Sokół Aneta (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sokół Aneta (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Kreatywność
(2)
Działalność gospodarcza
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Jakość
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Miasta
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143257 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120845 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Justyna Majchrzak-Lepczyk Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa Obszary kreowania wartości JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA Joanna Rosak-Szyrocka Znaczenie jakości w kreowaniu wartości Klient w Systemie Zarządzania Jakością Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA Aneta Sokół Kreatywność w przedsiębiorstwie Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia Cechy produktu kreatywnego Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców Rezultat i wnioski z badań ilościowych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 115 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151497 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6398 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak założyć i prowadzić własną firmę : praktyczny poradnik z przykładami / Przemysław Mućko, Aneta Sokół. - Wydanie XII zmienione i uaktualnione. Stan prawny na 1 stycznia 2022 r. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 171 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 169-171.
Rozpoczęcie działalności gospodarczej (Aneta Sokół) Działalność gospodarcza i przedsiębiorca Małe i średnie przedsiębiorstwa Pomysł na działalność gospodarczą Pozycja jednostki gospodarczej na rynku - popyt i podaż Lokalizacja i obszar działania Analiza otoczenia przedsiębiorstwa Rola Internetu w rozwoju przedsiębiorstwa Formy prawne prowadzonej działalności gospodarczej (Aneta Sokół) Wybór formy prawnej działalności gospodarczej Formy prawno-organizacyjne działalności gospodarczej Jednoosobowa działalność gospodarcza prowadzona przez osoby fizyczne Spółka cywilna Spółki prawa handlowego Spółka jawna Spółka partnerska Spółka komandytowa Spółka komandytowo-akcyjna Spółka z o.o. Spółka akcyjna Prosta spółka akcyjna Paneuropejskie formy przedsiębiorstw Spółdzielnia europejska Europejska spółka akcyjna Europejska spółka prywatna Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych Procedura zakładania firmy (Aneta Sokół) Rejestracja Spółki Kodeksu Handlowego Notariusz Krajowy Rejestr Sądowy Urząd Statystyczny - nadanie numeru REGON - co to jest? Wybór formy opodatkowania i nadanie numeru NIP - Urząd Skarbowy Zgłoszenie obowiązku ubezpieczenia - ZUS Wyrobienie pieczątki firmy Założenie konta bankowego - Bank Państwowa Inspekcja Pracy - PIP Państwowa Inspekcja Sanitarna - SANEPID Jednoosobowa działalność gospodarcza i spółka cywilna Formy opodatkowania małej firmy (Przemysław Mućko) Karta podatkowa Zakres przedmiotowy stosowania karty podatkowej Warunki zastosowania opodatkowania w formie karty podatkowej Obowiązki podatników na karcie Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych Zakres stosowania ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych Stawki podatku Obowiązki podatnika zryczałtowanego podatku od przychodów ewidencjonowanych Zakres opodatkowania Przychody z działalności gospodarczej Koszty uzyskania przychodu Towary Ustalanie należnego podatku Obowiązki podatników Szczególne sytuacje: podatek liniowy i uproszczenia w zaliczkach Podatek liniowy Zaliczki kwartalne Uproszczona forma rozliczeń miesięcznych Ewidencje niezbędne do rozliczeń z fiskusem (Przemysław Mućko) Ewidencja przychodów dla opodatkowanych ryczałtem Podstawa zapisu w ewidencji przychodów Zasady ewidencji przychodów Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów Ogólne zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów Poprawianie błędów w księdze Układ księgi przychodów i rozchodów Zasady ewidencji przychodów Zasady ewidencji kosztów Ewidencja majątku małego przedsiębiorcy Środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne Wykaz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Samochód w firmie Samochód jako środek trwały Samochód właściciela wykorzystywany w działalności gospodarczej Samochód pracownika wykorzystywany do celów służbowych Wypełnianie dokumentów księgowych Spis z natury Zatrudnienie pracowników - prawne formy zatrudnienia (Aneta Sokół) Umowa o pracę Umowy cywilnoprawne Umowa zlecenie Umowa o dzieło Umowa agencyjna Kontrakt menedżerski Pozostałe wybrane formy pracy Praca nakładcza Praca tymczasowa Telepraca Praca na wezwanie Rozliczenia z zakładem ubezpieczeń społecznych (Przemysław Mućko) Składki na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy Składki na ubezpieczenie zdrowotne Formularze ZUS Wybrane formy finansowania działalności gospodarczej (Aneta Sokół) Źródła finansowania działalności przedsiębiorstw Kredyt - jak z niego skorzystać? Leasing - wady i zalety Factoring jako źródło dodatkowej wartości dodanej dla przedsiębiorstwa Franchising jako strategia rozwoju nowych rynków zbytu przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 135
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 183-193.
PARADYGMAT KREATYWNEGO MIASTA 11 1.1. Miasto - pojęcie i charakterystyka 13 1.2. Definicja miasta kreatywnego 18 1.3. Przegląd dwóch koncepcji miast kreatywnych 23 1.4. Rozwój miast kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 28 SEKTORY KREATYWNE I ICH ZNACZENIE W ROZWOJU KREATYWNEGO MIASTA 37 2.1. Sektory kreatywne - definicje i charakterystyka zagadnienia 39 2.2. Determinanty rozwoju sektorów kreatywnych w mieście 46 2.3. System wsparcia (instytucjonalnego) sektorów kreatywnych 51 2.4. Przemysły kreatywne a generowanie produktywności i wartości rynkowej 54 2.5. Kierunki rozwoju sektorów kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 58 ZAWODY KREATYWNE W KONTEKŚCIE ZMIAN NA RYNKU PRACY 67 3.1. Zawody kreatywne - definicje i charakterystyka 69 3.2. Aktualne trendy na rynku pracy a zawody kreatywne 76 3.3. Czynniki i bariery rozwoju zawodów kreatywnych w mieście 86 3.4. Zapotrzebowanie na zawody kreatywne w mieście Szczecin 93 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO MIEJSCE DO PROMOCJI MIAST KREATYWNYCH I ROZWOJU ORAZ SZANS PRACOWNIKÓW ZAWODÓW KREATYWNYCH 99 4.1. Promocja miast w mediach społecznościowych - zakres możliwości 101 4.2. Działania promocyjne miast kreatywnych w mediach społecznościowych - analiza wykorzystania potencjału kreatywnego oraz aktywności i zastosowania poszczególnych kanałów 110 4.3. Działania promocyjne Szczecina w mediach społecznościowych a specjalizacja miasta w dziedzinach zaliczanych do sektora kreatywnego 125 4.4. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych jako przestrzeni dla zawodów kreatywnych 129 4.5. Rekrutacja pracowników zawodów kreatywnych w mediach społecznościowych 137 KREATYWNOŚĆ W ŚWIETLE BADAŃ - WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 143 5.1. Metodyka 145 5.2. Rezultaty i wnioski z badań 150
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151550 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 361-383. Netogr. s. 385-387.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 77 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141226 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności