Gospodarka elektroniczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(54)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Biblioteka Międzywydziałowa
(20)
Biblioteka WEiZ
(21)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Babis Henryk
(2)
Dutko Maciej
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kraska Marcin
(2)
Majewski Piotr (informatyka)
(2)
Ziemba Ewa
(2)
Adamczewski Tomasz
(1)
Adamczyk Marta
(1)
Ambroszkiewicz Stanisław
(1)
Angryk Rafał
(1)
Bachman Dorota
(1)
Banasikowska Janina
(1)
Bartuś Kamila
(1)
Bartuś Tomasz
(1)
Betlej Piotr
(1)
Biernat Kamil
(1)
Billewicz Aleksander
(1)
Billewicz Alicja
(1)
Billewicz Grażyna
(1)
Bober Tomasz
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cydejko Grzegorz
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dowgielewicz Tomasz
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Adam
(1)
Fidelman Mark
(1)
Filipkowski Piotr
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Grabiński Tadeusz (1947- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Horodelski Michał
(1)
Jankowska Małgorzata
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kamiński Andrzej (ekonomia)
(1)
Kapczyński Adrian
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Katner Joanna
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kobylański Aleksander
(1)
Kobyliński Andrzej
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korolko Michał (prawnik)
(1)
Lewandowska Aleksandra (urbanista)
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Michalczuk Grażyna
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misztal Anna (ekonomia)
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Norris Mark
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa "Miejce poczty i telekomunikacji w tworzeniu społeczeństw [...]" (6 ; 2003 ; Pobierowo)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Olszak Celina (1958- )
(1)
Olszak Celina M
(1)
Olszański Mikołaj
(1)
Olszówka Kornelia
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piech Krzysztof (ekonomia)
(1)
Piech Łukasz
(1)
Plata-Alf Dagmara
(1)
Pleban Oartosz
(1)
Polak Przemysław
(1)
Prokurat Sergiusz
(1)
Rafało Mariusz
(1)
Ratnicyn Krzysztof
(1)
Rokicki Edward
(1)
Sass-Staniszewska Patrycja
(1)
Shapiro Carl (1955- )
(1)
Shaw Michael
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Sikorski Jerzy (1942- )
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia (ekonomia)
(1)
Sokół Aneta
(1)
Sołtysik Andrzej
(1)
Sugumaran Vijayan
(1)
Szajdziński Jakub
(1)
Szostek Barinsz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szulc Radosław (nauki ekonomiczne)
(1)
Szulczewski Piotr
(1)
Szupiluk Ryszard
(1)
Szyjewski Zdzisław (1946- )
(1)
Szymańska Daniela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(53)
Szwecja
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Pracownicy samorządowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Gospodarka elektroniczna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Podręczniki
(3)
Poradniki
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(4)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Dla studentów wyższych uczelni ekonomicznych i politechnik, menedżerów nadzorujących projekty informatyczne w firmach oraz praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141264, 141263 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Bibliogr. s. 361-367. Netogr. s. 367.
Dla menadżerów firm oraz zainteresowanych e-commerce, bankowością elektroniczną, e-learningiem i ostatnimi zmianami w przepisach prawnych.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 25 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122834 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Bibliogr. s. 381-386.
Dla menadżerów firm oraz zainteresowanych e-commerce, bankowością elektroniczną, e-learningiem i ostatnimi zmianami w przepisach prawnych.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ś 14
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124798 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-253.
Rozdział I. Wpływ gospodarki sieciowej na rozwój kanałów dystrybucji usług 15 1.1. Gospodarka sieciowa i jej wpływ na współczesny rynek 15 1.2. Źródła przewagi konkurencyjnej w okresie rewolucji ICT 24 1.3. Serwicyzacja gospodarki 33 1.4. Znaczenie technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich wykorzystanie w dystrybucji usług 43 1.5. Multikanałowość sprzedaży usług 52 Rozdział II. Uwarunkowania zachowań zakupowych konsumenta w środowisku multikanałowym 61 2.1. Wybrane aspekty procesu zakupu usługi przez konsumenta 61 2.2. Teoretyczne ujęcie procesu wyboru kanału dystrybucji przez konsumenta 71 2.3. Zachowania zakupowe konsumenta wielokanałowego 79 2.4. Zarządzanie klientem w systemach wielokanałowych 87 Rozdział III. Model wyboru kanału marketingowego przez konsumenta 99 3.1. Uwarunkowania wyboru kanału dystrybucji usługi przez nabywcę - model i hipotezy badawcze 99 3.2. Zasobność informacyjna kanałów komunikacji (Media Richness Theory) 109 3.3. Postrzegana wartość kanałów sprzedaży usług - koszty i jakość usług w kanale 119 3.4. Wybrane aspekty budowania relacji z konsumentem w środowisku multikanałowym 128 3.5. Doświadczenia konsumentów w korzystaniu z usług w wybranych kanałach sprzedaży 142 Rozdział IV. Metodyka badań własnych 151 4.1. Procedura badawcza - zakres badań ilościowych i jakościowych 151 4.2. Opis doboru próby i metodyki badań własnych 155 4.3. Narzędzia badawcze, konstrukcje podstawowych skal pomiarowych 160 4.4. Wiarygodność badań - wybrane miary oceny trafności i rzetelności zastosowanych skal pomiarowych 169 4.5. Modelowanie równań strukturalnych jako metoda analizy danych pierwotnych 177 Rozdział V. Modelowanie zachowań konsumenta w środowisku multikanałowym - wyniki badań 187 5.1. Czynniki determinujące intencję wyboru przez konsumenta kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu 187 5.2. Zachowania konsumentów w systemach wielokanałowych 199 5.3. Postrzeganie kosztów w kanałach dystrybucji usług 209 5.4. Modyfikacje w strukturze wielokanałowych systemów dystrybucji 214 5.5. Wzorzec wielokanałowego systemu sprzedaży usług w warunkach zmian w otoczeniu rynkowym 221
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154784 N, 154783 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
U góry s. tyt. i okł.: Przewodnik ułatwiający przedsiębiorcy przygotowanie projektu orza wniosku konkursowego w działalności typu e-biznes w ramach działania POIG 8.1.
U dołu s. tyt. i okł.: Realne pieniądze na wirtualne usługi [...].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124741 (1 egz.)
Książka
W koszyku
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego. - Gliwice : Helion, cop. 2010. - 224 s. ; 21 cm.
(Onepress)
Sygnatura czytelni BMW: VI C 84 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125727 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas na e-biznes / Piotr Majewski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2007. - 385 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress)
Na s. tyt. i okł.: Jak myślisz ile można zarobić na stronie WWW? Nowe modele e-biznesu - programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing. Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy. Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 590 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116900 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2691 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
E-biznes - podstawowe problemy Nowa gospodarka E-biznes - konceptualizacja terminu Narodziny i rozwój e-biznesu Prawne aspekty prowadzenia e-biznesu Cele wdrożeń rozwiązań e-biznesowych w sferze procesów podstawowych Zalety i wady e-biznesu CCC - wykorzystanie tradycyjnych i internetowych kanałów sprzedaży Kazus Allegro - funkcjonowanie serwisu aukcyjnego Modele działalności e-biznesowej Relacje pomiędzy podmiotami e-biznesu Model biznesu i jego znaczenie w e-gospodarce Klasyfikacje modeli e-biznesu Podstawowe modele biznesu elektronicznego Autorskie modele biznesu elektronicznego Allegro - model aukcji elektronicznej Netflix - model abonencki Czytam.pl - model e-sklepu LinkedIn - model pośrednika Rozdział 3. Strategie i metodyka budowy systemów e-biznesu Teoretyczne podstawy budowania strategii biznesowych Strategia e-biznesu - elementy składowe Czynniki sukcesu strategii e-biznesowej Strategia tworzenia modeli e-biznesowych Morele.net - lider polskiego rynku e-commerce w segmencie dystrybucji IT/consumer electronics YouTube Segmenty e-biznesu Podstawowe klasyfikacje e-biznesu E-usługi E-marketing E-commerce (handel elektroniczny, handel online, electronic commerce) Obsługa e-biznesu Strategie marketingowe Samsung i selfi gwiazd z rozdania Oscarów 2014 „Like my addiction” Fundacji Addict Aide „Czego szukasz w święta” Allegro Deadpool - kampania promocyjna filmu Dziki Sad/Grupa Żywiec E-usługi Historia pojazdu Pracuj.pl Bankier.pl Naszemiasto.pl Filmweb.pl E-handel Ceneo.pl Mall.pl 139 Systemy informatyczne e-biznesu Infrastruktura technologiczna i sprzętowa biznesu elektronicznego Systemy informatyczne zarządzania w e-biznesie Zarządzanie relacjami z klientem - CRM (Customer Relationship Management) Zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi - PRM (Partner Relationship Management) Planowanie zasobów przedsiębiorstwa - ERP (Enterprise Resource Planning) Zarządzanie łańcuchem dostaw - SCM (Supply Chain Management) Zarządzanie wiedzą - KM (Knowledge Management) Zarządzanie przepływem pracy - WM (Workflow Management) Przetwarzanie analityczne - BI (Business Intelligence) Systemy handlu elektronicznego - e-commerce Wybrane nowe rozwiązania informatyczne dla e-biznesu Big Data Przetwarzanie w chmurze (cloud computing) Internet rzeczy Automatyzacja procesów biznesowych Technologie i narzędzia mobilne Empik.com - zarządzanie relacjami z klientem Frisco.pl - dostawy na kliknięcie eSKY.pl na skrzydłach systemu ERP Microsoft Wdrożenie systemu Asseco Softlab ERP w Agito S.A. Comarch Business Intelligence w DNB Nord Polska S.A. Integracja systemu e-commerce z Comarch ERP XL w Monnari Trade S.A. System zarządzania zasobami ludzkimi Macrologic w Douglas Polska Sp. z o.o. Praktyczny wymiar e-biznesu Rozwój e-biznesu w Polsce Zakładanie i prowadzenie e-biznesu - aspekt organizacyjno-podatkowy Finansowanie e-biznesu Nk.pl (wcześniej nasza-klasa.pl) vs Facebook Allegro vs eBay Polska
Sygnatura czytelni BMW: VI C 111 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146404 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146403 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5892 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes / Mark Norris, Steve West ; tł. Bogdan Galiński. - Warszawa : Wydaw-a Komunikacji i Łączności, 2001. - 310, [1] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
(Wiedzieć Więcej)
Tyt. oryg. : eBusiness Essentials.
Bibliogr.s. 306 - [307]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 107784 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 419-438. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych do przedmiotów: informatyka w zarządzaniu, biznes elektroniczny, rynki elektroniczne, informatyka ekonomiczna, technologie zarządzania wiedzą, budowa aplikacji internetowych.
CZĘŚĆ I. Systemy gospodarki elektronicznej ROZDZIAŁ 1. Wyzwania ery wiedzy (Celina M. Olszak) 1.1.Podstawowe cechy organizacji i gospodarki XXI wieku 1.2.Wiedza jako kategoria ekonomiczna 1.2.1.Czym jest wiedza 1.2.2.Trudności w zarządzaniu wiedzą 1.2.3.Koncepcje zarządzania wiedzą 1.3.Technologie i systemy informatyczne we współczesnej organizacji 1.3.1.Zadania technologii i systemów informatycznych 1.3.2.Systemy informatyczne w zarządzaniu wiedzą ROZDZIAŁ 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektronicznej (Celina M. Olszak, Ewa Ziemba) 2.1.Modele systemów gospodarki elektronicznej 2.2.Rozwój systemów gospodarki elektronicznej 2.3.Planowanie strategii systemów gospodarki elektronicznej 2.4.Metody planowania strategii systemów gospodarki elektronicznej 2.5.Trudności związane z realizacją strategii systemów gospodarki elektronicznej ROZDZIAŁ 3. Marketing elektroniczny (Janusz Wielki) 3.1.Środowisko elektroniczne a marketing 3.2.Wykorzystanie środowiska elektronicznego w badaniach marketingowych 3.3.Segmentacja i wybór grup docelowych w warunkach rozwoju środowiska elektronicznego 3.4.Pozycjonowanie 3.5.Wpływ środowiska elektronicznego na elementy marketing miksu 3.5.1.Produkt 3.5.2.Cena 3.5.3.Kanały dystrybucji 3.5.4.Promocja 3.6. Trudności związane z marketingiem elektronicznym ROZDZIAŁ 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie (Kornelia olszówka) 4.1.Kreowanie wizerunku firmy 4.2.Internet w procesie kształtowania wizerunku firmy 4.3.Witryna WWW w procesie kształtowania wizerunku firmy 4.3.1.Rodzaje firmowych serwisów internetowych 4.3.2.Cele tworzenia witryny internetowej firmy 4.3.3.Odwzorowanie tożsamości firmy na jej witrynie internetowej 4.3.4.Funkcjonalność witryny internetowej i jej wpływ na kształtowanie wizerunku firmy 4.4.Zasady oceny skuteczności kreowania wizerunku poprzez Internet 4.5.Najczęściej popełniane błędy przy projektowaniu witryn firmowych i ich wpływ na kreowanie wizerunku firmy 4.6.Analiza przypadków kreowania wizerunku 4.7.Znaczenie wizerunku dla firmy ROZDZIAŁ 5. Systemy handlu elektronicznego (Janina Banasikowska, Bartosz Pleban) 5.1.Istota handlu elektronicznego 5.2.Handel elektroniczny a handel tradycyjny 5.3.Komponenty modelu biznesowego w handlu elektronicznym 5.4.Sektory handlu elektronicznego 5.4.1.Rozwój handlu elektronicznego 5.4.2.Handel elektroniczny w sektorze B2B 5.4.3.Handel elektroniczny w sektorze B2C 5.4.4.M-handel 5.5.Systemy handlu elektronicznego w sektorze B2C 5.6.Systemy handlu elektronicznego w sektorze B2B 5.7.Wybrane narzędzia budowy sklepów internetowych 5.7.1.Możliwości generatorów wspomagających tworzenie sklepów internetowych 5.7.2.Funkcjonalność pakietu easySHOP 5.7.3.Funkcjonalność generatora sklepu internetowego w pasażu handlowym portalu Wirtualna Polska 5.8.Pozycjonowanie sklepów internetowych 5.8.1.Istota pozycjonowania 5.8.2.Etapy i sposoby pozycjonowania 5.8.3.Utrzymanie pozycji w rankingach wyszukiwania ROZDZIAŁ 6. Elektroniczne systemy logistyczne (Grażyna Billewicz, Alicja Billewicz) 6.1.Kształtowanie istoty logistyki w tradycyjnych systemach zintegrowanych 6.2.Elektroniczne systemy zarządzania łańcuchem dostaw 6.3.Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie 6.4.Systemy zarządzania relacjami z dostawcami 6.5.Perspektywy rozwoju logistyki w Internecie ROZDZIAŁ 7. Finanse w gospodarce elektronicznej (Tomasz Zieliński) 7.1.Miejsce finansów w gospodarce ery informacyjnej 7.2.Uwarunkowania rozwoju finansów elektronicznych 7.3.System finansów elektronicznych 7.3.1.E-system budżetowy 7.3.2.E-system bankowo-kredytowy 7.3.3.E-system finansowy przedsiębiorstw 7.3.4.E-system finansowy ubezpieczycieli 7.3.5.E-system finansów gospodarstw domowych 7.4.Wybrane zagadnienia z zakresu e-finansów 7.4.1.Elektroniczne rozliczenia pieniężne 7.4.2.Pieniądz elektroniczny, gotówka elektroniczna 7.4.3.Elektroniczne rynki pieniężny i kapitałowy 7.5.Perspektywy rozwoju finansów elektronicznych ROZDZIAŁ 8. Administracja w gospodarce elektronicznej (Grażyna Billewicz) 8.1.Funkcje gospodarki elektronicznej w administracji 8.2.Stan rozwoju krajowej e-administracji 8.3.Przykłady krajowych systemów e-administracji 8.4.Zintegrowane Biblioteki Procedur podstawą interoperacyjności 8.5.Bariery rozwoju krajowej e-administracji i sposoby ich pokonywania ROZDZIAŁ 9. Szkolenia elektroniczne (Aleksander Billewicz) 9.1.Obszary wykorzystania szkoleń elektronicznych w organizacji 9.2.Modele szkoleń elektronicznych 9.3.Systemy informatyczne e-learningu 9.3.1.Systemy autorskie 9.3.2.Systemy zarządzania treścią szkoleń 9.3.3.Systemy testujące wiedzę 9.3.4.Narzędzia wspomagające prowadzenie szkoleń w trybie synchronicznym 9.3.5.Systemy zarządzania szkoleniami 9.4.Przykłady szkoleń elektronicznych 9.5.Szkolenia mieszane (blended learning) w firmie Black & Decker ROZDZIAŁ 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej (Dariusz Szostek) 10.1.Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie 10.2.Specyfika prawna handlu elektronicznego 10.2.1.Oferta elektroniczna 10.2.2.Oferta elektroniczna off-line 10.2.3.Oferta elektroniczna on-line 10.3.Ochrona konsumenta w związku z zawieraniem umów na odległość 10.4.Wyłączenie odpowiedzialności z tytułu świadczenia niektórych usług w sieci 10.5.Faktura elektroniczna CZĘŚĆ II. Inżynieria systemów gospodarki elektronicznej ROZDZIAŁ 11. Systemy Business Intelligence (Celina M. Olszak) 11.1.Cele i założenia systemów Business Intelligence 11.2.Modele systemów Business Intelligence 11.2.1.Minihurtownie danych - wyspy danych 11.2.2.Systemy Business Intelligence zbudowane na bazie hurtowni danych 11.2.3.Systemy Business Intelligence czasu rzeczywistego 11.2.4.Systemy Business Intelligence z zaawansowaną analityką prognostyczną 11.2.5.Monitorujące systemy Business Intelligence 11.2.6.Korporacyjne systemy Business Intelligence 11.2.7.Portale Business Intelligence 11.2.8.Sieci Business Intelligence 11.3.Model budowy i wdrażania systemów Business Intelligence 11.4.Przykłady zastosowań systemów Business Intelligence 11.5.Wady i zalety systemów Business Intelligence ROZDZIAŁ 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe (Celina M. Olszak, Andrzej Sołtysik) 12.1.Charakterystyka i budowa hurtowni danych 12.2.Narzędzia do tworzenia i zarządzania hurtowniami danych 12.3.Ekstrakcja danych 12.4.Wielowymiarowe analizy danych w hurtowni danych 12.5.Przyspieszanie działania aplikacji OLAP poprzez optymalizację zapytań ROZDZIAŁ 13. Eksploracja danych (Kamila Bartuś) 13.1.Odkrywanie wiedzy 13.2.Systemy eksploracji danych 13.3.Modele eksploracji danych 13.3.1.Model CRISP-DM 13.3.2.Model SEMMA 13.3.3.Model DMAIC 13.4.Metody i techniki eksploracji danych 13.5.Web mining (eksploracja zasobów sieciowych) 13.5.1.Web content mining 13.5.2.Web structure mining 13.5.3.Web usage mining ROZDZIAŁ 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną (Ewa Ziemba) 14.1.Przegląd technologii informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą niejawną 14.2.Technologie wyszukiwania wiedzy i jej źródeł 14.2.1.Klasyfikacja i taksonomia 14.2.2.Wyszukiwarki 14.2.3.Personalizacja wyszukiwania 14.3.Technologie dzielenia się wiedzą 14.4.Przykładowe systemy pracy grupowej 14.4.1.System eGroupWare 14.4.2.System ProcEnt 14.5.Integracja narzędzi wspomagających zarządzanie wiedzą niejawną w portalach korporacyjnych ROZDZIAŁ 15. Systemy zarządzania treścią (Tomasz Adamczewski) 15.1.Istota systemów zarządzania treścią 15.2.Rozwój systemów zarządzania treścią 15.3.Rodzaje systemów zarządzania treścią 15.3.1.System zarządzania dokumentami 15.3.2.System zarządzania transakcjami elektronicznymi 15.3.3.System zarządzania treścią witryny internetowej 15.3.4.System zarządzania treścią w przedsiębiorstwie 15.4.Budowa systemów zarządzania treścią 15.4.1.Cykl życia treści 15.4.2.Elementy składowe systemu CMS 15.5.Wdrażanie systemów zarządzania treścią 15.6.Perspektywy rozwoju systemów zarządzania treścią ROZDZIAŁ 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami (Tomasz Bartuś) 16.1.Geneza koncepcji CRM 16.2.Istota CRM 16.3.Architektura systemu CRM 16.4.Przykłady funkcjonalności i wdrożeń systemów zarządzania relacjami z klientami 16.4.1.Opis wybranych systemów z grupy Customer Intelligence 16.4.2.Przykładowe wdrożenia SAS Institute 16.4.3.Opis systemu Teta CRM 16.4.4.Przykład wdrożenia systemu Teta CRM 16.5.Metodyka tworzenia CRM 16.6.Efekty wdrożenia CRM Rozdział 17. Portale korporacyjne (Ewa Ziemba) 17.1.Przesłanki budowy portali korporacyjnych 17.2.Istota portali korporacyjnych 17.3.Architektura portali korporacyjnych 17.4.Funkcjonalność portali korporacyjnych 17.5.Korzyści stosowania portali korporacyjnych 17.6.Projektowanie portali korporacyjnych 17.6.1.Opracowanie strategii portalu korporacyjnego 17.6.2.Analiza użytkowników portalu i ich potrzeb oraz zasobów informacyjnych i procesów biznesowych 17.6.3.Projektowanie technologiczne i wizualne portalu korporacyjnego oraz programowanie 17.6.4.Wdrożenie portalu korporacyjnego 17.6.5.Eksploatacja i rozwój portalu korporacyjnego 17.7.Specyfika portali semantycznych 17.8.Przykładowe platformy portalowe 17.8.1.Platforma Unity 17.8.2.Platforma IntraNet 17.9.Zastosowanie portali korporacyjnych w polskich organizacjach ROZDZIAŁ 18. Personalizacja portali internetowych (Kornelia Olszówka) 18.1.Charakterystyka portalu internetowego 18.2.Rodzaje portali internetowych 18.2.1.Portale wertykalne 18.2.2.Portale horyzontalne 18.3.Istota personalizacji portali 18.4.Metody zbierania informacji o użytkowniku portalu 18.5.Techniki wykorzystywane w personalizacji 18.5.1.Personalizacja na podstawie reguł 18.5.2.Techniki filtrujące 18.5.3.Interferencja 18.6.Wykorzystanie metod eksploracji danych w procesie personalizacji portali 18.7.Etapy personalizacji portali 18.8.Zalety i wady personalizacji 18.9.Studia przypadków personalizacji portali ROZDZIAŁ 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektronicznej (Adam Niedbała, Tomasz Semeniuk) 19.1.Ochrona informacji w systemach informatycznych 19.1.1.Identyfikacja zasobów informacyjnych organizacji 19.1.2.Użytkownicy zasobów informacyjnych 19.1.3.Potencjalne zagrożenia związane z zasobami informacyjnymi 19.1.4.Źródła zagrożeń zasobów informacyjnych 19.1.5.Klasyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa informacyjnego 19.2.Narzędzia i technologie ochrony danych 19.2.1.Szyfrowanie danych 19.2.2.Podpis elektroniczny 19.2.3.Autentyfikacja 19.2.4.Autoryzacja 19.2.5.Prywatność 19.2.6.Technologie bezpiecznej transmisji danych 19.2.7.Bezpieczna poczta elektroniczna 19.3. Strategia kreowania „bezpiecznej organizacji" 19.3.1.Determinanty bezpieczeństwa informacyjnego 19.3.2.Planowanie bezpieczeństwa informacyjnego 19.3.3.Wdrażanie modelu bezpieczeństwa informacyjnego 19.3.4.Utrzymywanie bezpieczeństwa informacyjnego w praktyce funkcjonowania organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151573 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [419]-438. Netogr. s. [439]-441. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych do przedmiotów: informatyka w zarządzaniu, biznes elektroniczny, rynki elektroniczne, informatyka ekonomiczna, technologie zarządzania wiedzą, budowa aplikacji internetowych oraz dla projektantów, wdrożeniowców i użytkowników rozwiążań informatycznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 58 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 8
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117873, 126500 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117810 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu: Klub Innowacyjnych Przedsiębiorstw.
U dołu okł. logo: Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, PARP [Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości], Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.
Bibliogr. s. 280-284 i przy pracach.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133524 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Informatyka w Zarządzaniu)
Sygnatura czytelni BMW: VI C 91 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129794 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Okł.: Jak zmienia się rynek pracy? Jak możesz przystosować się do pracy w XXI wieku? Jak sprawić, żeby roboty nie ukradły Ci pracy? Jak budować organizację i zarządzać ludźmi, którzy żyją w cyfrowej rzeczywistości?
Bibliogr., netogr. s. 189-200.
Dla osób chcących zrozumieć fenomen obecnych zmian i trendów na rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143213 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 82 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143524 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
POLACY CORAZ BARDZIEJ CYFROWI Marek Zagórski, urzędnik państwowy, były Minister Cyfryzacji Patrycja Sass-Staniszewska, e-Izba POLSKI CYFROWY BIZNES Szymon Bujalski, MODIVO PERFORMANCE MARKETING. SILA KONKURENCYJNOŚCI Łukasz Szymula, Tradedubbler B2B E-COMMERCE. ZWIĘKSZAJĄC ZASIĘG Justyna Skorupska, ekspertka rynku e-commerce B2C ECOMMERCE. BUDOWANIE SUKCESU W MŚP Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl KONKURENCJA. KIEDY JEST UCZCIWA, A KIEDY NIE? Grzegorz Wójcik, Autenti TECHNOLOGIE W ECOMMERCE. NA PELNYM BIEGU Zbigniew Nowicki, #DareToExplore, Blue Rank IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ. PIERWSZA DEKADA Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby PŁATNNOŚCI W E COMMERCE. PRZEGLĄD PORTFELA Jacek Kinecki, Przelewy24 OMNICHANNEL W UX. WYGODA IBEZPROBLEMOWDŚC Jakub Gierszyński, Zdrowit, Melissa PRAWO I ROZWÓJ GOSPODARKI CYFROWEJ Witold Chomiczewski, e-Izba PODATKI W ECOMMERCE Marta Kasztelan, e-Izba PROFESJONALNY ECOMMERCE Łukasz Piech, Lantre E-HANDEL ODPOWIEDZIALNY W ŁAŃCUCHU DOSTAW Marta Szymborska, GS1 CROSS-BORDER E-COMMERCE. W FOTELD GLOBALNEGO BIZNESU Wojciech Tomaszewski, answear.com MARKETPLACE - ROZWÓJ EKOSYSTEMU Marta Mikliszańska, Allegro
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155302 N, 155301 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: Information rules: a strategic guide to the network economy.
U góry s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Harvard Business School Press.
U dołu s. tyt. i okł.: Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości? [...].
Bibliogr. s. 345-349. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140334 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lecture Notes in Business Information Processing, ISSN 1865-1348)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Sentiment Analysis of Twitter Users Over Time: The Case of the Boston Bombing Tragedy Discovering the Voice from Travelers: A Sentiment Analysis for Online Reviews Design of Intelligent Agents for Supply Chain Management Investigating IT Standardization Process Through the Lens of Theory of Communicative Action Acquiring High Quality Customer Data with Low Cost The Mobile Internet as Antecedent for Down-Scoping Corporate Service Portfolios Who Is My Audience? Investigating Stakeholder Collapse in Online Social Platforms Does Self-promotion on Social Media Boost Career? Evidence from the Market for Executives The Ethics of Online Social Network Forensics Digital Leadership Through Service Computing: Agility Driven by Interconnected System and Business Architectures Are Online Reviewers Leaving? Heterogeneity in Reviewing Behavior The Role of Web and E-Commerce in Poverty Reduction: A Framework Based on Ecological Systems Theory Using Text Mining Analytics to Understand IT Internal Control Weaknesses Creating Realistic Synthetic Incident Data Rumor and Truth Spreading Patterns on Social Network Sites During Social Crisis: Big Data Analytics Approach The Big Data Analysis of the Next Generation Video Surveillance System for Public Security Wish Lists and Shopping Carts: A Study of Visual Metaphors on Arab E-Commerce Websites Creditworthiness Analysis in E-Financing Businesses - A Cross-Business Approach Empirical Investigation of Partnership and Mediating Effect of Mode of Partnership on Innovation Outcome of IT Firms Privacy Calculus Theory and Its Applicability for Emerging Technologies An IT Risk-Return Model to Study IT Governance of Indian Firms Use of Ontologies in Information Systems Development Framework for Using New Age Technology to Increase Effectiveness of Project Communication for Outsourced IT Projects Executed from Offshore Does Too Much Regulation Kill the Online Gambling Industry?: An Empirical Analysis of Regulation Effects Using VAR Model Developing and Evaluating a Readability Measure for Microblogging Communication Sharing Behavior in Online Social Media: An Empirical Analysis with Deep Learning The Impact of Patient Web Portals on Readmissions Through IT Based Reminder Systems Do Hedonic and Utilitarian Apps Differ in Consumer Appeal?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 8791 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności