Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(636)
Forma i typ
Książki
(453)
Artykuły
(168)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Poradniki i przewodniki
(16)
Czasopisma
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(348)
dostępne
(262)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(279)
Biblioteka WB
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(128)
Biblioteka WEiZ
(198)
Biblioteka WWFiF
(14)
Egzemplarz lektoryjny
(2)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(22)
Garbarski Lechosław
(18)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Mruk Henryk
(10)
Rutkowski Ireneusz
(9)
Penc-Pietrzak Ilona
(8)
Kotarbiński Jacek
(7)
Kozielski Robert
(7)
Kramer Teodor (1926- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Wrzosek Wojciech
(7)
Markowski Włodzimierz J
(6)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(6)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(5)
Bronakowski Henryk
(5)
Dolińska Małgorzata
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Ludwiński Mariusz
(5)
Pabian Arnold
(5)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Grudzewski Wiesław
(4)
Grzesiuk Aleksandra
(4)
Kozielski Robert (1968- )
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Szulce Halina
(4)
Armstrong Gary
(3)
Baran Radosław
(3)
Bartołd Robert
(3)
Belka Marek (1952- )
(3)
Bielski Ireneusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dietl Jerzy
(3)
Dziekoński Michał
(3)
Gasper Dorota
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Kall Jacek
(3)
Kauf Sabina
(3)
Markowski Maciej
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Otto Jacek
(3)
Pardey David
(3)
Pomykalski Andrzej
(3)
Przybyłowski Krzysztof
(3)
Rawski Marek
(3)
Salwowski Robert
(3)
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Westwood John (1947- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żurawik Wojciech (1946- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bobińska Anna
(2)
Borkowski Stanisław [i in.]
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Cieloch Grzegorz
(2)
Curtis Tony (1945- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobska Monika
(2)
Dobski Paweł
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Duczmal Marian
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Filipek Jarosław
(2)
Godin Seth
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grelak Kazimierz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Konieczny Wiktor
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(2)
Krzyżanowska Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Lipa Michał
(2)
Liubimov Volodymyr
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malarski Stanisław
(2)
Matwiejczuk Rafał
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(215)
1990 - 1999
(200)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(116)
1989-2000
(7)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(627)
Stany Zjednoczone
(4)
nieznany (us)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(622)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Menedżerowie
(9)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
Przedsiębiorcy
(4)
Analitycy rynku
(1)
Ekonomiści
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing
(636)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(31)
2001-0
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(52)
Podręcznik
(42)
Podręczniki
(27)
Poradniki
(22)
Monografia
(19)
Poradnik
(19)
Artykuł z czasopisma fachowego
(18)
Opracowanie
(17)
Materiały konferencyjne
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(3)
Czasopismo polskie
(3)
Encyklopedie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bibliografie
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(104)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(3)
Transport i logistyka
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(160)
Kultura Fizyczna
(5)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
636 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Podróż marketingowa: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta Autentyczne doświadczenia w podróży: marketing w działaniu MARKETING: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Proces marketingowy Zrozumienie rynku i potrzeb klientów Potrzeby klientów, pragnienia i popyt Oferta rynkowa: produkty (usługi) i doznania Wartość i satysfakcja klienta Wymiana i relacje Rynki Projektowanie strategii marketingowej zorientowanej na klienta Wybór klientów, którym będziemy służyć Wybór propozycji wartości Ukierunkowanie firmy na rynek (orientacje zarządzania marketingowego) Przygotowanie zintegrowanego planu i programu marketingowego Budowanie relacji z klientem Zarządzanie relacjami z klientem Zmieniający się charakter relacji z klientem Zarządzanie relacjami partnerskimi Pozyskiwanie wartości od klienta Tworzenie lojalności i utrzymanie klientów Rosnący udział w budżecie klienta Budowanie kapitału klientów Zmieniający się krajobraz marketingu Niepewne otoczenie gospodarcze Epoka informacji cyfrowej Przyśpieszająca globalizacja Marketing zrównoważony: potrzeba bardziej etycznych i odpowiedzialnych społecznie działań Wzrost znaczenia marketingu nienastawionego na zysk (not-for-profit) STRATEGIA FIRMY I STRATEGIA MARKETINGOWA: PARTNERSTWO W CELU BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM Planowanie strategiczne firmy: zdefiniowanie roli marketingu Określenie misji zorientowanej na rynek Określenie celów firmy Tworzenie portfela produkcji Planowanie marketingowe: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem Partnerstwo z innymi działami tej samej firmy Partnerstwo z podmiotami systemu marketingowego Strategia marketingowa i marketing mix Strategia marketingowa zorientowana na klienta Tworzenie zintegrowanego marketingu mix Zarządzanie działaniami marketingowymi Analiza marketingowa Planowanie marketingowe Organizacja działu marketingu Kontrola marketingowa Mierzenie zwrotu z inwestycji marketingowych i zarządzanie nim ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO Mikrootoczenie firmy Firma Dostawcy Pośrednicy marketingowi Konkurenci Interesariusze Klienci Makrootoczenie firmy Otoczenie demograficzne Otoczenie ekonomiczne Środowisko przyrodniczo-naturalne Otoczenie technologiczne Otoczenie polityczne i społeczne Otoczenie kulturowe Reagowanie na otoczenie marketingowe ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ MARKETINGOWĄ W CELU ZROZUMIENIA KLIENTÓW Informacja marketingowa i wiedza o klientach Szacowanie potrzeb w zakresie informacji marketingowej Opracowywanie informacji marketingowej Dane wewnętrzne Wywiad marketingowy Badania marketingowe Opracowanie planu badań Zbieranie danych wtórnych Zbieranie danych pierwotnych Wdrożenie planu badań Interpretacja wyników i sprawozdanie Analiza i zastosowania informacji marketingowej Zarządzanie relacjami z klientem (customer relationship management - CRM) Dystrybucja i zastosowanie informacji marketingowej Inne kwestie związane z informacją marketingową Badania marketingowe w małych firmach i organizacjach non profit Międzynarodowe badania marketingowe Polityka społeczna i etyka w badaniach marketingowych ZROZUMIENIE ZACHOWAŃ KLIENTA INDYWIDUALNEGO I NABYWCY INSTYTUCJONALNEGO Rynki konsumenta i zachowanie zakupowe nabywcy indywidualnego Model zachowania nabywcy indywidualnego Czynniki wpływające na zachowanie nabywcy indywidualnego Proces podejmowania decyzji przez nabywcę Proces podejmowania decyzji przez nabywcę w wypadku nowych produktów Rynki biznesowe i zachowanie zakupowe nabywcy instytucjonalnego Rynki biznesowe Zachowanie nabywcy instytucjonalnego TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA STRATEGIA MARKETINGOWA ZORIENTOWANA NA KLIENTA: TWORZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTÓW DOCELOWYCH Segmentacja rynków konsumenta Segmentacja rynku przedsiębiorstw Segmentacja rynków międzynarodowych Wymogi skutecznej segmentacji Wybór rynków docelowych (targeting) Ocena segmentów rynku Wybór docelowych segmentów rynku Społecznie odpowiedzialny marketing ukierunkowany Różnicowanie i pozycjonowanie Mapy percepcji Wybór strategii różnicowania i pozycjonowania Komunikowanie i zyskiwanie wybranej pozycji PRODUKTY (USŁUGI) I MARKI: BUDOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA Produkty (usługi) i doświadczenia Poziomy produktów (usług) Klasyfikacja produktów (usług) Decyzje dotyczące produktów (usług) Decyzje dotyczące pojedynczych produktów (usług) Decyzje dotyczące linii produktów Decyzje dotyczące asortymentu produktów Marketing usług Istota i cechy charakterystyczne usług Strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych Strategia marki: budowanie silnej marki Wartość marki Budowanie silnej marki OPRACOWYWANIE NOWYCH PRODUKTÓW I ZARZĄDZANIE CYKLEM ŻYCIA PRODUKTU Strategia rozwoju nowych produktów Proces opracowywania nowych produktów Poszukiwanie pomysłu Ocena i selekcja pomysłów Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu Opracowywanie strategii marketingowej Analiza biznesowa Opracowywanie produktu Testy rynkowe Komercjalizacja Zarządzanie procesem opracowywania nowych produktów Opracowywanie nowych produktów skoncentrowane na kliencie Zespołowe opracowywanie nowych produktów Systematyczne opracowywanie nowych produktów Strategie cyklu życia produktu Faza wprowadzenia Faza wzrostu Faza dojrzałości Faza spadku Dodatkowe kwestie związane z produktami (usługami) Decyzje dotyczące produktów a odpowiedzialność społeczna Międzynarodowy marketing produktów (usług) STRATEGIA CENOWA: ZROZUMIENIE I POZYSKIWANIE WARTOŚCI OD KLIENTA Najważniejsze strategie cenowe Ustalanie cen oparte na wartości dla klienta Ustalanie cen oparte na kosztach Ustalanie cen oparte na porównaniu z cenami konkurentów Inne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na decyzję o cenie Całościowa strategia marketingowa, cele oraz marketing mix Uwarunkowania organizacyjne Rynek i popyt Gospodarka
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6511 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler. - 7th edition. International edition. - Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2005. - XXVI, 581, [107] stron : ilustracje ; 28 cm.
Bibliografia strony [647]-[669].
Sygnatura czytelni BWF: SOLDAR
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 45)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Część I. Technologie i innowacje 1. Nowe wyzwania zarządzania - Internet rzeczy - Dariusz Kralewski 1.1. Przemysł 4.0 1.2. Rozwój Internetu rzeczy 1.3. Obszary zmian zarządzania wywołane Internetem rzeczy 1.4. Problemy związane z implementacją Internetu rzeczy 1.4.1. Bezpieczeństwo 1.4.2. Prywatność 2. Informacje wykorzystywane przez przedsiębiorstwa Pomorza i Kujaw w rozwijaniu proinnowacyjnych technologii - Mirosław Haffer 2.1. Dostępność informacji o nowych technologiach w opinii przedsiębiorstw 2.2. Źródła pozyskiwanych przez przedsiębiorstwa informacji o nowych technologiach 2.3. Skala i zakres korzystania przez przedsiębiorstwa z usług doradczych dotyczących nowych technologii 3. Innovations in SME Economics Development - Zoia Kaira 3.1. Current issues 3.1.1. The concept of entrepreneurship and innovations 3.1.2. SMEs' share in the total industrial output 3.1.3. The performance of EU national innovation system 3.2. Support tools to boost innovation among SMEs and entrepreneurs 3.2.1. The SME Performance Review 3.2.2. Instruments to direct support to SMEs 3.2.3. Institutions supporting the development of innovation in Poland 4. The Scientific Capacity as an Innovation Determinant of the Polish Regions - Adrian Lis, Anna Maria Lis 4.1 The national and regional innovation capacity (innovation level) 4.2. The scientific capacity of the Polish regions as a determinant of innovation at the regional level 4.2.1. The number and characteristics of students 4.2.2. The number and characteristics of scientific units 4.2.3. The number and characteristics of the employees working in scientific units 4.2.4. The number of patent applications and granted patents Część II. Marketing 5. Rola służb marketingowych w redukcji kosztów transakcyjnych - Stanisław Rudolf 5.1 Specyficzne aktywa ludzkie 5.2. Analiza służb marketingowych w kontekście specyficznych aktywów ludzkich 5.2.1. Rekrutacja specjalistów ds. marketingu 5.2.2. Zawieranie kontraktów ze specjalistami ds. marketingu 6. Edukacja klienta w kontekście marketingu relacji - Edyta Tabaszewska-Zajbert 6.1. Edukacja klienta i marketing relacji - podstawowe definicje 6.2. Edukacja klienta a kształtowanie relacji z firmą 6.3. Edukacja klienta a granice organizacji 6.4. Korzyści i zagrożenia zastosowania edukacji klienta 7. Zwiększenie prawdopodobieństwa pozyskiwania klientów - Janusz Dworak 7.1. Prawdopodobieństwo pozyskania klientów - β 7.2. Zjawisko emergencji 7.3. Emergencja w opracowaniu nowych koncepcji promocji 7.4. Model promocji wykorzystującej zjawisko emergencji 8. Korzyści dla rozwoju turystyki w regionie płynące ze współpracy podmiotów kreujących produkt turystyczny obszaru - Beata Wierzbicka 18.1. Produkt turystyczny jako nośnik wartości dla turysty 8.2. Oferta turystyczna jako nośnik korzyści dla podmiotów świadczących usługi turystyczne i całego obszaru recepcji turystycznej 8.3. Współpraca w zarządzaniu procesem świadczenia usług turystycznych jako źródło wartości dla turystów i partnerów 9. Nowa era product placement na portalach video - Natalia Cichoń 9.1. Definicja product placement 9.2. Product placement w Internecie 9.3. Wpływ vlogerów na zachowania konsumenckie 10. Komunikacja marketingowa jako instrument realizacji rynkowych wyzwań współczesnych przedsiębiorstw lotniczych - Danuta Rucińska 10.1. Strukturalne determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw lotniczych 10.2. Rynkowe determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw lotniczych 10.3. Podstawowe modele komunikacji marketingowej współczesnych przedsiębiorstw lotniczych 10.4. Komunikacja marketingowa a rynkowe wyzwania współczesnych przedsiębiorstw lotniczych.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5684 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Human-best investment.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr., netogr. s. 114-118.
Chapter 1 - Introduction to consumer behavior Some background Uncovering consumer behavior The consumers impact on marketing strategy Marketing and creation of consumers' needs Chapter 2 - Market segmentation Market segmentation Demographics Social class Psychographics Chapter 3 - Values. Personality. Self-concept. Lifestyles Relationship between values and consumer behaviour Influence of personality Self-concept Lifestyles Chapter 4 - Motivation The fundamental inner force Dynamics of motivation: Types of needs Systems of needs Emotions and moods Levels of consumer involvement Chapter 5 -Three-step perception process Introducing the six-element hierarchy of communication effects Factors shaping perception Exposure and thresholds Attention and techniques to gain and hold it Interpretation and perceptual organization Chapter 6 - Learning and memory Essence of learning Categories of the learning theory Memory. Remembering. Information processing Chapter 7 - Attitudes Power of attitudes Functions of attitude Changing people’s attitudes Chapter 8 - Consumer decisions and their types. Decision-making process Rationale for approaching consumer decision making What is a consumer decision? Imperfections in consumer judgments Steps in decision-making process Need recognition Information search Evaluation of alternatives Product choice, purchase and consumption Post-purchase Divestment Chapter 9 - Culture and subcultures Culture and its attributes National culture and subcultures The impact of culture on customer behaviour Chapter 10 - Family. Reference groups. Opinion leaders The consumer is rarely alone Family Reference groups Opinion leadership Virtual communities
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144455 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
R. I. KOSMETYKI, Marta Szulc, Aleksandra Badora: 1. Innowacyjne produkty kosmetyczne ; 2. Innowacyjne opakowalnictwo kosmetyków ; 3. Logistyka i marketing produktów kosmetycznych ; R. II. NAPOJE ENERGETYZUJĄCE, Julia Szyłkajtis, Aleksandra Badora: 1. Napoje energetyzujące dostępne na rynku ; 2. Opakowania napojów energetyzujących ; R. III. PAPIEROSY KONWENCJONALNE I NOWEJ GENERACJI, Julia Szyłkajtis, Aleksandra Badora: 1. Papierosy dostępne na rynku ; 2. Opakowania papierosów ; R. IV. BIOPRODUKTY ZIOŁOWE I ICH SUPLEMENTACJA, Katarzyna Mrozowska, Aleksandra Badora: 1. Charakterystyka suplementów diety ; 2. Wybrane rośliny w suplementach diety ; 3. Suplementy diety a wybrane choroby ; 4. Suplementy diety i ich skutki uboczne ; R. V. KWASY OMEGA I ICH SUPLEMENTACJA, Joanna Szafranek, Aleksandra Badora: 1. Kwasy omega ; 2. Źródła kwasów omega ; 3. Wzbogacenie żywności w kwasy omega ; 4. Aspekty zdrowotne kwasów omega ; 5. Produkty bogate w kwasy omega ; R. VI. AKRYLOAMID I WWA W ŻYWNOŚCI, Monika Flis, Aleksandra Badora: 1. Akryloamid w żywności ; 2. WWA w żywności ; 3. Bezpieczeństwo żywności przetworzonej.
Sygnatura czytelni BMW: IX R 16 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148321, M 14818 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148320 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96622 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Komunikacja marketingowa w Świetle rozwoju internetu - podstawy teoretyczne Proces komunikacji - istota, elementy i ich znaczenie Istota komunikacji marketingowej - ujęcie definicyjne Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym Charakterystyka rynków B2B i B2C w aspekcie komunikacji marketingowej Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B |BZC Formy komunikacji marketingowej Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej Formy komunikacji marketingowej na rynkach BZB LBZC Teoria komunikacji internetowej computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji Nowe media jako Środowisko komunikacji marketingowej Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu Istota i charakterystyka nowych mediów Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów Media społecznościowe-istota i znaczenie Cechy i funkcje mediów społecznościowych Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej -ujęcie teoretyczne Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników - model akceptacji technologii Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw-nowe koncepcje marketingowe Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej Przedsiębiorstw na rynkach BZB|B}C 106 Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów W procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów W międzynarodowej komunikacji marketingowej Determinanty endogeniczne Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa Wielkość przedsiębiorstwa Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo Determinanty egzogeniczne Czynniki ekonomiczne Czynniki technologiczne Czynniki demograficzne Czynniki kulturowe Czynniki polityczno-prawne Nowe media a skutecznośc i efektywnoŚć komunikacji marketingowej Efekty komunikacji marketingowej próba identyfikacji Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze Działania całego przedsiębiorstwa-dylematy interpretacyjne Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej - metody i wskaźniki Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych _ zagadnienia pomiaru Nowe media W komunikacji marketingowej a efekty dzialalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - zalozenia badawcze l85 Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - schemat zależności Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkachB2B-wynikibadańempirycznych Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw Z zagranicznym partnerem biznesowym Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C wyniki badań empirycznych Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym Rodzaje nowych mediów Determinanty egzo-i endogeniczne Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi - Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej Kukliki Felt Design Studio TOPMET Light Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o. . LUG Light Factory Sp. z o.o. Avella Sp. z o.o. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5913 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr., netogr. s. [276]-284. Indeks.
Dla studentów wydziałów zarządzania i inżynierii produkcji oraz innych kierunków.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 214 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 109
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131884, 143022, 143023 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131882 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4413 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing w niedalekiej przyszłości / Zbigniew Bednarski. W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 1998, nr 7, s.19-21. - Warszawa : ORGMASZ, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102843 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. EZ 14 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz ustaw s. [180]-189.
Dla studentów kierunków ekonomicznych na poziomie magisterskim.
Teoretyczne podstawy działalności marketingowej na rynku kapitałowym 1. Istota i podział rynku finansowego 2. Rynek kapitałowy oraz instrumenty finansowe w ujęciu marketingowym 3. Ewolucja marketingu w świetle zmian na rynku kapitałowym 4. Pojęcie i charakterystyka marketingu inwestorskiego 5. Strategia STP na rynku kapitałowym Zaspokajanie potrzeb kapitałowych podmiotów gospodarczych 1. Istota i warunki transakcji wymiany na rynku kapitałowym 2. Zapotrzebowanie na kapitał w świetle potrzeb inwestycyjnych podmiotów gospodarczych oraz oczekiwań finansujących 3. Stadia finansowania przedsiębiorstwa 4. Charakterystyka zapotrzebowania na kapitał w świetle cyklu życia podmiotu gospodarczego i jego produktów 4.1. Potrzeby kapitałowe przedsiębiorstw w fazie inkubacji 4.2. Finansowanie przedsiębiorstw w okresie ekspansji 4.3. Finansowanie dojrzałych przedsiębiorstw 4.4. Finansowanie przedsiębiorstw w okresie schyłku i restrukturyzacji Czynniki kształtujące decyzje inwestorów podejmowane na rynku kapitałowym 1. Teoria podejmowania decyzji w warunkach niepewności 2. Rodzaje heurystyk i błędów poznawczych popełnianych przez inwestorów 3. Obecność emocji w zachowaniach inwestorów na rynku kapitałowym w podejściu behawioralnym 4. Identyfikacja potrzeb inwestorów jako uczestników rynku kapitałowego Motywy działania inwestorów w świetle wyników badań 1. Klasy motywów kształtujących działania inwestorów przyjęte w badaniu ankietowym 2. Charakterystyka populacji badania i ograniczenia wnioskowania 3. Ogólna charakterystyka podejścia badawczego 4. Prezentacja założeń, wyników i wniosków z badania 5. Analiza wyników badania wg kryteriów segmentacji rynku 6. Założenia segmentacji post hoc inwestorów z populacji badania 7. Identyfikacja i ocena względnie jednorodnych grup inwestorów Praktyczne aspekty budowania relacji z uczestnikami rynku kapitałowego 1. Konsekwencje podmiotowości uczestników transakcji gospodarczych 2. Zalety współpracy z doradcami i pośrednikami 3. Wybrane narzędzia oddziaływania podmiotów gospodarczych na uczestników rynku kapitałowego
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 493 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 108
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136331 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz ; Warszawa : BRANTA - Oficyna Wydaw., 2006. - 382 s. : schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [379] - 382
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 607 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115115 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2490 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Klemens P. Białecki. - Warszawa : Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne Infor, cop. 1998. - 253 s. : il., err. ; 24 cm.
(Podręczniki)
Bibliogr. s. 246-247. Indeks.
Dla studentów uczących się podstaw marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128853 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing producenta i eksportera / Klemens P. Białecki. - Warszawa : Poltext, 1992. - 219, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 219-[220].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84993, 84995, 84994, 82770, 82771, 102979, 82055 L, 82772, 102846 (9 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60611 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Klemens Białecki. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa - Oficyna Wydaw., 2002. - 219, [1] s. : schem., tab., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr.s. [217] - 219
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 66
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1799 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności