158663
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Sygnatura czytelni BMW: VI B 23 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 2416 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114612 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Market research : a guide to planning, methodology and evaluation
Uwaga ogólna
Na s. tyt. i okł.: Skąd czerpać informacje [...].
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [341]-357. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów typowych kierunków marketingowych oraz osób, które uzupełniaja wiedzę w ramach studiów podyplomowych lub szkoleń, także dla osób zawodowo zajmujących się badaniami marketingowymi.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności