Hadryś-Nowak Alicja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Hadryś-Nowak Alicja
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(2)
Finanse
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konkurenczyjność
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Mruk, Henryk (1948- )
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Schroeder, Jerzy (1948- )
(1)
Sukcesja uniwersalna
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Księga pamiątkowa dedykowana prof. zw. dr. hab. Jerzemu Schroederowi, prof. prof. zw. dr. hab. Henrykowi Mrukowi.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych.
Uwarunkowania współpracy międzynarodowej w erze globalizacji Wpływ filarów konkurencyjności na pozycję konkurencyjną gospodarki Polski i krajów GW-4 w okresie poakcesyjnym - Edward Molendowski, Paweł Folfas Istota i metody pomiaru międzynarodowej konkurencyjności gospodarki Zmiany pozycji konkurencyjnej Polski na tle krajów GW-4 Czynniki wpływające na pozycję konkurencyjną Polski na tle krajów GW-4 Zmiany wartości wskaźników wg Global Competitiveness Report Wpływ poszczególnych czynników - analiza statystyczna Uwagi o konkurencyjności gospodarek doganiających w dobie globalizacji - Elżbieta Czarny, Małgorzata Żmuda Wewnętrzne ograniczenia rozwojowe gospodarek doganiających jako przeszkoda w budowaniu międzynarodowej pozycji konkurencyjnej Udział gospodarek doganiających w gospodarce globalnej jako szansa przezwyciężenia naturalnych barier rozwojowych Liberalizacja wymiany handlowej i przepływu czynników produkcji Rozwój globalnych łańcuchów wartości Wyzwania w relacjach handlowych Republiki Południowej Afryki z Unią Europejską w XXI w. - Małgorzata Czermińska, Joanna Garlińska-Bielawska Stosunki handlowe Unii Europejskiej z Republiką Południowej Afryki Główne wyzwania w negocjacjach Umowy o Handlu, Rozwoju i Współpracy (Trade, Development and Cooperation Agreement, TDCA) Zmiany warunków prowadzenia handlu RPA z Unią Europejską wprowadzone przez SADC EPA - korzystniejsze rozwiązania czy nowe trudności? Indo-Azja-Pacyfik - instytucjonalizacja współpracy - Andżelika Kuźnar, Jerzy Menkes Punkt wyjścia i ramy analizy Pivot do Azji, powrót do Ameryki, odwrót od neoizolacjonizmu - czyli meandry polityki USA Indo-Pacyfik - region lub instytucja Instytucjonalizacja współpracy regionalnej Reaktywność polityki USA Interakcje i współpraca w systemie innowacyjnym - Zdzisław W. Puślecki System innowacyjny a proces innowacyjny System innowacyjny w kreacji konkurencyjności Alianse technologiczne, komplementarne i addytywne oraz konsorcja badawczo-rozwojowe Polityka innowacyjna a systemy innowacji w Unii Europejskiej - Marzenna Anna Weresa Systemy innowacji a polityka innowacyjna - wzajemne zależności Polityka gospodarcza oparta na naukowych podstawach - przegląd literatury przedmiotu Rola nauki w procesie tworzenia polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej Udział krajów grupy BRICS i Unii Europejskiej w światowym handlu towarowym - Tadeusz Sporek Wpływ czynnika surowcowego na kształtowanie gospodarki wybranych krajów BRICS, UE i USA Znaczenie instytucji finansowych we współpracy międzynarodowej - Nowy Bank Rozwoju i Rezerwowy Fundusz Walutowy grupy BRICS Najważniejsze ustalenia na wybranych szczytach przywódców grupy G-20 w latach 2008-2017 Udział krajów grupy BRICS w światowym handlu towarowym Brexit a potencjał badawczo-rozwojowy Unii Europejskiej w gospodarce globalnej - Anna Odrobina Architektura globalnych nakładów badawczo-rozwojowych Zmiany pozycji UE w globalnych B+R wskutek brexitu Brexit a pozycja unijnych korporacji w B+R Problem dezintegracji we współczesnej gospodarce światowej - przypadek brexit - Kazimierz Starzyk Istota dezintegracji w świetle teorii Motywy i modele dezintegracji w świetle doświadczeń historycznych Przebieg i rezultaty negocjacji Brexit a problem granicy brytyjsko-unijnej Dostęp do wody a sprzeczność interesów w gospodarce światowej - Adam Budnikowski Dostępność wody w świecie Przyczyny konfliktów międzynarodowych dotyczących możliwości korzystania z zasobów wody i możliwości ich rozwiązywania Międzynarodowe konflikty dotyczące korzystania z wody powierzchniowej Międzynarodowe różnice w intensywności użytkowania zasobów wody jako podłoże konfliktów Popyt na wodę a handel międzynarodowy Globalizacja 4.0 - Rafał Śliwiński Stary model globalizacji Nowy model globalizacji Rozwój technologii cyfrowej przekształca światowy handel Decentralizacja globalnego zarządzania zmienia reguły gry Czwarta faza globalizacji Zarządzanie i finanse przedsiębiorstw w warunkach globalizacji Ekoinnowacje a konkurencyjność przedsiębiorstwa - przegląd badań z krajów Unii Europejskiej - Tomasz Gołębiowski Koncepcja ekoinnowacji i kategorie ekoinnowatorów Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw-ekoinnowatorów Ekoinnowacje w strategiach konkurowania przedsiębiorstw-ekoinnowatorów Mezzanine jako innowacyjny instrument finansowania małych i średnich przedsiębiorstw w Europie ze szczególnym uwzględnieniem Polski - Jan Rymarczyk Definicja i cechy mezzanine kapitału . Zastosowanie mezzanine finansowania . Instrumenty realizacji mezzanine finansowania Przebieg procesu mezzanine finansowania Rozwój mezzanine finansowania w Europie Mezzanine finansowanie w Polsce Poziom rozwoju gospodarczego kraju odbiorcy jako czynnik kształtujący strategię sprzedaży w handlu międzynarodowym na przykładzie BZPG Stomil S.A. - Paweł Farfał Strategie sprzedaży w eksporcie Strategia sprzedaży eksportowej w zależności od krajowego rynku docelowego Założenia badawcze na podstawie studium przypadku BZPG Stomil S.A. Zmiany w strategii sprzedaży międzynarodowej Marka Jakość i personalizowanie produktów Obsługa klienta Ceny Proces sukcesji jako wyzwanie dla zarządzania talentami na przykładzie przedsiębiorstw rodzinnych - Jerzy Schroeder, Alicja Hadryś-Nowak Pojęcie zarządzania talentami w organizacji . Proces sukcesji na przykładzie przedsiębiorstw rodzinnych Sukcesja jako element zarządzania talentami Globalne kariery ekspatriantów w „globalnej wiosce" - Dorota Simpson Dynamika zmian w mobilności ekspatriantów w latach 2013-2017 Tradycyjne kariery ekspatriantów w biznesie międzynarodowym Współczesne formy międzynarodowej mobilności pracowników Ścieżki kariery w „globalnej wiosce" Partnerstwa badawczo-rozwojowe (B+R) w sektorze biofarmaceutycznym - Łukasz Puślecki Współpraca firm w sektorze biofarmaceutycznym z uczelniami Rozwój partnerstw B+R w sektorze biofarmaceutycznym Przykłady konsorcjów i współpracy B+R w sektorze biofarmaceutycznym Ocena efektywności funkcjonowania parków technologicznych - problemy dotychczasowych badań - Michał Staszków Pojęcie efektywności Metody pomiaru efektywności Badania nad efektywnością parków technologicznych w literaturze światowej Reputacja medialna CEO banków w Polsce w 2016 roku - Filip Szymczak, Sebastian Bykowski Korzyści z obecności CEO w mediach Zagrożenia wynikające z obecności CEO w mediach Konieczność budowania reputacji medialnej CEO Reputacja medialna liderów banków w Polsce w świetle badań empirycznych w 2016 roku Rola otoczenia i jego wpływ na wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych - Małgorzata Bartosik-Purgat Nowe media w komunikacji marketingowej Znaczenie otoczenia w wykorzystaniu nowych mediów
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152060 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 229-258.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, przedsiębiorców rodzinnych i podmiotów internacjonalizujących swoją działalność.
Teoretyczne podstawy przedsiębiorstw rodzinnych Teoria agencji Teoria stewardship Teoria społeczno-emocjonalnego bogactwa (Socioemotoional wealth, SEW) Teoria zasobowa Teoria przedsiębiorczości Istota przedsiębiorstw rodzinnych Wybrane podejścia do definiowania przedsiębiorstw rodzinnych Cechy szczególne przedsiębiorstw rodzinnych Zaangażowanie rodziny według skali F-PEC Rodzina w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Kontrola przedsiębiorstwa w rękach rodziny Unikatowe cechy przedsiębiorstw rodzinnych Modele kołowe wpływu rodziny na przedsiębiorstwo Kultura przedsiębiorstwa rodzinnego Przedsiębiorstwa rodzinne na świecie i w Polsce Przedsiębiorstwa rodzinne na świecie Przedsiębiorstwa rodzinne w Polsce Sukcesja w przedsiębiorstwach rodzinnych Istota sukcesji Fazy procesu sukcesji Etap przed sukcesją . Planowanie sukcesji Zarządzanie sukcesją . Etap po sukcesji . Wpływ procesu sukcesji na finanse przedsiębiorstwa rodzinnego Determinanty procesu sukcesji Czynniki warunkujące powodzenie procesu sukcesji . Bariery procesu sukcesji Sukcesor w procesie sukcesji Motywacja sukcesora . Zaangażowanie sukcesora Wykształcenie sukcesora i doświadczenie poza przedsiębiorstwem rodzinnym Rozwój i wynagrodzenie sukcesora (własna analiza korzyści sukcesyjnych) Szkolenie, kompetencje oraz umiejętności Specyfika badań na temat sukcesji w Polsce Sylwetka sukcesora w polskich przedsiębiorstwach rodzinnych w świetle raportów firm konsultingowych Transfer międzypokoleniowy w świetle międzynarodowego projektu STEP Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw rodzinnych Istota internacjonalizacji przedsiębiorstw Przegląd teorii internacjonalizacji przedsiębiorstw wykorzystywanych w badaniach dotyczących ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw rodzinnych . Model uppsalski Podejście sieciowe Eklektyczna teoria Dunninga . Przedsiębiorczość międzynarodowa Specyfika internacjonalizacji przedsiębiorstw rodzinnych w świetle wybranych badań Zasoby i cechy charakterystyczne przedsiębiorstw rodzinnych a internacjonalizacja . Własność Zaangażowanie rodziny Długoterminowa orientacja Proces internacjonalizacji Internacjonalizacja a sukcesja - wybrane wyniki badań Cechy charakterystyczne sukcesora/CEO a ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw - dostępne wyniki badań Podstawy empirycznej analizy wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Koncepcja badania empirycznego wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Założenia teoretyczne badania wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Założenia metodyczne dla badania „Next Generation Perspecive" Sposoby pomiaru internacjonalizacji zastosowane w badaniu . Orientacja przedsiębiorcza sukcesora pochodzącego z rodziny Czynniki wpływające na zależność pomiędzy orientacją przedsiębiorczą sukcesora pochodzącego z rodziny a internacjonalizacją przedsiębiorstwa rodzinnego Relacje wewnątrzrodzinne jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Obecność menedżerów zewnętrznych jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Kontekst biznesowy jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Przynależność do sieci społecznych oraz kontakty jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego 160 . Populacja i dobór próby Dobór i charakterystyka zmiennych badawczych Przebieg badania empirycznego Zastosowane narzędzie badawcze . Zastosowane w badaniu metody analizy Orientacja przedsiębiorcza sukcesora a internacjonalizacja przedsiębiorstwa rodzinnego - wyniki badań własnych Statystyczna charakterystyka sukcesorów oraz przedsiębiorstw rodzinnych, którzy wzięli udział w badaniu Czynniki wpływające na orientację przedsiębiorczą sukcesora
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji? Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw Formy ekspansji międzynarodowej Przegląd teorii internacjonalizacji Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP . Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o Uczestnictwo w sieci międzynarodowej - CCC S.A Dynamiczna ekspansja - born global (Booksy) W poszukiwaniu zagranicznego partnera - racjonalizm czy ograniczona racjonalność? Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego Metodyka wyboru partnera zagranicznego Gelg Sp. z o.o. - studium przypadku . Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności - metodyka i próba badawcza Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw - wyniki badań Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw Międzynarodowa współpraca konkurentów - polskie przejawy kooperencji Kooperencja - podstawowa charakterystyka Kooperencja w ujęciu teoretycznym Teoria gier . Model PARTS . Teoria kosztów transakcyjnych (TKT) Teoria zasobowa Teoria kapitału społecznego Warunki trwałości i sukcesu kooperencji Kooperencja międzynarodowa - szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności? Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów - analiza studiów przypadków spoza Polski Badania i rozwój - przesłanka łączenia zasobów Badania i rozwój - przesłanka tworzenia zasobów Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji Wspólne kampanie marketingowe Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw - studia przypadków Zelmer S.A. i Philips NV Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini) BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS Rodzinni giganci - ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Wprowadzenie do tematyki Przedsiębiorstwa rodzinne - istota i cechy charakterystyczne Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania Teoria zasobowa Teoria agencji Typy przedsiębiorstw rodzinnych Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych - analiza studiów przypadków Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl Strategia internacjonalizacji firmy VOX Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym - przykłady polskich przedsiębiorstw Kompetencje przywódcze Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy Przyjmowanie szerokiej perspektywy Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta Przewodzenie zmianom Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach Zarządzanie różnorodnością Budowanie marki osobistej lidera Planowanie sukcesji Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w ma¬łych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce - analiza studiów przypadków Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda” Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych Pojęcie luki kapitałowej Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw Alternatywny system obrotu w Polsce - rynek NewConnect. Alternatywny system obrotu w Niemczech Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii - AIM (Alternative Investment Market) Alternatywny system obrotu w Austrii - Dritter Markt . Alternatywny system obrotu w Rumunii - BVB AeRO Emitenci alternatywnych rynków akcji - przykłady Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym Istota i znaczenie komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C - analiza studiów przypadków Lego (B2C, B2B) Nike (B2C) Toshiba (B2B) Kukliki FeltDesign Studio (B2C) Reserved (B2C) Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 362 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147020 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności