Szymański Grzegorz (elektronika)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szymański Grzegorz (elektronika)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Na grzb. numer kolejny wydawnictw PŁ: 2047
Bibliogr. s. 281-296.
1. Sektor e-commerce na tle rozwoju społecznego. 1.1. Definicja i ewolucja społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Rozwój internetu w społeczeństwie. 1.3. E-commerce, e-biznes i e-gospodarka. 1.4. E-commerce w sektorach B2B, B2C, C2C, C2B, B2G 40. 2. Znaczenie innowacji dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Pojęcia, cechy i definicje innowacji. 2.2. Źródła innowacji. 2.3. Konkurencyjność w aspekcie innowacji. 2.4. Ewolucja modeli procesu innowacyjnego. 2.5. Innowacje marketingowe na tle ogólnej klasyfikacji. 2.6. Zarządzanie innowacjami marketingowymi. 3. Narzędzia i aktywności proinnowacyjne w sektorze e-commerce. 3.1. Technologia informacyjno-komunikacyjna istotą innowacji w e-handlu. 3.2. Innowacyjne systemy wsparcia firm w handlu internetowym. 3.3. Oprogramowanie platform e-commerce. 3.4. Narzędzia wspomagające handel internetowy. 3.5. Techniki perswazji w działaniach e-commerce. 4. Marketing internetowy w działaniach e-commerce. 4.1. Charakterystyka marketingu internetowego w obszarze innowacji marketingowych. 4.2. Pozycjonowanie stron internetowych - SEO. 4.3. Linki sponsorowane - PPC. 4.4. Reklama kontekstowa - ADkontakt. 4.5. Internetowa grafika reklamowa - display. 4.6. Reklamowa poczta elektroniczna – e-mailing. 4.7. Marketing społecznościowy – Social marketing. 4.8. Innowacje marketingowe w e-commerce – studium przypadków. 4.9. Kierunki rozwoju marketingu internetowego w sektorze e-commerce. 5. Wpływ innowacji marketingowych na handel internetowy. 5.1. Metodyka i organizacja badania. 5.2. Analiza wpływu zarządzania innowacjami marketingowymi na konkurencyjność przedsiębiorstw sektora e-commerce. 5.3. Analiza relacji między popularnością zakupów internetowych w Polsce a wykorzystywaniem innowacji marketingowych przez przedsiębiorstwa e-commerce. 5.4. Wpływ innowacji w sektorze e-commerce na efektywność działań marketingowych. 5.5. Wnioski i podsumowanie. 6. Załączniki. 6.1. Wykaz macierzy zależności do weryfikacji H1. 6.2. Wykaz tabelaryczny stosowanego w literaturze nazewnictwa "społeczeństwa informacyjnego". 6.3. Kalendarium najważniejszych wydarzeń w historii internetu 228 6.4. Kwestionariusz ankiety. 6.5. Kwestionariusz ankiety okresowej.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 33
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5637 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności