Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(75)
Forma i typ
Artykuły
(41)
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(11)
Autor
Mróz Rafał
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Winch Anna
(3)
Winch Sławomir
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Dziadkiewicz Anna
(2)
Gieracz Marcin
(2)
Grzesiuk Aleksandra
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Abraham Jay
(1)
Adamus Krzysztof
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Augustyn Adrian
(1)
Balcer Marta B
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bieliczyńska Hanka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Bogusz Jarosław
(1)
Brunson Russell
(1)
Chodowicz Monika
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciosk Piotr
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czerski Paweł
(1)
Diensberg Dorota
(1)
Duraj Jakub
(1)
Dzierzbicka Joanna
(1)
Falendysz Anna
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Futrell Charles
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gruszka Tomasz
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Harding Ford
(1)
Hickley Kristin
(1)
Holik Urszula
(1)
Iłłakowicz Joanna
(1)
Janicka Katarzyna (historia sztuki)
(1)
Jawień Robert
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Karczmarek Anna
(1)
Karolewski Igor
(1)
King Geoff (1969- )
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kong May
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalczyk Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kraus Maciej
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuć Artur
(1)
Lake Neville
(1)
Lang Julus W
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Matyja Piotr
(1)
Nowakowski Michał
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Osuch Dominik
(1)
Osóbka Grzegorz
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Parol Mariusz
(1)
Paśnik Jerzy
(1)
Piec Tomasz
(1)
Religa Kinga
(1)
Rosen Keith
(1)
Rusiecki Jan
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzepecki Władysław
(1)
Rędziak Michał
(1)
Sala Paweł
(1)
Samsel Jacek
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Silvester Marc
(1)
Skuza Arkadiusz
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Walczak Wojtek
(1)
Warda Małgorzata
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wietrzykowski Dawid
(1)
Ygnasik Adam P
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Zawadzki Piotr
(1)
Zientkiewicz Jacek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(73)
Odbiorca
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Techniki sprzedaży
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Poradniki
(9)
Podręcznik
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Poradnik
(3)
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(41)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49671 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. wyd.1 i 2 : Marketingowa strategia sprzedaży.
Bibliogr. s. 327-330.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69954 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Tyt. oryg.: 67 Checklisten für den Verkauf. Handbuch mit 3920 Anregungen.
Indeks.
Dla handlowców oraz kierowników sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128495 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Living Service: How to Deliver the Service of the Future Today.
Na okł.: Sprzedaż, obsługa klienta.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 169 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126506 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 102530 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 622 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99313 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [269]-272.
Racjonalność w negocjacjach 1.1. Funkcja użyteczności jako kryterium racjonalności 1.2. Złudzenie bycia racjonalnym 1.3. Satysfakcja jako kryterium racjonalności 1.4. Satysfakcja w negocjacjach 1.4.1. Poziom realizacji celów 1.4.2. Kontakty interpersonalne – odzwierciedlanie 1.4.3. Technika dokonywania ustępstw 1.5. BATNA w negocjacjach 1.5.1. Opracowanie BATN-y 1.5.2. Konstrukcja i pomiar BATN-y – przykład Strategie negocjacyjne 2.1. Integratywna strategia negocjacji 2.1.1. Reguły postępowania 2.1.2. Identyfikacja interesów 2.1.3. Sformułowanie problemu negocjacyjnego 2.1.4. Poszukiwanie rozwiązań – decyzje 2.1.5. Bariery w realizacji strategii integratywnej 2.2. Dystrybutywna strategia negocjacji 2.2.1. „Manipulowanie czasem” 2.2.2. „Manipulacja kompetencjami decyzyjnymi” 2.2.3. „Manipulowanie faktami” 2.2.4. Gry handlowe 2.2.5. Kryptolicytacja 2.2.6. Bariery dystrybutywnej strategii negocjacji 2.3. Przełamywanie oporów w negocjacjach 2.3.1. Krok pierwszy – policz do dziesięciu – „idź na galerię” 2.3.2. Krok drugi – akceptacja – „przejście na ich stronę” 2.3.3. Krok trzeci – „przekształcanie” 2.3.4. Krok czwarty – „budowanie mostów” 2.3.5. Krok piąty – siła perswazji 2.3.6. Bariery w przełamywaniu oporów 2.4. Analiza negocjacji – studia przypadków 2.4.1. „Brzydkie kaczątko” 2.4.2. „Kozioł ofiarny” 2.4.3. „Nowy” Perswazja 3.1. Cechy produktu – korzyści kontrahenta 3.2. Struktura wypowiedzi 3.3. Pytania 3.3.1. Pytania zamknięte i pytania otwarte 3.3.2. Efekt kontekstu pytań 3.3.3. Pytania implikacyjne 3.4. Komu ludzie wierzą 3.5. Kontekst sytuacyjny 3.6. Kto ulega perswazji? 3.6.1. Dobór negocjatorów 3.6.2. Czas jako instrument perswazyjny Techniki sprzedaży 4.1. Parafraza 4.2. Informacja zwrotna 4.3. Typy klientów 4.4. Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży 4.4.1. Reguła wzajemności 4.4.2. Zasada kontrastu 4.4.3. Odmowa – wycofanie 4.4.4. Reguła zaangażowania 4.5. Techniki asertywne 4.5.1. „Zdarta płyta” 4.5.2. „Stawianie granic” 4.5.3. „Zamglanie” 4.5.4. Demaskowanie aluzji 4.5.5. „Zamiana oceny na opinie” 4.5.6. Poszukiwanie krytyki 4.5.7. Uprzedzanie 4.6. Przeciwdziałanie obiekcjom 4.6.1. Typowe sytuacje 4.6.2. Rozmowy przez telefon 4.7. Rozmowy o cenie Wybrane koncepcje kultury organizacyjnej 5.1. Pojęcie kultury organizacyjnej 5.2. Kultura negocjacyjna a negocjacje 5.3. Kultura ekonomiczna 5.4. Rozumienie kultury organizacyjnej – perspektywa nauk o zarządzaniu 5.5. Funkcje kultury organizacyjnej 5.6. Obszar zainteresowań i kierunki badawcze w kulturze organizacyjnej 5.7. Diagnozowanie i oddziaływanie na kształt kultury organizacyjnej Kultura a sukces firmy – wyniki badań 6.1. Problemy i hipotezy badawcze 6.2. Negocjacje i tożsamość jako podstawa typologii organizacji 6.3. Sukces rynkowy firmy i kultura organizacyjna – definicje pojęć 6.4. Metoda badań 6.5. Typy organizacji a sukces rynkowy firmy 6.6. Integratywny sposób rozwiązywania konfliktów a sukces firmy 6.7. Tożsamość a sukces rynkowy firmy 6.8. Zaufanie a sukces firmy 6.9. Czas i siła tożsamości 6.10. Współpraca v. manipulacja 6.11. Postawa wobec ryzyka a sukces firmy Mity negocjacji 7.1. Metodologia badań 7.2. Mit I – Niezmienna racjonalność 7.3. Mit II – „Mierz wysoko, a zajdziesz daleko”? 7.4. Mit III – „Spotkajmy się w pół drogi”? 7.5. Mit IV – „Kto pierwszy ten lepszy”? 7.6. Mit V – „Łatwiej kupić, niż sprzedać” 7.7. Ledwo dostrzegalna różnica
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124057 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2000. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2001. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102374 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 542 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 746 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: HR.
Bibliogr. s. 105-109.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 525 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124160 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 215 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 205-215.
Dla studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, a także osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta.
PODSTAWOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE ZE SPRZEDAŻĄ OSOBISTĄ Istota procesu komunikacji marketingowej Uwarunkowania zachowania konsumentów na rynku Pojęcie i zakres sprzedaży osobistej jako metody komunikacji Menedżerskie aspekty zarządzania sprzedażą osobistą PROFESJONALNY MODEL ROZMOWY HANDLOWEJ Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży osobistej Narzędzia identyfikacji i analizy potrzeb w rozmowie sprzedażowej Techniki prezentacji i demonstracji produktu Komunikacja niewerbalna w rozmowie handlowej Techniki pokonywania obiekcji klienta i finalizowania sprzedaży ZAAWANSOWANE TECHNIKI ROZMÓW HANDLOWYCH Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży Techniki postępowania z różnymi typami klientów Techniki negocjacyjne Techniki sprzedaży osobistej w świetle dotychczasowych badań ANALIZA PROCESU SPRZEDAŻY OSOBISTEJ W ŚWIETLE BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153803 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153804 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności