158757
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116913 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Product manager's handbook
Uwaga ogólna
Na s. tyt. i okł.: Proces planowania marketingu produktu. Zarządzanie wartością klienta. Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkutencyjna.
Tyt. oryg.: The product manager's handbook.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [309]-314. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów produktu, menedżerów segmentu klientów, a także dla kierowników wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing oraz rozwój marki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności