Strumińska Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Strumińska Dorota
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet / Josiane Chriqui Feigon ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 347, [1] strona ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Smart selling on the phone and online : inside sales that gets results.
Ale przecież mam tylko cztery minuty! JAK ZARZĄDZAĆ CZASEM: Kontrola rozpędu W telesprzedaży liczy się czas Mniej czasu na sprzedaż Mniej kontroli nad możliwością dysponowania własnym czasem Witajcie w świecie przeciążenia spod znaku Sprzedaży 2.0 Mniejsza ilość czasu prowadzi do większego paraliżu Paraliż w zakresie działań telefonicznych Paraliż w zakresie korespondencji elektronicznej Paraliż w zakresie wartościowego przekazu Paraliż w zakresie zarządzania leadami Paraliż w zakresie kwalifikowania Paraliż w zakresie stosowanych narzędzi Paraliż w zakresie priorytetów Paraliż w zakresie władzy Paraliż w zakresie systemu dopływu kontaktów i ich postępu Paraliż w zakresie planowania Bądź proaktywny w reaktywnym świecie Dwa rodzaje rozpędu: proaktywny i reaktywny Jesteś osobą reaktywną czy proaktywną? Nabierz rozpędu Odzyskaj umiejętność nadawania priorytetów: naucz się odmawiać Odzyskaj umiejętność planowania Odzyskaj kontrolę nad telefonem: ustal nieodwoływalne godziny intensywnego telefonowania Odzyskaj kontrolę nad pocztą elektroniczną: przygotuj bibliotekę szablonów wiadomości Odzyskaj kontrolę nad przekazywaniem wiadomości: Wyznacz cel rozmowy i uzyskaj zaangażowanie Odzyskaj kontrolę nad narzędziami Odzyskaj kontrolę nad pipelinćm Odzyskaj kontrolę nad kwalifikowaniem leadów: niech szybciej przesuwają się przez komin sprzedaży Techniki telefonowania a zarządzanie czasem Strategie zarządzania czasem JAK SIĘ PRZEDSTAWIAĆ: Sprzedaż w zajawkach Przedstawianie się jest twoją chwilą prawdy Wycofany klient spod znaku Sprzedaży 2.0: Sprzedaż na rynku stroniącym od ryzyka Dzwonienie „na zimno": jeszcze żywe czy już martwe? Dzwonienie „na zimno" działa - jeśli robisz to dobrze Żadnych wykrętów od pracy domowej Nowe podejście do przedstawiania się w realiach Sprzedaży 2.0 Rozmowa telefoniczna na żywo Zasada wielokrotnego kontaktu Duet Dynamiczny: poczta głosowa + poczta elektroniczna Przejmij kontrolę nad pocztą elektroniczną Dobry temat wiadomości generuje odpowiedź Dobre wiadomości poczty elektronicznej trafiają w sedno i dostarczają tego, czego potencjalny klient potrzebuje Strategie związane z przedstawianiem się JAK NAWIGOWAĆ: Unikanie Bezów Nawigowanie w drodze do prawdziwego interesu Podstawy nawigowania Zasadnicze elementy nawigowania Jak działa władza w środowisku Sprzedaży 2.0 Władza jest niewidoczna Władza się przemieszcza Władza się ukrywa Trzymaj się z dala od Strefy Beżów! Jak dostrzec Beza Jak zidentyfikować Beza - dziesięć czerwonych flag ostrzegawczych Jak nawigować wokół Bezów za pomocą reguły 2X2i schematu organizacyjnego Jak wywąchać Beza Dlaczego kochamy naszych Bezów Kiedy zbyt długo tkwisz w kontaktach z Bezem Kiedy Bez musi chronić swoje podwórko Strzeż się świty Beza Pożegnanie z Bezem Obejdź Beza i zwróć się do osoby z kompetencjami zakupu Strategie nawigowania JAK ZADAWAĆ PYTANIA: Budowanie zaufania, jedno pytanie na raz Pytania odkrywają potrzeby, kwalifikują leady i kontrolują przebieg rozmowy W Sprzedaży 2.0 chodzi o istotę i treść Jakość a ilość: Na czym polega różnica? Nie stać cię już dłużej na marnowanie telefonów Cztery komponenty zadawania pytań Strategia i planowanie: Inteligentne i skuteczne kryteria kwalifikowania sprzedaży Bieżące środowisko Potrzeby biznesowe Proces decyzyjny Kryteria podejmowania decyzji Konkurencja Ramy czasowe Budżet Kolejne kroki Formułowanie pytań Styl: To sposób, w jaki zadajesz pytania Złe style zadawania pytań Dobre style zadawania pytań Porządek zadawania pytań: taniec z pytaniami Strategie zadawania pytań JAK SŁUCHAĆ: Pożegnanie z założeniami W słuchaniu chodzi o prawdę Słuchanie w realiach Sprzedaży 2.0: Teraz cię nie słyszę Dlaczego klienci czasem cię nie słyszą Dlaczego sprzedawcy przestali słuchać Model słuchania uległ zmianie Zapomnij o utopii autosprzedaży Ograniczenia związane ze słuchaniem Jak odkrywać to, co boli Jak słuchać aktywnie Parafrazowanie Pytania precyzujące Jak stosować audiowskazówki Jak słuchać bez założeń Intuicja sprzedawcy Jak oswoić się z pauzą i milczeniem Notowanie to uchwycenie informacji Jesteś tylko tak dobry, jak twoje notatki Jak integrować informacje Strategie słuchania JAK OSIĄGAĆ POWIĄZANIA: Sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić Osiąganie powiązań łączy cię z decydentami na najwyższym poziomie Dlaczego przedstawiciele handlowi nie dzwonią do „góry" Poznaj umiejętności osiągania powiązań, które przynoszą sukces w rozmowach telefonicznych na wysokim szczeblu Sprzedaż 2.0 spowodowała redefinicję władzy Kompetencje kontra wpływy Sprzymierz się z wpływami Jak dostrzec osoby z kompetencjami zakupu Wykorzystaj schemat organizacyjny, by znaleźć ukrytą władzę Rozpoznawanie osób z kompetencjami zakupu w trakcie rozmowy telefonicznej Nawiązywanie kontaktów z wpływowymi asystentami zarządu Jak rozmawiać Zaproszony czy pożegnany? Jak dostrzegać osoby z kompetencjami zakupu w trakcie całego procesu sprzedaży Początek cyklu sprzedaży: są szybcy i podejmują działanie Środkowa część cyklu sprzedaży: przekażą cię w ręce swojego zespołu Koniec cyklu sprzedaży: dotrzymują zobowiązań Dostęp przyznany! I co teraz? Żyj i oddychaj ich światem Schemat organizacyjny — twoja lista przebojów Wnieś swój wkład do rozliczenia najwyższych władz Naucz się rozmawiać, uwzględniając poziom „bólu" Przyznaj sobie prawo dostępu: zasługujesz na to, by rozmawiać z głównymi graczami! Gra o władzę Odzyskaj swoją moc - teraz! Strategie osiągania powiązań JAK PREZENTOWAĆ: Kurtyna w górę! Potraktuj prezentacje poważnie To Sprzedaż 2.0: Mam tylko cztery minuty! Trzymaj tę pozę Dlaczego twoi potencjalni klienci się wycofują Zrozum proces Wybierz odpowiedni rodzaj prezentacji Webinarium Pokaz techniczny i ewaluacja Prezentacja biznesowa Prezentacja biznesowa dotycząca weryfikacji koncepcji/zwrotu z inwestycji Wiedz, kto trzyma ster Poznaj bliżej członków komisji Zarządzaj logistyką Nie pozwól, by technologia podłożyła ci nogę Prowadząc prezentację, bądź obecny w 100 procentach Zasady Przemyśl treść Przedstaw propozycję wartości Co to jest zysk z inwestycji? Jaką macie przewagę konkurencyjną? Strategie prezentowania JAK SOBIE RADZIĆ Z ZASTRZEŻENIAMI: Dawać mi je tu! Brutalna prawda o zastrzeżeniach Popłyń na fali przyboju zastrzeżeń w środowisku Sprzedaży 2.0 W jaki sposób sprzedawcy tworzą zastrzeżenia Brak umiejętności sprzedażowych Niekorzystne postrzeganie samego siebie Negatywny monolog wewnętrzny Strach przed odmową Wpadanie w pułapki motywacyjne Dlaczego klienci stawiają zastrzeżenia Rodzaje zastrzeżeń Kiedy klient nie daje znaku życia Pięć kategorii zastrzeżeń Potrzeba Relacje Władza Produkt/Usługa Cena Zastrzeżenia w poczcie elektronicznej Złap za słuchawkę Strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami JAK FINALIZOWAĆ: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania Finalizowanie oznacza mistrzowskie opanowanie procesu sprzedaży Sprzedaż 2.0: złożony finał Opanuj umiejętności sprzedażowe Zarządzanie czasem Przedstawianie się Nawigowanie Zadawanie pytań Słuchanie Osiąganie powiązań Prezentowanie Radzenie sobie z zastrzeżeniami Partnerstwo Zbuduj porządny komin sprzedaży Jak działa komin Komin sprzedaży 101 Dobre nawyki związane z kominem sprzedaży wprawiają w ruch twój pipeline Opanuj proces sprzedaży: klucz do dokładnego prognozowania Sześć etapów procesu sprzedaży Zrozum porządek zakupów swojego klienta Uzgodnij swój proces sprzedaży z procesem zakupu potencjalnego klienta Porzuć „zadowolone ucho" i słuchaj prawdy Poszukaj wydarzenia, które przymusza do działania Odsuń na bok cenę i mów o wartości Pamiętaj, że klienci nie zawsze kierują się ceną Wyćwicz mięśnie odpowiadające za pewność siebie Strategie związane z finalizowaniem transakcji JAK TWORZYĆ PARTNERSTWO: Świadoma współpraca Sprzedaż 2.0: Technologia umożliwia współpracę Sekrety zbudowania dobrego partnerstwa telesprzedaży i sprzedaży terenowej W jaki sposób można skazać wewnętrzne działy sprzedaży na porażkę Najlepsza struktura efektywnych zespołów złożonych z przedstawicieli terenowych i wewnętrznych Zacznijcie pełną parą Komunikujcie się Sporządźcie spis inwentaryzacyjny stylu pracy Podzielcie się planem terytorialnym Ustalcie porozumienie Strategiczne sojusze i partnerstwa Charakterystyka dobrego sojuszu lub partnerstwa Znajdowanie partnerów sojuszu o wielkim potencjale Przyłącz się do rozmowy Strategie tworzenia partnerstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145435 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności