158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przestałniki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu Rynek docelowy System informacji marketingowej Organizowanie i metody badań marketingowych Studia nad postępowaniem konsumentów Planowanie marketingowe produktu Kierowanie rozwojem produktu Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna Podstawy promocji Reklama produktów Aktywizacja marketingowa Public relations i środki popierania sprzedaży Polityka cen Zasady kalkulacji cen Strategie marketingowe Planowanie marketingowe Organizowanie i kontrola działalności marketingowej Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych usłu Podstawy markrtingu międzynarodowego Analiza środowiska międzynarodowego Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 114672 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [633]-636. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów wszystkich typów szkół wyższych, studiujących podstawowe zagadnienia marketingu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności