158660
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje i metody zarządzania / Kazimierz Zimniewicz. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 247 stron : ilustracje ; 21 cm.
Od reengineeringu do metodyki myślenia sieciowego Reengineering Geneza reengineeringu Definicja reengineeringu i słowa kluczowe Podstawowe zasady Technologia informacyjna w reengineeringu Główne postacie reengineeringu Wprowadzenie koncepcji w życie Rezultaty wprowadzenia reengineeringu Spory i dyskusje wokół reengineeringu Przyczyny rozczarowania reengineeringiem Benchmarking Pojęcie benchmarkingu Obiekty benchmarkingu Rodzaje benchmarkingu Metodyka Bariery benchmarkingu Outsourcing Pojęcie outsourcingu Nowa treść funkcji zaopatrzenia Nowa sytuacja dostawców Lokalizacja źródeł zaopatrzenia — przykład Mercedesa Outsourcing usług Problem kosztów Blaski i cienie outsourcingu Lean management Japoński rodowód koncepcji Założenia i komponenty lean management Lean management w świetle badań empirycznych Warunki kulturowe wprowadzania lean management Czym właściwie jest lean management Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości Ocena wydajności w japońskich przedsiębiorstwach Mechanizm awansowania System zapewnienia jakości Japońskie koncepcje zarządzania w świetle położenia gospodarczego Japonii Time based management Czas jako atut strategiczny Podstawy koncepcji skierowanej na czas Główne części składowe tbm Organizacja oparta na wiedzy Epoka wiedzy i informacji Pojęcie organizacji opartej na wiedzy Cechy organizacji opartej na wiedzy Warunki niezbędne do osiągnięcia efektów ze zdobytej wiedzy Strategia zdobywania wiedzy Wirtualna organizacja Ewolucja koncepcji wirtualności Różne zastosowania wirtualnej organizacji Wirtualne przedsiębiorstwo Problem zaufania Konsekwencje dla zarządzania Metodyka myślenia sieciowego Podstawy teoretyczne metodyki Fazy metodyki myślenia sieciowego Ustalanie celów i modelowanie sytuacji problemowej Analiza wzajemnych oddziaływań Ujęcie i interpretacja możliwości zmian sytuacji Objaśnienie możliwości kierowania zmianą Planowanie strategii i działań Wprowadzenie rozwiązania problemu w życie Myślenie sieciowe w praktyce Przykład zastosowania myślenia sieciowego — przedsiębiorstwo handlu samochodami Sformułowanie problemu Wyznaczenie sieci Badanie oddziaływań Interpretacja możliwości postępowania Decyzje kierownicze Strategie i działania Czynnik ekologiczny w zarządzaniu Problem odpowiedzialności przedsiębiorstwa Ochrona środowiska w hierarchii celów firmy Ochrona środowiska a strategia firmy Ochrona środowiska a struktura firmy Ochrona środowiska a kultura firmy Konflikt krótko- i długookresowych planów i korzyści w polityce ekologicznej władz lokalnych Park krajobrazowy i jego funkcje Gospodarcze i społeczne potrzeby gmin a postulat ochrony środowiska Główne przyczyny konfliktów Prawo jako bariera zarządzania parkiem krajobrazowym Zarządzanie parkiem krajobrazowym Naruszanie przepisów Podmioty naruszające prawo Przyczyny i skutki naruszania prawa Prawo jako czynnik zwiększający skuteczność zarządzania parkiem
Sygnatura czytelni BWF: V G 6
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146378 N, 149492 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4473 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 242-247.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach wszystkich typów oraz dla menedzerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności