Drela Karolina
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Drela Karolina
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kreatywność
(1)
Miasta
(1)
Rynek pracy
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. 727)
Na s. tyt. także t. 801, oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia, do nru 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliogr. s. [213]-219.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 159(727) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II B 53
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124483 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 183-193.
PARADYGMAT KREATYWNEGO MIASTA 11 1.1. Miasto - pojęcie i charakterystyka 13 1.2. Definicja miasta kreatywnego 18 1.3. Przegląd dwóch koncepcji miast kreatywnych 23 1.4. Rozwój miast kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 28 SEKTORY KREATYWNE I ICH ZNACZENIE W ROZWOJU KREATYWNEGO MIASTA 37 2.1. Sektory kreatywne - definicje i charakterystyka zagadnienia 39 2.2. Determinanty rozwoju sektorów kreatywnych w mieście 46 2.3. System wsparcia (instytucjonalnego) sektorów kreatywnych 51 2.4. Przemysły kreatywne a generowanie produktywności i wartości rynkowej 54 2.5. Kierunki rozwoju sektorów kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 58 ZAWODY KREATYWNE W KONTEKŚCIE ZMIAN NA RYNKU PRACY 67 3.1. Zawody kreatywne - definicje i charakterystyka 69 3.2. Aktualne trendy na rynku pracy a zawody kreatywne 76 3.3. Czynniki i bariery rozwoju zawodów kreatywnych w mieście 86 3.4. Zapotrzebowanie na zawody kreatywne w mieście Szczecin 93 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO MIEJSCE DO PROMOCJI MIAST KREATYWNYCH I ROZWOJU ORAZ SZANS PRACOWNIKÓW ZAWODÓW KREATYWNYCH 99 4.1. Promocja miast w mediach społecznościowych - zakres możliwości 101 4.2. Działania promocyjne miast kreatywnych w mediach społecznościowych - analiza wykorzystania potencjału kreatywnego oraz aktywności i zastosowania poszczególnych kanałów 110 4.3. Działania promocyjne Szczecina w mediach społecznościowych a specjalizacja miasta w dziedzinach zaliczanych do sektora kreatywnego 125 4.4. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych jako przestrzeni dla zawodów kreatywnych 129 4.5. Rekrutacja pracowników zawodów kreatywnych w mediach społecznościowych 137 KREATYWNOŚĆ W ŚWIETLE BADAŃ - WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 143 5.1. Metodyka 145 5.2. Rezultaty i wnioski z badań 150
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151550 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tematyka handlu zagranicznego w ujęciu regionalnym jest niezwykle istotna, zwłaszcza w kontekście ich rozwoju i konkurencyjności. Ponadto, nieoceniona jest jak najszersza wiedza o kształtowaniu się obrotów handlu zagranicznego w regionach, gdyż informacje te umożliwiają władzom krajowym i regionalnym prowadzenie polityki wspierania aktywności eksportowej przedsiębiorstw, bezpośrednio lub pośrednio. Pozwalają też władzom krajowym na podjęcie działań mających na celu ograniczenie niepożądanego importu lub przynajmniej zmniejszenie jego skali. Celem naukowym prezentowanej monografii jest identyfikacja i analiza zmian w handlu zagranicznym Polski, tj. obrotów towarowych i usługowych w ujęciu regionalnym (województw) oraz próba oceny znaczenia regionów w handlu zagranicznym. W monografii ujęto teoretyczne zagadnienia dotyczące handlu zagranicznego, w tym definicje i pojęcia, formy oraz rolę i znaczenie handlu zagranicznego w gospodarce, tematykę polskiego eksportu i importu towarów oraz obrotów usługowych również w ujęciu regionalnym, zidentyfikowano trudności w procesie badań oraz dokonano próby oceny znaczenia poszczególnych regionów w polskim handlu zagranicznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności