Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(94)
Forma i typ
Książki
(77)
Artykuły
(17)
Publikacje naukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(77)
dostępne
(26)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Biblioteka Międzywydziałowa
(32)
Biblioteka WEiZ
(36)
Biblioteka WWFiF
(7)
Magazyn
(3)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Mazurek Grzegorz
(4)
Bębenista Roman
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Najman Marta
(2)
Sala Paweł
(2)
Scott David Meerman
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Antczak Anna
(1)
Bar Gabriela
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat Janusz
(1)
Bishop Bill
(1)
Bociąg Joanna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bzdoń Eliza
(1)
Carpenter Phil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chambers John
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czaplińska Monika
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobrowolski Krzysztof
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elkin Noah
(1)
Enge Eric
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckowiak Łukasz
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabara Janusz K
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywak Andrzej (1931- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gębarowski Marcin (1976- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hartman Amir
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Jando Olga
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kador John
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kasprzycki-Rosikoń Jan
(1)
Kluziński Jakub
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kociuba Marcin
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kujawa Jerzy (1946- )
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lee Kevin (marketing)
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Levine Rick
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipa Michał
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Motyszczak Andrzej
(1)
Mącik Radosław
(1)
Najman Marta. (tłumacz)
(1)
Orzechowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Ekonomiści
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing elektroniczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(16)
Poradniki
(9)
Poradnik
(8)
Podręczniki akademickie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(17)
94 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwy autorów na 4 stronie okładki.
Na stronie tytułowej i okładce: Nowe wydanie.
Bibliografia, netografia strony 539-543.
Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk Marketing 3.0 Michał Dziekoński Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz Wpływ lnternetu na gospodarkę Krzysztof Bełech Social media - społeczny wymiar lnternetu Dominik Kaznowski Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda Usability i User Experience Jarosław Królewski Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Kożniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński E-mail marketing Pawet Sala Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota Gry w lnternecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik- Kochmańska Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska od e-commerce do ,,zakupów totalnych" Justyna Dziegieć Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska Copywriting Leszek Łuczyn Content marketing Barbara Stawarz Kampanie społeczne w lnternecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga orzech Badania mediów internetowych Andrzej Carapich Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski Human Crafted Rules vs Artificial lntelligence Dokąd zmierza nowoczesny marketing ]arosław Królewski Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucia Bartosz Józefowski Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Cłowacka, Damian Całuszka Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś ]ak współpracować z zespołem lT Przemysław Tarczyński Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk Marketing w start-upach Marek Przystaś.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 42
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales.
Na s. tyt. i okł.: Wydanie 2 - wynika z dosłownego przekładu oryginału z zachowaniem szaty graficznej i jej oznaczeń.
U dołu s. tyt. i okł.: Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski. Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoja pozycję i poprawić wyniki?
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 131 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125755 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118591 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1966 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101664 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Guerrilla Marketing Online : the Entre- preneur's Guide to Earning Profits on the Internet.
Bibliogr. s. [363] - 364
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95673 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Selling on the Net : the Complete Guide
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106499 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1047 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pięć kluczowych wyzwań / Mariusz Ludwiński. W: Marketing w Praktyce. ISSN 1425-8315 2017, nr 7, s. 49-52. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na s. tyt. i okł.: Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Na okł.: Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim, budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych, interaktywne relacje z klientami, wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu, narzędzia kreowania wizerunku w sieci.
Bibliogr. s. [235]-237. Netogr. s. 237-238.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 89 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128345 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skuteczny e-mail marketing / Artur Maciorowski. - Warszawa : Edgard, 2014. - 146 s., [6] s. tabl. kolor. : il. ; 21 cm.
(Samo Sedno. Biznes)
Na okł.: Twórz efektywne kampanie! Dowiedz się, jak skutecznie tworzyć wiadomości e-mailem.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5209 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [206]-207. Netogr. s. 207-208.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 15
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3469 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; [Roman Bębenista i 21 pozostałych]. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Nazwy autorów na stronie [7]-15.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Konsument w internecie Michał Kot Badania marketingowe online Anna Miotk Mierzalność działań online Pawet Gruszecki Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Pozycjonowanie stron internetowych (SEo) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Romąn Bębenista Google AdWords i analityka webowa Dagmara PIata-AIf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Reklama internetowa Paweł SaIa E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Marketing Automation Szymon Lisowski Social media marketing Tomasz Woźniak Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Content marketing Magdabna Daniłos Wideo marketing na YouTube Alekander Winciorek Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Personal branding Grzegorz Mazurek Przyszłość e-marketingu Grzegorz Mazurek.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 244 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145945 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5840 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Konsument w internecie Michał Kot Badania marketingowe online Anna Miotk Mierzalność działań online Pawet Gruszecki Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Pozycjonowanie stron internetowych (SEo) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Romąn Bębenista Google AdWords i analityka webowa Dagmara PIata-AIf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Reklama internetowa Paweł SaIa E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Marketing Automation Szymon Lisowski Social media marketing Tomasz Woźniak Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Content marketing Magdabna Daniłos Wideo marketing na YouTube Alekander Winciorek Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Personal branding Grzegorz Mazurek Przyszłość e-marketingu Grzegorz Mazurek.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-185. Netogr. s. 185-186.
Dla praktyków-specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, dydaktyków marketingu, studentów.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 64 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120222 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 96)
Zaw. mat. z Konferencji Naukowej "Badania marketingowe - nowe wyzwania oraz skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem", Wrocław, 16-18 maja 2010 r. - inf. ze s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
Dla menedżerów, pracowników naukowych oraz słuchczy różnych form studiów z zakresu zarządzania i marketingu.
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3955 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [100].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 127 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121761 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych s. [237]-246.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 6
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111638 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2108 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 141 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach Mój klient, czyli kto? Zacznij od zdefiniowania celów Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców Komunikaty adekwatne do odbiorców Jak poznawać się z odbiorcą? Media własne Google Analytics Monitoring internetu Kampanie CPC Remarketing Jak zbudować personę z twarzą? Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing Biznes pełen treści BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI Typ domeny internetowej ma znaczenie Serwis w domenie firmowej Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu Wybór silnika dla Twojego serwisu Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości Mobile first, mobile only... Bezpieczeństwo Twojego serwisu Zabezpieczenie WordPressa Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych Konta użytkowników i uprawnienia STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing Jak budować serwis w zgodzie z SEO? Adresy URL Linki Polityka treści Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym Poprawność kodu Twojego serwisu Mikroformaty Zdobywanie linków Struktura artykułu Umiejscowienie tytułu artykułu Grafika główna - co się klika? Podpisy pod ilustracjami Szerokość kolumny Interlinia i wielkość fontów Śródtytuły Stopka autora pod artykułem Zbuduj mosty między swoimi treściami Crosslinkowanie treści Doładowywanie artykułów Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego Numer telefonu vs adres e-mail Ogranicz liczbę pól w formularzu Pop-up - denerwuje czy konwertuje? Exit pop-up MailWall Chatbot Co na to prawo? Polityka prywatności Obowiązek informacyjny Zgody marketingowe Treść biznesu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6122 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach. Wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Dla studentów i doktorantów kierunków ekonomicznych i prawa oraz osób zajmujących się działalnością marketingową w praktyce.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 220 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132720 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zasięg celebryty. Zasięg influencera. Remis? / Tomasz Orzechowski. W: Marketing w Praktyce. ISSN 1425-8315 2017, nr 4, s. 31-33. - 2017.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności