Majchrzak-Lepczyk Justyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Jakość
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony [224]-229.
Dla studentów dziennych i zaocznych oraz doktorantów na wszystkich kierunkach logistyki i biznesu międzynarodowego na uniwersytetach i politechnikach.
Znaczenie eurologistyki we współczesnej gospodarce światowej Eurologistyka: geneza, istota, zadania Rola i zadania eurologistyki w rozwoju biznesu międzynarodowego Ważniejsze determinanty zarządzania strategicznego w eurologistyce infrastruktura europejska jako podstawa wymiany międzynarodowej Zróżnicowanie rozwoju eurologistyki w państwach europejskich Zadania nowoczesnej infrastruktury europejskiej i przewozy ładunków Wielkość i struktura obrot—w w handlu międzynarodowym Europejski łańcuch dostaw Ekonomiczne uwarunkowania budowy i eksploatacji eurołańcuch—w dostaw Wybrane charakterystyczne cechy eurołańcuchów Metody zarządzania eurołańcuchem Konfigurowanie sieci logistycznej Sieci gospodarcze a sieci logistyczne Centra logistyczne jako punkty modalne sieci eurologistycznej Gospodarka magazynowa w sieci eurologistycznej Rola euromarketingu w logistycznej obsłudze klienta Ważniejsze cechy zachowań klient—w europejskich Metody pomiaru poziomu obsługi klienta Kierunki zmian w euromarketingu w XXI w. Model eurologistyki w warunkach globalizacji XXI w. Eurologistyka a turbulencje w gospodarowaniu zasobami Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój eurologistyki Zasady modelowania eurologistyki w nowej gospodarce
Sygnatura czytelni BMW: VI I 186 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII F 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141174, 141173 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141172 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6419 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Justyna Majchrzak-Lepczyk Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa Obszary kreowania wartości JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA Joanna Rosak-Szyrocka Znaczenie jakości w kreowaniu wartości Klient w Systemie Zarządzania Jakością Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA Aneta Sokół Kreatywność w przedsiębiorstwie Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia Cechy produktu kreatywnego Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców Rezultat i wnioski z badań ilościowych
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 115 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151497 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6398 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Nieustanne zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technologii, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb. W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane. Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta. Dodatkowo wskazano, iż narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i tworzących sieci dostaw. Ponadto w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta głównie poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji pozwala na zwiększenie elastyczności zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, często niepowtarzalny.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności