Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(94)
Forma i typ
Książki
(77)
Artykuły
(17)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(77)
dostępne
(26)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Biblioteka Międzywydziałowa
(32)
Biblioteka WEiZ
(36)
Biblioteka WWFiF
(7)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Mazurek Grzegorz
(4)
Bębenista Roman
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Najman Marta
(2)
Sala Paweł
(2)
Scott David Meerman
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Antczak Anna
(1)
Bar Gabriela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Janusz
(1)
Bishop Bill
(1)
Bociąg Joanna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bzdoń Eliza
(1)
Carpenter Phil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chambers John
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czaplińska Monika
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elkin Noah
(1)
Enge Eric
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckowiak Łukasz
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywak Andrzej (1931- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hartman Amir
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Jando Olga
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kador John
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kociuba Marcin
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kujawa Jerzy (1946- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lee Kevin (marketing)
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Levine Rick
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Motyszczak Andrzej
(1)
Mącik Radosław
(1)
Najman Marta. (tłumacz)
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Ekonomiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing elektroniczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Poradniki
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
94 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [253]-273. Netogr. s. 273.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 123 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136890 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The art of SEO : mastering search engine optimazation.
Oznaczenie: Wyd. 3 na s. tyt., okł. dotyczy oryg.
U góry s. tyt., okł. logo wydawcy oryg.: O'Reilly Media.
Indeks.
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143220 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144162 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
CD-ROM zawiera prezentacje do wykładów.
Bibliogr. s. 117-119.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 52 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 113473 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2330 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
SEO na Dzień Kobiet i wakacje / Łukasz Frąckowiak. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 3, s. 14-15. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress)
U góry s. tyt. i okł.: Wykorzystaj Internet jako narzędzie promocji firmy.
U góry okł.: Poznaj formy reklamy w wyszukiwarkach. Określ cele działań marketingowych. Wykorzystaj najlepsze metody. Oceń efektywność kampani.
Bibliogr. przy częściach. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 463 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117432 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136189 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112303 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - Marketing)
Bibliogr. s. [199]-215. Indeks.
Dla badaczy zajmujących się tematyką marketingu i zachowań konsumenckich, praktyków biznesu z firm consultingowych, prowadzących badania rynkowe, menedżerów działów marketingu, przedsiębiorców, właścicieli firm, wykładowców i studentów specjalizujących się w e-biznesie.
Rozdział 1. Wirtualizacja konsumpcji i charakterystyka e-konsumentów 1.1. Ewolucja wirtualizacji konsumpcji 1.2. Świat technologii mobilnych 1.2.1. Technologie mobilne w Polsce i na świecie 1.2.2. Motywy i bariery korzystania z m-handlu 1.2.3. Specyfika marketingu mobilnego 1.3. Cyfrowe technologie a zmiany w zakresie zachowań konsumentów 1.4. E-konsument w świetle dotychczasowych badań 1.4.1. Cechy e-konsumentów 1.4.2. Preferowane punkty e-handlu 1.4.3. Motywy i bariery robienia zakupów online 1.4.4. Najczęściej kupowane grupy produktów oraz poziom wydatków online Rozdział 2. Marketing doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej 2.1. Specyfika kreowania doświadczeń konsumenta online 2.2. Typologie doświadczeń wirtualnych 2.3. Moduły e-doświadczeń 2.3.1. Moduł sensoryczny 2.3.2. Moduł emocjonalny 2.3.3. Moduł poznawczy 2.3.4. Moduł relacyjny – personel 2.3.5. Moduł relacyjny – inni klienci 2.3.6. Moduł behawioralny 2.3.7. Moduł użytkowy 2.3.8. Moduł eskapistyczny 2.4. Korzyści z marketingu doświadczeń online 2.5. Podsumowanie Rozdział 3. Doświadczenia zakupowe online – oczekiwania polskich konsumentów 3.1. Metodyka badania ilościowego 3.1.1. Problem, pytania i hipotezy badawcze 3.1.2. Narzędzia badawcze 3.1.3. Opis próby badawczej 3.2. Częstotliwość zakupów przez Internet i wydatkowane kwoty 3.3. Postawa wobec zakupów przez Internet 3.4. Oczekiwane doświadczenia zakupowe 3.5. Preferowane doświadczenia zakupowe a postawa wobec zakupów przez Internet 3.6. Profil psychograficzny e-konsumenta w Polsce 3.7. Zakupy z użyciem technologii mobilnych 3.8. Podsumowanie Rozdział 4. Analiza pozytywnych i negatywnych doświadczeń zakupowych online 4.1. Metodyka badania jakościowego 4.1.1. Interpretatywne badania konsumenckie 4.1.2. Teoria ugruntowana i analiza narracji 4.1.3. Procedura badania 4.1.4. Przebieg kodowania 4.2. Pozytywne i negatywne doświadczenia zakupowe online – przesłanki i konsekwencje 4.2.1. Doświadczenia pozytywne 4.2.2. Doświadczenia negatywne 4.3. Typy doświadczeń zakupowych online 4.3.1. Doświadczenia indywidualne hedonistyczne 4.3.2. Doświadczenia indywidualne utylitarne 4.3.3. Doświadczenia relacyjne hedonistyczne 4.3.4. Doświadczenia relacyjne utylitarne Aneks 1. Analiza rzetelności zastosowanych narzędzi badawczych 1.1. Narzędzie do pomiaru preferowanych doświadczeń zakupowych 1.2. Skala do pomiaru postawy wobec zakupów w Internecie oraz skale psychograficzne 2. Analiza czynnikowa – doświadczenia hedonistyczne i utylitarne 3. Zmienne demograficzne a moduły doświadczeń 4. Model strukturalny – typy preferowanych doświadczeń a postawa wobec zakupów przez Internet 5. Model strukturalny – profil psychograficzny konsumenta a postawa wobec zakupów przez Internet 6. Charakterystyki uczestników badania jakościowego.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 36
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEOrigami : sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) / Piotr Kaleta. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 130, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
WŁAŚCIWIE PO CO MI OPISY? Jaką treść powinny wyrażać opisy? Ale czyja potrzebuję opisów unikatowych? Po co unikatowość w opisach i treściach? Unikatowość a SEO Czy tworzenie tekstów unikatowych jest trudne? Czy unikatowość na dużą skalę jest w ogóle możliwa? Które przestrzenie pozwalają pisać unikatowo? Segment 1. Firma, czyli brand nadrzędny Segment 2. Marka, czyli brand sprzedawany Segment 3. Produkt, czyli rzecz kupowana Segment 4. Użytkownik, czyli mocne targetowanie GOOGLE PROPSUJE UNIKATOWOŚĆ Jak zdaniem Google wygląda unikatowy tekst? Jaką wartość ma unikatowość? Unikatowy content to darmowa promocja Unikatowość wyrabia autorytet domeny Pułapki duplicate content Tekst unikatowy vs autorski. Czym się one różnią? Dla robotów długość tekstu ma znaczenie Synonimy się nie sprawdzają. Nie zawsze LUDZKA TWARZ OPISU Jakie opisy często publikują producenci? Jak powinna wyglądać ludzka twarz opisu? Układ i grupowanie contentu Introduce, czyli krótka prezentacja Odwrócona piramida ważności Grupowanie contentu dla wygody klienta Optymalna długość akapitów Treści dla głowy Treści dla serca Treści dla rąk Boski schemat: Cecha — Zaleta — Korzyść Wykorzystanie produktów w praktyce Użytkowanie nieoczywiste Triki i ciekawostki Gdzie umieszczać treści z ludzką twarzą? Skąd czerpać inspiracje do tworzenia przyjaznych treści? A KIEDY ZABRAKNIE WENY... Tworzenie makiet krok po kroku Dlaczego trzeba określić: czym jest? Dlaczego trzeba określić: czym nie jest? Dlaczego trzeba znać aspekty pozytywne? Dlaczego trzeba znać aspekty negatywne? Konwencja oczywista Konwencja nieoczywista Nieustannie zbieraj inspiracje JAK NIE PISAĆ? CZEGO UNIKAĆ? Klątwa wiedzy Kult cargo Wodolejstwo, czyli brak konkretów Patos — wzniosłe pisanie o prostych rzeczach Zdania wielokrotnie złożone... Zdania bez logicznego ciągu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151754 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach 198-201.
Jak zacząć biznes online 19 Jednoosobowa działalność gospodarcza 20 Działalność nierejestrowa 21 Ulga na start 22 Mały ZUS 22 Mały ZUS plus 23 Skala podatkowa 24 Podatek liniowy 24 Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych 25 Karta podatkowa 25 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 27 Ubezpieczenia społeczne 27 Pełna rachunkowość 28 Podatki 28 Założenie działalności gospodarczej 29 CEIDG, czyli założenie jednoosobowej działalności gospodarczej 30 Założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przez S24 40 Podatek VAT 71 Baza Danych Odpadowych 75 Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych 81 Sprawozdawczość finansowa 89 Kasa fiskalna 98 Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce 101 Zasady prawa firmowego 102 Zasada wyłączności 102 Zasada prawdziwości 103 Oznaczenie marki przedsiębiorcy 104 Ochrona marki 105 Ochrona marki w oparciu o ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 105 Ochrona marki jako utworu 106 Ochrona znaku towarowego jako marki 106 Umowa na stworzenie logotypu 113 Zawarcie pisemnej umowy 114 Pola eksploatacji 114 Wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich na każdym z pól eksploatacji 114 Zarejestrowanie logotypu jako znak towarowy 115 Brak przeniesienia majątkowych praw autorskich 120 Produkty w sklepie internetowym 123 Strona internetowa w e-commerce 125 Legalna strona sklepu internetowego 135 Regulamin sklepu internetowego 136 Dane osobowe w sklepie internetowym 154 Informacja o cookies 172 Checkboxy i formularze 174 Reklamacje i zwroty w e-commerce 177 Czym tak naprawdę jest reklamacja? 177 Rękojmia 178 Gwarancja 182 Odstąpienie od umowy (zwrot) 184 Marketing i reklama w e-commerce 191 Newsletter i cold mailing 191 Zakazana reklama 195 Wykorzystanie SEO i SEM w marketingu 199 Działania marketingowe związane z organizacją konkursu 200 Ochrona firmy w internecie 209 Blokowanie nieuczciwych działań konkurencji w Google, Allegro i Amazonie 209 Walka z podróbkami 210 Walka z nieprawdziwymi opiniami 212 Współpraca z podwykonawcami i pracownikami 215
Sygnatura czytelni BMW: VI C 113 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149910 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142920 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135618 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Na okł. i grzb. podtyt.: Jak osiągnąć wysoką pozycję?
Płyta CD zawiera materiały pomocnicze do książki.
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / Sebastian Konkol. - Gliwice : Helion, cop. 2010. - 204, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
U góry okł. : Absolutny Must Have firm z branży reklamowej, [...].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 153 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126114 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3667 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 2935 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4852 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska 1. The topic of logistics customer service in the light of the Industry 4.0 concept 1.1. The Economy 4.0 1.2. Logistics customer services 1.3. Digital technologies applied in the process of logistics customer services 1.4. Improving the logistics process of customer service in the digital economy – the results of own research Agnieszka Dejnaka 2. Zmiany w sposobie obsługi Klientów 4.0 w aspekcie rozwoju Przemysłu 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.1. Przemysł 4.0 i jego charakterystyka 2.2. Zachowania klientów na rynku. Klient 4.0 2.3. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.4. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 2.5. Klient 4.0 a IoT 2.6. Klient 4.0 a IIoT Marcin Gębarowski 3. Era Przemysłu 4.0 – czas zagłady, stagnacji czy rozwoju targów? 3.1. Przemysł 4.0 – kolejny etap rozwoju gospodarczego 3.2. Możliwości adaptacyjne targów 3.3. Kluczowe przejawy czwartej rewolucji przemysłowej oddziałujące na targi Magdalena Grębosz-Krawczyk 4. Zarządzanie marką smart city w kontekście Rewolucji 4.0 – ujęcie modelowe 4.1. Wybrane modele zarządzania marką terytorialną (place branding) w literaturze przedmiotu 4.2. Metodyka badań 4.3. Zarządzanie marką miasta zgodnie z koncepcją smart w ujęciu modelowym Marzena Lemanowicz 5. Rola nowych mediów w procesie komunikacji touroperatorów z klientami 5.1. Pojęcie nowych mediów 5.2. Komunikacja marketingowa touroperatorów z klientami 5.3. Wyniki badań Anna Łaszkiewicz 6. Influencer marketing z perspektywy aktywności reklamowej wybranych twórców treści na platformie Instagram Wprowadzenie 6.1. Influencer marketing – przesłanki zainteresowania wśród przedsiębiorstw 6.2. Aktywność reklamowa influencerów Bartosz Mazurkiewicz 7. Wirtualne organizacje w wieloosobowych grach sieciowych 7.1. Współczesne organizacje wirtualne 7.2. Światy wirtualne w sieciowych grach komputerowych wieloosobowych 7.3. Organizacje w wieloosobowych grach sieciowych Jolanta Mazur, Piotr Zaborek 8. Pomiar aktywności przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Przegląd koncepcji i propozycji miar 8.1. Publikacje koncepcyjne o charakterze normatywnym 8.2. Przeglądy literatury jako źródła informacji o miarach MS w badaniach empirycznych 8.3. Miary MS wykorzystujące dane wtórne i dane pierwotne w publikacjach naukowych Mirosław Pacut 9. Marketing wirtualnych społeczności jako instrument kształtowania zasobów relacyjnych przedsiębiorstwa 9.1. Wirtualne społeczności konsumentów 9.2. Marketing wirtualnych społeczności Katarzyna Sanak-Kosmowska 10. Ocena i pamięć komunikatów marketingowych w social media – badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci 10.1. Komunikacja marketingowa w serwisach społecznościowych 10.2. Pamięć reklam i zniekształcenia pamięciowe 10.3. Paradygmat wstecznego kształtowania pamięci 10.4. Metodyka 10.5. Wyniki badań Anna Szwajlik 11. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT 11.1. Rola klienta w procesie rozwoju nowego produktu 11.2. Funkcje mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu. Identyfikacja istotnych korzyści 11.3. Metodologia badawcza 11.4. Wnioski z przeprowadzonych badań Joanna Wyrwisz 12. Influencer marketing a komunikacja wizerunku marki 12.1. Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku marki 12.2. Mechanizm wywierania wpływu 12.3. Uwarunkowania wykorzystania influencer marketingu dla marki 12.4. Dobór influencera do marki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 283 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149750 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149749 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [459-462] i 4 s. okł.
Na s. tyt. rok wyd. 2013.
Bibliogr. s. 454-[458].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 503 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136692 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności