158660
No cover
Book
In basket
Istota jakości 1.1. Pojęcie jakości 1.2. Jakość techniczna produktów materialnych 1.3. Postrzeganie jakości produktu przez dostawcę i konsumenta 1.4. Jakość usług 1.5. Wpływ kraju wytwarzania produktu na postrzeganie jego jakości Standardy jakościowe i instytucje je ustanawiające 2.1. Geneza i cele normalizacji 2.2. Podział norm 2.3. Działalność ogólnoświatowych jednostek normalizacyjnych 2.3.1. ISO (International Organization for Standarization) 2.3.2. Międzynarodowa Komisja Elektrotechniczna (IEC - International Electronical Comission) 2.3.3. Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna (ITU - International Telecommunication Union) 2.3.4. Działalność innych ogólnoświatowych jednostek standaryzacyjnych 2.4. Działalność europejskich jednostek normalizacyjnych 2.4.1. Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN - Comité Européen de Normalisation) 2.4.2. Europejski Komitet Normalizacji Elektrotechnicznej (CENELEC - Comité Européen de Normalisation Electrochnique) 2.4.3. Europejski Instytut Norm Telekomunikacyjnych (European Institute Standards Telecommunications ETSI) 2.5. Normalizacja w Polsce 2.6. Wymagania prawne dotyczące jakości 2.6.1. Jakość w świetle wymagań Unii Europejskiej 2.6.2. Dyrektywy Nowego Podejścia 2.6.3. Inne potwierdzenia jakości technicznej w Unii Europejskiej 2.6.4. Jakość w świetle wymagań polskiego ustawodawstwa dostosowanego do przepisów prawnych w Unii Europejskiej Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000 3.1. Ewolucja w podejściu do zarządzania jakością 3.2. Struktura normy ISO serii 9000:2000 3.3. Podejście procesowe w implementacji standardów ISO serii 9000:2000 3.4. System zarządzania jakością w oparciu o wymagania standardu ISO 9001:2000 3.4.1. Model systemu zarządzania jakością 3.4.2. Wymagania ogólne dotyczące systemu zarządzania jakością 3.4.3. Wymagania dotyczące dokumentacji systemu zarządzania jakością 3.4.4. Wymagania dotyczące kierownictwa organizacji 3.4.5. Procesy związane z zarządzaniem zasobami 3.4.5.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi 3.4.5.2. Zarządzanie infrastrukturą 3.4.5.3. Zarządzanie środowiskiem pracy 3.4.6. Procesy związane z realizacją wyrobu 3.4.6.1. Procesy związane z klientami 3.4.6.2. Projektowanie i prace rozwojowe 3.4.6.3. Zarządzanie procesem zakupów 3.4.6.4. Procesy związane z produkcją i dostarczaniem usługi 3.4.6.5. Nadzór nad wyposażeniem do monitorowania i pomiarów 3.4.7. Pomiar, analiza i doskonalenie systemu zarządzania jakością 3.4.7.1. Pomiar zadowolenia klientów 3.4.7.2. Monitorowanie i pomiar procesów oraz wyrobów 3.4.7.3. Nadzór nad wyrobem niezgodnym 3.4.7.4. Analiza danych 3.4.7.5. Doskonalenie systemu zarządzania jakością 3.5. Audity systemów zarządzania 3.6. Doskonalenie systemu zarządzania jakością wg wymagań standardu ISO 9004:2000 3.6.1. Poziomy doskonalenia systemu zarządzania 3.6.2. Zakres wymagań normy ISO 9004 3.6.3. Ukierunkowanie działań organizacji na zadowolenie interesariuszy organizacji 3.6.4. Aspekty finansowe doskonalenia systemu zarządzania 3.6.5. Zasoby informacyjne 3.6.6. Zasoby naturalne 3.6.7. Samoocena 3.6.8. Proces doskonalenia System zarządzania środowiskowego 4.1. Przesłanki zainteresowania organizacji zarządzaniem środowiskowym 4.2. Standardy zarządzania środowiskowego serii ISO 14000 4.2.1. System zarządzania środowiskowego zgodny z wymaganiami ISO 14001 4.2.1.1. Założenia systemu zarządzania środowiskowego 4.2.1.2. Przegląd wstępny 4.2.1.3. Polityka środowiskowa 4.3. Planowanie 4.3.1. Aspekty środowiskowe 4.3.2. Wymagania prawne 4.3.3. Cele i zadania, program(y) zarządzania środowiskowego 4.4. Wdrażanie i funkcjonowanie 4.4.1. Zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia 4.4.2. Szkolenia, świadomość i kompetencje pracowników 4.4.3. Komunikacja 4.4.4. Nadzór nad dokumentami systemu zarządzania środowiskowego 4.4.5. Sterowanie operacyjne 4.4.6. Gotowość i reagowanie na awarie 4.5. Sprawdzanie 4.5.1. Monitorowanie i pomiary 4.5.2. Ocena zgodności 4.5.3. Niezgodności, działania korygujące i zapobiegawcze 4.5.4. Nadzór nad zapisami 4.5.5. Audit wewnętrzny 4.6. Przegląd wykonywany przez kierownictwo Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 5.1. Europejskie standardy bezpieczeństwa i higieny pracy 5.2. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 5.2.1. Rozwój systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 5.3. Identyfikacja zagrożeń i ocena ryzyka 5.4. Wymagania standardu PN-N 18001:2004 5.4.2. Zaangażowanie najwyższego kierownictwa oraz polityka bezpieczeństwa i higieny pracy 5.4.3. Planowanie 5.4.4. Wymagania prawne 5.4.5. Wdrożenie i funkcjonowanie systemu 5.4.6. Zakupy 5.4.7. Sprawdzanie oraz działania korygujące i zapobiegawcze 5.5. OHSAS 18001 (Occupational Health i Series Assessment Safety) 5.5.2. Polityka zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 5.5.3. Planowanie 5.5.3.1. Identyfikacja zagrożeń, ocena ryzyka i ustanowienie nadzoru 5.5.3.2. Wymagania prawne i inne 5.5.3.3. Cele i programy 5.5.3.4. Zasoby, zasady odpowiedzialności i uprawnienia 5.5.3.5. Kompetencje, szkolenie i świadomość 5.5.3.6. Komunikacja i konsultacje 5.5.3.7. Dokumentacja 5.5.3.8. Sterowanie operacyjne 5.5.3.9. Gotowość i reagowanie na katastrofy 5.5.4. Sprawdzanie 5.5.4.1. Pomiary i monitorowanie efektów działalności 5.5.4.2. Badanie wypadków, niezgodności oraz działania korygujące i zapobiegawcze 5.5.4.3. Nadzór nad zapisem 5.5.4.4. Audity wewnętrzne 5.5.4.5. Przegląd zarządzania Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach 6.1. Systemy jakości w sektorze spożywczym 6.1.1. HACCP - system zagwarantowania bezpieczeństwa produktu konsumentowi 6.1.2. Zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej 6.1.3. Wymagania normy ISO 22000:2005 - Food Safety Management Systems 6.1.3.3. Wymagania odnośnie dokumentacji 6.1.3.4. Odpowiedzialność kierownictwa 6.1.3.4.1. Zaangażowanie kierownictwa 6.1.3.4.2. Polityka bezpieczeństwa żywności 6.1.3.4.3. Odpowiedzialność i uprawnienia 6. Przewodniczący zespołu bezpieczeństwa żywności (Ford safety team leader) 6. Komunikacja 6. Gotowość i reagowanie na sytuacje kryzysowe 6. Przegląd zarządzania 6. Zarządzanie zasobami 6. Zasoby ludzkie 6. Infrastruktura i środowisko pracy 6. Planowanie i realizacja bezpiecznych wyrobów 6. Etapy wstępne w celu umożliwienia analizy zagrożeń 6. Zespół bezpieczeństwa żywności 6.Właściwości produktu 6.1 Analiza zagrożeń 6. Plan HACCP 6.1 Nadzór nad niezgodnością 6.1 Weryfikacja, walidacja i doskonalenie systemu zapewnienia bezpieczeństwa żywności 6.1 Monitorowanie i pomiary 6.1 Weryfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności 6.1 Walidacja 6.1. Standardy BRC i IFS 6.1.5. System GAP (Good Agraculture Practice) 6.2. Standardy jakości w sektorze motoryzacyjnym 6.3. Standardy jakości w sektorze producentów urządzeń medycznych 6.4. Standardy jakości w sektorze lotniczym 6.5. Standardy zarządzania w sektorze telekomunikacyjnym 6.6. Wymagania AQAP (Allied Quality Assurance Publication) 6.7. Zarządzanie konfiguracją 6.8. Wewnętrzny System Kontroli 6.9. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji 6.10. Zarządzanie bezpieczeństwem łańcucha dostaw wg wymagań ISO 28000/PAS 28000:2005 6.11. Zarządzanie ciągłością działania wg wymagań BS 25999 6.12. Systemy jakości w laboratoriach 6.12.1. Akredytacja laboratoriów 6.12.2. Good Laboratory Practice 6.12.3. Good Experimental Practice 6.12.4. Good Clinical Practice 6.12.5. Organizacje międzynarodowe zrzeszające jednostki akredytujące 6.12.6. Systemy zarządzania pomiarami 6.12.7. Nadzór nad działalnością metrologiczną w Polsce 6.13. Standardy zarządzania jakością dla procesów spawalniczych
Sygnatura czytelni BMW: IX H 40 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 118078 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 2828 (1 egz.)
Notes:
General note
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [501]-504.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności