Bednarski Arkadiusz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bednarski Arkadiusz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Higiena psychiczna
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Samopoznanie
(1)
Sprzedaż
(1)
Stres
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 204, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Handlowcy i sprzedawcy Klient musi mieć problem lub widzieć wyraźne korzyści, które Twój produkt mu przyniesie Klient może zaakceptować cenę, jaką oferujesz, i formę finansowania zakupu, którą mu zaproponujesz Klient jest w stanie podjąć decyzję Klient powinien Cię akceptować Wizerunek firmy (marki), produktu Właściwa postawa Wiedza produktowa, branżowa i o stanie gospodarki Argumentowanie, przekonywanie i empatia. Łatwiejsze zakupy Nie przekazuj zbyt wielu informacji Ogranicz liczbę opcji do wyboru Bądź dyspozycyjny, łatwo dostępny i odpowiadaj na zapytania jak najszybciej Upraszczaj proces zakupowy Po zakupie skontaktuj się z klientem Jak wpływać na decyzje? Zwiększanie ilości działań w zakresie poszukiwania i pozyskiwania klientów Zmiana sposobu prowadzenia rozmowy handlowej Poczucie kontroli Wyznacz swój cel i BATNĘ Przewiduj zachowania i argumenty oraz koryguj swoje działania Zrozum Okazuj empatię Odzwierciedlaj Nawiązuj Przytaczaj przykłady Sugeruj Dawaj do myślenia Negacje Operatory Cierpienie i przyjemność Powrót telefonu To, czego nie widać, jest o wiele bardziej widoczne, niż może się wydawać Czas na rozmowę Jak rozmawiać w dobie kryzysu Informacje o kliencie BATNA Treść rozmowy Schemat rozmowy Scenariusz rozmowy Działania i efekty Wizja Benchmarking Mapy myśli Metoda inwentaryzacji - sporządzanie listy atrybutów
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 129
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6240 (1 egz.)
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
Opanować czas / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 131, [2] strony : wykresy ; 21 cm + 1 płyta audio (CD).
(Onepress Power)
Co nas powstrzymuje przed zarządzaniem czasem? (9) Obiektywny czas? (12) Ale jest tyle spraw! (14) Godzina 10.04 (19) Jak opanować czas? (19) Wizja i misja albo wszystko naraz (21) Cele (24) Godzina 14.43 (51) Obszary Skupienia (51) Godzina 16.18 (61) Zadania i ich grupowanie (61) Gdzieś pomiędzy 18.02 i 19.58 (81) CKN - czas, którego nie masz (81) Godzina 20.01 (91) Przyjemna i efektywna organizacja pracy (91) DAN - działanie automatyczne, natychmiastowe (93) Organizacja pracy (97) Godzina 20.58 (109) Jak działać wydajniej i mądrzej? (109) Godzina 21.47 (119) Czas na relaks (119) Godzina 23.00 (129) Czas Twojego życia (129)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151934 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czym się różni sprzedaż B2C od B2B? * Czy to jeszcze sprzedaż, czy już marketing? * Jak zachowujemy się jako klienci? * Czy naprawdę wiemy, czego chcemy? * Jakie naprawdę mamy potrzeby? * Jak podejmujemy decyzje? * O co chodzi z tą ceną? * Czym naprawdę jest cena? Kim jest Twój IPK? * Cechy IPK * Czy cena ma znaczenie? * Spraw, aby klient Cię polubił! * Trzy przestrzenie * Dlaczego warto rozmawiać? * Odpowiadaj na niezadawane pytania Bądź ze sobą szczery * Kim jest trudny klient? * Trudny czy chamski? * Co faktycznie ma wpływ na efekty sprzedaży? * Ludzie są różni * typów klientów * Jak sobie radzić z poszczególnymi typami? Typy sprzedawców też istnieją * Jakim jesteś sprzedawcą? * Kompetencje także, ale... * Czy można stać się lepszym sprzedawcą? Segmentacja niejedno ma imię * Modele podziału rynku * Psychograficzny portret Polaków * Segmentacja w praktyce * Brak segmentacji przyczyną rynkowej ślepoty Produkt a marka * Kto kupuje markę, a kto produkt? * Kod genetyczny marki * Czy choinka jest marką? * Jak sprzedać ideę? * Marketing idei * Emocje w reklamie społecznej Nowy klient i co dalej? * Nie tylko kontrakty * Klient źródłem klientów * Jak zdobywać polecenia? * Co jest najważniejsze w procesie sprzedaży? * Trochę statystyki * Nowy nawyk * Dywersyfikacja poszukiwań Komunikacja w ujęciu marketingowym * Język komunikacji, czyli słuchaj, dzieweczko! * Crowd promotion * Kanały i narzędzia komunikacji * Event w służbie promocji * Rozmowa sprzedażowa i ambasador śledziowej diety Reklama dźwignią handlu * Informować czy namawiać? * Reklama a sprzedaż * Czy i w jaki sposób wykorzystać reklamę w sprzedaży? * Ambient media * Reklama z ludzką twarzą * Komu ufa klient?
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5933 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności