Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(82)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(44)
Poradniki i przewodniki
(18)
Publikacje fachowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(37)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(26)
Biblioteka WWFiF
(5)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Jędrzejewska Milena J
(2)
Kalczyńska Maria (1958- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bajak Maria
(1)
Barabasz Adam (1977- )
(1)
Barańska Elżbieta
(1)
Barciś Artur (1956- )
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(1)
Bieganowska-Skóra Anna
(1)
Biernat Anna (socjolog)
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Brunson Russell
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Chodyniecki Dariusz (1963- )
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chylewska Paulina (1978- )
(1)
Ciepłuch Joanna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Duda Krystyna
(1)
Dworczyk Michał (1975- )
(1)
Dżbik-Kluge Justyna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Frybes Marcin
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Glondys Danuta (1955- )
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Graziosi Dean
(1)
Haas Agata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hartley Kate
(1)
Hordecki Bartosz
(1)
Irzykowski Jarosław (tłumacz)
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Janowski Jacek
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jelonek Jakub
(1)
Johann Maria
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kampka Agnieszka (1976- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kawalec Jacek (1961- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khamidow Okił (1963- )
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kiryjow Anna
(1)
Komańda Marcin
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kowalczyk Bartosz
(1)
Kowalczyk Karolina (komunikacja społeczna)
(1)
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Książek Tomasz (bibliotekoznawca)
(1)
Kujawa Dawid (1989- )
(1)
Kuszewski Michał
(1)
Kuszewski Stanisław (1929-2009)
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lenartowicz Michał (kultura fizyczna)
(1)
Machul Piotr
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Marciniak-Mierzejewska Marta
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Masłowska-Szczerba Magdalena
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misiurska Agnieszka
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Motylińska Paulina
(1)
Mołek Magdalena (1976- )
(1)
Narożna Dominika
(1)
Niewiadomy Paweł
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Padrini Francesco (1945-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(52)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(80)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(82)
Język
polski
(82)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Przedsiębiorcy
(5)
Menedżerowie
(4)
Dziennikarze
(2)
Internauci
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Media społecznościowe
(22)
Komunikacja marketingowa
(12)
Internet
(11)
Marketing cyfrowy
(9)
Komunikacja społeczna
(7)
Public relations
(7)
Środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Reklama
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
E-konsumenci
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Instagram
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Sport
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Facebook (serwis społecznościowy)
(2)
Google
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Internauci
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Młodzież
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Retoryka
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Telewizja
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Algorytmy
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baby boomers
(1)
Barciś, Artur (1956- )
(1)
Baza danych
(1)
Bańka filtrująca
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Bourdieu, Pierre (1930-2002)
(1)
Brandcasting
(1)
Błąd konfirmacji
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Centralna Biblioteka Wojskowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
(1)
Chylewska, Paulina (1978- )
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestępczoś
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopismo akademickie
(1)
Czasopismo angielskie
(1)
Czasopismo francuskie
(1)
Czasopismo polonijne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dzieci
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dziennikarze
(1)
Dżbik-Kluge, Justyna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Elektronika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Fajbusiewicz, Michał (1951- )
(1)
Fake news
(1)
Film amerykański
(1)
Temat: dzieło
Wiadomości Uczelniane - Politechnika Opolska
(1)
Temat: czas
2001-
(38)
1901-2000
(11)
1989-2000
(6)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Łużyce
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(23)
Opracowanie
(18)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(13)
Raport z badań
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Esej
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3797)
Medycyna i zdrowie
(2538)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2439)
Informatyka i technologie informacyjne
(1725)
Zarządzanie i marketing
(1618)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Nauka i badania
(1536)
Transport i logistyka
(1345)
Kultura fizyczna i sport
(1341)
Architektura i budownictwo
(1060)
Historia
(718)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(511)
Socjologia i społeczeństwo
(363)
Psychologia
(352)
Matematyka
(335)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(288)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(270)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(201)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(165)
Geografia i nauki o Ziemi
(149)
Biologia
(136)
Rozwój osobisty
(124)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(108)
Językoznawstwo
(100)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(3)
82 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
w opracowaniu: sygn. 155526 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
ROZDZIAŁ 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w internecie Powód #2. Prostota Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka Powód #4. Magia pieniędzy Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków Powód #6. Crossy i współprace Powód #7. Prosty newsletter ROZDZIAŁ 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach? Do kogo chcesz trafić? Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ROZDZIAŁ 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących? Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? Po co Ci awatar? Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ROZDZIAŁ 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem Jak czerpać inspiracje z TikToka Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? Najdroższy plik w moim telefonie Jak czerpać inspirację z Instagrama? Jak szukam inspiracji na YouTube Shorty YouTube i jedna genialna funkcja Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? Niezastąpione tipy z książek Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends Ukryta siła remiksów Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ROZDZIAŁ 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku Nagrałeś rolkę - i co dalej? Ile rolek dziennie publikować? O której godzinie publikować rolki? Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ROZDZIAŁ 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi Siła postów Posty karuzelowe Reels, czyli dynamiczne rolki Zbuduj relacje za pomocą Stories Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM Tajemnicza karta "Eksploruj" ROZDZIAŁ 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż? Jakie posty sprawdzają się najlepiej? Ukryty sekret największych influencerek Jak napisać post o dużych zasięgach? Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? Dodajemy post na Instagramie krok po kroku Dodaliśmy post - i co dalej? ROZDZIAŁ 8. Sekret algorytmów Instagrama Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? Jak działają algorytmy postów? Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? Jak działa algorytm wydarzeń live? Algorytmy - podsumowanie ROZDZIAŁ 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi Jak dobierać hashtagi? Jak dodawać hashtagi szybciej? Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? Ile hashtagów dodawać? Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? Czy istnieją zakazane hashtagi? ROZDZIAŁ 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie Czy liczba followersów ma znaczenie? Czym jest tzw. bańka niszy? System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie Daj wartość, czyli co? Wezwanie do akcji Magia kodów QR Wykorzystaj zasoby Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? Czym są crossy? Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ROZDZIAŁ 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? Jak szybciej odpisywać na komentarze? Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ROZDZIAŁ 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama Czy Instagram płaci za wyświetlenia? Jak zdobyć firmy do współpracy? Jak sprzedawać własne produkty? Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła remarketingu Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? Ile zarabia się na współpracy? ROZDZIAŁ 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? Jak wylogować hackera ze swojego konta? Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ROZDZIAŁ 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? Co zrobić, gdy zasięgi spadają?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155081 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp i moja przygoda z TikTokiem, czyli jak zdobyłem milion wyświetleń w kilka dni Rozdział 1. Dlaczego warto być na TikToku? 11 ważnych powodów Powód 1. Magia milionowych zasięgów Powód 2. Szansa, by wyprzedzić konkurencję Powód 3. Gdy inni się tłoczą, Ty możesz zaistnieć na niezajętym rynku Powód 4. TikTok to ulepszona wersja YouTube'a Powód 5. Marketing lubi szybkość Powód 6. Możesz wychować sobie klienta Powód 7. TikTok rozwinie również Ciebie! Powód 8. Atrakcyjna forma przekazywania treści (pokolenie "Z" uwielbia szybkie formaty) Powód 9. Darmowa promocja firmy dzięki wiralowości Powód 10. TikTok to świetne miejsce na promocję innych swoich kanałów w social mediach Powód 11. TikTok to miejsce dla leniwych Rozdział 2. Mity na temat TikToka, które blokują Twoje działania Mit 1. TikTok jest dla dzieci Mit 2. Na TikToku trzeba tańczyć Mit 3. Na TikToku trzeba się wygłupiać Mit 4. TikTok nie sprzedaje Mit 5. Na TikToku trzeba pokazywać twarz Rozdział 3. Jak zacząć na TikToku? Kilka rad przed nagraniem pierwszego filmiku na TikToka Założenie konta na TikToku i podstawowa konfiguracja Dlaczego warto nagrać testowy filmik? Cztery głupie błędy początkujących, czyli jak nie zaliczyć falstartu Rozdział 4. Pierwszy wiralowy filmik na TikToka krok po kroku Jak znaleźć wiralowy temat? Jak nagrać dynamiczne wideo? Jak zmontować filmik? Jak muzyka w filmiku wpływa na algorytmy? Mistrzowski opis, hashtagi i okładka Filmik został opublikowany. i co dalej? Rozdział 5. Ukryte studio filmowe pod kciukiem. Ciekawe i mało znane funkcje ułatwiające edycję filmików Efekt Green Screen Sekrety funkcji Dodaj dźwięk Pięć genialnych narzędzi ułatwiających nagrywanie filmików na TikToka Funkcje do szybkiej edycji wideo Rozdział 6. Wiralowe filmiki - 12 sprawdzonych pomysłów Pomysł 1. Co ma Google Trends do TikToka? Pomysł 2. Przeglądanie Facebooka i zmiana popularnego posta w filmik na TikToka Pomysł 3. Przeglądanie Twittera i nagrywanie filmików na bazie najpopularniejszych w danym dniu hashtagów Pomysł 4. Niesamowite aplikacje - wykorzystanie strony z nagrodzonymi aplikacjami Pomysł 5. Ukryte funkcje Pomysł 6. Streszczanie wiralowych filmów wideo z YouTube'a Pomysł 7. Duet z "dużym" tiktokerem (sprawdzaj liczbę komentarzy) Pomysł 8. Własna wersja wirala z TikToka Pomysł 9. Zadawanie sobie pytania, dlaczego inni mieliby udostępniać Twój filmik Pomysł 10. Przedstawianie w jednominutowym nagraniu tipów znalezionych w książkach Pomysł 11. Testowanie różnych tematów Pomysł 12. Wybór tematu, który dotyczy milionów odbiorców Rozdział 7. Jak zdobywać tysiące obserwujących i szybko rosnąć na TikToku? Podstawowa zasada dotycząca zdobywania obserwujących na TikToku Oszacuj, ile osób może zainteresować dany temat Zrób to natychmiast po publikacji, a zobaczysz, jak dzieje się magia Metoda, która gwarantuje setki obserwujących Efekt odbitego blasku Korzystanie z zasobów Systematyczność jest nagradzana Jak zdobywać obserwujących za pomocą naklejki na samochodzie? Rozdział 8. Jak zdobywać tysiące komentarzy pod filmikami? Działaj jak szachista Zrób tę jedną rzecz, a otrzymasz trzy razy więcej komentarzy Komentarze a sprzedaż, co ma piernik do wiatraka? Magiczne Call to Action (CTA) Dlaczego warto czasem popełnić błąd? Rozdział 9. Sekrety algorytmu TikToka Co robić, żeby z pomocą algorytmów osiągnąć milionowe zasięgi? Co wpływa na zasięg filmiku? Zaskakujące wnioski po osiągnięciu ponadtrzydziestomilionowych zasięgów Dlaczego możesz nagrać nawet 20 filmików w godzinę, i to na różne tematy? Co się dzieje w 20 sekund po publikacji filmiku? Jak sprawić, by algorytm TikToka dłużej promował filmik? Rozdział 10. Jak zarabiać na TikToku? Prezenty Współpraca z markami Tworzenie własnych produktów cyfrowych Własna agencja social media Tunel sprzedażowy na TikToku Pierwszy MILION ZŁOTYCH z TikToka Rozdział 11. Jak zbudować silną markę osobistą na TikToku? Jakie jest Twoje "dlaczego"? Tutaj nie chodzi o nagrywanie filmików Musisz być jakiś, czyli jaki? Jak się wyróżnić na TikToku? Live to sposób na poznanie swojego plemienia Wirtualny uścisk dłoni Marka osobista oparta na budowaniu pozycji eksperta Efekt "a, znam cię z TikToka" Jak ujawnianie prywatnych szczegółów ze swojego życia pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej? Rozdział 12. Jak robić live'y, które pomogą Ci zyskać oddaną społeczność? Dlaczego live na TikToku to przyszłość e-commerce? Jak przygotować live'a na TikToku? Gotowy schemat live'a sprzedażowego o wartości kilku milionów złotych Proste sposoby na zwiększanie liczby odbiorców live'a Wykorzystaj czas skarbonkowy Rozdział 13. Jak sprzedawać na TikToku i zmienić obserwatorów w klientów? Jak nagrać filmik, który sprzedaje? Co zrobić, żeby odbiorcy błagali Cię o możliwość kupowania u Ciebie? Przykłady sprzedaży w pięciu różnych branżach Ucz, przyciągnij i sprzedaj Nie zapomnij o Google TikTok to nieśmiertelne stories Rozdział 14. TikTok bez pokazywania twarzy Czym jest opcja MV? Pokazuj, co robisz, w czym wiercisz i co zgniatasz Intrygująca maska Siła tutoriali Rozdział 15. Jak wypromować lokalny biznes na TikToku? Oznaczanie miejsca za pomocą hashtagów Jak algorytm pomoże Ci wygenerować zasięgi regionalne? Ustawienie płatnej reklamy na dane województwo
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152830 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6514 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1208) 1134)
Na stronie tytułowej także tom 1208. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 115-126.
Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech) Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń) Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz) Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat) Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek) Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla – wyniki badań (Beata Tarczydło) Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji (Karina Tessar)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 67
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciagnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
Dla marketingowców, specjalistów PR, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Kuchnia. Wstęp do content marketingu Zbuduj dom dla swojej marki... w internecie Czym jest content marketing Rynek content marketingu w Polsce Mity na temat content marketingu Przedpokój. Budowanie persony Do kogo kierujesz swoją komunikację Czy to koniec demografii Jak budować personę Persony w procesie zakupowym Z czego powinna składać się persona Stwórz mapę empatii dla persony Jaki jest współczesny konsument Narcyzm Mobilność Pośpiech Indywidualizm Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu Treści internetowe rozszyfrowane jak czytamy w internecie Copywriting internetowy Zasady webwritingu M-copywriting, pisanie na smartfony Neuromarketing na smartfonie Google is king Czego nie lubią algorytmy Google'a Jaką treść lubi Google Porozmawiaj ze swoim smartfonem Indeks czytelności treści (FOG) Idealna długość treści w internecie Stwórz czytelną strukturę tekstu Jakie treści preferuje Google W poszukiwaniu złotego środka Blogi Tytuł e-maila Długość linijki tekstu Długość paragrafu Długość wideo na YouTubie Podcasty Posty na Facebooku Posty na Twitterze Długość ma znaczenie Sposoby na tytuły internetowe Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce Jadalnia. Strategia content marketingowa Serce domu i marketera - strategia Audyt i analiza Potrzeby grupy docelowej - budowa person Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru Kalendarz redakcyjny Realizacja i pomiar działań Storytelling w content marketingu Neurony lustrzane Monomit i podróż bohatera Archetypy w budowaniu marki Od storytellingu do Hfe-story Content marketing w persona! brandingu Bądź widoczny Blog jako narzędzie personal brandingu Pokora przede wszystkim Content marketing marek luksusowych CSR w content marketingu Warsztat. Narzędzia content marketingowe Najpopularniejsze narzędzia Marketing momentów i komunikacja wizualna Social media w content marketingu Facebook Instagram Twitter YouTube Linkedln SlideShare Pinterest Blog firmowy Od czego zacząć prowadzenie błoga firmowego Blog firmowy w praktyce Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu Jak zwiększyć zaangażowanie w social media Ogród. Dystrybucja treści Narzędzia dystrybucji treści Recykling treści SEO a dystrybucja treści SEO kiedyś i dzisiaj Content marketing to nowe SEO Aktywny monitoring Influencer marketing Publikacje u wydawców146 Zautomatyzowana dystrybucja treści Jak zwiększać ruch na stronie internetowej Growth hacking PS. Kocham Cię Guest blogging Wzywaj do działania Grywałizacja i współpraca Komitywa WWW z social media Bezpłatna edukacja Testuj umiejscowienie przycisku do udostępniania treści Webwriting w growth hackingu Oswajamy Google + Testuj stronę „o nas" Pozwól sobie na więcej Martwe linki Ego bait Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet Kobieta to Twój kluczowy klient Jaką konsumentką jest kobieta Kobiety mają głos? Jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji Don't think pink! Womanology Poddasze. Przyszłość content marketingu Trendy na najbliższe lata Mobile First Strona WWW - content i design Wideo Real Time Marketing Komunikacja efemeryczna Sztuczna inteligencja i boty Omnichannel marketing Gustom-content Big data - wiemy jeszcze więcej! Contentowe tu i teraz! Trendy na nieco dalszą przyszłość Virtual i Augmented Reality Nowe nośniki treści Inteligentne gadżety Content przyszłości
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 236 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144985 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5753 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na 1. stronie okładki i u dołu strony tytułowej: Praktyczny poradnik dla kandydatów; marketingmiejsca.com.pl.
Czy kampania wyborcza zaczyna się dzie po ogłoszeniu wyników wyborów? ZGUBNE PRZEKONANIA • Przekonanie, że nie ma z kim przegrać • Przekonanie, że wyborcy widzą, rozumieją i doceniają • Przekonanie, że mieszkańcy zapomnieli • Przekonanie, że media społecznościowe są tylko dla nastolatków i grupy frustratów • Przekonanie, że najbliżsi współpracownicy -dwór - działają na Twoją korzyść MARKA OSOBISTA KANDYDATA • Czego musisz być świadom przed startemw wyborach? • W których kanałach kandydat powinien być obecny ze swoimi komunikatami? • Jedyny cel to wygranie wyborów? • Po co kandydatowi marka osobista? • Czym jest i kiedy rozpocząć pracęnad budową marki osobistej? • Czy logo to marka? • Czy wyborcy faktycznie zwracają uwagę na markę kandydata? • Czy wydanie książki i udział w konferencjach wzmocni markę kandydata? • Cykl życia marki polityka lub partii ORGANIZACJA KAMPANII WYBORCZEJ • Jakie są etapy prowadzenia kampanii wyborczej Etap I - badanie opinii publicznej Etap II - analiza SWOT Etap III - strategia kampanii wyborczej Etap IV - przekaz, z którym chcemy trafić do wyborców Etap V - plan komunikacji i dobór kanałów Etap VI - harmonogram, wolontariusze, organizacja • Kampania z pomocą specjalisty? • Jak wybrać doradcę? • Czy doradca to szef sztabu wyborczego? • Czy każdy kontrkandydat to wróg? • Ile kosztuje kampania wyborcza i ile można na nią wydać? Kampania samorządowa Wybory parlamentarne i prezydenckie PODSTAWY KOMUNIKACJI Z WYBORCAMI • Co powinno znajdować się w programie wyborczym? • Jak się wyróżnić i zachować spójny wizerunek kandydata? • Pozytywne skojarzenia z kandydatem • Jak szybko poprawić wizerunek kandydata w oczach wyborcy? • Kandydat jest jednym z nas • Czy wypada pisać i mówić o sobie? • Jakiego języka powinien używać kandydat w kampanii? • Dlaczego kandydat musi wywoływać emocje? • Z którymi wyborcami należy się komunikować? Jakie elementy powinna zawierać strona internetowa? Czy warto prowadzić blog? Czy facebook się kończy? Czy o wyniku wyborów samorządowychzadecyduje facebook? Moje życie. Mój profil? Czy potrzebuję w kampanii mediów spotecznościowych? Czy muszę pływać w tym szambie? Czy kandydat powinien zakładać fikcyjneprofile? Po co kandydatowi konto na twitterze? Czy każdy kandydat musi używać twittera? Czy kandydat powinien używać Snapchata? Czy wdawać się w niemerytoryczne pyskówki w mediach spotecznościowych? Czy blokować niekulturalnych komentujących? O czym pisać w mediach spotecznościowych? Pisać tylko o sukcesach unikając porażek? Jak często publikować w mediach spotecznościowych? Jak często publikować na oficjalnym profilu kandydata lub sztabu? Jakie treści publikować na profilu osobistym? W jakich porach dnia najlepiej publikowaćw mediach spotecznościowych? Jak zwiększyć organiczny zasięg swoich postów? Czy automatyczne planowanie postów zmniejsza ich zasięg? Jak promować swoje treści na facebooku? • Jak pobrać fakturę za reklamę na facebooku? • Po co kandydatowi grupa na facebooku? • Czy w czasie rzeczywistym komunikować się z wyborcami? • Jak zarządzać kryzysem w mediach społecznościowych? • Jak powinien zachować się kandydatw czasie kryzysu wizerunkowego? • Co publikować na instagramie? • Dlaczego warto używać #hashtagów? • Jak wykorzystać InstaStoriesw kampanii wyborczej'? • Jakiego formatu treści publikowaćna facebooku? • Dlaczego warto publikować wideona facebooku i youtobie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Influencer marketing w dobie nowych mediów / Kinga Stopczyńska. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-226.
Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów Społeczeństwo informacyjne Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego Potencjał społeczeństwa informacyjnego Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego Milenialsi – Hashtag Generation Pokolenie XD Pokolenie Z Nowe media Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0 Social media – analiza pojęcia Social media – przegląd narzędzi Media społecznościowe w ujęciu statystycznym Media społecznościowe w Polsce Portale społecznościowe Analiza wybranych portali społecznościowych Facebook Instagram TikTok Influencer marketing w dobie nowych mediów Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta Social media marketing Klient w dobie nowych mediów Zjawisko ślepoty bannerowej Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów Storytelling, czyli budowanie więzi historią Influencer marketing Historia influencer marketingu Istota influencer marketingu Charakterystyka pojęcia influencer Typologia influencerów Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji 1. Case study – silver influencer marketing na polskim rynku Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu Fake influencers Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania Uzasadnienie wyboru metody badawczej Dobór do próby badawczej Analiza wyników badania Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów Analiza współpracy influencerów z markami Analiza działań marek w obrębie Instagrama Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023 - 280 stron : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 279-280.
CZĘŚĆ l. OD CZEGO ZACZĄĆ PODCAST? rozdział 1. Przygotowanie rozdział 2. Od czego zacząć podcast? Krok pierwszy - dlaczego podcast? Krok drugi - strategia twojego podcastu Krok trzeci - ustal motyw przewodni podcastu Krok czwarty - nazwa podcastu Krok piąty - pierwszy plan podcastu Krok szósty - okładka podcastu Krok siódmy - pierwszy odcinek rozdział 3. Jak utrzymać zapał do tworzenia? rozdział 4. Opór przed i w trakcie rozdział 5. Kiedy brakuje pomysłów rozdział 6. Podcast to nie sprint, to ultramaraton rozdział 7. Twoja prawda będzie studialna rozdział 8. Nie stój w miejscu! rozdział 9. Co może dać ci podcast? CZĘŚĆ II. TEMATY TECHNICZNE rozdział 10. Twój głos twoją siłą! rozdział 11. Twój pierwszy mikrofon... w telefonie rozdział 12. Optymalne rozwiązania techniczne rozdział 13. Jaki format wybrać? rozdział 14. Co z tym montażem? rozdział 15. Gdzie publikować podcasty? rozdział 16. Jak być na bieżąco? rozdział 17. Optymalizacja i automatyzacja CZĘŚĆ III. PROMOCJA, PIENIĄDZE I STATYSTYKI rozdział 18. Bez promocji nadal jesteś w szufladzie rozdział 19. Newsletter tubą twojego podcastu rozdział 20. Jak zarabiać na podcastach? rozdział 21. Cyferki, które nie zawsze mają znaczenie rozdział 22. Nie wszystko, nie wszędzie i nie z każdym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154276 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentacje i wystąpienia w biznesie : istota, uwarunkowania, badania / Mariusz Trojanowski. - Wydanie 1. - Warszawa : PWN, 2019. - 345, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 315-332.
Istota prezentacji i wystąpień publicznych Komunikacja w biznesie Retoryka jako podstawa współczesnych prezentacji i wystąpień Załozenia zastosowania oraz formy prezentacji wystąpień Uwarunkowania skutecznych prezentacji i wystąpień publicznych personalne organizacyjne komunikacyjne Wykorzystanie programu multimedialnego w prezentacji (na przykładzie programu Power Point)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations praktycznie / Dariusz Tworzydło. - Rzeszów : Newsline, copyright 2017. - 356 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 335-339 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla menedżerów, specjalistów ds. public relations i przedsiębiorców.
Definicje i sfery zadaniowe public relations Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji Public relations a reklama Grupy docelowe działań public relations Sfery zadaniowe public relations organizacja działań public relations w firmie Badania i pomiar efektów Wykorzystanie badań do potrzeb public relations Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations Bief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego System identyfikacji wizualnej i jego pochodne Tożsamość i wizerunek firmy Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej Księga identyfikacji wizualnej Integrator w systemie identyfikacji Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Rebranding Planowanie strategiczne i operacyjne Strategia public relations - zasady przygotowania dokumentu EIementy składowe dokumentu strategii Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii Kampanie public relations Partnerzy kampanii public relations Raport z kampanii public relations Komunikowanie w kampanii Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations organizacja wydarzeń w ramach kampanii Harmonogramy w public relations Budżetowanie kampanii public relations Relacje z mediami Zasady skutecznych reIacji z mediami Organizacja relacji z mediami w firmach Jak rozmawiać z dziennikarzem? Rodzaje materiałów prasowych Jak napisać dobrą informację prasową? Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa Cykli klasyfikacja kryzysu Przed kryzysem Podczas kryzysu Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu Po kryzysie Kryzysy w mediach społecznościowych Autoryzować czy nie autoryzować? Czy pisać sprostowania? Konferencja prasowa Monitoring mediów Komunikacja i wewnętrzna i budowanie relacji Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji wewnętrznej Podręcznik komunikacji wewnętrznej Błędy w komunikacji wewnętrznej Motywacja finansowa i pozafinansowa Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych Dlaczego odchodzą? Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy Sponsoring Korzyści wynikające ze Sponsoringu Rodzaje sponsoringu Umowy sponsorskie Public relations w sieci Public relations w sieci _ istota i korzyści Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci Zasady projektowania kampanii public relations w sieci wizerunek osobisty Budowanie wizerunku własnego Komunikacja werbalna i niewerbalna Wizerunek osoby na rynku pracy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 237 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145056, 145055, 147573, 147572 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145054 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5759 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [351]-389.
Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją Obszary badawcze komunikacji  Pojęcie i cechy komunikowania Podstawowe tradycje teorii komunikacji Tradycja socjopsychologiczna Tradycja cybernetyczna Retoryka Arystotelesa Tradycja semiotyczna w komunikacji Tradycja socjokulturowa Tradycja krytyczna Tradycja fenomenologiczna Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej Symboliczny interakcjonizm Teoria kodów Basila Bernsteina  Perspektywa dialektyczna Leslie Baxter i Barbary Montgomery Podejście systemowe w badaniach komunikowania Teoria wymiany społecznej Idee Ervinga Goffmana Teoria integracji i dezintegracji społecznej Teoria oceny społecznej Muzafera Sherifa Teoria interpersonalnego oszustwa Teorie stosunków społecznych Analiza transakcyjna Wybrane teorie komunikowania międzykulturowego w zarysie Komunikacja a płeć Dialekty rodzajowe Teoria akulturacji Komunikowanie się w organizacji jako przykład komunikowania międzykulturowego i grupowego Teoria tożsamości społecznej Teoria systemów informacyjnych w organizacji Teorie komunikowania masowego Perspektywy i tradycje w teorii komunikowania masowego Spojrzenie na funkcjonowanie mediów z perspektywy teorii agenda-setting Teoria użytkowania i korzyści, czyli co ludzie robią z mediami Teoria przynależności a kształtowanie więzi społecznych w Internecie Nowe media w aspekcie teorii determinizmu komunikacyjnego Marshalla McLuhana Teoria konektywistyczna Agresja i przemoc w Internecie Teorie wyjaśniające powstawanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych  Teoria społecznego uczenia a uzależnienia Teorie środowiskowe podkreślające rolę rodziny w kształtowaniu uzależnień Zespół uzależnienia od Internetu (Internet addiction disorder - IAD) Założenia teorii autoprezentacji Teoria tożsamości jako próba wyjaśnienia zachowania autoprezentacyjnego użytkowników przestrzeni wirtualnej Założenia metodologiczne prowadzonych badań Paradygmat i strategia badawcza Perspektywa badawcza  Organizacja i charakterystyka terenu badań Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych Komunikacja w rodzinie Jakość komunikacji interpersonalnej w rodzinie Jakość komunikacji między małżonkami a poziom satysfakcji małżeńskiej Konflikty w małżeństwie Relacje rodziców i dzieci w badanych rodzinach Komunikacja między rodzeństwem Konflikty między rodzeństwem  Relacje pomiędzy seniorami rodu a wnukami i własnymi dziećmi Komunikacja w rodzinach zrekonstruowanych Komunikacja w rodzinach nomadycznych Komunikacja interpersonalna w małżeństwach międzykulturowych Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach Proces komunikowania się jako kluczowy element kultury organizacji Kultura organizacyjna w korporacjach w świetle wypowiedzi osób badanych Opinie o komunikacji studenci - nauczyciele Mobbing jako komunikacja destrukcyjna Inne bariery komunikacyjne w organizacji Konflikty w miejscu pracy   Specyfika komunikacji w wojsku Komunikacja interpersonalna w środowisku wojskowym  Konflikty występujące w środowisku wojskowym Relacje w oddziale i komunikacja międzykulturowa żołnierzy biorących udział w misjach pokojowych Wojska Polskiego Komunikacja w świecie wirtualnym Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów Portale społecznościowe jako miejsce wirtualnych spotkań różnych grup społecznych Facebook jako najpopularniejszy portal społecznościowy Portale randkowe jako miejsce spotkań użytkowników w różnym wieku Relacje interpersonalne dorosłych na czatach Blogi jako forma wyrażania siebie w Internecie Funkcjonowanie grup wsparcia w Internecie Telefon komórkowy jako narzędzie komunikacji ludzi w różnym wieku Uzależnienie od telefonu komórkowego.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144629 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144628 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5717 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Mutacje Kapitalizmu)
Bibliografie, netografie na stronach [XXIV], 97-[101]. Indeks.
Komunikacja to umiejętność negocjowania i współistnienia Teoria komunikacji Teoria komunikacji / 8 Informacja / 10 Komunikacja / 11 Odbiorca / 12 Od rewolucji w informacji do niepewności w komunikacji / 15 Komunikacja to umiejętność współistnienia / 19 Technika. Między emancypacją a ideologią Od technologii do ideologii technologicznej / 23 Internet. Między utopią a ideologią / 28 Jak się wyzwolić spod presji ideologii nowych technologii / 40 Sukcesy i ekscesy informacji Informacja jako źródło emancypacji / 47 Matactwa informacji / 48 Produkowanie informacji / 52 Nowe strefy nieporozumienia Komunikacja — problem Innego i globalizacja / 59 Teoria komunikacji to teoria braku porozumienia / 63 Pytanie o współistnienie / 67 Informacja i komunikacja — konieczne współistnienie Kruche zwycięstwo dziennikarzy / 73 Nie ma informacji bez wiedzy / 79 Konflikt różnych form legitymizacji / 85 Komunikowanie. Czy jest gdzieś ktoś, kto mnie kocha?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154050 N, 154051 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 269-[279].
Co to jest webwriting. 8 najlepszych praktyk pisania tekstów Bądź spójny Pisz wnikliwie Podkreśl przydatność Zachęć do lektury Zaangażuj Pisz przystępnie Ułatw skanowanie Brzmij przyjaźnie Webwriting a copywriting Stwórz grupę tematyczną Przemyśl strukturę strony Pogrupuj tematy Analizuj frazy i powiąż je z intencjami Zaplanuj personę Czytelnik to Twoje dawne "ja" Jak wlać życie w personę Co chce czytać i w jakiej formie Jaką ścieżkę przechodzi czytelnik Przeprowadź kwerendę w Google Opracuj pomysł na artykuł Zacznij od mapy myśli Pisz bez namysłu Pisz na głos Czas na plan Pamiętaj o dwóch "P" Bądź unikalny Dlaczego warto tworzyć długie artykuły Gdzie znaleźć wartościowe źródła Jak wykorzystać zebrane materiały Wybierz format Lista Przewodnik "jak coś zrobić krok po kroku" Rozbudowana definicja Całościowy przewodnik dla początkujących Uwzględnij lekturę z ekranu Jak sprostać 4 stylom czytania z ekranu Dwa ważne "z": zaangażowanie i zadanie Jak czytelnik ocenia, czy tekst jest przydatny Czy z małego ekranu czytamy inaczej Ułatw decyzję dzięki śródtytułom Bez skanowania nie ma czytania Zwięzłe wezwania Praktyczne pytania Zaskakujący freestyle A co z frazami kluczowymi Czego unikać w śródtytułach Zapowiedz i zachęć w lidzie Dlaczego lid jest wyjątkowy Niezawodny sposób na 3-zdaniowy lid Opowieść lub zagadka w lidzie A gdyby tak streścić tekst? Dopracuj tytuł Określ temat i wartość swojego tekstu Poddaj się opinii zwrotnej Przeanalizuj frazy kluczowe Raz jeszcze określ temat i wartość Wypróbuj nowe wersje Zadbaj o przychylność Zjednaj sobie odbiorcę Sprezentuj coś czytelnikowi Pokaż, że wierzysz w siebie Nawiąż do autorytetu Zaczynaj od "dlaczego" Wykładaj zrozumiale Podkreśl to, co najważniejsze Powiedz czytelnikowi, co go czeka Podaj przykład Zwróć uwagę na szczegół Pobudź skojarzenia Wykorzystaj analogię Opowiadaj barwnie Dlaczego warto opowiadać Gdzie wplatać opowieści Co wywoła oddźwięk u Twojego czytelnika Bohater, problem i lekcja Jak budować napięcie Dostrzegaj historie wokół siebie Pisz przyjaźnie Roztapiaj lód internetu Zacznij od zwrotu na "ty" Okaż empatię czytelnikowi Pisz tak, jak mówisz Jak naśladować język mówiony Odpowiadaj grzecznie na komentarze Podsumuj 3 funkcje zakończenia 5 sposobów na podsumowanie Wzywaj do działania Po co wzywać do działania Zachęć do subskrybowania wpisów Sformułuj tekst na przycisku Stwórz tekst wokół przycisku Zamieść linki Angażujący link wewnętrzny Elegancki link zewnętrzny Wartościowy link przychodzący Jak opisywać linki Pisz przystępnie Jak uprościć tekst krok po kroku Poprawny znaczy profesjonalny Interpunkcja nie gryzie Zoptymalizuj Wyszukiwarka jak wielka biblioteka Frazy ogólne, pośrednie i długi ogon Gdzie umieszczać frazy Dopracuj znaczniki SEO Myśl o użytkownikach mobilnych Pamiętaj o wyszukiwaniu głosowym Zadbaj o czytelników lokalnych Zawalcz o wyróżnione pole Co wyróżnia wyszukiwarka Jak odpowiedzieć na pytanie Zadbaj o przejrzystość Pisz w rytmie krótkich akapitów Wytłuść Wylistuj Wybierz czytelny font Wzmocnij słowo obrazem Czy zawsze wart tysiąca słów Zaprojektuj baner Opracuj zrzuty ekranu Wyróżnij cytaty Stwórz grafiki eksplanacyjne Zoptymalizuj obrazy Wykorzystaj kąski treści raz jeszcze Zmierz efekty Co mówią raporty Google Analytics Oceń skuteczność w Google Search Console Optymalizuj historycznie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153059 N, 152666 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Manual / Katedra Grafiki (Uniwersytet SWPS))
Karty tablic zadrukowane dwustronnie.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Information design - operacjonalizacja pojęcia Mariusz Wszołek Information design-czyli informacja a znaczenie Michael Fleischer Kłopoty z koncentracją. Uwagi o komunikacji wizualnej Łukasz Kliś Typografia w przestrzeni publicznej i projektowaniu Informacjiú - wybrane zagadnienia Katarzyna Sowa Design danych, czyli o procesie wizualizacji danych Marcin Pielużek Wyjaśnienie czy eksploracja? Projektowanie infografik jako planowanie interakcji Waldemar Bojakowski Operacjonalizacja pojęcia systemu orientacji wizualnej Małgorzata Ciesielska Nowy wspaniały człowiek, czyli psychologiczne spojrzenie na projektowanie sztucznej inteligencji Rafał Węgrzyn Algorytmy typu ‘Weapons of Math Destruction‘ i ich funkcjeú Michael Fleischer Wizualizacja danych- sztuka obserwacji Alicja Zimoląg Naucz się patrzeć - Inspiracje wizualne i wizualizacja Danych Giorgia Lupi Piękne powody - estetyka w narracji danych Giorgia Lupi Architektura wizualizacji danych- Giorgia Lupi
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII X 117
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 150208 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150207 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-251.
Modele komunikacji w reklamie Reklama w świetle teorii komunikacji Różnorodność i wieloaspektowość modeli komunikacji Modele komunikacji społecznej – implikacje dla reklamy Modele komunikacji marketingowej Model komunikacji jednostopniowej w reklamie Model komunikacji dwustopniowej w reklamie Postać w przekazie reklamowym Istota i funkcje postaci w przekazie reklamowym Typologia postaci w przekazie reklamowym Znana postać w przekazie reklamowym Postać w reklamie jako ambasador marki Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę Typologia modeli Model źródła Model dopasowania Model transferu znaczeń Model ELM Model podwójnej ścieżki rozrywki Współczesna rola postaci w modelu komunikacji – wyniki badań empirycznych Ilościowa analiza i ocena postaci występujących w reklamach w ujęciu podmiotowym, przedmiotowym i czasowym Postacie w reklamach a wskaźniki zainteresowania i udział w rynku Metodyka i analiza badania jakościowego FGI
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką Co mają do tego te media społecznościowe? Najważniejszy trik dla Ciebie Jak? Jak stworzyć markę osobistą? Jak budować markę osobistą? Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? Co? Cel działania - jak go określić? Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? Własna strona WWW - jak ją stworzyć? Blog - po co mi on? A może vlog, czyli więcej wideo? Albo podcast? Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? To co się stało, że się. Brak regularności Brak konsekwencji Brak formuły Brak przekonania i motywacji Zasłużony opozycjonista Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? I wtedy wchodzę ja. Cały na biało się nie da Wpadki poważne i mniej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155443 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 206-208.
Rozdział 1. Dane i dziennikarstwo — wprowadzenie 1.1.Czym jest dziennikarstwo danych 1.2.Dziennikarstwo danych jako metoda 1.3.Dane 1.4.Dziennikarstwo a świat cyfrowy 1.5.Otwarte dane 1.6.Warsztat dziennikarza pracującego z danymi 1.7.Dokąd zmierza dziennikarstwo cyfrowe? Rozdział 2. Dziennikarstwo danych — przykłady 2.1.Odkrywamy 2.2.Pokazujemy 2.3.Angażujemy Rozdział 3. Internet, czyli dziennikarstwo online 3.1.Internet 3.2.Jak działają strony internetowe 3.3.Język HTMLiCSS Rozdział 4. Dane — formaty, źródła, zdobywanie 4.1.Przetwarzanie danych 4.2.Źródła informacji 4.3.Dane na wniosek 4.3.1.Bądź przygotowany na opóźnienie 4.3.2.Kiedy informacja jest publiczna? 4.3.3.Kto ma obowiązek udzielenia informacji? 4.3.4.Wnioskuj o dane przetwarzalne 4.3.5.Precyzja i cierpliwość 4.3.6.Pytaj w różnych miejscach i testuj 4.3.7.Odmowa i co dalej? 4.4. A może zautomatyzować? 4.4.1.Wykorzystanie Google Sheets 4.4.2.Gdzie przechowywać dane? 4.4.3.Jakość i źródła ogólnodostępne Rozdział 5. Czyszczenie i agregacja danych 5.1.Pozbądź się śmieci 5.1.1.Sortowanie 5.1.2.Wyszukiwanie fasetowe 5.1.3.Wykrywanie duplikatów 5.1.4.Zastosowanie filtru tekstowego 5.1.5.Transformacje komórek 5.1.6.Usuwanie niewłaściwych danych 5.1.7.Grupowanie danych, czyli klastrowanie 5.2.Szukanie wzorców, czyli analiza 5.2.1.Odrobina statystyki 5.2.2.Powiązania i korelacje 5.3.Metody analizy w praktyce 5.3.1.Przygotowanie tabeli w Google Sheets 5.3.2.Analizy bazodanowe Rozdział 6. Jak tworzyć zrozumiałe i przyciągające uwagę wizualizacje 6.1.Po co i jak wizualizować? 6.2.Jak wygląda dobra wizualizacja? 6.2.1.Bądź uczciwy 6.2.2.Dobierz odpowiedni wykres 6.2.3.Wykorzystaj właściwe skale 6.2.4.Zastosuj odpowiednie kolory 6.2.5.Spraw, aby wizualizacja była czytelna 6.3.Najczęstsze błędy 6.3.1.Wykres 3D 6.3.2.Brak odwzorowania danych 6.3.3.Zbyt duże opisy i legenda 6.3.4.Brak różnic 6.3.5.Zmiana skali 6.4. Rodzaje wizualizacji 6.4.1.Wizualizacja proporcji 6.4.2.Porównanie kilku wartości 6.4.3.Śledzenie zmian w czasie 6.4.4.Obserwacja zależności między danymi 6.4.5.Zależności przestrzenne 6.4.6.Rozkład cechy statystycznej Rozdział 7. Data storytelling 7.1.Składowe 7.2.Wzorce, czyli szkielet data story 7.2.1.Wzorce argumentacji 7.2.2.Wzorce przepływu 7.2.3.Wzorce kadrowania narracji 7.2.4.Wzorce empatii i emocji 7.2.5.Wzorce zaangażowania 7.3.Elementy GUI 7.4.Data storytelling w praktyce Rozdział 8. Jak stworzyć wizualizacje 8.1.Na początek coś prostego — Datawrapper 8.2.Flourish 8.3.Sieci społecznościowe 8.4.Coś bardziej zaawansowanego, czyli Tableau 8.5.Ekosystem, czyli Google Charts i Google Maps 8.6.Infogram 8.7.Łączenie wizualizacji Rozdział 9. Wstęp do programowania 9.1.Zmienne 9.2.Obiekty 9.3.Tablice 9.4.Tablice i obiekty 9.5.Funkcje 9.6.Instrukcje warunkowe Rozdział 10. Wizualizacja zaprogramowana 10. 1. Chart.js 10.2.Highcharts i AmCharts 10.3.p5.js lO.4. ECharts 10.5. Vega-Lite Rozdział 11. Data story w sieci Dodatek A. Wywiad z Dominikiem Uhligiem, redaktorem naczelnym serwisu BIQdata „Gazety Wyborczej"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153007 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
STUDENCKIE KOŁO NAUKOWE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ „BRIEF" Justyna BARAN, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Sieciówka i luksus - nowa filozofia tworzenia marki na przykładzie sieci sklepów odzieżowych H&M Katarzyna BOGUSZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych Szymon CHMIEL, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ reklamy internetowej stosowanej w social mediach na świadomość marki Urszula CUPRYŚ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ ery Internetu na zachowania nabywcze konsumentów Ernest DĄBROWSKI, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing w polskiej polityce po 1989 roku Weronika FILAR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania konsumentów na rynku wyznacznikiem działań marketingowych 63 Małgorzata GŁUSZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie identyfikacji wizualnej firmy w budowaniu pozycji na rynku Ireneusz GÓRECZNY, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ czasu pracy kierowców na wykonywanie zleceń transportowych Maciej HOP, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Niestandardowa strategia zarządzania organizacją na przykładzie drużyny piłkarskiej FC Porto Klaudia KAPUSTKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wykorzystanie systemów informatycznych w logistyce Klaudia KOŁODZIEJ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ wykorzystywanych narzędzi marketingu sensorycznego na decyzje podejmowane przez konsumentów Łukasz KUTYŁA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing afiliacyjny jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego Krzysztof ŁYCZAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Produkt sportowy jako instrument marketingowy na rynku sportowym Alicja MAREK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie psychologii koloru w reklamie Łukasz MIĘKISZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Jak promować błoga w mediach społecznościowych? Sylwia MROCZKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Analiza reklamy porównawczej — definicje, zasady, przykłady Katarzyna NIEMIEC, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Kanały dystrybucji w świadczeniu usług bankowych Karolina PRZYWARA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w nowych mediach na rynkach B2B oraz B2C Gabriela RATUSZNIAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Logistyka i marketing w warunkach globalizacji na podstawie Aliexpress Joanna RECZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w zarządzaniu projektami jako recepta na dynamiczne zmiany oczekiwań rynkowych Wojciech SMYKLA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI MLM - czyli istota marketingu sieciowego w firmie FM World Agnieszka SPISAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Reklama — kontrowersje i prowokowanie emocji Dominik SROMEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Pierwsze wrażenie i mowa ciała jako psychologiczne czynniki procesu sprzedaży Martyna SZCZEPANIK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Product Placement na przykładzie serialu Rodzina.pl Weronika WOLAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Narzędzia marketingu internetowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148737 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności