Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(638)
Forma i typ
Książki
(455)
Artykuły
(168)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Poradniki i przewodniki
(17)
Czasopisma
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(349)
dostępne
(263)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(280)
Biblioteka WB
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(128)
Biblioteka WEiZ
(200)
Biblioteka WWFiF
(14)
Egzemplarz lektoryjny
(2)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(22)
Garbarski Lechosław
(18)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Mruk Henryk
(10)
Rutkowski Ireneusz
(9)
Penc-Pietrzak Ilona
(8)
Kotarbiński Jacek
(7)
Kozielski Robert
(7)
Kramer Teodor (1926- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Wrzosek Wojciech
(7)
Markowski Włodzimierz J
(6)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(6)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(5)
Bronakowski Henryk
(5)
Dolińska Małgorzata
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Ludwiński Mariusz
(5)
Pabian Arnold
(5)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Grudzewski Wiesław
(4)
Grzesiuk Aleksandra
(4)
Kozielski Robert (1968- )
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Szulce Halina
(4)
Armstrong Gary
(3)
Baran Radosław
(3)
Bartołd Robert
(3)
Belka Marek (1952- )
(3)
Bielski Ireneusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dietl Jerzy
(3)
Dziekoński Michał
(3)
Gasper Dorota
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Kall Jacek
(3)
Kauf Sabina
(3)
Markowski Maciej
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Otto Jacek
(3)
Pardey David
(3)
Pomykalski Andrzej
(3)
Przybyłowski Krzysztof
(3)
Rawski Marek
(3)
Salwowski Robert
(3)
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Westwood John (1947- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żurawik Wojciech (1946- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bobińska Anna
(2)
Borkowski Stanisław [i in.]
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Cieloch Grzegorz
(2)
Curtis Tony (1945- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobska Monika
(2)
Dobski Paweł
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Duczmal Marian
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Filipek Jarosław
(2)
Godin Seth
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grelak Kazimierz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Konieczny Wiktor
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(2)
Krzyżanowska Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Lipa Michał
(2)
Liubimov Volodymyr
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malarski Stanisław
(2)
Matwiejczuk Rafał
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(49)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(215)
1990 - 1999
(200)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(118)
1989-2000
(7)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(629)
Stany Zjednoczone
(4)
nieznany (us)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(624)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Menedżerowie
(10)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Przedsiębiorcy
(5)
Analitycy rynku
(1)
Ekonomiści
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing
(638)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(431)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(32)
2001-0
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(52)
Podręcznik
(42)
Podręczniki
(27)
Poradniki
(22)
Poradnik
(20)
Monografia
(19)
Artykuł z czasopisma fachowego
(18)
Opracowanie
(17)
Materiały konferencyjne
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(3)
Czasopismo polskie
(3)
Encyklopedie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bibliografie
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(4)
Transport i logistyka
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(160)
Kultura Fizyczna
(5)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
638 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Kwart., 2009-2012
Wcześniejsza częstotliwość: Niereg., 1996-2008
Kontynuowany w: Modern Management Review
Od z. 2 (1997) częste zmiany red. nacz. i red. serii.
Od z. 16, nr 1 (2009) [red. nacz. Feliks Stachowicz ; red. serii Władysław Filar].
Zawartość zasobu Magazyn P 1493 udostępniany w BWEiZ
z.1/143 1996
z.2/157 1997
z.3/182 2001
z.4/215 2004
z.5/225 2006
z.6/226 2006
z.7/228 2006
z.8/237 2007
z.9/239 2007
z.10/244 2007
z.11/245 2007
z.12/248 2008
z.13/249 2008
z.14/250 2008
z.15/257 2008
z.16: nr 1-4/260 2009
z.17: nr 1-4/272 2010
z.18: nr 1-4/280 2011
z.19: nr 1-4/285 2012
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bij mistrza / Łukasz Wołek. W: Marketing w Praktyce. ISSN 1425-8315 2017, nr 4, s.44-46. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marka buduje reputację / Marcin Wołkiewicz. W: Manager. 2002, nr 6, s.58-59. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The marketing plan handbook.
Bibliogr. s. 253.
Dla studentów wyższych uczelni różnego typu oraz dla osób zajmujących się marketingiem w praktyce.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 23
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120289 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Kilka stów o „odporności" organizacji we współczesnym świecie [Jolanta Tarapata, Jacek Woźniak] Rozdział 1. Wyzwania i uwarunkowania cyfryzacji współczesnych organizacji [Jolanta Tarapata, Celina Sotek-Borowska] 1.1.Istota gospodarki cyfrowej 1.2.Transformacja cyfrowa i cyfryzacja jako filar gospodarki cyfrowej 1.3.Determinanty rozwoju cyfryzacji procesów biznesowych w świetle budowania przewagi konkurencyjnej organizacji 1.4.Wyzwania cyfryzacji w aspekcie zapewnienia bezpieczeństwa organizacji Rozdział 2. Determinanty bezpieczeństwa organizacji w warunkach gospodarki współdzielenia i cyfryzacji procesów [Jacek Woźniak] 2.1.Bezpieczeństwo organizacji w warunkach „cyfrowego świata biznesu" 2.2.Czynniki ryzyka w warunkach gospodarki współdzielenia i cyfryzacji procesów 2.3.Determinanty bezpieczeństwa organizacji - perspektywa badania empirycznego Rozdział 3. Środowisko czwartej rewolucji przemysłowej w aspekcie elastyczności i mobilności współczesnej organizacji [Sebastian Łukasik, Piotr Zaskórski] 3.1.Istota czwartej rewolucji przemysłowej 3.2.Chmura obliczeniowa jako medium integracji organizacji rozproszonych 3.3.Systemy Big Data w analizie zachowań potencjalnych klientów 3.4.Internet rzeczy w integracji ludzi i rzeczy 3.5.Sztuczna inteligencja w kreowaniu skutecznego funkcjonowania współczesnej organizacji Rozdział 4. Działalność innowacyjna organizacji w warunkach cyfryzacji świata [Roman Tylżanowski] 4.1.Innowacje i ich znaczenie we współczesnej gospodarce 4.2.Innowacje cyfrowe i ich rola w funkcjonowaniu przedsiębiorstw 4.3.Przykłady innowacyjnych działań przedsiębiorstw w obszarze cyfryzacji Rozdział 5. Cyfryzacja organizacji a wyzwania zarządzania finansami [Kamil Gemra] 5.1.Zarządzanie strukturą kapitału 5.2.Determinanty struktury kapitału w badaniach naukowych 5.3.Branża a struktura kapitału 5.4.Specyfika zarządzania strukturą kapitału w zależności od typu przedsiębiorstwa Rozdział 6. Współczesne koncepcje zarządzania kosztami a bezpieczeństwo finansowe przedsiębiorstw [Monika Szczerbak, Agnieszka Wikarczyk] 6.1.Zarządzanie kosztami - istota, cel, definicje 6.2.Rachunek kosztów a zarządzanie kosztami 6.3.Rachunek kosztów działań - zastosowanie i etapy 6.4.Rachunek kosztów docelowych Rozdział 7. Narzędzia zarządzania bezpieczeństwem finansowym przedsiębiorstwa: rachunek kosztów klienta [Agnieszka Wikarczyk, Monika Szczerbak] 7.1.Koszty a rachunek kosztów klienta - pojęcie i rola 7.2.Rachunek kosztów klienta - etapy wdrażania, klasyfikacja kosztów i podejście modelowe 7.3.Rachunek kosztów klienta - przykład praktycznego zastosowania wielopoziomowego i wieloblokowego rachunku kosztów Rozdział 8. Kształtowanie przewagi konkurencyjnej banków W warunkach cyfryzacji USiug finansowych [Stanisław Kasiewicz, Jacek Woźniak] 8.1.Charakterystyka konkurencji cyfrowej w sektorze bankowym 8.2.Dojrzałość cyfrowej transformacji banków 8.3.Aktualne problemy polskich banków 8.4.Kształtowanie przewagi konkurencyjnej banków w Polsce - perspektywa badania empirycznego Rozdział 9. Cyfryzacja pracy zespołów rozwiązujących problemy kreatywnie [Katarzyna Gurmińska] 9.1.Zespoły pracujące online - perspektywa teoretyczna 9.2.Analiza pracy zespołów rozwiązujących problemy kreatywnie 9.3.Perspektywa uczestników Rozdział 10. Zespoły oparte na kooperacji ludzi i inteligentnych maszyn: newralgiczne obszary pracy zespołowej [Magdalena Morze] 10.1.Humań Robot Interaction (HRI) 10.2.Obszary istotne w HRI Rozdział 11. Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni jako determinanta sprawności zarządzania W sytuacjach kryzysowych [Marcin Dąbrowski, Piotr Zaskórski] 11.1.Identyfikacja zagrożeń i sytuacji kryzysowych w państwie 11.2.Źródła ryzyka utraty informacyjnej ciągłości działania we współczesnej organizacji w warunkach zagrożeń 11.3.Ewaluacja i ocena zagrożeń według wybranych kategorii 11.4.Zapewnienie bezpieczeństwa informacyjnego w cyberprzestrzeni w aspekcie wpływu na sprawność procesów zarządzania232 11.5.Ewolucja zagrożeń i kierunki rozwoju metod i technik cyberbezpieczeństwa Rozdział 12. Realizacja celów biznesowych i poczucie bezpieczeństwa organizacji w aspekcie cyberbezpieczeństwa [Grzegorz Mąkosa] 12.1.Charakterystyka firm pod względem wdrożonych rozwiązań informatyzacji i cyberbezpieczeństwa 12.3.Realizacja celów biznesowych i poczucie bezpieczeństwa a wdrożone rozwiązania informatyzacji i cyberbezpieczeństwa Rozdział 13. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w przedsiębiorstwach branży logistycznej [Joanna Antczak] 13.1.Charakterystyka branży TSL 13.2.Podejście do definiowania cyberbezpieczeństwa 13.3.Cyberbezpieczeństwo w przedsiębiorstwach z branży logistycznej Rozdział 14. Czynniki zaufania do chałbotów w komunikacji organizacji Z klientem [Aleksandra Popiel] 14.1.Zaufanie do cbatbotów stosowanych w komunikacji z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [600]-670.
CIEMNA STRONA BADAŃ MARKETINGOWYCH Badania marketingowe, ich zakres i znaczenie Badania marketingowe jako pole nadużyć Asymetria informacji między sprzedawcami a nabywcami Manipulowanie wynikami badań i dezinformowanie odbiorców Nieetyczne praktyki badawcze Badania marketingowe a ochrona prywatności Testowanie produktów na zwierzętach CIEMNA STRONA PRODUKTU Produkt jako zasadniczy element oferty rynkowej przedsiębiorstwa Szkodliwe produkty Produkty z wadami Podróbki i kopie produktów Skracanie czasu używania produktu Zwodnicze opakowanie CIEMNA STRONA CENY I PROMOCJI SPRZEDAŻY Cena i promocja sprzedaży jako narzędzia marketingu Uczciwe i nieuczciwe ceny Nieuczciwe i kontrowersyjne praktyki cenowe Wojny i zmowy cenowe Oszukańcza promocja sprzedaży Ciemna strona handlowej promocji sprzedaży CIEMNA STRONA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Znaczenie sprzedaży i obsługi klienta w marketingu Etyka sprzedaży Manipulacyjne techniki sprzedaży osobistej Nieuczciwe praktyki sprzedażowe Korupcja w sprzedaży Zwodniczy telemarketing Nieuczciwa sprzedaż bezpośrednia Ciemna strona obsługi klienta CIEMNA STRONA ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Zakres, znaczenie i narzędzia zarządzania relacjami z klientami Błędy i wypaczenia w zarządzaniu relacjami z klientami Faworyzowanie i dyskryminowanie klientów Frustrujące programy lojalnościowe CIEMNA STRONA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ Komunikacja marketingowa jako narzędzie marketingu Oszukiwanie w komunikacji marketingowej Zwodnicza i nieuczciwa reklama Ciemna strona komunikacji marketingowej w Internecie Ukryty marketing Komunikacja marketingowa wyrobów alkoholowych i tytoniowych Greenwashing
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153808 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153809 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [411]-419. Indeks.
Dla studentów kierunków i specjalności w zakresie zarządzania, osób pracujących w przedsiębiorstwach lub instytucjach na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 151 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139097 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139096 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5223 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. [247] - 248
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 71
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2002 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Od rynku do marketingu / Wojciech Wrzosek. W: Marketing i Rynek. 1994, nr 1, s.3/7. - 1994
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [499]-511. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach, a także wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109675, 109890 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1838 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 37)
Zaw. mat. z Seminarium Naukowego "Marketing w ekonomii i finansach", Katowice, czerwiec 2001 r.
Bibliogr. s. [173]-178.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111560 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2080 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 49)
Bibliografia przy rozdziale.
Innowacje i wiedza Innowacje jako istotny czynnik transformacji społecznej i rozwoju gospodarczego - Monika Kidyba, Łukasz Makowski Uwarunkowania zmiany społecznej Przyczyny zmian społecznych Twórczy model biznesu - założenia metodologiczne - Adam Jabłoński Model biznesu jako kluczowy, wielowymiarowy konstrukt w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - przegląd pojęć Twórczość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - istota i logika Środowisko sieciowe jako środowisko twórcze kreujące twórcze modele biznesu - wymiar strategiczny Przyjęta metodologia badań naukowych - badania longitudinalne twórczych modeli biznesu przedsiębiorstw Twórczy model biznesu jako specyficzny, wielowymiarowy konstrukt - założenia metodologiczne Zalecenia strategiczne i występujące ograniczenia badawcze w logice rozważań Naukowych W poszukiwaniu modelu organizacji zarządzającej innowacjami w formule „open innovation" - studium przypadku - Zenon Pokojski Koncepcja modelu biznesowego open innovation W poszukiwaniu koncepcji zarządzania innowacjami w Polsce Grupa Azoty Puławy - koncepcja modelu zarządzania innowacjami Zarządzanie wiedzą klienta (Customer Knowledge Management) a innowacyjność przedsiębiorstwa - Monika Zajkowska Znaczenie wiedzy klientów dla przedsiębiorstwa Determinanty wykorzystania Customer Knowledge Management w innowacjach Formy i style Customer Knowledge Management Bariery i wyzwania implementacji Customer Knowledge Management Kody kolorystyczne w architekturze jako narzędzie zarządzania w opinii pracowników - Krzysztof Ludwin, Janusz Rymaniak Kody kolorystyczne jako przedmiot badań Teoretyczne aspekty kodów kolorystycznych w architekturze Ewolucja zastosowania w praktyce organizacyjnej Wyniki badań opinii pracowników Odpowiedzialność w kontekście zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa - Dorota Jaźwińska Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa i społeczna odpowiedzialność biznesu Orientacje w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa System ekozarządzania i audytu (EMAS) - działania organizacji w Polsce Marketing i relacje Analysis of the Advertising in Poland and Slovak Cinemas - Jaroslav Ďaďo, Monika Boguszewicz-Kreft, David Régi Way of Cinema to the Advertising Road Methodology of the Research Comparative Analyses of the Slovak and Polish Cinema Industries Content of Cinema Advertising Wybrane aspekty zachowań nabywców w punkcie sprzedaży i ich wpływ na organizację przestrzeni w sklepie - Kamila Szymańska Marketingowe i pozamarketingowe czynniki wpływające na zachowania nabywców Wybrane obszary zachowań badanych klientów w miejscu sprzedaży Istotne aspekty organizacji przestrzeni sklepowej jako odpowiedź na zwyczaje konsumenckie Efektywność relacji marketingowych - Janusz Dworak Badania relacji marketingowych w małych firmach Sprzedaż akwizycyjna produktów zaspokajających podstawowe potrzeby konsumenta - studium przypadku - Krzysztof Tokarski Akwizycja jako metoda aktywnej sprzedaży Produkty zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta Przebieg eksperymentu Klient wewnętrzny. Analiza dotychczasowych kierunków i nurtów badawczych - Bolesław Goranczewski Analiza ilościowa istniejących źródeł literaturowych. Przegląd i systematyka dotychczasowego dorobku Analiza treści wybranych publikacji badawczych Krytyka dotychczasowego dorobku.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5748 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Warszawa : CeDeWu - Sp., 2004. - 215 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. 205 - 215
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111635 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2106 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing personalny / Lidia Zbiegień-Maciąg. W: Personel. 1997, nr 1, s. 11/13. - Warszawa : INFOR, 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Motywowanie bez sankcji / Lidia Zbiegień-Maciąg. W: Personel. 1997, nr 10, s. 12/13. - Warszawa : INFOR, 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketingowa funkcja nazwy produktu. Cz. 2 / Marek Zboralski. W: Marketing i Rynek. 1997, nr 12, s.27-30. - 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133492 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing na rynku mięsa / Małgorzata Źródło-Loda. W: Manager. 2001, nr 2, s.33-35. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [255]-258.
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów i praktyków odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 115
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133043, 133042 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4561 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 129 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125361 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności