Rudnicki Michał (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Hotelarstwo
(2)
Ekonomika
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliografia na stronach 179-197. Indeks.
Usługi hotelarskie oraz obiekty je świadczące – egzemplifikacja pojęć Usługa hotelarska jako produkt turystyczny Pojęcie obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na wybrane obszary działalności obiektów świadczących usługi hotelarskie Identyfikacja głównych obszarów wymagających wsparcia o technologie informacyjne i komunikacyjne działalności obiektu świadczącego usługi hotelarskie Rozwiązania systemowe w zakresie zarządzania obiektem świadczącym usługi hotelarskie Współczesne technologie wykorzystywane w komunikacji obiektów świadczących usługi hotelarskie Technologie wsparcia komunikacji i dystrybucji w obiektach świadczących usługi hotelarskie Media społecznościowe Technologie mobilne Wirtualna rzeczywistość Inne narzędzia wsparcia komunikacji Groupon i inne systemy e-dystrybucji usług hotelarskich Istota e-dystrybucji usług hotelarskich Współczesne możliwości e-dystrybucji stosowane przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Charakterystyka wybranych serwisów internetowych jako instrumentów e-dystrybucji usług hotelarskich Booking.com Trivago TripAdvisor HRS Travelist Groupon jako narzędzie e-dystrybucji usług hotelarskich Geneza powstania serwisów zakupów grupowych Istota serwisów zakupów grupowych Serwisy zakupów grupowych jako instrumenty e-dystrybucji polskich obiektów świadczących usługi hotelarskie Struktura obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Ilościowe i jakościowe zróżnicowanie obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Przestrzenne rozmieszczenie obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Rola i miejsce serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce Analiza i ocena struktury obiektów świadczących usługi hotelarskie korzystających z serwisów zakupów grupowych Analiza i ocena struktury ofert zamieszczanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie za pośrednictwem serwisów zakupów grupowych
Sygnatura czytelni BWF: XII L 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149806 N, 149807 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-329.
Dla pracowników naukowych i studentów zajmujących się marketingiem i turystyką, właścicieli, kadry kierowniczej oraz pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Współpraca między przedsiębiorstwami – istota, cechy, przesłanki Definicja współpracy przedsiębiorstw Cechy współpracy warunkujące kryteria jej klasyfikacji Cechy współpracy Kryteria klasyfikacji współpracy Motywy i korzyści podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwa Teoretyczne podstawy współpracy podmiotów na rynku usług hotelarskich Wybrane teorie współpracy użyteczne na rynku usług hotelarskich Teoria kosztów transakcyjnych – podstawa współpracy na poziomie relacji Teoria zależności zasobowej – podstawa współpracy na poziomie przedsiębiorstwa Teoria sieci – podstawa współpracy na poziomie sieci przedsiębiorstw Formy współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie Outsourcing Franchising Klastry Partnerstwo strategiczne Alianse strategiczne Identyfikacja czynników determinujących relację obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w obliczu zmieniających się uwarunkowań ich działalności Obiekty świadczące usługi hotelarskie i ich cechy warunkujące współpracę Złożoność usługi hotelarskiej Istota obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Wpływ rozwoju internetu na kanały dystrybucji obiektów świadczących usługi hotelarskie Pojęcie dystrybucji usług hotelarskich. Ewolucja systemów dystrybucji na rynku usług hotelarskich Implikacje funkcjonowania internetowych kanałów dystrybucji na rynku turystycznym Rozwój internetowych kanałów dystrybucji determinantą zmian w handlu elektronicznym Zmieniająca się rola pośrednika w internetowych systemach dystrybucji usług hotelarskich Serwisy zakupów grupowych jako partner w zakresie dystrybucji usług hotelarskich Działalność serwisów zakupów grupowych na rynku e-commerce Czynniki sukcesu serwisów zakupów grupowych jako narzędzia e-commerce Cykl życia serwisów zakupów grupowych na tle innych internetowych kanałów dystrybucji Klasyfikacja uwarunkowań współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych Metodyka badań empirycznych Cele, hipotezy i założenia badawcze Przesłanki prowadzenia badań o charakterze jakościowym i ilościowym Proces badawczy Etapy prowadzonych badań Triangulacja metod badawczych Monitoring ofert Wywiady Sondaż diagnostyczny Metody analizy danych empirycznych Ograniczenia procesu badawczego a jakość przeprowadzonych badań. Charakterystyka badanych zbiorowości Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w zakresie dystrybucji usług w sieci Stymulanty i destymulanty nawiązywania relacji z serwisami zakupów grupowych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Identyfikacja czynników predysponujących obiekty świadczące usługi hotelarskie do podejmowania współpracy z serwisami zakupów grupowych Identyfikacja czynników charakteryzujących serwisy zakupów grupowych determinujących podejmowanie współpracy przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Warunki współpracy i ich wpływ na kształtowanie renty relacyjnej Ocena współpracy z serwisami zakupów grupowych i ich znaczenie wśród innych kanałów dystrybucji usług w sieci stosowanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie
Sygnatura czytelni BWF: XII L 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151536 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8554 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności