Urbaniak Maciej (1970- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Urbaniak Maciej (1970- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bezpieczeństwo informacji
(1)
ISO 9000 (norma)
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Przemysł
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing przemysłowy / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Infor, 1999. - 205 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 193-196.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 458 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 97984 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. [501]-504.
Istota jakości 1.1. Pojęcie jakości 1.2. Jakość techniczna produktów materialnych 1.3. Postrzeganie jakości produktu przez dostawcę i konsumenta 1.4. Jakość usług 1.5. Wpływ kraju wytwarzania produktu na postrzeganie jego jakości Standardy jakościowe i instytucje je ustanawiające 2.1. Geneza i cele normalizacji 2.2. Podział norm 2.3. Działalność ogólnoświatowych jednostek normalizacyjnych 2.3.1. ISO (International Organization for Standarization) 2.3.2. Międzynarodowa Komisja Elektrotechniczna (IEC - International Electronical Comission) 2.3.3. Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna (ITU - International Telecommunication Union) 2.3.4. Działalność innych ogólnoświatowych jednostek standaryzacyjnych 2.4. Działalność europejskich jednostek normalizacyjnych 2.4.1. Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN - Comité Européen de Normalisation) 2.4.2. Europejski Komitet Normalizacji Elektrotechnicznej (CENELEC - Comité Européen de Normalisation Electrochnique) 2.4.3. Europejski Instytut Norm Telekomunikacyjnych (European Institute Standards Telecommunications ETSI) 2.5. Normalizacja w Polsce 2.6. Wymagania prawne dotyczące jakości 2.6.1. Jakość w świetle wymagań Unii Europejskiej 2.6.2. Dyrektywy Nowego Podejścia 2.6.3. Inne potwierdzenia jakości technicznej w Unii Europejskiej 2.6.4. Jakość w świetle wymagań polskiego ustawodawstwa dostosowanego do przepisów prawnych w Unii Europejskiej Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000 3.1. Ewolucja w podejściu do zarządzania jakością 3.2. Struktura normy ISO serii 9000:2000 3.3. Podejście procesowe w implementacji standardów ISO serii 9000:2000 3.4. System zarządzania jakością w oparciu o wymagania standardu ISO 9001:2000 3.4.1. Model systemu zarządzania jakością 3.4.2. Wymagania ogólne dotyczące systemu zarządzania jakością 3.4.3. Wymagania dotyczące dokumentacji systemu zarządzania jakością 3.4.4. Wymagania dotyczące kierownictwa organizacji 3.4.5. Procesy związane z zarządzaniem zasobami 3.4.5.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi 3.4.5.2. Zarządzanie infrastrukturą 3.4.5.3. Zarządzanie środowiskiem pracy 3.4.6. Procesy związane z realizacją wyrobu 3.4.6.1. Procesy związane z klientami 3.4.6.2. Projektowanie i prace rozwojowe 3.4.6.3. Zarządzanie procesem zakupów 3.4.6.4. Procesy związane z produkcją i dostarczaniem usługi 3.4.6.5. Nadzór nad wyposażeniem do monitorowania i pomiarów 3.4.7. Pomiar, analiza i doskonalenie systemu zarządzania jakością 3.4.7.1. Pomiar zadowolenia klientów 3.4.7.2. Monitorowanie i pomiar procesów oraz wyrobów 3.4.7.3. Nadzór nad wyrobem niezgodnym 3.4.7.4. Analiza danych 3.4.7.5. Doskonalenie systemu zarządzania jakością 3.5. Audity systemów zarządzania 3.6. Doskonalenie systemu zarządzania jakością wg wymagań standardu ISO 9004:2000 3.6.1. Poziomy doskonalenia systemu zarządzania 3.6.2. Zakres wymagań normy ISO 9004 3.6.3. Ukierunkowanie działań organizacji na zadowolenie interesariuszy organizacji 3.6.4. Aspekty finansowe doskonalenia systemu zarządzania 3.6.5. Zasoby informacyjne 3.6.6. Zasoby naturalne 3.6.7. Samoocena 3.6.8. Proces doskonalenia System zarządzania środowiskowego 4.1. Przesłanki zainteresowania organizacji zarządzaniem środowiskowym 4.2. Standardy zarządzania środowiskowego serii ISO 14000 4.2.1. System zarządzania środowiskowego zgodny z wymaganiami ISO 14001 4.2.1.1. Założenia systemu zarządzania środowiskowego 4.2.1.2. Przegląd wstępny 4.2.1.3. Polityka środowiskowa 4.3. Planowanie 4.3.1. Aspekty środowiskowe 4.3.2. Wymagania prawne 4.3.3. Cele i zadania, program(y) zarządzania środowiskowego 4.4. Wdrażanie i funkcjonowanie 4.4.1. Zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia 4.4.2. Szkolenia, świadomość i kompetencje pracowników 4.4.3. Komunikacja 4.4.4. Nadzór nad dokumentami systemu zarządzania środowiskowego 4.4.5. Sterowanie operacyjne 4.4.6. Gotowość i reagowanie na awarie 4.5. Sprawdzanie 4.5.1. Monitorowanie i pomiary 4.5.2. Ocena zgodności 4.5.3. Niezgodności, działania korygujące i zapobiegawcze 4.5.4. Nadzór nad zapisami 4.5.5. Audit wewnętrzny 4.6. Przegląd wykonywany przez kierownictwo Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 5.1. Europejskie standardy bezpieczeństwa i higieny pracy 5.2. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 5.2.1. Rozwój systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 5.3. Identyfikacja zagrożeń i ocena ryzyka 5.4. Wymagania standardu PN-N 18001:2004 5.4.2. Zaangażowanie najwyższego kierownictwa oraz polityka bezpieczeństwa i higieny pracy 5.4.3. Planowanie 5.4.4. Wymagania prawne 5.4.5. Wdrożenie i funkcjonowanie systemu 5.4.6. Zakupy 5.4.7. Sprawdzanie oraz działania korygujące i zapobiegawcze 5.5. OHSAS 18001 (Occupational Health i Series Assessment Safety) 5.5.2. Polityka zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 5.5.3. Planowanie 5.5.3.1. Identyfikacja zagrożeń, ocena ryzyka i ustanowienie nadzoru 5.5.3.2. Wymagania prawne i inne 5.5.3.3. Cele i programy 5.5.3.4. Zasoby, zasady odpowiedzialności i uprawnienia 5.5.3.5. Kompetencje, szkolenie i świadomość 5.5.3.6. Komunikacja i konsultacje 5.5.3.7. Dokumentacja 5.5.3.8. Sterowanie operacyjne 5.5.3.9. Gotowość i reagowanie na katastrofy 5.5.4. Sprawdzanie 5.5.4.1. Pomiary i monitorowanie efektów działalności 5.5.4.2. Badanie wypadków, niezgodności oraz działania korygujące i zapobiegawcze 5.5.4.3. Nadzór nad zapisem 5.5.4.4. Audity wewnętrzne 5.5.4.5. Przegląd zarządzania Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach 6.1. Systemy jakości w sektorze spożywczym 6.1.1. HACCP - system zagwarantowania bezpieczeństwa produktu konsumentowi 6.1.2. Zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej 6.1.3. Wymagania normy ISO 22000:2005 - Food Safety Management Systems 6.1.3.3. Wymagania odnośnie dokumentacji 6.1.3.4. Odpowiedzialność kierownictwa 6.1.3.4.1. Zaangażowanie kierownictwa 6.1.3.4.2. Polityka bezpieczeństwa żywności 6.1.3.4.3. Odpowiedzialność i uprawnienia 6. Przewodniczący zespołu bezpieczeństwa żywności (Ford safety team leader) 6. Komunikacja 6. Gotowość i reagowanie na sytuacje kryzysowe 6. Przegląd zarządzania 6. Zarządzanie zasobami 6. Zasoby ludzkie 6. Infrastruktura i środowisko pracy 6. Planowanie i realizacja bezpiecznych wyrobów 6. Etapy wstępne w celu umożliwienia analizy zagrożeń 6. Zespół bezpieczeństwa żywności 6.Właściwości produktu 6.1 Analiza zagrożeń 6. Plan HACCP 6.1 Nadzór nad niezgodnością 6.1 Weryfikacja, walidacja i doskonalenie systemu zapewnienia bezpieczeństwa żywności 6.1 Monitorowanie i pomiary 6.1 Weryfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności 6.1 Walidacja 6.1. Standardy BRC i IFS 6.1.5. System GAP (Good Agraculture Practice) 6.2. Standardy jakości w sektorze motoryzacyjnym 6.3. Standardy jakości w sektorze producentów urządzeń medycznych 6.4. Standardy jakości w sektorze lotniczym 6.5. Standardy zarządzania w sektorze telekomunikacyjnym 6.6. Wymagania AQAP (Allied Quality Assurance Publication) 6.7. Zarządzanie konfiguracją 6.8. Wewnętrzny System Kontroli 6.9. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji 6.10. Zarządzanie bezpieczeństwem łańcucha dostaw wg wymagań ISO 28000/PAS 28000:2005 6.11. Zarządzanie ciągłością działania wg wymagań BS 25999 6.12. Systemy jakości w laboratoriach 6.12.1. Akredytacja laboratoriów 6.12.2. Good Laboratory Practice 6.12.3. Good Experimental Practice 6.12.4. Good Clinical Practice 6.12.5. Organizacje międzynarodowe zrzeszające jednostki akredytujące 6.12.6. Systemy zarządzania pomiarami 6.12.7. Nadzór nad działalnością metrologiczną w Polsce 6.13. Standardy zarządzania jakością dla procesów spawalniczych
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118078 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2828 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności