Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(75)
Forma i typ
Artykuły
(41)
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(11)
Autor
Mróz Rafał
(3)
Rutkowski Ireneusz
(3)
Winch Anna
(3)
Winch Sławomir
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Dziadkiewicz Anna
(2)
Gieracz Marcin
(2)
Grzesiuk Aleksandra
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Abraham Jay
(1)
Adamus Krzysztof
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Augustyn Adrian
(1)
Balcer Marta B
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bieliczyńska Hanka
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Bogusz Jarosław
(1)
Brunson Russell
(1)
Chodowicz Monika
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciosk Piotr
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czerski Paweł
(1)
Diensberg Dorota
(1)
Duraj Jakub
(1)
Dzierzbicka Joanna
(1)
Falendysz Anna
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Futrell Charles
(1)
Graziosi Dean
(1)
Gruszka Tomasz
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Harding Ford
(1)
Hickley Kristin
(1)
Holik Urszula
(1)
Iłłakowicz Joanna
(1)
Janicka Katarzyna (historia sztuki)
(1)
Jawień Robert
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Karczmarek Anna
(1)
Karolewski Igor
(1)
King Geoff (1969- )
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kong May
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalczyk Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kraus Maciej
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuć Artur
(1)
Lake Neville
(1)
Lang Julus W
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Matyja Piotr
(1)
Nowakowski Michał
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Osuch Dominik
(1)
Osóbka Grzegorz
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Parol Mariusz
(1)
Paśnik Jerzy
(1)
Piec Tomasz
(1)
Religa Kinga
(1)
Rosen Keith
(1)
Rusiecki Jan
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rzepecki Władysław
(1)
Rędziak Michał
(1)
Sala Paweł
(1)
Samsel Jacek
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Silvester Marc
(1)
Skuza Arkadiusz
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Walczak Wojtek
(1)
Warda Małgorzata
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wietrzykowski Dawid
(1)
Ygnasik Adam P
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Zawadzki Piotr
(1)
Zientkiewicz Jacek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(73)
Odbiorca
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Techniki sprzedaży
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Poradniki
(9)
Podręcznik
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Poradnik
(3)
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(41)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sprzedawanie ciałem / Aleksandra Grzesiuk. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 8, s.33-36. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wyd. 1 i 2 pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Płyta VCD zawiera film "Debiuty handlowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109314 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt. i obwol.: Strategie sprzedaży; Networking; Budowanie publicity; Telemarketing; Sprzedaż zespołowa.
Na obwol.: Książka zatwierdzona jako obowiązkowa na treningach Society for Marketing Professional Service.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123549 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Bibliografia na stronach 296-321.
ROZWÓJ DOMÓW TOWAROWYCH W ASPEKCIE HISTORYCZNYM Ewolucja obiektów handlowych od starożytności do początku XXI wieku . Czynniki wpływające na powstanie i rozwój domów towarowych Uwarunkowania techniczne Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne Uwarunkowania wynikające ze specyfiki państwowej: geograficzno-politycznej (Francja, Niemcy, Wielka Brytania, USA) Modele architektoniczne służące za wzorzec dla domów towarowych Zasady funkcjonowania domów towarowych w kontekście społeczno-ekonomicznym Tendencje w kształtowaniu domów towarowych na wybranych przykładach z terenów Francji, Wielkiej Brytanii i USA MIĘDZY PAŁACEM A ŚWIĄTYNIĄ — RÓŻNORODNOŚĆ STYLISTYCZNA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO RODZIN TIETZ, WERTHEIM I RUDOLPHA KARSTADTA. UWARUNKOWANIA PROJEKTOWE Różnorodność domów towarowych ze względu na zewnętrzne uwarunkowania stylistyczne architektury Dom towarowy utrzymany w stylistyce „pałacu handlu" opartej na wzorcach europejskich Elewacje z witrynami ograniczonymi do strefy parteru Elewacje z witrynami obejmującymi kilka kondygnacji Dom towarowy w konwencji klasycyzującej z elementami cech narodowych . Elewacje z zastosowaniem szerokiego podziału wertykalnego Elewacje z zastosowaniem gęstego podziału wertykalnego Dom towarowy charakteryzujący się addycyjnością formy Dom towarowy w duchu modernizmu WIZUALNY MERCHANDISING JAKO CZYNNIK KSZTAŁTUJĄCY PRZESTRZEŃ WEWNĘTRZNĄ DOMÓW TOWAROWYCH. UWARUNKOWANIA PROJEKTOWE NIEZALEŻNE OD KONWENCJI STYLISTYCZNEJ ELEWACJI ZEWNĘTRZNYCH Struktura i wyposażenie domów towarowych sieci Tietz, Wertheim i Rudolph Karstadt w latach 1890-1939 Układ konstrukcyjny Organizacja przestrzeni — podział funkcjonalny Wewnętrzny dziedziniec Organizacja ruchu — paradna klatka schodowa i jej ewolucja Detale architektoniczne Wyposażenie przestrzeni handlowej i jego ewolucja — meble, oprawy oświetleniowe itp. Prezentacja towaru na stoiskach Wizualny merchandising oraz sztuka w domach towarowych Witryny sklepowe — projekty, realizacja i elementy rywalizacji między domami towarowymi Przekształcanie wnętrz domów towarowych na potrzeby spektakli, wystaw i wydarzeń promocyjnych Plakaty reklamowe, katalogi wysyłkowe Współczesne narzędzia wizualnego merchandisingu w kontekście metod prezentacji towaru z przełomu XIX i XX wieku
Sygnatura czytelni BWB: VII G 105
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5432 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mapa cyfrowa dla handlowca / Igor Karolewski. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 10, s.34-36. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na s. tyt. i okł. : Sekret nr 1 : Efektywne kontakty handlowe, [...].
Bibliogr. s. 229-231. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3120 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kłamstwa sprzedają? / Jacek Kotarbiński. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 12, s. 6-8. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Psychologia negocjacji : między nauką a praktyką zarządzania / Elżbieta Kowalczyk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 267 stron : lustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 233-256. Indeks.
ROZDZIAŁ 1 Negocjacyjny elementarz 15 1.1. Istota negocjacji 15 1.2. Fazy i ich przebieg 20 1.3. Strategie i style negocjacji 29 1.4. Badania nad negocjacjami 37 ROZDZIAŁ 2 Mechanizmy poznawcze w negocjacjach 43 2.1. Negocjacje jako proces decyzyjny 43 2.2. Deformacje spostrzeżeniowe w negocjacjach 58 2.3. Siła w negocjacjach 65 ROZDZIAŁ 3 Emocje w negocjacjach 71 3.1. Esencja emocji 72 3.2. Procesy decyzyjne a lęk, złość i radość 82 3.3. Emocje a przebieg negocjacji 84 ROZDZIAŁ 4 Komunikacja interpersonalna w negocjacjach 93 4.1. W poszukiwaniu znaczeń pojęcia komunikacja 93 4.2. Klasyczny podział komunikacji. Przekaz komunikacji werbalny i ewerbalny w negocjacjach 96 4.3. Modele procesu komunikacji 103 4.4. Pomiędzy otwartością a manipulacją 104 4.5. Technika i jej wpływ na komunikację w negocjacjach 114 ROZDZIAŁ 5 Kompetencje negocjacyjne 123 5.1. Istota kompetencji negocjacyjnych 123 5.2. Modele kompetencji negocjacyjnych 136 5.3. Przykłady miar kompetencji negocjacyjnych 139 5.4. Budowanie kompetencji negocjacyjnych 141 5.5. Marka osobista negocjatora i jej asocjacje 145 ROZDZIAŁ 6 Płeć w negocjacjach zawodowych 159 6.1. Między biologią a socjalizacją 160 6.2. Co stymuluje genderowe zachowania w negocjacjach zawodowych? 166 6.3. Nierówność w wynagradzaniu determinowana płcią 169 ROZDZIAŁ 7 Kultura a negocjacje – ujęcie syntetyzujące i przekrojowe 175 7.1. Istota kultury narodowej 176 7.2. Modele kultury narodowej i ich kontekst negocjacyjny 179 7.3. Przejawy różnic kulturowych w negocjacjach – przekrój zagadnień 191 ROZDZIAŁ 8 Różnice kulturowe w negocjacjach w ujęciu szczegółowym 205 8.1. Negocjacyjny savoir-vivre. Praktyki kulturowe w negocjacjach 207 8.2. Charakterystyka regionów świata pod względem różnic kulturowych w negocjacjach 217
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150332 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie II, 5 dodruk. - Warszawa : PWN, 2021. - 543, [6] stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Nazwy autorów na stronach [545-549].
Bibliografia na stronach 539-543.
PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND 1.Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 2.Marketing 3.0 Michał Dziekoński 3.Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 4.Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Belech 5.Social media - społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 6.Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda SKŁADOWE SUKCESU 7.Usability i User Experience Jarosław Królewski 8.Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 9.E-mail marketing Paweł Sala 10.Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 11.Gry w Internecie lacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 12.Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 13.Od e-commerce do „zakupów totalnych" Justyna Dziegieć 14.Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 15.Copywriting Leszek Łuczyn 16.Content marketing Barbara Stawarz 17.Kampanie społeczne w Internecie loanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech JAK TO POLICZYĆ? 18.Badania mediów internetowych Andrzej Carapich 19.Monitoring mediów społecznościowych jarostaw Roszkowski 20.Humań Crafted Rules vs Artif icial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 21.Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 22.Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Całuszka 23.Z technologią za pan brat laroslaw Królewski, Miłosz Baluś 24.Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 25.Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 26.Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 27.Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 28.Marketing w start-upach Marek Przystaś
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152812, 152809, 152813, 152810, 152811 (5 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Co w sprzedaży nie działa / Artur Kuć. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 2, s. 9-11. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. [209]. Indeks.
Streszczenie: Przedstawia zasady tworzenia i wdrażania w firmie nowoczesnych metod obsługi klienta tj. kompletny plan działania. Pokazuje, jak należy zmodernizować sposób działania firmy, aby osiągnąć wysoki poziom satysfakcji i lojalności klientów i jednocześnie zwiększyć zyski przy obniżeniu kosztów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 174 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 111870 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes dla Każdego)
Tyt. oryg. : Creative Selling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81393 L, 94809 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Selling on the Net : the Complete Guide
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106499 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1047 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności