Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(80)
Forma i typ
Książki
(76)
Publikacje naukowe
(43)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje fachowe
(14)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(37)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Biblioteka Międzywydziałowa
(12)
Biblioteka WEiZ
(26)
Biblioteka WWFiF
(5)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Jędrzejewska Milena J
(2)
Kalczyńska Maria (1958- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Bachman Dorota
(1)
Bajak Maria
(1)
Barabasz Adam (1977- )
(1)
Barańska Elżbieta
(1)
Barciś Artur (1956- )
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(1)
Bieganowska-Skóra Anna
(1)
Biernat Anna (socjolog)
(1)
Bober Tomasz
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Brunson Russell
(1)
Bujalski Szymon
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Carr Nicholas G. (1959- )
(1)
Chodyniecki Dariusz (1963- )
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chylewska Paulina (1978- )
(1)
Ciepłuch Joanna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Duda Krystyna
(1)
Dworczyk Michał (1975- )
(1)
Dżbik-Kluge Justyna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Frybes Marcin
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gierszyński Jakub
(1)
Glondys Danuta (1955- )
(1)
Grabarczyk-Kostka Wisława
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Graziosi Dean
(1)
Haas Agata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hartley Kate
(1)
Hordecki Bartosz
(1)
Irzykowski Jarosław (tłumacz)
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Janowski Jacek
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jelonek Jakub
(1)
Johann Maria
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kampka Agnieszka (1976- )
(1)
Kasztelan Marta
(1)
Kawalec Jacek (1961- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khamidow Okił (1963- )
(1)
Kinecki Jacek
(1)
Kiryjow Anna
(1)
Komańda Marcin
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kowalczyk Bartosz
(1)
Kowalczyk Karolina (komunikacja społeczna)
(1)
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Książek Tomasz (bibliotekoznawca)
(1)
Kujawa Dawid (1989- )
(1)
Kuszewski Michał
(1)
Kuszewski Stanisław (1929-2009)
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lenartowicz Michał (kultura fizyczna)
(1)
Machul Piotr
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Makowski Michał (ekonomia)
(1)
Marciniak-Mierzejewska Marta
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Masłowska-Szczerba Magdalena
(1)
Mikliszańska Marta
(1)
Misiurska Agnieszka
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Motylińska Paulina
(1)
Mołek Magdalena (1976- )
(1)
Narożna Dominika
(1)
Niewiadomy Paweł
(1)
Nowicki Zbigniew (menedżer)
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Padrini Francesco (1945-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(50)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(78)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(80)
Język
polski
(80)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(7)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Dziennikarze
(2)
Internauci
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Copywriterzy
(1)
Nauczyciele
(1)
Politycy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Media społecznościowe
(22)
Internet
(11)
Komunikacja marketingowa
(11)
Marketing cyfrowy
(9)
Public relations
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Reklama
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(3)
E-konsumenci
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Instagram
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Sport
(3)
Analiza treści i zawartości mediów
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Facebook (serwis społecznościowy)
(2)
Google
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Internauci
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Model biznesowy
(2)
Młodzież
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Reputacja przedsiębiorstwa
(2)
Retoryka
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Telewizja
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Aktorzy polscy
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Algorytmy
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baby boomers
(1)
Barciś, Artur (1956- )
(1)
Baza danych
(1)
Bańka filtrująca
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Bourdieu, Pierre (1930-2002)
(1)
Brandcasting
(1)
Błąd konfirmacji
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Centralna Biblioteka Wojskowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
(1)
Chylewska, Paulina (1978- )
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberprzestępczoś
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopismo akademickie
(1)
Czasopismo angielskie
(1)
Czasopismo francuskie
(1)
Czasopismo polonijne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dzieci
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Dziennikarze
(1)
Dżbik-Kluge, Justyna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Elektronika
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Fajbusiewicz, Michał (1951- )
(1)
Fake news
(1)
Film amerykański
(1)
Film angielski
(1)
Film francuski
(1)
Film hiszpański
(1)
Temat: dzieło
Wiadomości Uczelniane - Politechnika Opolska
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(11)
1989-2000
(6)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
ZSRR
(1)
Łużyce
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(22)
Opracowanie
(17)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(13)
Raport z badań
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Esej
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3797)
Medycyna i zdrowie
(2538)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2436)
Informatyka i technologie informacyjne
(1723)
Zarządzanie i marketing
(1614)
Media i komunikacja społeczna
(80)
Nauka i badania
(1536)
Transport i logistyka
(1345)
Kultura fizyczna i sport
(1341)
Architektura i budownictwo
(1060)
Historia
(717)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(510)
Socjologia i społeczeństwo
(362)
Psychologia
(348)
Matematyka
(335)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(288)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(268)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(201)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(162)
Geografia i nauki o Ziemi
(149)
Biologia
(136)
Rozwój osobisty
(124)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(107)
Językoznawstwo
(100)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(3)
80 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowej, 8 grudnia 2021 r., Opole.
Bibliografie, netografie przy referatach. Indeksy.
I.ŚLĄSK SEBASTIAN ROSENBAUM Wokół problematyki prasy mniejszości niemieckiej w województwie śląskim w okresie międzywojennym (1922-1939) MAREK MAZURKIEWICZ Obraz mniejszości niemieckiej w opolskiej prasie lokalnej w czasie tranzycji i pierwszej fazie transformacji ustrojowej (1989-1992) MAKSYMILIAN STAŃCZAK Prasa ślązakowska wobec plebiscytu na Śląsku Cieszyńskim JÓZEF SZYMECZEK „Glos Ludu" zwierciadłem stosunku reżimu do mniejszości polskiej w Czechosłowacji BERNARD LINEK „Gazeta Katolicka" 1896-1910 - między katolickim tradycjonalizmem a narodową nowoczesnością II.ŁUŻYCE PIOTR PAŁYS Problematyka górnośląska na łamach „Katolskiego Posoła" wiatach 1918-1921 EDMUND PJECH Mjeńśinowe periodika „Serbske Nowiny", „Serbski dźenik", „Casopis Macicy Serbskeje" a „Kulturwehr" (1919-1938) STANISŁAWA SOCHACKA Współczesne nazwiska Polaków łużyckiego pochodzenia III. SŁOWACY W WOJWODINIE, POLACY W CHICAGO, POMORSCY KOSZNAJDRZY MIROSŁAW WĘCKI „Podła zdrada Anglji" — rok 1921 na Górnym Śląsku w recepcji „Dziennika Chicagoskiego" DALIBOR SOKOLOVIĆ Krótki przegląd historyczny słowackiej prasy mniejszościowej w Wojwodinie TOMASZ MARCYSIAK Kosznajderia i Kosznajdrzy w narracji dawnej prasy lokalnej okresu Zaborów i II Rzeczypospolitej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153734 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
BUDOWANIE FUNDAMENTU Czym jest komunikacja niewerbalna? Różne aspekty komunikacji niewerbalnej Kinezyka Proksemika Dotyk Kontakt wzrokowy Węch Strój i ozdoby Mimika Jak wykorzystać te informacje? Czym jest socjotechnika? Zdobywanie informacji Tworzenie pretekstu Wzbudzanie Nawiązanie relacji Wpływ i manipulacja Ramowanie Komunikacja niewerbalna Trzy podstawowe formy socjotechniki Łowienie ludzi na haczyk Kiedy telefon jest bardziej niebezpieczny niż złośliwe oprogramowanie Nie jestem socjotechnikiem, którego szukasz Używanie umiejętności socjotechnicznych Dobre Złe Brzydkie ROZSZYFROWANIE JĘZYKA CIAŁA Zrozumienie języka dłoni Komunikowanie się za pomocą dłoni Pochodzenie Kodowanie Użycie Ruchy dłoni wskazujące na dużą pewność siebie Ruchy dłoni oznaczające brak pewności siebie i stres Zrozumieć dłonie Tułów, nogi i stopy Nogi i stopy Tułów i ramiona Nauka czytania twarzy Czym jest FACS? Kim jest mistrz prawdy? Emocje kontra uczucia Strach Zdziwienie Smutek Pogarda Wstręt Gniew Radość Mistrzowskie ćwiczenie czyni mistrza Zrozumienie niewerbalnych oznak komfortu i dyskomfortu Gładzenie karku i twarzy Czego wypatrywać? Zakrywanie ust Czego wypatrywać? Usta Czego wypatrywać? Blokowanie oczu Czego wypatrywać? Uspokajanie się i przekrzywianie głowy Czego wypatrywać? ODSZYFROWANIE NAUKI Procesor przetwarzający ludzkie emocje Przedstawiam Wam ciało migdałowate W jaki sposób ciało migdałowate przetwarza informacje? Porwanie emocjonalne Człowiek widzi, człowiek robi Odczytywanie ekspresji mimicznych Twój przekaz emocjonalny Niewerbalny dowód społeczny Przeprowadzanie porwania emocjonalnego przez socjotechnika Niewerbalna strona wzbudzania Sztuczne ograniczenia czasowe Wątki współczucia i sympatii Zrezygnowanie z ego Pytania jak, kiedy i dlaczego Sygnały konwersacyjne Jednostkowa aktywność nr 1 (AU1): podniesienie wewnętrznych kącików brwi Jednostkowa aktywność nr 2 (AU2): podniesienie zewnętrznych części brwi Jednostkowa aktywność nr 4 (AU4): ściągnięcie brwi Sygnały konwersacyjne związane z emocjami Szczegółowe omówienie sygnałów konwersacyjnych Batuty Podkreślenie Interpunkcja Znak zapytania Szukanie słów Niewerbalne sygnały konwersacyjne Używanie sygnałów konwersacyjnych przez socjotechnika ZŁOŻENIE WSZYSTKIEGO W JEDNĄ CAŁOŚĆ Komunikacja niewerbalna i socjotechnik człowiek Wykorzystanie tych informacji w pracy socjotechnika Wykorzystywanie tej książki do obrony Jak się nauczyć krytycznego myślenia?
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 101
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6269 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w kryzysie / Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - 239, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce podtytuł: jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem.
Bibliografia, netografia na stronie [241].
Dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, a także dla studentów marketingu, zarządzania, komunikacji medialnej.
Jak zrozumieć zmianę zachowań klientów Wprowadzenie Kopanie leżącej marki: dlaczego uwielbiamy pałać nienawiścią do naszych ulubionych marek Problem spadającego za ufania w obliczu fałszywych wiadomości Komu można ufać? Wzrost popularności influencerów a podupadające media tradycyjne ,,To oburzające! To skandal!'' Jak zrozumieć nowe reakcje na skandale i złe wiadomości oraz rolę mediów społecznościowych ,,Chcę to mieĆ na już". zarządzanie oczekiwaniami klientów, którzy chcą otrzymywać informacje w tempie ekspresou4lm Profil trolla: kim są trolle i jak je okiełznać Świadomy konsument: problemy i presja przejrzystości marki Rola zmieniającego się zachowania klientów w zarządzaniu kryzysowego Nowe wyzwania: jak zrozumieć wpływ zmieniającego się zachowania klientów na strategie zarządzania kryzysem Co jest akceptowalne w czasie kryzysu? Jak odróżnić codzienne zadania od zarządzania kryzysem Hydra mediów społecznościowych zasady przejrą1stości a zatajanie informacji W zarządzaniu kryzysem ll Kryzysy w akcji: lekcje wyciągnięte l l z działań antykryzysowych pięciu duzych firm Kluczowa rola prawdomówności lL w zarządzaniu kryzysem i reputacją odpieranie ataku: dlaczego wasz zespół ds. komunikacji musi być wytrzymały Tworzenie strategii komunikacji kryzysowej lt Reakcja mózgu na kryzys i przygotowanie Waszego zespołu na kryzysowe Co mają do powiedzenia influencerzy Iil specjalizujący się w komunikacji kryzysowej na temat zagrożeń czyhających na marki ln Rola przywództwa podczas kryzysu oraz przygotowanie waszego zespołu Pokazywanie Iudzkiej strony oraz okazywanie Il empatii w czasie kryzysu: kiedy naprawdę ma to znaczenie, a kiedy są to tylko puste słowa od czego zacząć? Ustalanie priorytetów w czasie kryzysu Ujarzmianie tłumu. Jak załagodzić kryzys lll z pomocą influencerów i zwolenników: wywiad ze scottem Guthriem Rola technologii w zarządzaniu kryzysem: wykorzystywanie anaIityki predykcyjnej, narzędzi social listeningu i danych z wyszukiwarek Praktyczne porady, jak przygotować, przeprowadzić i przeanalizować wasz plan antykryzysowy (a przy okazji ustrzec się powszechnych błędów)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trendy cywilizacji informacyjnej : nowy technototalitarny porządek świata / Jacek Janowski. - Stan prawny na 1 stycznia 2019 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2019. - 254 strony ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 249-254.
Prezentacja technologiczno-informacyjnych procesów cywilizacyjnych 1.Informatyzacja - automatyzowanie przetwarzania informacji 2.Elektronizacja - zastosowanie elektroniki w sektorze informacji 3.Komputeryzacja - uniwersalizacja zastosowań komputera 4.Digitalizacja - ucyfrowienie zasobów informacyjnych 5.Algorytmizacja - sekwencjonowanie operacji informacyjnych 6.Automatyzacja - wprowadzanie działań samoczynnych 7.Robotyzacja - autonomizacja narzędzi 8.Agentyzacja - zadaniowanie urządzeń 9.Agenturalizacja - ukrywanie działania urządzeń 10.Telematyzacja - kontrolowana komunikacja 11.Nodalizacja - łączenie węzłów sieci 12.Internetyzacja - sieciowa integracja informacyjna 13.Mediatyzacja - pośredniczenie w przekazie faktów 14.Medializacja - medialna produkcja faktów 15.Wirtualizacja - przechodzenie do wirtualnej postaci bytu 16.Multimedializacja - zobiektywizowana halucynacja 17.Symulakryzacja - wytwarzanie znaków bez znaczeń 18.Semantyzacja - rozpoznawanie znaczeń 19.Cybernetyzacja - poddawanie informacyjnemu sterowaniu 20.Konwergencja - binarna redukcja aktywności Interpretacja technologiczno-informacyjnych procesów cywilizacyjnych 1.Wielka transformacja - zamach przeciwko cywilizacji 2.Twórcza destrukcja - metoda odcywilizowania 3.Zderzenie cywilizacji - programowany konflikt 4.Cyfrowe życie - wycofanie ze świata realnego 5.Społeczeństwo sieciowe - usterownienie społeczeństwa 6.Trzecia fala - powrót do przeszłości 7.Bunt mas - zsynchronizowana negacja rzeczywistości 8.Tyrania chwili - terapia informacyjnego przyspieszenia 9.Głód ducha - wydrążenie z wartości 10.Imperium strachu - sposób na zarządzanie światem 11.Pułapka globalizacji - niewidoczna wojna o wpływy 12.Płaski świat - globalne pole walki 13.Patologie informacyjne - zaburzenia ładu informacyjnego 14.Człowiek jednowymiarowy - technologiczna redukcja 15.Nieprzerwane przyłączenie - biochipy 16.Wielki Brat - globalny system kontroli 17.Wszystkowidzące oko - teleekrany 18.Globalna wioska - podłączenie każdego do każdego 19.Gra z rzeczywistością - pełna dowolność 20.Śmierć Zachodu - odrzucenie korzeni 21.Dyktatura relatywizmu - wydrążenie z wartości 22.Cybernetyczny socjalizm - cybersoc 23.Absolutna dominacja - panowanie w pełnym spektrum walki 24.Nowy wspaniały świat - planowanie dla kontroli
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147727 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147726 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak współpracować z mediami? / Jakub Jelonek W: Magazyn Trenera Rok 2018, nr 57, s. 20-25. - 2020.
Bibliografia na stronach 25-25
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-189.
Cyberzaburzenia fonoholizm nałogowe korzystanie z internetu Specyfika cyfrowych relacji i aktywności a cyberzaburzenia Sygnały o zbliżającym się cyberzaburzeniu kluczowe błędy rodziców Kierunki diagnozy i terapii przy cyberzaburzeniach Znaczenie snu w rozwoju dziecka Nadużywanie TC jako predykator cyberzaburzeń Domowa edukacja medialna jak modelować relacje dziecko-nowe technologie cyfrowe Właściwa organizacja czasu Metody modelowania aktywności dzieci i nastolatków poza technologiami cyfrowymi
Sygnatura czytelni BWF: IV I 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8577 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka cyfrowa i postcyfrowa a przedsiębiorstwo / redakcja naukowa Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 175 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Materiały z konferencji naukowej online, 22 września 2020 r., Warszawa.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Strategie przedsiębiorstw i procesy ich tworzenia w gospodarce cyfrowej i postcyfrowej Marek Błaszczyk Konsument cyfrowy a postcyfrowy - próba identyfikacji Anna M. Zarzycka Transformacja instytucji własności w świecie technologii cyfrowych Joanna Krześ-Dobieszewska Wpływ przeobrażeń na rynku pracy na zwinność przedsiębiorstwa Zofia Gródek-Szostak, Małgorzata Skrzek-Lubasińska Przejęcia technologiczne w erze gospodarki cyfrowej Joanna Korpus Rozwój i finansowanie przedsiębiorstw w warunkach cyfryzacji.z wykorzystaniem crowdfundingu Kamil Gemra Rozwiązania technologiczne jako wsparcie procesu rekrutacyjnego przedsiębiorstw Marcin Gul Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w zakresie e-biznesowych kompetencji indywidualnych Katarzyna Czainska Trendy technologiczne w komunikacji wewnętrznej Barbara Wyrzykowska Kontrowersje w komunikacji marketingowej w erze postprawdy i niewiedzy Jagoda Ochocka Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientami w erze cyfrowej Maria Johann Przyszłość cyfryzacji w przedsiębiorstwach Ewa Jagodzińska-Komar
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152985 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mówi Muzeum)
Tytuł oryginału: The social photo : on photography and social media.
1.Widzenie dokumentacyjne 2.Prawdziwe życie Koda. Wideo społecznościowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 497)
Na grzbiecie akronim serii: SiM.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Część I Młody użytkownik w sieci. Zagrożenia Anna Rajchel O wadach i zaletach Internetu, czyli co młody użytkownik wiedzieć powinien Agnieszka Stamm Flame wars, trolling, drama, hating - zachowania niezgodne z netykietą. Przykład portalu YouTube Edyta Dóhner Cyberprzestrzeń w handlu lekami i narkotykami Julitta Koćwin Piraci w Sieci, czy odbiorcy kultury globalnej w epoce cyfrowej Małgorzata Durzewska Praktyki w cyberprzestrzeni młodych użytkowników „sieci" Część II Młody użytkownik w sieci. Bezpieczeństwo, ochrona, prywatność Filip Tereszkiewicz Cyberbezpieczeństwo w polityce bezpieczeństwa Unii Europejskiej: ochrona młodych użytkowników globalnej sieci Monika Szymura Ochrona danych osobowych w Internecie Sabina Baraniewicz Publiczna prywatność w społecznościowym świecie - podejście młodego pokolenia Piotr Zamelski Prawo do prywatności. Aspekty kulturowe i historyczno-prawne wobec wyzwań Internetu Część III Młody użytkownik w sieci. E-oferty Mateusz Grzesiak Migracja youtuberów do tradycyjnych mediów w Polsce na przykładzie Łukasza Jakóbiaka, twórcy talk-show „20m2 Łukasza" Milena J. Jędrzejewska Polonijne nowe media w zachodnich prowincjach Kanady Elżbieta Czerwińska, Anna Jańdziak Po co młodym biblioteki? Katarzyna Pawluk E-oferta bibliotek na przykładzie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Opolu Melanie Raczek Młody człowiek w wirtualnej przestrzeni - w świetle statystyk Część IV Młody użytkownik w sieci. Społeczeństwo internautów to my Monika Mielnik, DarkNet, czyli po ciemnej stronie Internetu Adrianna Zwierzewicz, E-voting - szanse i zagrożenia Małgorzata Radziszewska, Maciej Bajda, Pokolenie Awatarów w finansowej cyberpułapce Piotr Rędziński, Michał Szalej, Krzysztof Nicpoń, Pokolenie „digital natives"
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147864, 147863, 147866, 147862, 147865 (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 517)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Edukacja na rzecz społeczeństwa XXI wieku Anna Rajchel Cyfrowe wykluczenie polskiej młodzieży XXI wieku. Prawda czy mit? Maria Kalczyńska Edukacja a nowe kierunki promocji na przykładzie działalności Instytutu Polonika Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Milena J. Jędrzejewska Edukacja szkolna dla młodzieży polonijnej w Kanadzie na podstawie wybranych portali internetowych. Agnieszka Franczyk Mass-media. Szansa czy zagrożenie? Iwona Wilczek Cyfrowy mózg i doświadczenia online. Biblioteki w edukacji wirtualnej Anna Marcol Kursy e-learningowe bibliotek pedagogicznych, jako forma wspomagania nauczycieli w zakresie wykorzystania technologii informacyjno- -komunikacyjnych. Anna Jańdziak Biblioteka w social media - budowanie relacji z pokoleniem Z. Katarzyna Pawluk Uzupełnienie czy tylko atrakcja? Nowinki technologiczne na zajęciach w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Przełamywanie barier w nowoczesnej edukacji Piotr Wajs Wychowanie do wartości chrześcijańskich na Instagramie na przykładzie konta papieskiego @franciscus. Magda Wieteska Seniorzy w sieci. Dziennikseniora.pl. Paweł Bartyla, Marcin Grabolus Wirtualne uniwersytety jako nowe zjawisko pozwalające przełamać bariery - identyfikacja barier (na podstawie badań własnych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148939, 148940, 148941 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Negocjacje – definicje Zasady negocjacji Sprzedaż, negocjacje i mediacje Negocjacje – źródła informacji Etapy procesu negocjacyjnego Realizacja procesu i miary sukcesu Psychologia negocjacji Zasady negocjacji Negocjacje w służbach mundurowych Błędy i mity negocjacji Kompetencje i cechy negocjatora Opis badań autorskich Siła negocjacyjna Cele negocjacyjne Strategia w negocjacjach Metodyka szkoleń z negocjacji BATNA i ZOPA Przygotowanie do negocjacji Uniwersalny model przygotowania do negocjacji Partner negocjacyjny Trudny klient Cena jako zmienna negocjacyjna Pułapki pozycji minimalnej i maksymalnej Techniki negocjacyjne Techniki pozawerbalne w negocjacjach Komunikacja w procesie negocjacyjnym Umiejętność zadawania pytań Słuchać czy słyszeć? Widzenie i postrzeganie Intuicja w negocjacjach Pierwszy kontakt: rozmowa telefoniczna, korespondencja elektroniczna Komunikacja korzyści i pokonywanie obiekcji Zarządzanie procesem grupowym Relacyjność i zadaniowość w negocjacjach Kłamstwo w negocjacjach Fragment badania autorskiego Przyszłość nauczania i szkolenia z negocjacji
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152703 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6506 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Agnieszka Kampka Społeczne uwarunkowania alfabetyzacji wizualnej Anna Kiryjow-Radzka Instagram w budowaniu marki i wizerunku uczelni Franciszek Kampka Obraz rektora. Zmiana społeczna - zmiana wyobrażeń Katarzyna Kurowska, Wioletta Ernst Fotografia jako element kreowania wizerunku biblioteki - profil społecznościowy Biblioteki Głównej Politechniki Opolskiej and. LuiZaMaiczakBurek Wizualne mechanizmy wykorzystywane w obszarze komunikacji internetowej employer brandingu na przykładzie firm IT działających na polskim rynku Małgorzata Górecka #instamatki: Instagram a rzeczywistość, czyli jak młode matki kreują swoje macierzyństwo w sieci i w jaki sposób wpływają na swoich odbiorców Agnieszka Siarkiewicz Sondaże wyborcze jako narzędzie politycznego public relations na przykładzie analizy tweetów w kampanii prezydenckiej 2015 roku na polskojęzycznym Twitterze Jakub Szczepkowski Kreowanie wizerunku miast w mediach społecznościowych. Analiza porównawcza na przykładzie Bydgoszczy i Torunia Kinga Rogowska Marvel Studios i jego audytorium, czyli promocja marki na przykładzie Avengers: Infinity War. Analiza multimodalna dyskursu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148593 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Bibliografia, netografia na stronach [163]-181.
Rozdział 1 BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE17 1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness17 1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej19 1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym28 1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych35 1.5. Podsumowanie42 Rozdział 2 MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ45 2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu45 2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu53 2.3. Postać modeli biznesu64 2.4. Podsumowanie72 Rozdział 3 FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH75 3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej75 3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej85 3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness95 3.4. Podsumowanie101 Rozdział 4 OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU104 4.1. Metodyka badań empirycznych104 4.2. Charakterystyka respondentów110 4.3. Istotność składników modelu biznesu116 4.4. Podsumowanie122 Rozdział 5 TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH125 5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów125 5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych132 5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego141 5.4. Podsumowanie149 Zakończenie153 Bibliografia163 Spis rysunków183 Spis tabel185 Aneks187 Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”189 Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”190 Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”190 Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”193 Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”194 Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”196 Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety197 Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1200 Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości201 Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów203 Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”203 Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”203 Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”204 Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”204 Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”205 Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1205 Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2206 Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Waldemar Kuligowski Zgniły pochrzyn i święte psy. Kształtowanie się antropologicznej refleksji nad jedzeniem jako praktyką kulturową Magdalena Zdrowicka-Wawrzyniak Gotowanie na ekranie. Słów kilka o nieustającej popularności programów kulinarnych w telewizji Dominika Narożna Co jeść? - telewizyjne audycje na temat żywienia. Studium przypadku Magdalena Szulc Cooking is the new black, czyli przepis na najmodniejszy post w blogosferze Marta Miaskowska Wideo w mediach społecznościowych - substytut relacji międzyludzkich czy nowa rzeczywistość? Ramona Ślusarczyk, Katarzyna Kopecka-Piech Instagram jako technologia intruzywna i „epistemiczna tapeta”. Mediatyzacja życia codziennego w obszarze tzw. zdrowego odżywiania Sebastian Latocha Retoryka zdrowia. Jedzenie i magia na łamach „Mens Health”. Portret (z negatywu) samopoczucia współczesnego mężczyzny Robert Grochowski Zasady i normy przekazu komunikatu reklamowego środków spożywczych (żywieniowych) a prawa człowieka Bartosz Kowalczyk Wielki głód albo jak smakuje ludzka wątroba Samanta Kowalska Kuchnia smaków przyprawiona paragrafem. Ochrona dziedzictwa kulinarnego - wybrane aspekty prawnomiędzynarodowe Paulina Wiśniewska Moda na gotowanie w kontekście problematyki konsumpcjonizmu, głodu na świecie, zatruwania żywności i cierpienia zwierząt hodowlanych - jako wyzwań z zakresu bezpieczeństwa społecznego współczesnego świata Michał Jarnecki W pogoni za tożsamością lub jej iluzją w turystyce kulinarnej. Kuchnia a tożsamość narodowa Arkadiusz Bednarczuk Muzeum sztuki kulinarnej jako medium pamięci zbiorowej Barbara Borzyszkowska (Koszela) W nurcie kulinarnej festiwalizacji kultury na przykładzie imprezy plenerowej - Imieniny Borowej Ciotki w Zagrodzie Styp-Rekowskich w Płotowie Alina Werochowska Kaszubskie tradycje kulinarne - medialny zamęt, czy udane próby ich ocalenia Justyna Kubik Kulinaria a rozrywka społeczności lokalnych - na podstawie lokalnego przekazu medialnego Karol Walczak Wizerunek ludowego jedzenia na przykładzie wybranych przekazów medialnych Piotr Łuszczykiewicz O liryczności jedzenia (od antycznej Grecji do peerelowskiej Polski) Eliza Gajzler Z umiarem o umiarze. Kilka uwag Ignacego Krasickiego o jedzeniu i piciu Juliusz Grzybowski O niecodziennych zwyczajach kulinarnych tebańskich kobiet - wstępne rozpisanie problemu
Sygnatura czytelni BMW: IX M 47 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14780 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anna Dąbrowska Prof. dr hab., Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Anna Elwart Dyrektor zarządzająca Resolution (Grupa OMD) Karolina Jarosz Paid social specialist, Resolution Robert Juszczyk Kierownik Działu Strategii i Planowania w Agencji Reklamy Polskiego Radia Lucyna Koba Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Gemius HQ Ireneusz Korzeniewski Styleman, jeden z najbardziej uznanych polskich blogerów i silver influencerów Wojciech Kowalczyk Zastępca dyrektora w Biurze Reklamy TVP Piotr Machul Zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” oraz serwisów MM-POnline.pl i MMP24.pl Rafał Oracz Prezes zarządu Grupy AdNext Wojciech Papuziński Szef zespołów kreatywnych w agencji Schulz Brand Friendly Paweł Patkowski Dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska Dorota Peretiatkowicz W czasie pracy nad artykułem dyrektorka syndyków w IQS, obecnie partnerka w firmie IR-Center Marzena Rudnicka Fundator oraz prezes fundacji Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej (KIGS) Sebastian Szade Dyrektor strategii i innowacji w agencji Starcom (Publicis Groupe) Adrian Lubowiecki-Vikuk Adiunkt, dr, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Wojciech Walczak Dyrektor strategii w Plej Brand Experience Agency Katarzyna Krzywicka-Zdunek W czasie pracy nad artykułem dyrektor jednostki biznesowej w IQS, obecnie partnerka w firmie IRCenter Tadeusz Żórawski Dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular/BBDO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 343-362. Indeks.
Korporacje platform na ratunek Prolegomena Jak platformy wdarły się do wnętrza Kapitolu Potęga platform Dlaczego Google, Facebook, Apple i Amazon oraz Microsoft są tak potężne? Platforma jak kameleon Platforma a stosunki władzy Platforma jako „game changer” zarządzania Algorytmy a platformy – iluzje racjonalności, neutralności i obiektywności (Kult)ura algorytmiczna Algorytm jako platforma Ku etnografii algorytmu platform Algorytm opresji Osobliwość i ewolucja platform Osobliwość platform. Platformizacja Platforma a media Znaczenie rynkowe, polityczne i społeczne platform Rynek wymiany lateralnej Kapitalizm platform – czyli biznes, a nie tylko wartości społeczne Zwrot ku danym Feudalizm platform – hołdy lenne i cyberniewola Rewolucja (platform) 4.0 i 5.0 Nowe wartości, nowy kapitał Bogactwo i zysk versus wartości społeczne Ekspansja: pochód utowarowienia – od pracy po emocje „Fikcyjne” towary, prawdziwe zyski Marketing 4.0 w służbie utowarowienia Platforma redefinicji znaczeń, mistyfikacji i sofizmatów Redefinicja znaczeń – od manipulacji do hegemonii Iluzja „społeczności” i „przyjaciół” „Platforma” jako semantyczny kamuflaż Retoryka demokratyzacji, czyli populizm platform Nowy „tryumf pustki” na platformach Platforma: „aparat uwodzenia” i „produkcji” zaufania Boty receptą na kryzys zaufania Fasada demokratyzacji platform i algorytmiczna produkcja zaufania „Setki dłoni” platformy Kontrolowane upodmiotowienie jako antynomia Chmura metafor Demistyfikacja chmur Kwantowa chmura Korporacje platform: uniwersum Facebooka, Google i Palantira Metamorfozy Facebooka Facebook czy Earthbook? (Nie)odpowiedzialna sztuczna inteligencja Programowalność Facebooka: od serwisu społecznościowego do platformy biznesu Facebooka opisanie świata Facebook jako „trzecia przestrzeń” Uniwersum Google – jak Ariadna i miliardy Tezeuszy Cybertayloryzm, czyli Google – najwyższy Kościół w internecie Uwodzący narcystyczną logiką flirt Google z akademią Palantir – misjonarz światowego bezpieczeństwa Światu na ratunek Osobliwość modelu Palantira Kult jednorożców i superplatform Mityczna stajnia jednorożców Bez modelu biznesowego Monomit jednorożca Wróżbiarski kapitalizm venture capital Kult porażki Zebry, a nie jednorożce Przerośnięte jednorożce – superplatformy Ku ekosystemowi superplatform Symboliczna władza platform: stanowienie zasad BIG NINE a GAFA(M) Nexus decyzyjny i samotność obywatela Chiński kolektywizm versus „jedna firma zmieni świat” Soft power Doliny i Chin Wokół „stref zabijania” – jak superplatformy niszczą konkurencję Mistrzowie zarządzania barierami konkurencji Zwycięzca bierze wszystko – ku monopolom Lobbing i inwestycje w media W „strefie zabijania” – jak Google niszczył konkurencję Potencjalni konkurenci – nowe ofiary Google Cel: Pinterest Wzorce „strefy zabijania” Facebook: analizuj, zagroź, kopiuj, nękaj, kupuj, zniszcz Onavo, czyli jak Facebook rozpoznawał zagrożenie Cel: Instagram Cel: WhatsApp Zagrożenie kanibalizacją i groźby efektu sieciowego Start-upy, czyli „strach”, „panika” i „zastraszanie” Fagocytoza superplatform i jej skutki Obawy venture capital Nowe szczyty marzeń: sprzedać się Ucieczki ze strefy W poszukiwaniu niszy – DuckDuckGo Spotify – najlepszy uczeń GAFAM Kult szybkości i destabilizowania – „Move Fast and Break Things” Destabilizacja w architekturze Niewolnicy silosów platform – iluzje jednego kliknięcia Dezorientacje rynkowe i etyczne (Nie) płacąc podatków (Nie)odpowiedzialność a kształtowanie doświadczeń Prywatność jako anomalia Gdy algorytm naprawia świat. Determinizm i cybertotalizm Determinizm technologiczny na nowo odkrywany Imaginacje determinizmu i redukcjonizmu Technologia a mity Determinizm korporacyjny: zbyt wielcy, aby… być zrozumiani Prorocy Trzeciej Ery – mit antycypacji Empiryzm, algorytm i analiza danych lekami na społeczne problemy W duchu Leibniza – aplikacja receptą na „całe zło” Iluzje i mity korporacji platform Mity założycielskie mediów – „efekt pociągu” i Wojna światów Gdy utopijna fantazja stała się technologią Wymyślona historia Doliny i innowacyjność jako „produkt okoliczności” Mityczna symbioza biznesu i akademii Tożsamość misjonarskich organizacji Model i kopie Doliny Krzemowej Arogancja, infantylizm i etyczna dezorientacja Kontrkulturowe korzenie – komputernowym LSD (Nie)młodzi herosi Doliny Garaże herosów i biografie mediów Mit przedsiębiorczości bez państwa Za fasadą misjonarskiej filantropii – iluzje poświęcenia herosów Superbohaterowie filantropii Orgiastyczna dobroczynność Zuckerberg San Francisco General Hospital and Trauma Center Straty uboczne i pokutnicy platform Straty uboczne w cyber-inferno Zucker-borg „Zarządzanie przyzwoitością” Wyścig manipulacji i jej wykrywania Deepfake: broń podważania wiarygodności platform Zdolni uczniowie Cambridge Analytica Paradoks prywatności – „niewolnicy” platform Przemysł żalu Erozja mitu – zagrożenia Iluzja autokorekty Na nowych terytoriach. Platformy i chmury danych Człowiek superprocesorem Człowiek wobec big data Platformy oceny/wyceny człowieka 3. Społeczeństwo „metryczne”: kult ewaluacji i opresja hierarchizacji Mit big data Fundamentalizm danych. Liczby nie „mówią same za siebie” Mit big data a marketing Big data – Święty Graal „końca” nauk Ułomności wielkich danych: rich data i thick data Platformy kolonializmu danych Asymetria potencjałów – przesunięcie władzy z państwa na platformy Filantropia danych Kolonializm danych – Aadhaar Jak rozbroić GAFAM? „Za szybkie, aby umrzeć”, czyli konkurencja ważniejsza niż zaspokojenie potrzeb użytkowników 2. Teatr antymonopolowy, pozwy i obrona korporacji platform Obrona (platform) przez atak Pod rosnącą presją Immunitet platform, czyli problem „dobrego samarytanina” Gdyby korporacja była człowiekiem Jak „rozbroić” GAFAM? Interoperacyjność danych Jako końcowe ostrzeżenie: hype wokół sztucznej inteligencji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie II, 5 dodruk. - Warszawa : PWN, 2021. - 543, [6] stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Nazwy autorów na stronach [545-549].
Bibliografia na stronach 539-543.
PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND 1.Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 2.Marketing 3.0 Michał Dziekoński 3.Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 4.Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Belech 5.Social media - społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 6.Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda SKŁADOWE SUKCESU 7.Usability i User Experience Jarosław Królewski 8.Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 9.E-mail marketing Paweł Sala 10.Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 11.Gry w Internecie lacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 12.Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 13.Od e-commerce do „zakupów totalnych" Justyna Dziegieć 14.Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 15.Copywriting Leszek Łuczyn 16.Content marketing Barbara Stawarz 17.Kampanie społeczne w Internecie loanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech JAK TO POLICZYĆ? 18.Badania mediów internetowych Andrzej Carapich 19.Monitoring mediów społecznościowych jarostaw Roszkowski 20.Humań Crafted Rules vs Artif icial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 21.Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 22.Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Całuszka 23.Z technologią za pan brat laroslaw Królewski, Miłosz Baluś 24.Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 25.Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 26.Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 27.Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 28.Marketing w start-upach Marek Przystaś
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152812, 152809, 152813, 152810, 152811 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bańka filtrująca i błąd konfirmacji w świadomości użytkowników Internetu / Tomasz Książek. - Wyd 1. - Warszawa : Wydawnictwo SBP, 2019. - 83, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 101)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 77-79.
Rozdział 1. Internet i jego użytkownicy 1.1. Narodziny sieci komputerowej 1.2. Rozrost sieci 1.3. Komercja 1.4. Internet w Polsce 1.5. Web 2.0 i zagrożenia Rozdział 2. Niebezpieczeństwa Internetu a kompetencje cyfrowe 2.1. Wybrane zagrożenia korzystania z sieci 2.1.1. Bańka filtrująca 2.1.2. Błąd konfirmacji 2.1.3. Przeładowanie informacją (information overload) 2.2. Kompetencje cyfrowe 2.2.1. Przetwarzanie informacji 2.2.2. Komunikacja 2.2.3. Tworzenie treści 2.2.4. Rozwiązywanie problemów 2.2.5. Bezpieczeństwo Rozdział 3. Świadomość użytkowników Internetu w zakresie występowania zjawisk bańki filtrującej oraz błędu konfirmacji – założenia metodologiczne autorskich badań ankietowych 3.1. Problematyka badawcza i struktura kwestionariusza ankietowego 3.2. Charakterystyka grupy badawczej 3.3. Problem reprezentatywności danych pochodzących z ankiet i ich weryfikacja 3.4. Narzędzia badawcze Rozdział 4. Świadomość użytkowników Internetu w zakresie występowania zjawisk bańki filtrującej oraz błędu konfirmacji – wyniki autorskich badań ankietowych 4.1. Charakterystyka grupy badawczej i wyniki badań 4.1.1. Frekwencja 4.1.2. Dane demograficzne 4.1.3. Samoocena według Europejskich Ram Kompetencji Cyfrowych 4.1.4. Samoocena kompetencji a zachowania respondentów 4.1.5. Rozpoznawalność zjawiska bańki filtrującej 4.1.6 Wpływ błędu konfirmacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150842 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sport nasz powszedni : praktyki konsumpcji sportowej Polaków / Michał Lenartowicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2023. - 238, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 195-214. Indeks.
Konsumenci widowisk sportowych i uzasadnienie potrzeby ich badania Poglądy Pierre‘a Bourdieu na temat sportu i kultury fizycznej Klasowe zróżnicowanie praktyk sportowych i konsumpcji sportowej Konsumpcja sportowa i socjalizacja konsumentów sportu Medialne uzależnienie sportu i wpływ pandemii COVID-19 na sport widowiskowy i kulturę fizyczną Skutki pandemii dla organizacji sportowych, mediów i konsumentów sportu Znaczenie pandemii dla uczestnictwa Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej Oglądanie sportu w telewizji Pozatelewizyjne formy konsumpcji sportowej - prasa, radio, Internet i zakłady bukmacherskie Oglądanie zawodów sportowych na arenach sportowych Zaangażowanie kibicowskie Aktywność sportowo-rekreacyjna a konsumpcja sportowa Pandemia COVID-19 i jej znaczenie dla konsumpcji sportowej Pandemia COVID-19 i jej znaczenie dla uczestnictwa w sporcie i rekreacji ruchowej
Sygnatura czytelni BWF: XI N 62
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. F 9075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 157 stron : ilustracje ; 24 cm.
U dołu okładki: Zasady, które pomagają budować relacje interpersonalne w biznesie. Na okładce: Poznaj, zastosuj, sprawdź.
Bibliografia na stronach 151-152.
Etykieta w biznesie - przeżytek czy pomocna wiedza? 1.2. Charakterystyka polskiej kultury narodowej 1.3. Etykieta towarzyska vs etykieta służbowa 1.4. Główne zasady etykiety biznesu Precedencja w relacjach służbowych 2.1. Powitanie i przedstawianie się 2.2. Pożegnanie a zasady precedencji 2.3. Zapoznawanie ze sobą osób 2.4. Tytułowanie 2.5. Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze? 2.6. Pierwszeństwo w codziennych sytuacjach Przyjmowanie gości 3.1. Precedencja stanowisk publicznych w Polsce 3.2. Usadzanie gości przy stole konferencyjnym 3.3. Przyjmowanie gości w gabinecie 3.4. Witanie gości z mównicy Netykieta 57 4.1. Ogólne zasady korespondencji e-mailowej 4.2. Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej 4.3. Prawo autorskie a korespondencja e-mailowa 4.4. Media społecznościowe Etykieta telefoniczna 67 5.1. Podstawowe zasady etykiety telefonicznej 5.2. Często popełniane błędy Etykieta podczas przyjęć 6.1. Spotkania służbowe w restauracji 6.2. Przyjęcia na stojąco 6.3. Przyjęcia zasiadane 6.4. Usadzanie gości Autoprezentacja w biznesie 7.1. Efekt pierwszego wrażenia 7.2. Komunikacja niewerbalna 7.3. Komunikacja werbalna 7.4. Wygląd zewnętrzny 7.5. Dress Code 7.6. Kolory w garderobie służbowej - „Orły są szare, a papugi kolorowe" 7.7. Umiejętności interpersonalne Różnice kulturowe w biznesie. Co kraj to biznesowy obyczaj 8.1. Kultury świata 117 8.1.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne 8.1.2. Komunikacja werbalna 8.1.2. Stosunek do czasu 8.1.3. Przywództwo i podejmowanie decyzji 8.1.4. Komunikacja niewerbalna - znaczenie gestów 8.1.5. Porady 127 8.2. Różnice kulturowe w wybranych krajach 8.2.1. Chiny 130 8.2.2. Świat arabski 8.2.3. Kultura Indii
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6235 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności