158660
No cover
Book
In basket
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : C.H. Beck, Wydawnictwo, 2004. - XIV, 360 s. : il. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
Sygnatura czytelni BMW: VI E 21 @
Sygnatura czytelni BWF: V G 35
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 2258, 120393 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 120392 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 5227 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okł. : Metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wiedza o kluczowych zmianach we współczesnym marketingu.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 337-349. Netogr. s. 349. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności