Religa Kinga
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Religa Kinga
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Agencja reklamowa
(1)
Branding narodowy
(1)
Brief
(1)
Brief reklamowy
(1)
Folder wizerunkowy
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kampanie promocyjne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing społeczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Planowanie kampanii reklamowej
(1)
Promocja firmy
(1)
Promocja miasta
(1)
Promocja regionu
(1)
Reklama emocjonalna
(1)
Reklama społeczna
(1)
Relacje z klientami
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wizerunek firmy
(1)
Wizerunek reklamy
(1)
Współpraca z agencją reklamową
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(5)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czym się różni sprzedaż B2C od B2B? * Czy to jeszcze sprzedaż, czy już marketing? * Jak zachowujemy się jako klienci? * Czy naprawdę wiemy, czego chcemy? * Jakie naprawdę mamy potrzeby? * Jak podejmujemy decyzje? * O co chodzi z tą ceną? * Czym naprawdę jest cena? Kim jest Twój IPK? * Cechy IPK * Czy cena ma znaczenie? * Spraw, aby klient Cię polubił! * Trzy przestrzenie * Dlaczego warto rozmawiać? * Odpowiadaj na niezadawane pytania Bądź ze sobą szczery * Kim jest trudny klient? * Trudny czy chamski? * Co faktycznie ma wpływ na efekty sprzedaży? * Ludzie są różni * typów klientów * Jak sobie radzić z poszczególnymi typami? Typy sprzedawców też istnieją * Jakim jesteś sprzedawcą? * Kompetencje także, ale... * Czy można stać się lepszym sprzedawcą? Segmentacja niejedno ma imię * Modele podziału rynku * Psychograficzny portret Polaków * Segmentacja w praktyce * Brak segmentacji przyczyną rynkowej ślepoty Produkt a marka * Kto kupuje markę, a kto produkt? * Kod genetyczny marki * Czy choinka jest marką? * Jak sprzedać ideę? * Marketing idei * Emocje w reklamie społecznej Nowy klient i co dalej? * Nie tylko kontrakty * Klient źródłem klientów * Jak zdobywać polecenia? * Co jest najważniejsze w procesie sprzedaży? * Trochę statystyki * Nowy nawyk * Dywersyfikacja poszukiwań Komunikacja w ujęciu marketingowym * Język komunikacji, czyli słuchaj, dzieweczko! * Crowd promotion * Kanały i narzędzia komunikacji * Event w służbie promocji * Rozmowa sprzedażowa i ambasador śledziowej diety Reklama dźwignią handlu * Informować czy namawiać? * Reklama a sprzedaż * Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży? * Ambient media * Reklama z ludzką twarzą * Komu ufa klient?
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5933 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Emocje w reklamie społecznej / Kinga Religa. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 9, s.38-40. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Folder wizerunkowy / Kinga Religa. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 3, s.69-71. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przygotowujemy brief reklamowy / Kinga Religa. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 4, s.77-80. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności