154822
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110826 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Essential guide to knowledge management e-business and CRM applications
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: The essential guide to knowledge management e-business and CRM applications.
Na s. tyt. i okł.: Więcej niż CRM! Bo CRM na bazie wiedzy. Dopasowanie technologii i strategii e-biznesu. Busowanie systemu zarządzania wiedzą i CRM. Sprawdzony 7 etapowy model wdrażania. Przykłady z działających firm.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 377-383.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla czytelników nie będących specjalistami w zarządzaniu wiedzą tj. kadry kierowniczej, menedzerów oraz dla personelu obsługującego systemy informatyczne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności