158722
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120703 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2117 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: How to write a marketing plan
Uwaga ogólna
Dok. towarzyszący: Słowniczek polsko-angielsko-niemiecki do książki Jak napisać plan marketingowy / Katarzyna Tatar.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W książce znajduje się omówienie wszystkich etapów tworzenia dokumentu. Dzięki zawartym w niej ćwiczeniom praktycznym nauczymy się: przeprowadzać audyty marketingowe, formułować cele i strategie marketingowe, planować budżet, pisać i wprowadzać plan marketingowy w życie, rewidować i aktualizować plan w miarę potrzeb.
Uwaga dotycząca języka
Słowniczek równol. w jęz. pol., ang., niem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności