Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(94)
Forma i typ
Książki
(77)
Artykuły
(17)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(77)
dostępne
(26)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Biblioteka Międzywydziałowa
(32)
Biblioteka WEiZ
(36)
Biblioteka WWFiF
(7)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Mazurek Grzegorz
(4)
Bębenista Roman
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Najman Marta
(2)
Sala Paweł
(2)
Scott David Meerman
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Antczak Anna
(1)
Bar Gabriela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Janusz
(1)
Bishop Bill
(1)
Bociąg Joanna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bzdoń Eliza
(1)
Carpenter Phil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chambers John
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czaplińska Monika
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elkin Noah
(1)
Enge Eric
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckowiak Łukasz
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywak Andrzej (1931- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hartman Amir
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Jando Olga
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kador John
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kociuba Marcin
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kujawa Jerzy (1946- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lee Kevin (marketing)
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Levine Rick
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Motyszczak Andrzej
(1)
Mącik Radosław
(1)
Najman Marta. (tłumacz)
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Ekonomiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing elektroniczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Poradniki
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
94 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Drugie życie banerów / Mateusz Sobieraj. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 3, s. 63-64. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132791 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [227]-233. Netogr. s. 233-234. Indeks.
Dla przedsiębiorców i studentów szkół ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2002. - 247 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [238] - 245
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 146 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105556 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Na grzb. numer kolejny wydawnictw PŁ: 2047
Bibliogr. s. 281-296.
1. Sektor e-commerce na tle rozwoju społecznego. 1.1. Definicja i ewolucja społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Rozwój internetu w społeczeństwie. 1.3. E-commerce, e-biznes i e-gospodarka. 1.4. E-commerce w sektorach B2B, B2C, C2C, C2B, B2G 40. 2. Znaczenie innowacji dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Pojęcia, cechy i definicje innowacji. 2.2. Źródła innowacji. 2.3. Konkurencyjność w aspekcie innowacji. 2.4. Ewolucja modeli procesu innowacyjnego. 2.5. Innowacje marketingowe na tle ogólnej klasyfikacji. 2.6. Zarządzanie innowacjami marketingowymi. 3. Narzędzia i aktywności proinnowacyjne w sektorze e-commerce. 3.1. Technologia informacyjno-komunikacyjna istotą innowacji w e-handlu. 3.2. Innowacyjne systemy wsparcia firm w handlu internetowym. 3.3. Oprogramowanie platform e-commerce. 3.4. Narzędzia wspomagające handel internetowy. 3.5. Techniki perswazji w działaniach e-commerce. 4. Marketing internetowy w działaniach e-commerce. 4.1. Charakterystyka marketingu internetowego w obszarze innowacji marketingowych. 4.2. Pozycjonowanie stron internetowych - SEO. 4.3. Linki sponsorowane - PPC. 4.4. Reklama kontekstowa - ADkontakt. 4.5. Internetowa grafika reklamowa - display. 4.6. Reklamowa poczta elektroniczna – e-mailing. 4.7. Marketing społecznościowy – Social marketing. 4.8. Innowacje marketingowe w e-commerce – studium przypadków. 4.9. Kierunki rozwoju marketingu internetowego w sektorze e-commerce. 5. Wpływ innowacji marketingowych na handel internetowy. 5.1. Metodyka i organizacja badania. 5.2. Analiza wpływu zarządzania innowacjami marketingowymi na konkurencyjność przedsiębiorstw sektora e-commerce. 5.3. Analiza relacji między popularnością zakupów internetowych w Polsce a wykorzystywaniem innowacji marketingowych przez przedsiębiorstwa e-commerce. 5.4. Wpływ innowacji w sektorze e-commerce na efektywność działań marketingowych. 5.5. Wnioski i podsumowanie. 6. Załączniki. 6.1. Wykaz macierzy zależności do weryfikacji H1. 6.2. Wykaz tabelaryczny stosowanego w literaturze nazewnictwa "społeczeństwa informacyjnego". 6.3. Kalendarium najważniejszych wydarzeń w historii internetu 228 6.4. Kwestionariusz ankiety. 6.5. Kwestionariusz ankiety okresowej.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 33
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [265]-280.
Dla przedstawicieli środowiska naukowego, praktyków marketingu oraz studentów.
Poza tradycyjnym e-marketingiem: marketing kreowania doświadczeń w społecznościach wirtualnych 1.1. Nowe narzędzie e-marketingu: społeczności wirtualne. Wprowadzenie 1.2. Marketing relacji w społecznościach wirtualnych 1.3. Marketing doświadczeń oraz koncepcja „dominacji usługi” 2. e-nabywca w przestrzeni społecznego Internetu 2.1. Rozwój trójwymiarowego Internetu (wirtualnych światów) i serwisów społecznościowych 2.2. Partycypacja internauty w społecznym Internecie 2.3. Akceptacja społecznego Internetu przez użytkowników 3. Kształtowanie działań marketingowych przedsiębiorstw w społecznym Internecie 3.1. Uwarunkowania e-marketingu przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej 3.2. Przedsiębiorstwa w trójwymiarowym Internecie 3.3. Przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych 3.4. Krytyka e-marketingu w społeczności wirtualnej 4. Interakcja marketingowa w społeczności wirtualnej – badania empiryczne 4.1. Przyczyny i skutki interakcji marketingowej w społecznościach wirtualnych – deterministyczna i niedeterministyczna perspektywa 4.2. Wyniki badań empirycznych polskich konsumentów segmentu „młodzi dorośli” 4.2.1. Cele studiów badawczych oraz zastosowane metody badawcze 4.2.2. Wyniki badań użytkowników serwisu społecznościowego Facebook 4.2.3. Społeczności przedsiębiorstw w trójwymiarowym Internecie – badania użytkowników wirtualnego świata Second Life
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 526 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133403 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4596 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla właściecieli, menedżerów i marketingowców działających w obiektach hotelarskich.
Sygnatura czytelni BWF: XII E 77
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7947 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Na okł.: Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy! Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność. Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych. Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów.
Bibliogr. s. 288-289. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 516 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 24
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136816 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4982 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [302]-312.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 36 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 8
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110179 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 1881 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Praktyczny poradnik dla menedżerów, uczący krok po kroku istoty Internetu i wykorzystywania go jako ważnego narzędzia strategii marketingowej. Sprawdzone strategie skutecznego marketingu Twoich produktów i usług.
Dla menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103075 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 796 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136190 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [151]-160.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 481 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126835, 99820 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 99368 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1760 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Facebook Facebook Massenger Twitter Youtube Blogosfera Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn so-lo-mo hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 243 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145860 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Panorama mediów społecznościowych Nowe media dla nowego człowieka Nowe media (nie) są bezpłatne! Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci Social media - co jest czym? Od koncepcji do działania, czyli social media marketing Naszą siłą będzie treść Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? Przegląd narzędzi Facebook Messenger Twitter YouTube Blogosfera, a może influencer marketing? Mikroinfluencerzy Visual content LinkedIn Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? So-lo-mo Hipsteryzacja Internet rzeczy Social biznes Social selling Społeczna odpowiedzialność #człowiek - trend numer jeden? Mniej stocka, więcej życia Treść - klucz do serc i umysłów Każdy z nas jest medium Pandemiczne postscriptum.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 286 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149833 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8837 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
STUDENCKIE KOŁO NAUKOWE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ „BRIEF" Justyna BARAN, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Sieciówka i luksus - nowa filozofia tworzenia marki na przykładzie sieci sklepów odzieżowych H&M Katarzyna BOGUSZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych Szymon CHMIEL, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ reklamy internetowej stosowanej w social mediach na świadomość marki Urszula CUPRYŚ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ ery Internetu na zachowania nabywcze konsumentów Ernest DĄBROWSKI, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing w polskiej polityce po 1989 roku Weronika FILAR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania konsumentów na rynku wyznacznikiem działań marketingowych 63 Małgorzata GŁUSZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie identyfikacji wizualnej firmy w budowaniu pozycji na rynku Ireneusz GÓRECZNY, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ czasu pracy kierowców na wykonywanie zleceń transportowych Maciej HOP, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Niestandardowa strategia zarządzania organizacją na przykładzie drużyny piłkarskiej FC Porto Klaudia KAPUSTKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wykorzystanie systemów informatycznych w logistyce Klaudia KOŁODZIEJ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ wykorzystywanych narzędzi marketingu sensorycznego na decyzje podejmowane przez konsumentów Łukasz KUTYŁA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing afiliacyjny jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego Krzysztof ŁYCZAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Produkt sportowy jako instrument marketingowy na rynku sportowym Alicja MAREK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie psychologii koloru w reklamie Łukasz MIĘKISZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Jak promować błoga w mediach społecznościowych? Sylwia MROCZKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Analiza reklamy porównawczej — definicje, zasady, przykłady Katarzyna NIEMIEC, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Kanały dystrybucji w świadczeniu usług bankowych Karolina PRZYWARA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w nowych mediach na rynkach B2B oraz B2C Gabriela RATUSZNIAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Logistyka i marketing w warunkach globalizacji na podstawie Aliexpress Joanna RECZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w zarządzaniu projektami jako recepta na dynamiczne zmiany oczekiwań rynkowych Wojciech SMYKLA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI MLM - czyli istota marketingu sieciowego w firmie FM World Agnieszka SPISAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Reklama — kontrowersje i prowokowanie emocji Dominik SROMEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Pierwsze wrażenie i mowa ciała jako psychologiczne czynniki procesu sprzedaży Martyna SZCZEPANIK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Product Placement na przykładzie serialu Rodzina.pl Weronika WOLAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Narzędzia marketingu internetowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148737 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności