Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(94)
Forma i typ
Książki
(77)
Artykuły
(17)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(77)
dostępne
(26)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Biblioteka Międzywydziałowa
(32)
Biblioteka WEiZ
(36)
Biblioteka WWFiF
(7)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Mazurek Grzegorz
(4)
Bębenista Roman
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Najman Marta
(2)
Sala Paweł
(2)
Scott David Meerman
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Antczak Anna
(1)
Bar Gabriela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Janusz
(1)
Bishop Bill
(1)
Bociąg Joanna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bzdoń Eliza
(1)
Carpenter Phil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chambers John
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czaplińska Monika
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elkin Noah
(1)
Enge Eric
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckowiak Łukasz
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywak Andrzej (1931- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hartman Amir
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Jando Olga
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kador John
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kociuba Marcin
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kujawa Jerzy (1946- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lee Kevin (marketing)
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Levine Rick
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Motyszczak Andrzej
(1)
Mącik Radosław
(1)
Najman Marta. (tłumacz)
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Ekonomiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing elektroniczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Poradniki
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
94 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 96)
Zaw. mat. z Konferencji Naukowej "Badania marketingowe - nowe wyzwania oraz skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem", Wrocław, 16-18 maja 2010 r. - inf. ze s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
Dla menedżerów, pracowników naukowych oraz słuchczy różnych form studiów z zakresu zarządzania i marketingu.
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3955 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [100].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 127 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121761 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych s. [237]-246.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 6
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111638 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2108 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 141 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach Mój klient, czyli kto? Zacznij od zdefiniowania celów Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców Komunikaty adekwatne do odbiorców Jak poznawać się z odbiorcą? Media własne Google Analytics Monitoring internetu Kampanie CPC Remarketing Jak zbudować personę z twarzą? Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing Biznes pełen treści BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI Typ domeny internetowej ma znaczenie Serwis w domenie firmowej Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu Wybór silnika dla Twojego serwisu Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości Mobile first, mobile only... Bezpieczeństwo Twojego serwisu Zabezpieczenie WordPressa Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych Konta użytkowników i uprawnienia STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing Jak budować serwis w zgodzie z SEO? Adresy URL Linki Polityka treści Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym Poprawność kodu Twojego serwisu Mikroformaty Zdobywanie linków Struktura artykułu Umiejscowienie tytułu artykułu Grafika główna - co się klika? Podpisy pod ilustracjami Szerokość kolumny Interlinia i wielkość fontów Śródtytuły Stopka autora pod artykułem Zbuduj mosty między swoimi treściami Crosslinkowanie treści Doładowywanie artykułów Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego Numer telefonu vs adres e-mail Ogranicz liczbę pól w formularzu Pop-up - denerwuje czy konwertuje? Exit pop-up MailWall Chatbot Co na to prawo? Polityka prywatności Obowiązek informacyjny Zgody marketingowe Treść biznesu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6122 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach. Wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Dla studentów i doktorantów kierunków ekonomicznych i prawa oraz osób zajmujących się działalnością marketingową w praktyce.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 220 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132720 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zasięg celebryty. Zasięg influencera. Remis? / Tomasz Orzechowski. W: Marketing w Praktyce. ISSN 1425-8315 2017, nr 4, s. 31-33. - 2017.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Publ. przeznaczona dla menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 12
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Na okł.: Odnieś sukces dzięki urządzeniom mobilnym!
Na s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Sybex.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 517 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136817 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106252 L, 106563 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2051, F 3411 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy 11 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 11 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 12 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 12 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 15 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 16 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 17 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? 17 Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google 19 2.1. Typy stron Google+ 20 2.1.1. Profil Google+ osoby 20 2.1.2. Strona Google+ marki 23 2.1.3. Lokalna strona Google+ 26 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google 27 Rozdział 3. Tworzenie konta Google 33 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail 33 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail 38 Rozdział 4. Konto marki w Google 43 Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google 47 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę 48 5.1.1. Zakładasz całkowicie nową firmę 49 5.1.2. Twoja firma już od kilku lat działa na rynku 50 5.1.3. Promowałeś w przeszłości Twoją firmę w Panoramie Firm 54 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google 55 5.2.1. Kod nie zadziałał lub był błędny - co dalej? 63 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google 63 5.3.1. Wyszukiwarka Google - Graf Wiedzy 64 5.3.2. Mapy Google 65 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google 66 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google 72 5.5.1. Usunięcie duplikatu - niezweryfikowana wizytówka 73 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google 80 Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google 85 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy) 85 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym 88 6.3. Działania naprawcze i długofalowe 94 6.3.1. Budowanie reputacji w Mapach Google (i nie tylko) 95 6.3.2. Umieszczanie informacji o firmie w katalogach internetowych 102 Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma 103 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma 104 7.1.1. Wskazówka nr 1 104 7.1.2. Wskazówka nr 2 107 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma 109 7.2.1. Panel zbiorczy 109 7.2.2. Panel pojedynczej lokalizacji 118 7.2.3. Opis modułów na stronie głównej 120 7.3. Nazwa firmy 125 7.4. Adres i znacznik na Mapie 129 7.4.1. Ustawienie obszaru działania 131 7.4.2. Ukrywanie adresu firmy na wizytówce 132 7.4.3. Zmiana pozycji znacznika 133 7.5. Godziny otwarcia 134 7.5.1. Niestandardowe godziny otwarcia 137 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW 138 7.6.1. Numer telefonu 139 7.6.2. Adres strony WWW 140 7.7. Kategorie 144 7.7.1. Lista kategorii w języku polskim 147 7.8. Usługi 148 7.8.1. Liczba znaków 151 7.8.2. Tworzenie nowych sekcji i produktów 151 7.8.3. Edycja, zmiana kolejności i usuwanie sekcji i produktów 152 7.9. Atrybuty 152 7.10. Opis firmy 155 7.10.1. Przykłady opisów na wizytówkę Google 157 7.11. Data otwarcia 158 7.12. Zdjęcia 159 7.12.1. Wskazówki techniczne dla zdjęć przesyłanych na wizytówkę w Mapach Google 161 7.12.2. Nazywanie plików graficznych 162 7.12.3. Tożsamość 163 7.12.4. Zdjęcia firmowe 178 7.12.5. Filmy 181 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer 184 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów 186 7.14.1. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa właściciela (panel Moja Firma) 186 7.14.2. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa klienta 188 7.14.3. Usuwanie zdjęć i filmów zamieszczonych z Twojego prywatnego konta Google 191 7.15. Kanał YouTube 193 7.15.1. Zanim utworzysz nowy kanał YouTube 194 7.15.2. Tworzenie nowego kanału YouTube 196 7.15.3. Weryfikacja kanału YouTube 208 7.15.4. Łączenie kanału YouTube z innym kontem marki 212 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma 217 7.16.1. Urządzenia z systemem Android 218 7.16.2. Urządzenia z systemem iOS 218 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma 219 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords) 224 7.18.1. Rozszerzenie lokalizacji - łączenie wizytówki Google z kontem Ads 226 7.19. Czat 229 7.19.1. Włączanie czatu na wizytówce Google 233 7.19.2. Wyłączanie czatu na wizytówce Google 233 7.19.3. Edycja komunikatu powitalnego 234 7.20. Produkty 236 7.20.1. Dodawanie produktów do kolekcji 240 Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma 245 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie) 245 8.1.1. Konta prywatne i grupy lokalizacji (konta firmowe) w Google Moja Firma 247 8.1.2. Zapraszanie nowego użytkownika do roli właściciela lub menedżera 252 8.1.3. Zapraszanie nowego użytkownika do pojedynczej lokalizacji (wizytówki) 252 8.1.4. Zapraszanie nowego użytkownika do zarządzania kontem firmowym (grupą lokalizacji) 255 8.1.5. Akceptacja zaproszenia nowego użytkownika 256 8.1.6. Zmiana uprawnień i usuwanie użytkowników 259 8.2. Wpisy Google Moja Firma 265 8.2.1. Cztery typy wpisów Google Moja Firma 268 8.2.2. Przycisk nawołujący do działania - 6 opcji 269 8.2.3. Czas wyświetlania wpisów 270 8.2.4. Warunki i rekomendacje techniczne 270 8.2.5. Szablon graficzny dla wpisów Google Moja Firma 270 8.2.6. Tworzenie wpisu 271 8.2.7. Edycja, statystyki i udostępnianie wpisu 281 8.3. Opinie Google 284 8.3.1. Bezpieczne pozyskiwanie opinii 286 8.3.2. Odpowiadanie na pozytywne opinie 290 8.3.3. Odpowiadanie na negatywne opinie 293 8.3.4. Średnia ocen 296 8.3.5. Przyczyny usunięcia opinii Google 298 8.3.6. Dalsze wykorzystanie opinii Google 300 8.3.7. Zgłaszanie opinii Google do usunięcia 304 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google 306 8.4.1. Monitorowanie pytań i odpowiedzi 309 8.4.2. Zgłaszanie pytań i odpowiedzi do usunięcia 310 8.4.3. Tworzenie pytań i odpowiedzi 313 8.4.4. Publikacja, edycja i usuwanie pytań i odpowiedzi 315 8.5. Statystyki wizytówki Google 319 8.5.1. Sekcja Jak klienci szukają Twojej firmy 320 8.5.2. Sekcja Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę 320 8.5.3. Sekcja Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę 321 8.5.4. Sekcja Działania klientów 322 8.5.5. Sekcja Zapytania o trasę 323 8.5.6. Sekcja Rozmowy telefoniczne 324 8.5.7. Sekcja Z czego jest znana Twoja firma 325 8.5.8. Sekcja Popularne godziny 325 8.5.9. Sekcja Wyświetlenia zdjęć 326 8.5.10. Sekcja Liczba zdjęć 328 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+ 328 8.6.1. Udostępnianie wpisów na stronie Google+ 329 8.6.2. Tworzenie kolekcji 339 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma 344 8.7.1. Kontakt z działem wsparcia Google Moja Firma poprzez formularz 345 8.7.2. Kontakt z działem wsparcia w panelu Google Moja Firma 345 Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google 353 9.1. Analiza słów kluczowych 357 9.1.1. Doświadczenie firmy 357 9.1.2. Strony konkurencji 358 9.1.3. Google Analytics 364 9.1.4. Google Ads (AdWords) 367 9.1.5. Google Search Console 374 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych 376 9.2.1. Ustalenie oficjalnych danych 377 9.2.2. Spis wizytówek i wpisów o firmie 380 9.2.3. Tworzenie i edycja wizytówek internetowych 385 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 392 9.3.1. Zdjęcia 392 9.3.2. Kategorie 393 9.3.3. Atrybuty 394 9.3.4. Kolekcje Google+ 396 9.3.5. Zaawansowane techniki optymalizacji zdjęć 396 9.4. Optymalizacja strony internetowej 409 9.4.1. Struktura i nawigacja na stronie internetowej 410 9.4.2. Strona główna 414 9.4.3. Zakładki z usługami i produktami 421 9.4.4. Zakładka O nas 430 9.4.5. Zakładka Kontakt 431 9.4.6. Optymalizacja tytułów oraz metaopisów 436 9.4.7. Marker danych w Google Search Console 439 9.5. Opinie - reputacja 444 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google 446 9.6.1. Wskazówka nr 1 447 9.6.2. Wskazówka nr 2 448 9.6.3. Wskazówka nr 3 448 9.6.4. Zgłoszenie zmiany na wizytówce w Mapach Google 448
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148072 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem internet. wydaw. podanym na s. red.
Indeks.
Dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketin e-mailowy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 532 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141101 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliografia na stronach 179-197. Indeks.
Usługi hotelarskie oraz obiekty je świadczące – egzemplifikacja pojęć Usługa hotelarska jako produkt turystyczny Pojęcie obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na wybrane obszary działalności obiektów świadczących usługi hotelarskie Identyfikacja głównych obszarów wymagających wsparcia o technologie informacyjne i komunikacyjne działalności obiektu świadczącego usługi hotelarskie Rozwiązania systemowe w zakresie zarządzania obiektem świadczącym usługi hotelarskie Współczesne technologie wykorzystywane w komunikacji obiektów świadczących usługi hotelarskie Technologie wsparcia komunikacji i dystrybucji w obiektach świadczących usługi hotelarskie Media społecznościowe Technologie mobilne Wirtualna rzeczywistość Inne narzędzia wsparcia komunikacji Groupon i inne systemy e-dystrybucji usług hotelarskich Istota e-dystrybucji usług hotelarskich Współczesne możliwości e-dystrybucji stosowane przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Charakterystyka wybranych serwisów internetowych jako instrumentów e-dystrybucji usług hotelarskich Booking.com Trivago TripAdvisor HRS Travelist Groupon jako narzędzie e-dystrybucji usług hotelarskich Geneza powstania serwisów zakupów grupowych Istota serwisów zakupów grupowych Serwisy zakupów grupowych jako instrumenty e-dystrybucji polskich obiektów świadczących usługi hotelarskie Struktura obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Ilościowe i jakościowe zróżnicowanie obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Przestrzenne rozmieszczenie obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Rola i miejsce serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce Analiza i ocena struktury obiektów świadczących usługi hotelarskie korzystających z serwisów zakupów grupowych Analiza i ocena struktury ofert zamieszczanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie za pośrednictwem serwisów zakupów grupowych
Sygnatura czytelni BWF: XII L 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149806 N, 149807 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8599 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107157 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1253 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136858 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4987 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The New Rules of Marketing and PR : How to Use News Releases, Blogs, Podcasting, Viral Marketing, and Online Media to Reach Your Buyers Directly.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 562 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123052 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: Information rules: a strategic guide to the network economy.
U góry s. tyt. i okł. nazwa wydawcy oryg.: Harvard Business School Press.
U dołu s. tyt. i okł.: Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości? [...].
Bibliogr. s. 345-349. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128584 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Conversion code
Indeks.
Jak opanować Tajniki Konwersji (15) CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE Rozdział 1. Potrzebujesz więcej leadów? (25) Jeżeli masz za cel przyciągnięcie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwycięstwie stanowią wygląd, sens i strony docelowe (25) Jak szybko i niedrogo zmienić witrynę w maszynkę do generowania leadów (32) Strony docelowe są na topie (37) Mentalność marketingu mikrofalówki (39) Czerp jak najwięcej korzyści ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystując retargeting odwiedzających, którzy nie dokonali konwersji (45) Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49) Nagłówek (50) Narracja trzymająca w napięciu (51) Mniej znaków w linijce na początku (52) Wyróżniona grafika (53) Idealne 1500+ słów (53) Przynęty do udostępniania (54) Teraz stworzyłeś treść, która jest gotowa, by optymalizować ją pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (55) Rozdział 3. Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (57) Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów (58) Optymalizowanie treści pod kątem mediów społecznościowych (63) Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66) Rozdział 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujące leadów "gotowych do zakupu" (71) Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73) Grupy na Facebooku (81) Strony na Facebooku (84) Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89) Idealny lejek reklamy na Facebooku (95) Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103) Rozdział 5. Proste strategie (z pominięciem Facebooka) napędzające znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109) Marketing e-mailowy (111) Retargeting (112) Bycie kuratorem (115) YouTube (116) Twitter (120) Instagram (123) Gościnne blogowanie (124) Podcast (126) Webinarium (127) CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135) Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137) Prędkość + Niezłomność + Scenariusz = Najwyższy możliwy współczynnik konwersji (139) SMS > E-mail (142) E-maile, które działają (143) Rozdział 7. Potrzebujesz więcej spotkań? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i śledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakościowo spotkania (147) Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151) Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157) CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY Rozdział 8. Chcesz wiedzieć, co dokładnie należy mówić leadom przez telefon? (161) Dwuetapowe "śledzenie" leada poprzedzające rozmowę (163) Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175) Technika sięgania głębiej (177) Rozdział 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183) Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185) Rozdział 12 . Jak rozpocząć finalizację transakcji z internetowym leadem, korzystając z techniki pięciokrotnego mówienia "Tak" (189) Sprzedaż 20/20/20 (190) Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki "Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195) Zawsze myśl o finalizacji (198) Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201) Rozdział 15. Finalizacja w dwóch krokach (203) Krok 1. Finalizacja próbna (203) Krok 2. Finalizacja ostateczna (204) Rozdział 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207) Pytania o zakup kontra odmowa (207) Technika POF (208) Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215) Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219) Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiście mają znaczenie (oraz porady dotyczące wyników) (223) Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225) Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230) Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232) Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234) Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)
Sygnatura czytelni BWF: V G 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149575 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149574 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności