eye trackingowego (ET) z badaniem odruchu skórno-galwanicznego (GSR) i elektroencefalografią (EEG) Zastosowanie elektroencefalografii oraz wybranych metod biometrycznych do badania zachowań konsumentów Badanie z zastosowaniem elektroencefalografu, galwanometru, miernika tętna, elektromiografii mięśni twarzy oraz eye trackera Badanie z zastosowaniem elektroencefalografu, galwanometru oraz miernika tętna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155551 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych Dziki Zachód Social jest stary! 1, 2, 3, internet Człowiek jest najważniejszy Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Marketing pod strzechy! Najtrudniejszy. Komputer czy jabłko? Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Rozdział 3. Przegląd narzędzi Facebook Facebook Messenger X, czyli Twitter YouTube Influencer marketing Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Przydatne narzędzia socialowca Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Mniejszość też ma znaczenie? Treść - klucz do serc i umysłów Długi ogon nadaje ton Każdy z nas jest medium Pandemiczne i wojenne postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155534 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności