Wielki Janusz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wielki Janusz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Analiza biznesowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Internet
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Rozpoznawanie obrazów
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologie informatyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 419-438. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych do przedmiotów: informatyka w zarządzaniu, biznes elektroniczny, rynki elektroniczne, informatyka ekonomiczna, technologie zarządzania wiedzą, budowa aplikacji internetowych.
CZĘŚĆ I. Systemy gospodarki elektronicznej ROZDZIAŁ 1. Wyzwania ery wiedzy (Celina M. Olszak) 1.1.Podstawowe cechy organizacji i gospodarki XXI wieku 1.2.Wiedza jako kategoria ekonomiczna 1.2.1.Czym jest wiedza 1.2.2.Trudności w zarządzaniu wiedzą 1.2.3.Koncepcje zarządzania wiedzą 1.3.Technologie i systemy informatyczne we współczesnej organizacji 1.3.1.Zadania technologii i systemów informatycznych 1.3.2.Systemy informatyczne w zarządzaniu wiedzą ROZDZIAŁ 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektronicznej (Celina M. Olszak, Ewa Ziemba) 2.1.Modele systemów gospodarki elektronicznej 2.2.Rozwój systemów gospodarki elektronicznej 2.3.Planowanie strategii systemów gospodarki elektronicznej 2.4.Metody planowania strategii systemów gospodarki elektronicznej 2.5.Trudności związane z realizacją strategii systemów gospodarki elektronicznej ROZDZIAŁ 3. Marketing elektroniczny (Janusz Wielki) 3.1.Środowisko elektroniczne a marketing 3.2.Wykorzystanie środowiska elektronicznego w badaniach marketingowych 3.3.Segmentacja i wybór grup docelowych w warunkach rozwoju środowiska elektronicznego 3.4.Pozycjonowanie 3.5.Wpływ środowiska elektronicznego na elementy marketing miksu 3.5.1.Produkt 3.5.2.Cena 3.5.3.Kanały dystrybucji 3.5.4.Promocja 3.6. Trudności związane z marketingiem elektronicznym ROZDZIAŁ 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie (Kornelia olszówka) 4.1.Kreowanie wizerunku firmy 4.2.Internet w procesie kształtowania wizerunku firmy 4.3.Witryna WWW w procesie kształtowania wizerunku firmy 4.3.1.Rodzaje firmowych serwisów internetowych 4.3.2.Cele tworzenia witryny internetowej firmy 4.3.3.Odwzorowanie tożsamości firmy na jej witrynie internetowej 4.3.4.Funkcjonalność witryny internetowej i jej wpływ na kształtowanie wizerunku firmy 4.4.Zasady oceny skuteczności kreowania wizerunku poprzez Internet 4.5.Najczęściej popełniane błędy przy projektowaniu witryn firmowych i ich wpływ na kreowanie wizerunku firmy 4.6.Analiza przypadków kreowania wizerunku 4.7.Znaczenie wizerunku dla firmy ROZDZIAŁ 5. Systemy handlu elektronicznego (Janina Banasikowska, Bartosz Pleban) 5.1.Istota handlu elektronicznego 5.2.Handel elektroniczny a handel tradycyjny 5.3.Komponenty modelu biznesowego w handlu elektronicznym 5.4.Sektory handlu elektronicznego 5.4.1.Rozwój handlu elektronicznego 5.4.2.Handel elektroniczny w sektorze B2B 5.4.3.Handel elektroniczny w sektorze B2C 5.4.4.M-handel 5.5.Systemy handlu elektronicznego w sektorze B2C 5.6.Systemy handlu elektronicznego w sektorze B2B 5.7.Wybrane narzędzia budowy sklepów internetowych 5.7.1.Możliwości generatorów wspomagających tworzenie sklepów internetowych 5.7.2.Funkcjonalność pakietu easySHOP 5.7.3.Funkcjonalność generatora sklepu internetowego w pasażu handlowym portalu Wirtualna Polska 5.8.Pozycjonowanie sklepów internetowych 5.8.1.Istota pozycjonowania 5.8.2.Etapy i sposoby pozycjonowania 5.8.3.Utrzymanie pozycji w rankingach wyszukiwania ROZDZIAŁ 6. Elektroniczne systemy logistyczne (Grażyna Billewicz, Alicja Billewicz) 6.1.Kształtowanie istoty logistyki w tradycyjnych systemach zintegrowanych 6.2.Elektroniczne systemy zarządzania łańcuchem dostaw 6.3.Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie 6.4.Systemy zarządzania relacjami z dostawcami 6.5.Perspektywy rozwoju logistyki w Internecie ROZDZIAŁ 7. Finanse w gospodarce elektronicznej (Tomasz Zieliński) 7.1.Miejsce finansów w gospodarce ery informacyjnej 7.2.Uwarunkowania rozwoju finansów elektronicznych 7.3.System finansów elektronicznych 7.3.1.E-system budżetowy 7.3.2.E-system bankowo-kredytowy 7.3.3.E-system finansowy przedsiębiorstw 7.3.4.E-system finansowy ubezpieczycieli 7.3.5.E-system finansów gospodarstw domowych 7.4.Wybrane zagadnienia z zakresu e-finansów 7.4.1.Elektroniczne rozliczenia pieniężne 7.4.2.Pieniądz elektroniczny, gotówka elektroniczna 7.4.3.Elektroniczne rynki pieniężny i kapitałowy 7.5.Perspektywy rozwoju finansów elektronicznych ROZDZIAŁ 8. Administracja w gospodarce elektronicznej (Grażyna Billewicz) 8.1.Funkcje gospodarki elektronicznej w administracji 8.2.Stan rozwoju krajowej e-administracji 8.3.Przykłady krajowych systemów e-administracji 8.4.Zintegrowane Biblioteki Procedur podstawą interoperacyjności 8.5.Bariery rozwoju krajowej e-administracji i sposoby ich pokonywania ROZDZIAŁ 9. Szkolenia elektroniczne (Aleksander Billewicz) 9.1.Obszary wykorzystania szkoleń elektronicznych w organizacji 9.2.Modele szkoleń elektronicznych 9.3.Systemy informatyczne e-learningu 9.3.1.Systemy autorskie 9.3.2.Systemy zarządzania treścią szkoleń 9.3.3.Systemy testujące wiedzę 9.3.4.Narzędzia wspomagające prowadzenie szkoleń w trybie synchronicznym 9.3.5.Systemy zarządzania szkoleniami 9.4.Przykłady szkoleń elektronicznych 9.5.Szkolenia mieszane (blended learning) w firmie Black & Decker ROZDZIAŁ 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej (Dariusz Szostek) 10.1.Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie 10.2.Specyfika prawna handlu elektronicznego 10.2.1.Oferta elektroniczna 10.2.2.Oferta elektroniczna off-line 10.2.3.Oferta elektroniczna on-line 10.3.Ochrona konsumenta w związku z zawieraniem umów na odległość 10.4.Wyłączenie odpowiedzialności z tytułu świadczenia niektórych usług w sieci 10.5.Faktura elektroniczna CZĘŚĆ II. Inżynieria systemów gospodarki elektronicznej ROZDZIAŁ 11. Systemy Business Intelligence (Celina M. Olszak) 11.1.Cele i założenia systemów Business Intelligence 11.2.Modele systemów Business Intelligence 11.2.1.Minihurtownie danych - wyspy danych 11.2.2.Systemy Business Intelligence zbudowane na bazie hurtowni danych 11.2.3.Systemy Business Intelligence czasu rzeczywistego 11.2.4.Systemy Business Intelligence z zaawansowaną analityką prognostyczną 11.2.5.Monitorujące systemy Business Intelligence 11.2.6.Korporacyjne systemy Business Intelligence 11.2.7.Portale Business Intelligence 11.2.8.Sieci Business Intelligence 11.3.Model budowy i wdrażania systemów Business Intelligence 11.4.Przykłady zastosowań systemów Business Intelligence 11.5.Wady i zalety systemów Business Intelligence ROZDZIAŁ 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe (Celina M. Olszak, Andrzej Sołtysik) 12.1.Charakterystyka i budowa hurtowni danych 12.2.Narzędzia do tworzenia i zarządzania hurtowniami danych 12.3.Ekstrakcja danych 12.4.Wielowymiarowe analizy danych w hurtowni danych 12.5.Przyspieszanie działania aplikacji OLAP poprzez optymalizację zapytań ROZDZIAŁ 13. Eksploracja danych (Kamila Bartuś) 13.1.Odkrywanie wiedzy 13.2.Systemy eksploracji danych 13.3.Modele eksploracji danych 13.3.1.Model CRISP-DM 13.3.2.Model SEMMA 13.3.3.Model DMAIC 13.4.Metody i techniki eksploracji danych 13.5.Web mining (eksploracja zasobów sieciowych) 13.5.1.Web content mining 13.5.2.Web structure mining 13.5.3.Web usage mining ROZDZIAŁ 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną (Ewa Ziemba) 14.1.Przegląd technologii informatycznych wspomagających zarządzanie wiedzą niejawną 14.2.Technologie wyszukiwania wiedzy i jej źródeł 14.2.1.Klasyfikacja i taksonomia 14.2.2.Wyszukiwarki 14.2.3.Personalizacja wyszukiwania 14.3.Technologie dzielenia się wiedzą 14.4.Przykładowe systemy pracy grupowej 14.4.1.System eGroupWare 14.4.2.System ProcEnt 14.5.Integracja narzędzi wspomagających zarządzanie wiedzą niejawną w portalach korporacyjnych ROZDZIAŁ 15. Systemy zarządzania treścią (Tomasz Adamczewski) 15.1.Istota systemów zarządzania treścią 15.2.Rozwój systemów zarządzania treścią 15.3.Rodzaje systemów zarządzania treścią 15.3.1.System zarządzania dokumentami 15.3.2.System zarządzania transakcjami elektronicznymi 15.3.3.System zarządzania treścią witryny internetowej 15.3.4.System zarządzania treścią w przedsiębiorstwie 15.4.Budowa systemów zarządzania treścią 15.4.1.Cykl życia treści 15.4.2.Elementy składowe systemu CMS 15.5.Wdrażanie systemów zarządzania treścią 15.6.Perspektywy rozwoju systemów zarządzania treścią ROZDZIAŁ 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami (Tomasz Bartuś) 16.1.Geneza koncepcji CRM 16.2.Istota CRM 16.3.Architektura systemu CRM 16.4.Przykłady funkcjonalności i wdrożeń systemów zarządzania relacjami z klientami 16.4.1.Opis wybranych systemów z grupy Customer Intelligence 16.4.2.Przykładowe wdrożenia SAS Institute 16.4.3.Opis systemu Teta CRM 16.4.4.Przykład wdrożenia systemu Teta CRM 16.5.Metodyka tworzenia CRM 16.6.Efekty wdrożenia CRM Rozdział 17. Portale korporacyjne (Ewa Ziemba) 17.1.Przesłanki budowy portali korporacyjnych 17.2.Istota portali korporacyjnych 17.3.Architektura portali korporacyjnych 17.4.Funkcjonalność portali korporacyjnych 17.5.Korzyści stosowania portali korporacyjnych 17.6.Projektowanie portali korporacyjnych 17.6.1.Opracowanie strategii portalu korporacyjnego 17.6.2.Analiza użytkowników portalu i ich potrzeb oraz zasobów informacyjnych i procesów biznesowych 17.6.3.Projektowanie technologiczne i wizualne portalu korporacyjnego oraz programowanie 17.6.4.Wdrożenie portalu korporacyjnego 17.6.5.Eksploatacja i rozwój portalu korporacyjnego 17.7.Specyfika portali semantycznych 17.8.Przykładowe platformy portalowe 17.8.1.Platforma Unity 17.8.2.Platforma IntraNet 17.9.Zastosowanie portali korporacyjnych w polskich organizacjach ROZDZIAŁ 18. Personalizacja portali internetowych (Kornelia Olszówka) 18.1.Charakterystyka portalu internetowego 18.2.Rodzaje portali internetowych 18.2.1.Portale wertykalne 18.2.2.Portale horyzontalne 18.3.Istota personalizacji portali 18.4.Metody zbierania informacji o użytkowniku portalu 18.5.Techniki wykorzystywane w personalizacji 18.5.1.Personalizacja na podstawie reguł 18.5.2.Techniki filtrujące 18.5.3.Interferencja 18.6.Wykorzystanie metod eksploracji danych w procesie personalizacji portali 18.7.Etapy personalizacji portali 18.8.Zalety i wady personalizacji 18.9.Studia przypadków personalizacji portali ROZDZIAŁ 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektronicznej (Adam Niedbała, Tomasz Semeniuk) 19.1.Ochrona informacji w systemach informatycznych 19.1.1.Identyfikacja zasobów informacyjnych organizacji 19.1.2.Użytkownicy zasobów informacyjnych 19.1.3.Potencjalne zagrożenia związane z zasobami informacyjnymi 19.1.4.Źródła zagrożeń zasobów informacyjnych 19.1.5.Klasyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa informacyjnego 19.2.Narzędzia i technologie ochrony danych 19.2.1.Szyfrowanie danych 19.2.2.Podpis elektroniczny 19.2.3.Autentyfikacja 19.2.4.Autoryzacja 19.2.5.Prywatność 19.2.6.Technologie bezpiecznej transmisji danych 19.2.7.Bezpieczna poczta elektroniczna 19.3. Strategia kreowania „bezpiecznej organizacji" 19.3.1.Determinanty bezpieczeństwa informacyjnego 19.3.2.Planowanie bezpieczeństwa informacyjnego 19.3.3.Wdrażanie modelu bezpieczeństwa informacyjnego 19.3.4.Utrzymywanie bezpieczeństwa informacyjnego w praktyce funkcjonowania organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151573 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [151]-160.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 481 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126835, 99820 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 99368 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania, ISSN 2084-6193 ; nr 211)
Bibliogr. s. 225-254.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 1(211) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134641, 134644, 134204, 134645, 134642, 134646, 134643 (7 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134203 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie - Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 475)
Bibliografia przy rozdziałach.
Janusz Wielki ANALITYKA BIZNESOWA I JEJ WPŁYW NA WSPÓŁCZESNĄ RZECZYWISTOŚĆ GOSPODARCZĄ Przemysław Misiurski ZASTOSOWANIE NOWOCZESNYCH SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W TRANSPORCIE MIEJSKIM Rafał Gasz, Paweł Michalski, Bogdan Ruszczak MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA NARZĘDZI COMPUTER VISION W PRZEDSIĘBIORSTWACH Magdalena Ciesielska POWODY, KORZYŚCI, BARIERY ORAZ KLUCZOWE CZYNNIKI WDROŻENIA INICJATYW ITSM W OCENIE MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTW SEKTORA OPROGRAMOWANIA W POLSCE Rafał Prabucki, Rafał Wielki NOWE TECHNOLOGIE A FORMY OSZUSTW: STUDIUM KRYMINOLOGICZNO-KRYMINALISTYCZNE Elżbieta Karaś E-MARKETING PRZEDSIĘBIORSTWA W PRZESTRZENI ELEKTRONICZNEJ Małgorzata Adamska MARKETING MOBILNY JAKO NOWOCZESNA FORMA KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Dariusz Rajchel GOSPODARSTWA DOMOWE W DOBIE ROZWOJU USŁUG ELEKTRONICZNYCH Łukasz Mach WPŁYW TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH NA PREFERENCJE POPYTOWE W OBSZARZE KRÓTKOOKRESOWEGO NAJMU PRYWATNYCH ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH Mateusz Tusiński ZAWIERANIE UMÓW W OBROCIE GOSPODARCZYM Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU - WYBRANE ZAGADNIENIA Elżbieta Janosik, Katarzyna Mazur-Kajta ŚWIATŁO NIEBIESKIE EMITOWANE PRZEZ EKRANY KOMPUTERÓW STACJONARNYCH ORAZ WYŚWIETLACZE URZĄDZEŃ MOBILNYCH JAKO CZYNNIK ODDZIAŁYWANIA ŚRODOWISKA PRACY ORGANIZACJI NA ZDROWIE PRACOWNIKÓW
Sygnatura czytelni BWZ: XIII B 57
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145749 N, 145750 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5831 (1 egz.)
Dokument znajduje się w elektronicznych zbiorach biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności