Praca, kariera, pieniądze
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(82)
Forma i typ
Książki
(75)
Poradniki i przewodniki
(52)
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(22)
Biblioteka WWFiF
(4)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Lipa Michał
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Paszkowska Małgorzata
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Abela Andrew V. (1965- )
(1)
Bloodworth James
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Brożek Bartosz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Buksak Lidia
(1)
Błaszcz Marcin
(1)
Capizzi Joseph Edward
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czajkowski Piotr (kultura fizyczna)
(1)
Dawidowska Joanna
(1)
DeGrandis Dominica
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dudała Rafał (1975- )
(1)
Ellis Sarah
(1)
Fisher Roger
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giermanowska Ewa
(1)
Glinka Dorota
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gumkowska Dagmara
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Haase Chet
(1)
Hagan Margaret
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hoffmann Urszula
(1)
Imieliński Przemysław
(1)
Jastrzębowska-Tyczkowska Agata
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Jukiewicz Zuzanna
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kamińska-Radomska
(1)
Kanarek Piotr
(1)
Kanat-Alexander Max
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kałkus Arkadiusz
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Koradecka Danuta
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Krokosz Elżbieta
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kumaniecka-Wiśniewska Agnieszka
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Kwaśniewski Paweł
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Lerner Cliff
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Majcherek Janusz A. (1955- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marczak Marek (tłumacz)
(1)
Małachowski Radosław
(1)
Miler Tomasz (marketing)
(1)
Miller Mark (1959- )
(1)
Müller Philipp J
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Nazwisko Imię
(1)
Newport Cal
(1)
Ozenc Kursat
(1)
Patton Bruce
(1)
Pawlak Zbyszek
(1)
Pawlik Maciej (menedżer)
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Portnoy Brian
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Racław-Markowska Mariola
(1)
Reynolds Garr
(1)
Richards Carl (1972- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rosen Keith
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Rządca Robert A
(1)
Salas Eduardo (1956- )
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sasin Maciej
(1)
Scharmer Otto
(1)
Schäfer Bodo
(1)
Shragai Naomi
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(74)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(82)
Szwecja
(2)
Język
polski
(82)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy personalni
(1)
Dyrektorzy
(1)
Ekonomiści
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Programiści
(1)
Temat
Praca
(10)
Kariera
(9)
Sukces
(9)
Bogactwo
(5)
Inwestycje
(5)
Organizacja pracy
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Autoprezentacja
(4)
Finanse osobiste
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samopoznanie
(4)
Savoir-vivre
(4)
Zarządzanie
(4)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Praca zespołowa
(3)
Programiści
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Psychologia pracy
(3)
Samorealizacja
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Biznes
(2)
Doskonalenie zawodowe
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finanse
(2)
Image
(2)
Jakość życia
(2)
Kaizen
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Miejsce pracy
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Oszczędności (finanse)
(2)
Oszczędność
(2)
Planowanie
(2)
Podcasting
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prawo
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie portfelem
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zdolności
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Arkusz oceny pracy
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Awans
(1)
BHP
(1)
Bezrobocie
(1)
Biznesplan
(1)
Boisko
(1)
Brandcasting
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Demokracja
(1)
Doradztwo personalne
(1)
Doświadczenie zawodowe
(1)
Dress code
(1)
Dyskryminacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
ETF
(1)
Edukacja finansowa
(1)
Egzamin
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Katolicka nauka społeczna
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Korespondencja
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Poradnik
(52)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Podręcznik
(5)
Poradniki
(5)
Opracowanie
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Monografia
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(3797)
Medycyna i zdrowie
(2538)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2439)
Informatyka i technologie informacyjne
(1725)
Zarządzanie i marketing
(1618)
Praca, kariera, pieniądze
(82)
Nauka i badania
(1536)
Kultura fizyczna i sport
(1345)
Transport i logistyka
(1345)
Architektura i budownictwo
(1060)
Historia
(718)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(511)
Socjologia i społeczeństwo
(363)
Psychologia
(352)
Matematyka
(335)
Podróże i turystyka
(318)
Edukacja i pedagogika
(312)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(308)
Ochrona środowiska
(288)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(270)
Fizyka i astronomia
(267)
Chemia
(201)
Kultura i sztuka
(182)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(165)
Geografia i nauki o Ziemi
(149)
Biologia
(136)
Rozwój osobisty
(124)
Rolnictwo i leśnictwo
(120)
Filozofia i etyka
(108)
Językoznawstwo
(100)
Media i komunikacja społeczna
(82)
Hobby i czas wolny
(49)
Kulinaria
(49)
Religia i duchowość
(48)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Etnologia i antropologia kulturowa
(27)
Literaturoznawstwo
(19)
Dom i ogród
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Archeologia
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Architektura i budownictwo4
(1)
Engineering vibrations
(1)
KF1123np
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliowści
(1)
Transport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(6)
82 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
ROZDZIAŁ 1. Podcast jako narzędzie do budowania marki osobistej ROZDZIAŁ 2. Przygotowanie - czyli pierwsze kroki ROZDZIAŁ 3. Planowanie odcinka ROZDZIAŁ 4. Nagrywanie podcastu ROZDZIAŁ 5. Edycja i montaż ROZDZIAŁ 6. Publikacja ROZDZIAŁ 7. Promocja i marketing
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
w opracowaniu: sygn. 154855 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MAKARCZYKOWIE. Skarb Matki Małgorzata Zawadka KRYSTIAN. Zaczęło się od małego warsztatu czapniczego Urszula Hoffmann ANRO. Twój partner na drodze do poprawy bezpieczeństwa Małgorzata Zawadka AUTOKLINIKA. Można na nich liczyć w każdej sytuacji Małgorzata Zawadka BIURO TURYSTYKI KWALIFIKOWANEJ „ONDRASZEK". Podróżowanie to życie Urszula Hoffmann CAFE MARZENIE. Jest tylko jedna taka kawiarnia Małgorzata Zawadka COACHOWNIA. Specjaliści od zmiany Małgorzata Zawadka, Magdalena Doliwa-Górska EDULA. Wszystko o edukacji naszych dzieci Małgorzata Zawadka GARAGE CREATIVE. Zero ograniczeń, po prostu twórczość Małgorzata Zawadka GELG. Pracujemy w metalu Urszula Hoffmann, Katarzyna Gierczak-Grupińska GOODWAY. Zdrowy biznes Królów Urszula Hoffmann HAES. Wirtuozi koloru Małgorzata Zawadka HYDROMONT. By niczego nie poprawiać Urszula Hoffmann LOGOS CE. Drzwi do dorosłości Małgorzata Zawadka PHU EWA POMES. Szczypta szaleństwa i odrobina ryzyka Urszula Hoffmann PŁUCIENNIK, FIRMA STOLARSKA. Technolodzy drewna Urszula Hoffmann PRACOWNIA REGISTER. Jak ma wyglądać książka Małgorzata Zawadka, Jacek Gruszczyński ROŻEK BROKERS GROUP. Z rodziną najbezpieczniej Małgorzata Zawadka SĄDECKI BARTNIK. Miód - natury cud Małgorzata Zawadka SIL-MACH. Nie ma rzeczy, której nie zrobią sami Małgorzata Zawadka STUDIO TECHNIK CYFROWYCH. Siła tkwi w jakości Urszula Hoffmann WAMECH. Życzymy Wam wszystkiego na kołach! Urszula Hoffmann ZAJAZD ZAGŁOBA. Nie interesowała mnie przeciętność Urszula Hoffmann
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148145 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [176]-200. Indeks.
DOPASOWANIE CZŁOWIEKA DO PRACY Dopasowanie w psychologii   Interdyscyplinarne rodzaje dopasowania człowieka do pracy   (Nie)dopasowanie edukacyjne   Dopasowanie człowiek–organizacja   Efekty dopasowania człowieka do pracy   Metody pomiaru dopasowania   KOMPETENCJE NA RYNKU PRACY Kompetencje – wprowadzenie teoretyczne   Ujęcie kompetencji w psychologii   Kompetencje jako tendencja motywacyjna i potrzeba   Kompetencje jako przekonanie o własnej skuteczności   Kompetencje jako wyznacznik dobrego funkcjonowania   Kompetencje jako złożony wymiar osobowościowych uwarunkowań efektywności działania człowieka Kompetencje transferowalne   Znaczenie kompetencji w różnych soczewkach   Soczewka społeczeństwa: perspektywa makro   Soczewka organizacji: perspektywa meso   Soczewka człowieka: perspektywa mikro   Kompetencje – kapitał ludzki czy zasoby (ludzkie)   Metody pomiaru kompetencji   DOPASOWANIE KOMPETENCYJNE Dopasowanie kompetencyjne – inspiracje teoretyczne    Niedobór kompetencji wymaganych   Nadmiar kompetencji niewymaganych   Dopasowanie kompetencyjne – operacjonalizacja zmiennych   KOMPETENCJE – DOPASOWANIA – DOBROSTAN: BADANIA I ANALIZY WŁASNE Bilans Kapitału Ludzkiego   Zmienne uwzględnione w analizach BKL   Kompetencje transferowalne a dobrostan   Diagnoza kompetencji społeczeństwa polskiego w projekcie BKL   Posiadane kompetencje transferowalne a dobrostan zawodowy i ogólny wykształconych i pracujących Polaków (badanie własne)   Dopasowanie kompetencyjne a inne rodzaje dopasowania   Dopasowanie a dobrostan   Dopasowanie a dobrostan w projekcie BKL   Dopasowanie a dobrostan (badanie własne)
Sygnatura czytelni BWZ: II C 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programista : przewodnik po zawodzie / Arkadiusz Kałkus. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 279 stron : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. Programowanie Na czym polega programowanie? Wyjaśnienie proste Wyjaśnienie złożone Wyjaśnienie bardzo skomplikowane Esencja programowania System binarny Algebra Boolea Jak działa procesor? Jak procesor dodaje? Warstwy Języki programowania Anatomia nowoczesnego języka programowania Kod źródłowy Instrukcje Wyrażenia Instrukcje a wyrażenia Zmienne i stałe Typy Operatory Instrukcja blokowa/blok kodu Instrukcje warunkowe Pętle Funkcje Klasy i obiekty Bazy danych Bazy relacyjne Tabele Relacje Dekompozycja SQL Serwery i chmura Serwery Chmura Narzędzia pracy programisty Edytor Kompilator Debugger IDE Systemy kontroli wersji Narzędzia do modelowania Narzędzia do zarządzania projektem Narzędzia do zarządzania wiedzą i dokumentacją Narzędzia do komunikacji Biblioteki Frameworki Sprzęt Inne Testowanie oprogramowania Dlaczego musimy testować oprogramowanie? Testy jednostkowe Testy integracyjne Testy systemowe Testy akceptacyjne Testy regresyjne Testy wydajnościowe Testy bezpieczeństwa Rozdział 2. Branża IT Programiści piechota branży IT Nie tylko programiści Tester/Quality Assurance Engineer (QA) Projektant UI Specjalista UX Administrator DevOps Specjalista ds. bezpieczeństwa Scrum master Agile coach Kierownik zespołu/team manager (TM) Kierownik projektu/project manager (PM) Analityk biznesowy/business analyst (BA) Właściciel produktu/product owner (PO) Specjalista ds. zasobów ludzkich/human resources specialist (HR) Dlaczego programiści mają dużo pracy? Pierwsze kroki Rewolucja naukowa Rewolucja przemysłowa Druga rewolucja przemysłowa Rewolucja cyfrowa ZAROBKI PROGRAMISTÓW DOCHODOWOŚĆ BRANŻY IT RENTOWNOŚĆ PRZYCZYNY SKUTKI Rozdział 3. Praca programisty Na czym polega zawód programisty? Tłumaczenie maszynom świata ludzi Tłumaczenie ludziom świata maszyn Dzień pracy programisty Produkcja oprogramowania Modele wytwarzania oprogramowania Model kaskadowy Metodyki zwinne Scrum Role i listy zadań Spotkania Planowanie sprintu Daily scrum Przegląd sprintu Retrospekcja sprintu Kanban Specjalizacje Generalista Frontend developer Backend developer Fullstack developer Mobile developer Embedded Big data Business intelligence Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe SAP Mainframe Slang Kariera Standardowa kariera Stażysta Młodszy programista/junior developer Programista/mid developer Senior developer Lider techniczny/tech lead Architekt Freelancer Kontraktor Przedsiębiorca technologiczny Szkoleniowiec Konsultant Zalety i wady zawodu Dobre zarobki Praca w biurze Ciągła nauka Praca z ludźmi Praca z maszynami Możliwości awansu Długość kariery Choroby zawodowe Lokalizacja pracy Odpowiedzialność Samochody Samoloty Rakiety Odpowiedzialność Rozdział 4. Droga do zawodu Predyspozycje Cierpliwość i opanowanie Sumienność, dyscyplina i precyzja Kreatywność Wyobraźnia Empatia Matematyka Nie każdy programista musi być matematykiem Informatyka to nauka interdyscyplinarna Inna od matematyki, lecz podobna Studia Program studiów w Polsce Czy warto studiować? Politechnika kontra uniwersytet Magister kontra inżynier/licencjat? Bootcampy i kursy Bootcampy Kursy Przebranżowienie Czy przebranżowienie jest możliwe? Czy przebranżowienie jest trudne? Czy warto się przebranżowić? Jak się przebranżowić? Poszukiwanie pracy Gdzie szukać ofert pracy? CV LinkedIn Kontakt z rekruterami Rozmowa kwalifikacyjna Przygotowanie Jak się zachować w trakcie spotkania? Po spotkaniu Pierwsza praca Pierwszy dzień Pierwszy miesiąc Pierwszy rok Rozdział 5. Przyszłość Programowanie jutro i pojutrze Ostatni zawód przed końcem pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152046 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura biznesu : normy i formy / Irena Kamińska-Radomska ; [rysunki Piotr Kanarek]. - Wydanie 2. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 386 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [384]-386.
Kultura biznesu i kultura na co dzień Fundamenty kultury w biznesie Zasady kontra naturalne zachowanie Zwykła grzeczność Komplementy Krytyka Asertywność i nietakt Zwolnienie pracownika Rozmowa kwalifikacyjna Obsługa klienta w sklepie, w punkcie usługowym Standardy dobrego asystenta Kultura na drodze Podczas lotu Podróż pociągiem Grzeczność przy uprawianiu sportu Szlifowanie manier Quiz ze zwykłej grzeczności Komunikacja międzyludzka Profesjonalna autoprezentacja Prezentacja osób Tytułowanie w rozmowie Zapamiętywanie imion i nazwisk Wizytówki Komunikacja niewerbalna Komunikacja werbalna i dbałość o piękno języka Intonacja Słuchanie Rozmowy telefoniczne Prezenty Quiz z komunikacji Korespondencja Rodzaje korespondencji służbowej Układ stałych elementów korespondencji Zasady prowadzenia korespondencji służbowej Reklamacje w korespondencji Koperty i papier firmowy Quiz z korespondencji Precedencja Zasady precedencji, czyli pierwszeństwa Precedencja w sytuacjach służbowych Quiz z precedencji Wizerunek Ubiór służbowy mężczyzny i kobiety Garderoba biznesmena Garderoba bizneswoman Dress code, czyli dostosowanie stroju do okazji Quiz z wizerunku Przyjęcia Przyjęcia na stojąco Przyjęcia przy stole Zaproszenie gościa do restauracji Przyjęcia herbatkowe Przyjęcia ogrodowe Quiz z przyjęć Wystąpienia publiczne i organizacja spotkań Błędy mówcy Radzenie sobie w trudnych sytuacjach Radzenie sobie z tremą Najlepszy mówca Przygotowanie treści wystąpienia Organizacja spotkań Negocjacje Quiz z wystąpień publicznych i organizacji spotkań służbowych Jak osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej Systematyka różnic kulturowych Konsekwencje wynikające z nieznajomości różnic kulturowych Przyjmowanie zagranicznych gości Polska w kontekście różnic kulturowych Quiz z różnic kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Understanding software.
Na okładce nazwa wydawcy oryginału Packt.
Na książce także ISBN oryginału 9781788628815.
Indeks.
CZĘŚĆ PIERWSZA. ZASADY DLA PROGRAMISTÓW Rozdział 1. Zanim zaczniesz... 17 Będziesz to robić, więc rób to dobrze 18 Rozdział 2. Postawa inżyniera 21 Rozdział 3. Niezwykła tajemnica programisty gwiazdora 25 Rozdział 4. Projekt oprogramowania w dwóch sentencjach 29 CZĘŚĆ DRUGA. ZŁOŻONOŚĆ OPROGRAMOWANIA I JEJ PRZYCZYNY 31 Rozdział 5. Wskazówki dotyczące nadmiernej złożoności 33 Rozdział 6. Drogi do stworzenia złożoności. Zepsuj swoje API 35 Rozdział 7. Kiedy wsteczna kompatybilność nie jest warta swojej ceny? 39 Rozdział 8. Złożoność to więzienie 43 CZĘŚĆ TRZECIA. PROSTOTA I PROJEKTOWANIE OPROGRAMOWANIA 45 Rozdział 9. Projektuj od początku 47 Ruszając dobrą drogą 48 Rozdział 10. Dokładność przyszłych przewidywań 49 Rozdział 11. Prostota i precyzja 53 Rozdział 12. Dwa to za dużo 57 Refaktoryzacja 58 Rozdział 13. Rozsądny projekt oprogramowania 61 Zła droga 62 Analiza złej drogi 64 Odnosząc to do grupy 65 Dobra droga 66 Przestrzegaliśmy praw tworzenia oprogramowania 69 CZĘŚĆ CZWARTA. DEBUGOWANIE 71 Rozdział 14. Czym jest bug? 73 Sprzęt 74 Rozdział 15. Źródło błędów 75 Spotęgowana złożoność 76 Rozdział 16. Spraw, by to nie powróciło 79 Spraw, by to nigdy nie powróciło - przykład 80 W głąb króliczej nory 84 Rozdział 17. Fundamentalna filozofia debugowania 85 Wyjaśnij błąd 87 Patrz na system 88 Znajdź prawdziwą przyczynę 89 Cztery kroki 90 CZĘŚĆ PIĄTA. INŻYNIERIA W ZESPOŁACH 93 Rozdział 18. Efektywna produktywność inżynierii 95 Co powinieneś zrobić? 97 Rozwiązanie 98 Wiarygodność i rozwiązywanie problemów 100 Blocker 101 Zmierzając w stronę podstawowego problemu 103 Rozdział 19. Mierząc produktywność dewelopera 107 Definicja "produktywności" 108 Czemu nie "linie kodu"? 108 Określając prawidłowy wskaźnik 110 A co, jeśli Twoim produktem jest kod? 111 A co z ludźmi, którzy pracują nad produktywnością deweloperów? 111 Rozdział 20. Jak radzić sobie ze złożonością kodu w firmie programistycznej 115 Krok pierwszy - lista problemów 117 Krok drugi - spotkanie 117 Krok trzeci - raport błędów 118 Krok czwarty - priorytetyzacja 119 Krok piąty - zadanie 120 Krok szósty - planowanie 121 Rozdział 21. W refaktoryzacji chodzi o funkcjonalności 123 Być efektywnym 124 Ustalając granice refaktoryzacji 127 Refaktoryzacja nie marnuje czasu, ona go oszczędza 128 Refaktoryzacja aż do jasności 128 Rozdział 22. Życzliwość i kodowanie 131 Oprogramowanie to ludzie 131 Przykład uprzejmości 132 Bądź miły i twórz lepsze oprogramowanie 134 Rozdział 23. Społeczność open source, w uproszczeniu 135 Utrzymanie współtwórców 136 Usuwając bariery 142 Zainteresować ludzi 145 Miej superpopularny produkt 146 Miej produkt napisany w popularnym języku programowania 146 CZĘŚĆ SZÓSTA. ROZUMIEĆ OPROGRAMOWANIE 149 Rozdział 24. Czym jest komputer? 151 Rozdział 25. Komponenty oprogramowania: struktura, akcja i wynik 155 Rozdział 26. Oprogramowanie na nowo: (I)SAR wyjaśnione 157 Struktura 158 Akcja 159 Wyniki 159 ISAR w pojedynczej linii kodu 160 Podsumowując SAR 161 Rozdział 27. Oprogramowanie jako wiedza 163 Rozdział 28. Cel technologii 167 Czy są jakieś kontrprzykłady tej zasady? 168 Czy postęp technologiczny jest "dobry"? 168 Rozdział 29. Prywatność, w uproszczeniu 171 Prywatność przestrzeni 171 Prywatność informacji 173 Podsumowanie prywatności 177 Rozdział 30. Prostota i bezpieczeństwo 179 Rozdział 31. Test-Driven Development i cykl obserwacji 183 Przykłady ODA 184 Proces wytwarzania i produktywność 185 Pierwsza ODA 187 Rozdział 32. Filozofia testowania 189 Wartość testu 190 Asercje testu 190 Granice testu 191 Założenia testu 191 Projekt testu 192 Testowanie end to end 192 Testy integracyjne 194 Testy jednostkowe 195 Rzeczywistość 196 Podróbki 197 Determinizm 199 Prędkość 200 Pokrycie 202 Wniosek - ogólny cel testowania 202 CZĘŚĆ SIÓDMA. MNIEJ DAWAĆ CIAŁA 203 Rozdział 33. Tajemnica sukcesu: mniej dawać ciała 205 Dlaczego to zadziałało? 206 Rozdział 34. Jak odkryliśmy, co dawało ciała 209 Rozdział 35. Potęga "nie" 213 Rozpoznawanie złych pomysłów 215 Nie mając lepszego pomysłu 215 Wyjaśnienie, akceptacja i uprzejmość 217 Rozdział 36. Dlaczego programiści dają ciała 219 Czego się uczyć 222 Rozdział 37. Sekret szybkiego programowania: przestań myśleć 225 Zrozumienie 226 Rysowanie 227 Rozpoczynanie 228 Pomijanie kroku 229 Problemy fizyczne 229 To, co rozprasza 230 Zwątpienie w siebie 230 Fałszywe pomysły 231 Zastrzeżenie 231 Rozdział 38. Pycha dewelopera 233 Rozdział 39. Spójność nie oznacza jednolitości 235 Rozdział 40. Użytkownicy mają problemy, deweloperzy mają rozwiązania 237 Zaufanie i informacja 238 Problemy pochodzą od użytkowników 238 Rozdział 41. Natychmiastowa gratyfikacja = natychmiastowa porażka 241 Rozwiązania na dłuższą metę 242 Jak zniszczyć firmę tworzącą oprogramowanie 243 Rozdział 42. Sukces bierze się z wykonania, nie z innowacji 245 Rozdział 43. Oprogramowanie doskonałe 247 1. Robi dokładnie to, co użytkownik mu polecił do wykonania 248 2. Zachowuje się dokładnie tak, jak użytkownik oczekuje, że się zachowa 249 3. Nie blokuje użytkownika przed komunikowaniem jego intencji 250 Doskonałość jest istotniejsza (ale nie w konflikcie) od prostoty kodu 252
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 19
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148077 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rich Dad / Robert T. Kiyosaki)
Tytuł oryginału: Rich dad, poor dad : what the rich teach their kids about money that the poor and middle class do not.
Na okładce: wydanie rozszerzone - 9 dodatkowych rozdziałów do studiowania książki.
Na okładce: 20 lat jako poradnik finansowy wszech czasów.
Bogaty ojciec, biedny ojciec Bogaci nie pracują za pieniądze Dlaczego należy uczyć umiejętności finansowych? Pilnuj swoich interesów Historia podatków i potęga spółek Pieniądze wymyślili bogaci Pracuj, by się uczyć – nie pracuj za pieniądze Pokonywanie przeszkód Wciąż chcesz wiedzieć więcej? Oto co możesz zrobić
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151463, 151462 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The 80/20 principle : the secret of achieving, more with less.
Na okładce: Zaktualizowane wydanie rocznicowe.
CZĘŚĆ I. UWERTURA 1. Witamy w uniwersum zasady 80/20 17 2. Jak myśleć w kategoriach 80/20? 41 CZĘŚĆ II. SUKCES W BIZNESIE NIE MUSI BYĆ TAJEMNICĄ 3. Tajemny kult 67 4. Dlaczego Twoja strategia jest niewłaściwa? 87 5. Piękno tkwi w prostocie 117 6. Pozyskiwanie odpowiednich klientów 139 7. Dziesięć najważniejszych zastosowań biznesowych zasady 80/20 159 8. Kluczowe nieliczne zapewnią Ci sukces 173 CZĘŚĆ III. PRACUJ MNIEJ, ZARABIAJ WIĘCEJ, BAW SIĘ LEPIEJ 9. Jak być wolnym? 185 10. Rewolucja w pojmowaniu czasu 199 11. Zawsze możesz mieć to, czego chcesz 223 12. Z niewielką pomocą przyjaciół 237 13. Inteligentni i leniwi 251 14. Money, money, money 275 15. Siedem nawyków gwarantujących szczęście 291 16. Twój ukryty przyjaciel 311 CZĘŚĆ IV. PRZYSZŁOŚĆ W PROPORCJACH 80/20 17. Sukces za sprawą sieci 80/20 331 18. Gdy 80/20 staje się 90/10 345 19. Twoje miejsce w przyszłości 80/20 357 CZĘŚĆ V. ZASADA 80/20 W NOWYM UJĘCIU 20. Dwa wymiary zasady 80/20 369
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151483, 151484 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza techniczna w praktyce : Ergo Trader, czyli zero psychologii / Krzysztof Kochan. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2023. - 413 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Inwestor online, czyli pułapka bez wyjścia 13 Rozdział 1. Inwestor offline, czyli zero psychologii 19 Dlaczego okazje do łatwego zysku widzimy tylko na wykresie historycznym 20 Systematyczne podejście to droga pełna wyzwań 24 Rynek obserwujemy zbyt często 26 Rynku nie kontrolujemy 28 Zero psychologii 29 Jak to wygląda na co dzień 32 Intuicja na rynku finansowym 39 Jak zatem myśleć o przyszłości na rynku finansowym? 40 Rezultaty testu 41 Rozdział 2. Mój własny warsztat, czyli... 45 Warsztat to szczerość aż do bólu 46 Nieład czy szwajcarski zegarek? 48 Dlaczego zwykle naszych reguł nie określamy 49 W idealnym świecie 54 Wnioski płynące z idealnego świata 57 Myślimy o swoim warsztacie inwestycyjnym tak jak naukowiec o laboratorium 59 Rozdział 3. Doświadczenie, intuicja, automat czy...? 63 ErgoTrader 66 W praktyce 68 Rozdział 4. Sygnały 71 Sygnał jest, ale kiedy zajmiemy pozycję? 74 Zamknięcie transakcji 77 Sygnał sprzedaży 80 Sedno sprawy 83 Iluzja optymalizacji 85 Późniejszy okres 86 Co się właściwie stało 88 Stara szkoła 89 Nowa szkoła 90 Rozdział 5. ErgoTrader - wady i zalety 97 Co wiemy na pewno 99 Czy ErgoTrader to system transakcyjny? 102 ErgoTrader - podsumowanie 104 Rozdział 6. Podstawowe średnie kroczące 105 Trzy pułapki średniej, których sobie nie uświadamiamy 107 Czy pułapek średniej można uniknąć? 114 Średnia ważona liniowo 116 Średnia wykładnicza 119 Średnia wygładzona 121 Czy to korekta, czy już koniec wzrostów? 122 Konfiguracja średnich 124 Interpretacja średnich - sygnały 126 Podstawowe średnie kroczące w praktyce 132 Rozdział 7. Średnia wykładnicza w praktyce 137 Złożone średnie wykładnicze 153 Średnia TEMA w praktyce 168 Rozdział 8. Średnie adaptacyjne - klasyczna i fraktalna 171 Fraktalna średnia adaptacyjna 178 Sygnały 185 Średnia adaptacyjna w praktyce 192 Rozdział 9. Proste wskaźniki oparte na średnich - wstęgi i Parabolic SAR 195 Konfiguracja wstęgi oparta na intuicji to prawdziwe wyzwanie 196 Sygnały 200 Wskaźnik wstęgi w praktyce 204 Parabolic SAR 207 Parabolic SAR w praktyce 218 Rozdział 10. Wprowadzenie do histogramów 223 Konfiguracja wskaźnika AO 227 Wskaźnik przyspieszenia - AC 238 Histogramy - siła byków i niedźwiedzi 250 MACD 260 Rozdział 11. Oscylatory 279 RVI 280 TRIX 288 Rozdział 12. Klasyczne oscylatory 303 %R 303 SO 314 DeMarker 327 CCI 338 RSI 350 Rozdział 13. Łączenie systemów 367 Kreator Strategii 367 Łączenie wskaźników w ramach jednej grupy 368 Łączenie zróżnicowanych wskaźników 371 Rozdział 14. Czas jako czynnik decyzyjny, czyli nie lubię poniedziałków 377 Dlaczego czas to prawdziwe wyzwanie 377 Co tak naprawdę zależy od czasu 378 Ponieważ jest wtorek, czyli fałszywe odkrycia 379 Odpowiedzią jest automatyzacja 379 Zakończenie, czyli jak myślimy o analizie technicznej 391 Tworzenie i weryfikacja systemów opartych na wskaźnikach technicznych 395 Kreator Strategii 396 Tester Strategii 403
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153839 N, 153838 N (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik, 2000-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 1994-1999
R. 27, nr 1 = 67 (2011)-.
Forma i typ
Temat
BHP
Dziedzina i ujęcie
Opis na podstawie: 2011, nr 1.
Zawartość zasobu Magazyn P 3259 udostępniany w BWEiZ
R.27:nr 1-4 (2011)=nr 67-70
R.28:nr 1-4 (2012)=nr 71-74
R.29:nr 1-4 (2013)=nr 75-78
R.30:nr 1-4 (2014)=nr 79-82
R.31:nr 1-4 (2015)=nr 83-86
R.32:nr 1-4 (2016)=nr 87-90
2017 R. 33 nr 1-4 = nr 91-94
2018 R. 34 nr 1-4 = 95-98
2019 R. 35 nr 1-4 = 99-102
2020 R. 36 nr 2-4 = 104-106
2021 R. 37 nr 1-4 = 107-110
2022 R. 38 nr 1-4 = 111-114 . Dostępne w zbiorach BWEiZ
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Biblioteka WEiZ: 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4
Czytelnia Główna: 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, 2012 vol. 28, nr 1, vol. 28, nr 2, vol. 28, nr 3, vol. 28, nr 4, 2013 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, 2014 vol. 30, nr 1, vol. 30, nr 2, vol. 30, nr 3, vol. 30, nr 4, 2015 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy masz świadomość, że przeciętny człowiek dwie trzecie swojego życia spędza w pracy? Czy wiesz, że 90 procent ludzi pracuje dla kogoś, realizując zadania wyznaczane im przez innych - właścicieli firm, menedżerów, kierowników? I teraz najciekawsze: 87 procent osób jest średnio zaangażowanych lub w ogóle niezaangażowanych w swoją pracę. Czujesz, że należysz do tej smutnej w gruncie rzeczy większości? Może zatem najwyższy czas coś zmienić! Rzucić etat i rozkręcić coś własnego... Tyle że nie każdy chce i jest w stanie być przedsiębiorcą. A może prościej? Może warto zwrócić się w stronę pozostałych pracowników - tych 13 procent lubiących swoją pracę i wykonujących ją z najwyższym zaangażowaniem i ogromną satysfakcją? Tak, 13 procent ludzi nauczyło się czerpać szczęście ze źródła, któremu na imię praca. Zastanawiasz się, jak im się to udało? Odpowiedź jest prosta: nauczyli się zarządzać swoim talentem. Znają samych siebie, wiedzą, w czym są dobrzy, i potrafią z tego korzystać. Realizują zadania, w których wypełnianiu przydają się ich mocne strony, pracując, szlifują swoje umiejętności i - przy okazji - wydajnie działają na rzecz sukcesu swojego pracodawcy. Żyją w świecie win-win. "Ja mam talent, a ty mi płacisz za jego rozwijanie", mówią do szefów. I spotykają się z pozytywnym odzewem, bo każdy chce mieć w zespole entuzjastów. Dowiedz się, jak do nich dołączyć. Dowiedz się, jak odkryć swój talent i powiększyć grono ludzi, którzy lubią swoją pracę. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153910 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trener to ciężki zawód. / Paweł Kwaśniewski W: Asystent Trenera Rok 2021, nr 1, s. 62-64. - 2021.
Bibliografia na stronach 00-00
Kartoteka zagadnieniowa: Kultura Fizyczna
Książka
W koszyku
OPOWIEŚĆ 17 Moje inicjały – praca 19 Moje rozumienie pracy 21 Koszenie trawnika 23 Radość 25 Pomyłka z college’em 29 Fałszywe odbicie 31 Niedzielna chandra 33 Desperacja 35 Błoga ignorancja 37 Montaż 39 Gratulujemy przegranej 41 Headhunter 45 Montażu część druga 47 Przejęcie 49 Wyznanie 51 Opatrunek 55 Zrzędzenie 59 Pytanie 61 Jak przez mgłę 65 Drążenie 69 Małymi krokami 71 Cała enchilada 75 Doszlifowywanie 79 Chaotyczny przełom 83 Wyzwalacz zrzędzenia 87 Doping 89 Szczegóły 93 Porządek 95 Gromadzenie zbiorów 103 Powtórna prezentacja 105 Szybkie podsumowanie 109 Kontekst 115 Nisko wiszące owoce 121 Wdrożenie 127 Komitet 133 Geniusz kościelny 139 Realia 145 Sprawozdanie 149 Epidemia 151 Ratunek 153 Diagnoza 159 Dowody 165 Spotkanie z klientem 167 Pasja 173 Zebranie pracowników 177 Przeskoczyć samych siebie 183 Epilog 187 PRZYBLIŻENIE MODELU 189 Kontekst 191 Model i ocena 195 Produktywność i mapa zespołu 207 Geniusz w Pracy a zdrowie organizacji 227 Nadzieja, jaką wiążę z Geniuszem w Pracy 231
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153484 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. MOJE OBJAWIENIE W LEHMAN BROTHERS 2. PIERWSZA LEKCJA, JAKĄ OTRZYMALIŚMY DZIĘKI IAMFREETONIGHT.COM 3. CZY NASZ PRODUKT JEST DO NICZEGO? 4. WSZYSTKO NA JEDNĄ KARTĘ 5. RAKIETOWE TEMPO WZROSTU (100 000 NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW W JEDEN DZIEŃ!) 6. OD ZAROBKÓW RZĘDU 3 MLN DO 19 MLN DOLARÓW W DWA LATA! 7. 78 MILIONÓW DOLARÓW W TYDZIEŃ 8. SUKCES Z ZEWNĄTRZ, BAŁAGAN WEWNĄTRZ 9.ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I UTRZYMANIE WZROSTU DZIĘKI WIZJI,WARTOŚCIOM I DANYM 10.TINDER ŁAMIE KOD 11. MÓJ DYLEMAT INNOWATORA 12. PROJEKTOWANIE THE GRADE 13. MOJE ZAWODOWE PRZEBUDZENIE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148101 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia pracy : podstawowe pojęcia i zagadnienia / Anna Lubrańska. - Wydanie 2 rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2017. - 224 strony ; 23 cm.
(Engram)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia, netografia strony [195]-224.
Człowiek w pracy, czyli o uwarunkowaniach realizacji roli zawodowej Psychologiczne koncepcje człowieka Człowiek w sytuacji pracy - podmiotowe wyznaczniki funkcjonowania Praca i pracownik wobec współczesnych wyzwań zawodowych Znaczenie pracy w życiu człowieka Człowiek wobec zmienności świata pracy Praca jako przestrzeń rozwoju zagrożeń dla dobrostanu jednostki Zawody trudne i niebezpieczne Wypalenie zawodowe Pracoholizm Mobbing Bezrobocie Stres w pracy Stres w pracy - wybrane stanowiska teoretyczne Stres w pracy - przyczyny i konsekwencje Stres w pracy - czy i jak można rozwiązać ten problem? Człowiek w pracy z innymi Zespół, czyli w pracy ważni są ludzie Teoretyczne i empiryczne aspekty roli kierownika Style kierowania - definicja, charakterystyka, zróżnicowanie Style kierowania - wybrane propozycje teoretyczne Motywacja do pracy Motywacja - perspektywa psychologiczna Motywacja do pracy - perspektywa historyczna Motywacja do pracy - przegląd stanowisk teoretycznych Teorie treści Teorie procesu Teoria wzmocnienia Satysfakcja z pracy Współczesny rynek pracy - zróżnicowanie pokoleniowe Pokolenia na rynku pracy Zarządzanie wiekiem w świetle zmian demograficznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 40 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: II C 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145110 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145109 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5766 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 157 stron : ilustracje ; 24 cm.
U dołu okładki: Zasady, które pomagają budować relacje interpersonalne w biznesie. Na okładce: Poznaj, zastosuj, sprawdź.
Bibliografia na stronach 151-152.
Etykieta w biznesie - przeżytek czy pomocna wiedza? 1.2. Charakterystyka polskiej kultury narodowej 1.3. Etykieta towarzyska vs etykieta służbowa 1.4. Główne zasady etykiety biznesu Precedencja w relacjach służbowych 2.1. Powitanie i przedstawianie się 2.2. Pożegnanie a zasady precedencji 2.3. Zapoznawanie ze sobą osób 2.4. Tytułowanie 2.5. Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze? 2.6. Pierwszeństwo w codziennych sytuacjach Przyjmowanie gości 3.1. Precedencja stanowisk publicznych w Polsce 3.2. Usadzanie gości przy stole konferencyjnym 3.3. Przyjmowanie gości w gabinecie 3.4. Witanie gości z mównicy Netykieta 57 4.1. Ogólne zasady korespondencji e-mailowej 4.2. Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej 4.3. Prawo autorskie a korespondencja e-mailowa 4.4. Media społecznościowe Etykieta telefoniczna 67 5.1. Podstawowe zasady etykiety telefonicznej 5.2. Często popełniane błędy Etykieta podczas przyjęć 6.1. Spotkania służbowe w restauracji 6.2. Przyjęcia na stojąco 6.3. Przyjęcia zasiadane 6.4. Usadzanie gości Autoprezentacja w biznesie 7.1. Efekt pierwszego wrażenia 7.2. Komunikacja niewerbalna 7.3. Komunikacja werbalna 7.4. Wygląd zewnętrzny 7.5. Dress Code 7.6. Kolory w garderobie służbowej - „Orły są szare, a papugi kolorowe" 7.7. Umiejętności interpersonalne Różnice kulturowe w biznesie. Co kraj to biznesowy obyczaj 8.1. Kultury świata 117 8.1.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne 8.1.2. Komunikacja werbalna 8.1.2. Stosunek do czasu 8.1.3. Przywództwo i podejmowanie decyzji 8.1.4. Komunikacja niewerbalna - znaczenie gestów 8.1.5. Porady 127 8.2. Różnice kulturowe w wybranych krajach 8.2.1. Chiny 130 8.2.2. Świat arabski 8.2.3. Kultura Indii
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6235 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niezależność finansowa i emocjonalna dla kobiet / Anna Łukaszyn - Wydanie I. - Łódź : Feeria, 2024. - 365, [2] strony ; 21 cm.
Na okładce: Inwestycja w siebie zawsze przynosi zysk.
Poradnik dla kobiet autorstwa Anny Łukaszyn – mentorki rozwoju finansowego, youtuberki i blogerki. Książka ma charakter motywacyjny i edukacyjny. Autorka tłumaczy w nim, dlaczego ważna jest niezależność finansowa i emocjonalna i wyjaśnia, jak ją osiągnąć. Dokładnie omawia takie aspekty, jak: budżet, oszczędzanie, intercyza, rozwój osobisty. Alarmuje, czym jest przemoc finansowa i jak jej unikać w codziennym życiu. Na ostatniej stronie zainteresowana tematem czytelniczka znajdzie wykaz inspirujących lektur. Lektura ma słuszny cel, któremu przyświeca dobro kobiet. Warto zaznaczyć, że poradnik zawiera elementy niebiblioteczne - w każdym rozdziale są zadania do wypełnienia, a nawet test na tożsamość finansową. Wedle uznania. Okładka miękka, klejona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155068 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rynek pracy potrzebuje prawdy 1.1. Pierwsze rymy o autentycznej komunikacji 1.2. Komu ufają kandydaci i pracownicy 1.3. Jawność wynagrodzeń i inne trudne sprawy 1.4. Autentyczna synergia marek 1.5. Pracodawca to ja i Ty Autentyczny employer branding 2.1. Anielskie skrzydło pracodawców 2.2. Czym naprawdę jest autentyczne EB 2.3. Luka wartości 2.4. Wszyscy jesteśmy kandydatami 2.5. Rynek pracownika, którego nigdy nie będzie Ludzie, których nie widać 3.1. Sposób na pokoleniowe iluzje 3.2. Praca nie do pojęcia dla rodziców 3.3. Ageizm kontra Aktywni Seniorzy 3.4. (Nie)zwykła niepełnosprawność 3.5. Pracownik z chorobą nowotworową 3.6. Mama też może pracować 3.7. Test na odpowiedzialność Wielka moc mikrodoświadczeń 4.1. Candidate experience, czyli wrażenia z rekrutacji 4.2. Employee experience, czyli wrażenia Twoich pracowników 4.3. Candidate & employee experience w praktyce 4.4. Zaskakujące wnioski i błyskawiczne efekty 115Culture thinking 5.1. Kultura, której nie rozumiemy 5.2. Od culture fit do culture add 5.3. Jak sprawdzić, czy ludzie pasują do organizacji? 5.4. Dlaczego ludzie angażują się w naszą kulturę? 5.5. Kultura rekrutacyjna i zaangażowanie w candidate journey Strategia EB z elementami design thinking 6.1. Strategia potrzebna od zaraz 6.2. Wykorzystaj design thinking 6.3. Zrozum kontekst 6.4. Celuj w potrzeby biznesu 6.5. Odkryj prawdę o swoich odbiorcach 6.6. Wybierz mądrze EVP 6.7. Znajdź pomysł na employer branding 6.8. Przygotuj skuteczny i realny media plan 6.9. Wykorzystaj synergię marek 6.10. Określ wskaźniki, budżet i realność planów 6.11. Testuj i wyciągaj wnioski 208. Pracodawca, agencja pracy i współmarka 7.1. Wizerunek agencji 7.2. Wykorzystaj nowy model współpracy 7.3. Podwójna rola, podwójna odpowiedzialność Człowiek, zespół i społeczność 8.1. Pomysł, który zmienił rynek HR 8.2. Od projektu do społeczności 8.3. Ile może jeden człowiek
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 92
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155203 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 161-177.
2. Talenty, zdolności i inne predyspozycje 3. Przekleństwo bogactw naturalnych 4. Przedsiębiorczość i wolność 5. Dobrodziejstwa różnorodności 6. Indywidualne i zbiorowe 7. Geografia, klimat, cywilizacyjny dryf (czy poza Ziemię?)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing, dyskryminacja, molestowanie : przeciwdziałanie w praktyce / Jarosław Marciniak. - Wydanie 3. Stan prawny na 1 marca 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 308 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronie [305].
Przejawy mobbingu w zakładzie pracy 1.1. Definicje mobbingu a praktyka 1.2. Zjawisko mobbingu – próba uchwycenia kluczowych elementów 1.3. Tendencje w postrzeganiu zjawiska mobbingu 1.4. Tendencje w prawie pracy 1.5. Mobbing a stalking Mobbing a dyskryminacja 2.1. Charakterystyka pojęcia dyskryminacji 2.2. Walka z dyskryminacją w UE 2.3. Przepisy dotyczące dyskryminacji podstawowymi zasadami prawa pracy 2.4. Zmiany przepisów – konkretyzacja i uszczegółowienie 2.5. Ciężar dowodu w sprawach o dyskryminację 2.6. Prawo a praktyka 2.6.2. Dyskryminacja w wynagradzaniu 2.6.3. Dyskryminacja w dostępie do szkoleń Dyskryminacja a molestowanie 3.1. Definicja molestowania 3.2. Czym jest, a czym nie jest molestowanie seksualne? 3.3. Czy wszystko może być molestowaniem? 3.4. Co to oznacza dla ofiary? 3.5. Dynamika i formy molestowania 3.6. Cechy molestowania seksualnego i specyficzne zachowania sprawcy 3.7. Podejście pracodawców 3.8. Rady dla molestowanego pracownika Jak może dojść do mobbingu i innych patologii? 4.1. Konflikty podłożem problemów interpersonalnych i patologii w firmie 4.2. Ewolucja od konfliktu do mobbingu 4.3. Etapy narastania zjawisk 4.4. Kiedy na pewno mamy do czynienia z mobbingiem, a kiedy z dyskryminacją? Czynniki sprzyjające powstawaniu niepożądanych zjawisk 5.1. Organizacja i struktura 5.2. Zarządzanie firmą 5.3. Pracownicy i zespoły – kto może być mobberem? 5.4. Kto może zostać ofiarą? 5.5. Czynniki zewnętrzne Konsekwencje mobbingu, dyskryminacji, molestowania dla zakładu pracy 6.1. Konsekwencje prawne 6.2. Praktyka sądowa – tendencje w orzecznictwie i przykłady orzeczeń 6.3. Konsekwencje zarządcze 6.4. Konsekwencje społeczne 6.5. Konsekwencje indywidualne Prawdopodobieństwo zagrożenia mobbingiem, dyskryminacją i molestowaniem 7.1. Rzeczywista skala zjawiska w Polsce 7.2. Na co powinni zwracać uwagę pracodawcy? Istota przeciwdziałania patologiom 8.1. Konieczność przełożenia prawnych zapisów na praktykę zarządzania – 15 lat polityki antymobbingowej w Polsce 8.2. Wytyczne Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy dotyczące działań antymobbingowych 8.3. Zakres działań wynikający z obowiązku pracodawcy 8.4. Czy w ogóle można przeciwdziałać mobbingowi? Przeciwdziałanie w praktyce 9.1. Punkt wyjścia – deklaracja woli pracodawcy 9.2. Działania diagnostyczne 9.3. Przykład ankiety antymobbingowej 9.4. Działania informacyjne oraz uświadamiające 9.4.2. Przykład informacji podstawowej 9.4.3. Przykład zawartości biuletynu dotyczącego zjawiska mobbingu przeznaczonego dla pracowników 9.4.4. Przykładowy program szkolenia dotyczącego przeciwdziałania mobbingowi 9.5. Rozwiązania systemowe – procedury i polityki antymobbingowe 9.5.2. Treść procedury i jej szczegółowość 9.5.3. Przygotowanie tekstu i zakres konsultacji 9.5.4. Jak wdrożyć procedurę antymobbingową (antydyskryminacyjną) 9.5.5. Sankcje wobec sprawców – czy je stosować i w jakim zakresie? 9.6. Inne rozwiązania systemowe – oceny pracowników, szkolenia 9.7. Szczegółowe rekomendacje dotyczące obszaru rekrutacji 9.8. Kryteria merytoryczne i wymagania osobowościowe 9.9. Ustalenie zakresu i treści informacji dla kandydatów 9.10. Inne działania – rozwiązania indywidualne 9.11. Pomoc psychologiczna ofiarom mobbingu Przykłady dokumentów wewnątrzorganizacyjnych 10.1. Przykład regulacji wewnętrznej (1) 10.5. Regulacja dotycząca molestowania seksualnego
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 148
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6121 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności