158660
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : il. ; 21 cm.
Sygnatura czytelni BMW: VI A 70 @
Sygnatura czytelni BWF: V G 22
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 1941, 118734 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110263 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4823 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 213-[215].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności