156942
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : C.H. Beck, Wydawnictwo, 2004. - XIV, 360 s. : il. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 505
Sygnatura czytelni BWF: V G 35
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 2258, 120393 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120392 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5227 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. : Metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wiedza o kluczowych zmianach we współczesnym marketingu.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 337-349. Netogr. s. 349. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności