Grigsby Mike
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Grigsby Mike
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Analiza danych
(1)
Badania marketingowe
(1)
Big data
(1)
Marketing
(1)
Metody statystyczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 236-[238].
Dla marketerów, analityków biznesowych, menedżerów.
Wprowadzenie do analityki marketingowej Nauki marketingowe - co to takiego? Dlaczego anaIityka marketingowa jest tak ważna? Kto zawodowo korzysta z analityki marketingowej? Dlaczego uważam, że mam coś do przekazania w temacie analityki marketingowej? Jakie podejście/filozofię obrałem, pisząc tę książkę? Analityka marketingowa Podstawy statystyki Miary tendencji centralnej Miary dyspersji Rozkład normalny Przedziały ufności Zależności między dwiema zmiennymi: kowariancja i korelacja Rachunek prawdopodobieństwa i rozkłady próby Rozdział 2' Podstawowe zasady zachowań konsumentów i strategii marketingowe Zachowania klientów jako fundament strategii marketingowej Zachowania konsumentów - przegląd Strategia marketingowa - przegląd Przesłanka decyzyjna- co to takiego? Dyrektorzy raczej nie korzystają z przesłanek Czym jest przesłanka decyzyjna? Zmienne zależne Czynniki kształtujące popyt Równania zależne i równania współzależne Równania deterministyczne a równania probabilistyczne Modelowanie elastyczności ról Gwóźdź programu : Segmentacja i modelowanie elastyczności pozwalają maksymalizować przychody w sieci klinik i sklepów medycznych-wyniki badań terenowych Kto daje największe szanse na zakup i jak do niego dotrzeć? Uwagi konceptualne Wykresy przyrostu Stosowanie modelu_współliniowośĆ Diagnozowanie zmiennych Gwóźdź programu: Regresja logistyczna jako narzędzie analizy koszyka rynkowego Kiedy istnieje największe prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na zakup? AnaIiza przeżycia-omówienie konceptualne Wartość w cyklu życia. o wyższości analizy prognostycznej nad opisową Regresja panelowa. W jaki sposób korzystać z szeregów przekrojowo-czasowych? Na czym polega regresja panelowa? Regresja panelowa Układy równań w technikach modelowania zmiennej zależnej Co to jest układów równań? Po co w ogóle zadawać sobie trud stosowania układu równań? Pożądane własności estymatorów Techniki relacyjne Jak wygląda mój rynek? Współdzenie do segmentacji Czym j6tsegment,aczymsegmentacja? Po co prowadzić segmentację? Strategiczne zastosowania segmentacji Cztery ,,P" marketingu strategicznego Kryteria praktycznej segmentacji Odgórnie czy raczĄnie?' Proces od strony konceptualnej Segmentacja. Narzędzia i techniki Wskaźniki skutecznej segmentacji Ogólne techniki analityczne Po co wychodzić poza RFM? Kolejne ważne zagadnienia w codziennej Praktyce marketingowej Testy statystyczne. Skąd mam wiedzieć, co zadziala? Wszyscy chcą testować Wzór na wielkość próby - korzystaj z miary przyrostu Testy podziału i pelny eksperyment czynnikowy_różnice Bigdata i ich znaczenie w analityce marketingowej Czy big data ma znaczenie? Co big data oznacza dla analityki marketingowej?' Co oznacza dla strategii? No i co z tego? Jak przetrwać panikę bigdata Analityka bigdata Bigdata-algorytmy egzatyczne Wielki finał' Co powinieneś z tego wszystkiego zapamiętać? Czego się dowiedziałem, co chciałbym przekazać tobie? Co jeszcze powinieneś z tego wynieść
Sygnatura czytelni BMW: IV A 7 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 36
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148197 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6047 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności