Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(638)
Forma i typ
Książki
(455)
Artykuły
(168)
Publikacje naukowe
(46)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje dydaktyczne
(26)
Poradniki i przewodniki
(17)
Czasopisma
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(349)
dostępne
(263)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(280)
Biblioteka WB
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(128)
Biblioteka WEiZ
(200)
Biblioteka WWFiF
(14)
Egzemplarz lektoryjny
(2)
Magazyn
(9)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(22)
Garbarski Lechosław
(18)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(13)
Mruk Henryk
(10)
Rutkowski Ireneusz
(9)
Penc-Pietrzak Ilona
(8)
Kotarbiński Jacek
(7)
Kozielski Robert
(7)
Kramer Teodor (1926- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Wrzosek Wojciech
(7)
Markowski Włodzimierz J
(6)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(6)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(5)
Bronakowski Henryk
(5)
Dolińska Małgorzata
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Ludwiński Mariusz
(5)
Pabian Arnold
(5)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Grudzewski Wiesław
(4)
Grzesiuk Aleksandra
(4)
Kozielski Robert (1968- )
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Szulce Halina
(4)
Armstrong Gary
(3)
Baran Radosław
(3)
Bartołd Robert
(3)
Belka Marek (1952- )
(3)
Bielski Ireneusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dietl Jerzy
(3)
Dziekoński Michał
(3)
Gasper Dorota
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Kall Jacek
(3)
Kauf Sabina
(3)
Markowski Maciej
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Otto Jacek
(3)
Pardey David
(3)
Pomykalski Andrzej
(3)
Przybyłowski Krzysztof
(3)
Rawski Marek
(3)
Salwowski Robert
(3)
Sobotkiewicz Dariusz
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Westwood John (1947- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żurawik Wojciech (1946- )
(3)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bobińska Anna
(2)
Borkowski Stanisław [i in.]
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Cieloch Grzegorz
(2)
Curtis Tony (1945- )
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Dobska Monika
(2)
Dobski Paweł
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Duczmal Marian
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Filipek Jarosław
(2)
Godin Seth
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grelak Kazimierz
(2)
Hajdas Monika
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(2)
Jedlińska Maja
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Komor Marcin
(2)
Konieczny Wiktor
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(2)
Krzyżanowska Magdalena
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Lipa Michał
(2)
Liubimov Volodymyr
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malarski Stanisław
(2)
Matwiejczuk Rafał
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(49)
2010 - 2019
(153)
2000 - 2009
(215)
1990 - 1999
(200)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(118)
1989-2000
(7)
1901-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(629)
Stany Zjednoczone
(4)
nieznany (us)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(624)
angielski
(14)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(19)
Menedżerowie
(10)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Przedsiębiorcy
(5)
Analitycy rynku
(1)
Ekonomiści
(1)
Lekarze
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing
(638)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(431)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(32)
2001-0
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Białoruś
(1)
Chełm (woj. lubelskie)
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(52)
Podręcznik
(42)
Podręczniki
(27)
Poradniki
(22)
Poradnik
(20)
Monografia
(19)
Artykuł z czasopisma fachowego
(18)
Opracowanie
(17)
Materiały konferencyjne
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(3)
Czasopismo polskie
(3)
Encyklopedie
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bibliografie
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(105)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(4)
Transport i logistyka
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Historia
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(160)
Kultura Fizyczna
(5)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
Unia Europejska
(1)
638 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 211 - 215
Sygnatura czytelni BWB: II F 3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BS 393 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 95/95)
Bibliogr. s. 258-262.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104458 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 230)
Bibliogr. s. [246]-263.
Dla kadry kierowniczej wyższego szczebla oraz menedżerów służb marketingowych, a także dla studentów studiujących na uczelniach wyższych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 81
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3019 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio Emka - Wydaw., 2006. - 473, [1] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 23 cm.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 591 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114527 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111381, 111379, 111393, 111373, 111372, 111394, 111378, 111383, 111377, 111382, 111375, 111371, 111376, 111380, 111374 (15 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2071 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2852 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101184, 101183, 101182 L, 107334, 101181, 107936, 101353 (7 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ W ORGANIZACJACH - ZARZĄDZANIE, TRENDY, INNOWACJE Ilona Bondos 1. Znaczenie ceny w ekonomii współdzielenia 1.1. Istota ekonomii współdzielenia 1.2. Cena w warunkach ekonomii współdzielenia Paweł Chlipała 2. Uwagi o wyodrębnianiu współczesnych koncepcji marketingu 2.1. Uwagi wstępne - zdefiniowanie problemu 2.2. Wyodrębnianie współczesnych koncepcji marketingu - aspekt historyczny 2.3. Wyodrębnianie współczesnych koncepcji marketingu - aspekt przedmiotowy Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Emilia Damięcka 3. Podejście właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw z branży elektroinstalatorskiej i ogólnobudowlanej do strategicznego planowania marketingowego Aleksandra Olejnik-Nizielska 4. Model znaczenia dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw 4.1. Odbiór przez menedżerów dystansu między krajami 4.2. Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw - wyniki badań Aniela Styś 5. Sukces rynkowy - postrzeganie i uwarunkowania 5.1. Ewolucja poglądów i uwarunkowania sukcesu rynkowego 5.2. Ocena zachowań rynkowych i charakter podejmowanych decyzji - wyniki badań bezpośrednich Joanna Wiechoczek 6. Innowacje marketingowe a wartość dla klienta na rynkach produktów systemowych 6.1. Innowacje marketingowe - konceptualizacja pojęcia 6.2. Kreowanie wartości produktów systemowych dla nabywcy 6.3. Oddziaływanie innowacji marketingowych na wartość dla klienta na rynkach produktów systemowych ZACHOWANIA PODMIOTÓW W ZMIENIAJĄCYCH SIĘ WARUNKACH OTOCZENIA Anna Czubala 1. Cele zrównoważonego rozwoju w dobrych praktykach przedsiębiorstw 7.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a cele zrównoważonego rozwoju 7.2. Analiza dobrych praktyk przedsiębiorstw Ewa Glińska, Karolina Ilczuk 8. Crowdsourcing as a participatory tool in city brand management - analysis of good practices 8.1. Participatory approach in city branding 8.2. Crowdsourcing in city brand management - essence and forms 8.3. Crowdsourcing practices in city brand development - good practices Ewelina Konarska-Michalczyk 9. Innowacje społeczne oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w jednostkach statystyki publicznej 9.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności 9.2. Społeczna odpowiedzialność w administracji publicznej 9.3. Innowacje społeczne jako aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu 9.4. Społeczna odpowiedzialność oraz innowacje społeczne w statystyce publicznej Mirosława Pluta-Olearnik 10. Współtworzenie wartości z perspektywy ekosystemów usługowych na przykładzie usług turystycznych 10.1. Ekosystemy a współtworzenie wartości usług dla klienta 10.2. Ekosystem usługowy w usługach turystycznych - przykład firmy Waynabox Anita Proszowska 11. Directions of development of the process of shaping exhibitor-organizer relationship 11.1. The state of the exhibition industry in Poland and world-wide 11.2. Exhibitor-organizer cooperation 11.3. Fair activity of the fair organizer 11.4. Exhibitor-organizer relations - research status Ewa Prymon-Ryś 1 2. Crowfunding jako narzędzie wspierania działalności NGO 12.1. Podstawowe pojęcia 12.2. Charakterystyka platform crowdfundingowych 12.3. Platformy crowdfundingowe o charakterze dobroczynnym 12.4. Platformy crowdfundingowe a fundraising Zygmunt Waśkowski 1 3. Tworzenie wartości dla interesariuszy na rynku organizacji non profit - konceptualizacja modelu 13.1. Problematyka tworzenia wartości w literaturze przedmiotu 13.2. Tworzenie wartości - przypadek Fundacji Niesiemy Nadzieję 13.3. Wartość dla interesariuszy na rynku organizacji non profit 13.4. Ograniczenia i kierunki dalszych badań DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA PODMIOTÓW W HANDLU I USŁUGACH Tomasz Domański 14. Strategie innowacji dużych zagranicznych sieci handlowych na polskim rynku 14.1. Innowacyjna modyfikacja tradycyjnego formatu hipermarketu 14.2. Innowacje dotyczące wdrażania kanałów online 14.3. Innowacje związane z funkcją odpowiedzialnego biznesu Krzysztof Kapera, Mariusz Kuziak 1 5. Bariery dostosowania polskich sklepów internetowych do handlu transgranicznego 15.1. Metodyka badania i charakterystyka badanej zbiorowości 15.2. Prowadzenie sprzedaży zagranicznej i zakres dostosowania sklepów do takiej sprzedaży 15.3. Ocena barier prowadzenia sprzedaży na rynki zagraniczne Przemysław Niewiadomski 1 6. Dezyderaty dojrzałości handlu 4.0 - opracowanie modelu badawczego 16.1. Punkt wyjścia 16.2. Materiał i metoda 16.3. Prokurowanie modelu badawczego Przemysław Niewiadomski 1 7. Dezyderaty handlu 4.0 - fundamentalia dojrzałości z perspektywy eksperckiej 17.1. Dezyderaty dojrzałości handlu 4.0 - wyniki badań własnych Anna Sałamacha 1 8. Brands protection in Polish microenterprises 18.1. Theoretical background 18.2. Research methodology 18.3. The research findings Magda Stachowiak-Krzyżan, Anna Gogołek 1 9. Determinants of the development of the aesthetic medicine market 19.1. Aesthetic medicine - definition 19.2. Aesthetic medicine market in Poland and the world 19.3. Specifics of the aesthetic medicine market 19.4. Development trends on the market of aesthetic medicine services Mariusz Woźniakowski 20. Selected aspects of the omnichannel concept in DIY retail chains 20.1. The essence of the omnichannel concept 20.2. The specificity of the DIY industry in Poland 20.3. Omnichannel in DIY chains EFEKTY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH - DETERMINANTY, MIARY Bogdan Gregor, Aneta Olejniczak 21. Skuteczność influencer marketingu z perspektywy konsumentów 21.1. Istota influencer marketingu 21.2. Elementy wpływające na skuteczność influencer marketingu Agnieszka Kister 22. Uwarunkowania prawne i efekty działalności marketingowej w sektorze opieki zdrowotnej 22.1. Wybrane przesłanki podejmowania działalności marketingowej 22.2. Promocja, w tym reklama, usług zdrowotnych oraz towarów oferowanych przez podmioty lecznicze w Polsce 22.3. Promocja, w tym reklama, działalności podmiotów leczniczych w Chinach i USA Roman E. Niestrój 23. Efektywność marketingu a wartość inwestycyjna rynku 23.1. Efektywność ekonomiczna działalności marketingowej 23.2. Koszty i nakłady marketingowe 23.3. Inwestycje marketingowe 23.4. Wartość rynku Marek Rawski 24. Badanie efektywności działań marketingowych metodą refleksji strategicznej 24.1. Dylematy identyfikacji efektów i nakładów marketingu 24.2. Badanie relacji nakładów i efektów marketingowych Ireneusz P. Rutkowski 25. Funkcje i efekty automatyzacji marketingu i procesów sprzedaży 25.1. Narzędzia automatyzacji marketingu 25.2. Funkcje i efekty automatyzacji marketingu 25.3. Machinę learning i produkty automatyzacji marketingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 295 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151102 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6367 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja powstała w oparciu o referaty wygłoszone na międzynarodowej konferencji w Lublinie 22.XII.1994 r.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90381, 95703 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. [109]-110.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143648 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pomocnicze Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1230-1914 ; Nr 86)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 170, 114888 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty / Politechnika Białostocka)
Bibliogr.s. 161 - 173
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 64353 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty / Politechnika Białostocka)
Bibliogr.s. 161 - 173
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 64356 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [267]-271. Indeks.
Dla studentów dziennych, zaocznych kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu, słuchaczy studiów podyplomowych, kursów i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, nauczycieli przedmiotów ekonomicznych (podstawy przedsiębiorczości), menedżerów, praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 179 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112457 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124290 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117178 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności