Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(637)
Forma i typ
Książki
(454)
Artykuły
(168)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Poradniki i przewodniki
(17)
Czasopisma
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(348)
dostępne
(263)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(279)
Biblioteka WB
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(128)
Biblioteka WEiZ
(198)
Biblioteka WWFiF
(14)
Egzemplarz lektoryjny
(2)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(22)
Garbarski Lechosław
(18)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Mruk Henryk
(10)
Rutkowski Ireneusz
(9)
Penc-Pietrzak Ilona
(8)
Kotarbiński Jacek
(7)
Kozielski Robert
(7)
Kramer Teodor (1926- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Wrzosek Wojciech
(7)
Markowski Włodzimierz J
(6)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(6)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(5)
Bronakowski Henryk
(5)
Dolińska Małgorzata
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Ludwiński Mariusz
(5)
Pabian Arnold
(5)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Grudzewski Wiesław
(4)
Grzesiuk Aleksandra
(4)
Kozielski Robert (1968- )
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Szulce Halina
(4)
Armstrong Gary
(3)
Baran Radosław
(3)
Bartołd Robert
(3)
Belka Marek (1952- )
(3)
Bielski Ireneusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dietl Jerzy
(3)
Dziekoński Michał
(3)
Gasper Dorota
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Kall Jacek
(3)
Kauf Sabina
(3)
Markowski Maciej
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Otto Jacek
(3)
Pardey David
(3)
Pomykalski Andrzej
(3)
Przybyłowski Krzysztof
(3)
Rawski Marek
(3)
Salwowski Robert
(3)
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Westwood John (1947- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żurawik Wojciech (1946- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bobińska Anna
(2)
Borkowski Stanisław [i in.]
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Cieloch Grzegorz
(2)
Curtis Tony (1945- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobska Monika
(2)
Dobski Paweł
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Duczmal Marian
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Filipek Jarosław
(2)
Godin Seth
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grelak Kazimierz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Konieczny Wiktor
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(2)
Krzyżanowska Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Lipa Michał
(2)
Liubimov Volodymyr
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malarski Stanisław
(2)
Matwiejczuk Rafał
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(48)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(215)
1990 - 1999
(200)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(117)
1989-2000
(7)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(628)
Stany Zjednoczone
(4)
nieznany (us)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(623)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Menedżerowie
(10)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Przedsiębiorcy
(5)
Analitycy rynku
(1)
Ekonomiści
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing
(637)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(32)
2001-0
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(52)
Podręcznik
(42)
Podręczniki
(27)
Poradniki
(22)
Poradnik
(20)
Monografia
(19)
Artykuł z czasopisma fachowego
(18)
Opracowanie
(17)
Materiały konferencyjne
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(3)
Czasopismo polskie
(3)
Encyklopedie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bibliografie
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(3)
Transport i logistyka
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(160)
Kultura Fizyczna
(5)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
637 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Technologia vs. domowe sposoby / Edyta Żenczykowska. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 5, s. 30-32. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznes w świecie mobile Magia mobilnego ekranu Poznaj swoich użytkowników Jak zaprojektować aplikację mobilną Sukces aplikacji i modele biznesowe Tworzenie aplikacji mobilnej Aplikacja bez programowania - metody i narzędzia Publikacja aplikacji Promocja aplikacji Koniec, czyli początek: zarządzanie produktem mobilnym
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145706 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108832 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1695 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1245 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 288-[290].
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza zarządzania, finansów i bankowości, słuchaczy szkół biznesu i kursów specjalistycznych, a także dla menedżerów i pracowników banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90121, 90122, 89916 L, 89917 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 949 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 575 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 123561 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3384 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 375 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliografia na stronach [229]-241. Indeks.
Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce Czynniki sprzyjające tworzeniu się aliansów przedsiębiorstw Zwiększenie konkurencyjności jako podstawowy motyw tworzenia aliansów oraz rodzaje aliansów Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów Charakterystyka aliansów marketingowych Zakres współpracy partnerów aliansów marketingowych Rodzaje aliansów marketingowych i ich znaczenie dla polskich przedsiębiorstw Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami . Alians marketingowy jako projekt i istota zarządzania projektami Fazy aliansu marketingowego - cykl życia aliansu . Koncepcja aliansu i analiza sytuacji przed stworzeniem aliansu Wybór partnera aliansu Określenie zakresu współpracy Realizacja porozumienia w ramach aliansu marketingowego Kontrola współpracy aliantów oraz analiza skuteczności i efektywności aliansu marketingowego Zakończenie współpracy w ramach aliansu marketingowego Sojusze marek (brand alliances) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu Pojęcie i rodzaje sojuszy marek (brand alliances Funkcje sojuszy marek Alianse sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach Wspólne działania promocyjne polskich przedsiębiorstw . Co-branding jako forma sojuszu marek Sojusze marek w działaniach promocyjnych Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych Istota i rodzaje sojuszy marek w ramach programów lojalnościowych 126 . Sojusze marek w ramach programu lojalnościowego jednej ze współpracujących marek Sojusze grupy marek w ramach partnerskich programów lojalnościowych Proces tworzenia i funkcjonowania multipartnerskich programów lojalnościowych Skuteczność i efektywność sojuszy m arek Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych Licencjonowanie jako forma aliansów marketingowych Franczyza jako forma aliansów marketingowych Franczyza i licencjonowanie jako formy aliansów marketingowych polskich przedsiębiorstw Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym . Czynniki sprzyjające tworzeniu aliansów organizacji kultury Definicje: kultura, przemysły kultury, przemysły kreatywne, alianse kreatywne . Zakres aliansów w kulturze Kultura i marketing terytorialny Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe . Istota zjawiska konwergencji mediów Konwergencja mediów jako jeden z czynników stymulujących rozwój aliansów Alianse firm medialnych jako strategia zwiększająca ich konkurencyjność Analiza wybranych przykładów aliansów medialnych Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego Sponsoring - charakterystyka i rozwój . Sponsoring jako sposób zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa sponsora Przekształcanie się porozumień sponsoringowych w alianse marketingowe Rodzaje sponsoringu . Sponsoring sportu Sponsoring organizacji kultury
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 261 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 20
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147911 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6003 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kawa od Krafta. Opr. Z. Sz W: Manager. 1998, nr 12, s. 26-27. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia przy rozdziałach.
Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie Piramida potrzeb A. Maslowa Analiza potrzeb przez segmentację rynku Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb Kryteria demograficzne Kryteria geograficzne Kryteria klas społecznych i dochodów ludności Kryteria behawioralne Co nabywcy kupują - produkty czy oferty wartości Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał TurniakProces percepcji i narządy zmysłów Postrzeganie oferty rynkowej Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń Marketing percepcji kosiarek do trawy Marketing percepcji napoju Coca-Cola Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska. Ludzkie zmysły - holistyczna koncepcja postrzegania świata Merchandising - Sensual Marketing - czyli od produktu do zarządzania zmysłami Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży Hyper Shop - Sensual and agile Commerce - plastyczna przestrzeń sprzedaży Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska Istota marketingu zintegrowanego Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie Personalizacja w marketingu zintegrowanym Pomiar marketingu zintegrowanego Marketing lojalnościowy - czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta Marketing współtworzenia wartości - nowy poziom zaangażowania klienta Media społecznościowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Marketing organizacji publicznych - studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Marketing odpowiedzialny społecznie - czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie Przepisy prawa Etyka biznesu Oczekiwania społeczne. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami - czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne Typy negocjacji Relacje z klientami Co nas właściwie łączy? Dynamika relacji z klientem Jak negocjując z klientem, budować relacje?
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5918 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketingowe zadania menedżera W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 1998, nr 1, s. 27. - Warszawa, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97794 L, 97795 (2 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 1810 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Organizacja i kierowanie działalnością marketingową W: Przegląd Organizacji. 1994, nr 1, s.28-29. - 1994
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Organizacja i kierowanie działalnością marketingową W: Przegląd Organizacji. 1994, nr 1, 28/29 s. - 1994
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera materiały na Konferencję Szkoleniową "Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynku" org. przez StatSoft Polska we wrześniu [29-30] 2010 r. w Wieliczce - inf. o nazwie i dokładnej dacie ze s. internet. org.
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126741 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Prywatyzacja w ujęciu marketingowym W: Przegląd Organizacji. 1994, nr 2, 21/23 s. - 1994
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
S. tyt.: Organizatorzy spotkania Koło Naukowe "ARAFIN" Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechnika Opolska, Koło Naukowe "EXPERT" Katedra Inżynierii Produkcji Politechnika Opolska.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98229 L, 98230 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 5757 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wjechać do Europy W: Manager. 1997, nr 6, s.39. - 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności